‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شغل های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها و آقایان

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم در منزل برای خانم‌ها و آقایان

ایجاد شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها و آقایان یک فرصت اقتصادی و مالی است که می‌تواند مسیر زندگی بسیاری از جوانان را به راحتی تغییر دهد. بسیاری از کسب و کارها در ابتدای راه اندازی نیاز به سرمایه زیادی ندارند. مشاغل زیادی  از جمله "مشاغل خدماتی در ایران" و یا "کارهای زود بازده در روستا" وجود دارند که خانم‌ها و آقایان می‌توانند در آن‌ها موفق باشند. در این مقاله قصد داریم به صورت مجزا به مشاغل مناسب برای آقایان و خانم‌ها بپردازیم.

اگر به دنبال تاسیس "مغازه پردرآمد در شهر کوچک" و یا مشاغل خانگی با سرمایه کم هستید در مقاله‌ای با عنوان "وام مشاغل خانگی به چه کسانی تعلق میگیرد" شرایط گرفتن وام و راه‌اندازی مشاغل را توضیح داده ایم.

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم

انواع شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها

مشاغل پردرآمد برای خانم‌ها با محوریت مشاغل خانگی در این مقاله مورد بررسی می‌گردد که عموما به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

- کسب و کارهای مرتبط با اینترنت
- کسب و کارهای مرتبط با دنیای واقعی
- کسب و کارهای مرتبط با اینترنت

مشاغلی که می‌توان آن‌ها را از طریق اینترنت انجام داد برای خانم‌ها مشاغل خوبی محسوب می‌شوند. این مشاغل عموما سرمایه چندانی نیاز ندارند و می‌توان حتی بدون سرمایه بسیاری از آن‌ها را آغاز کرد. مشاغلی که در این ارتباط می‌توان معرفی کرد عبارتند از:

تولید محتوا در منزل

از جمله شغل‌های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها که از طریق اینترنت قابل انجام است، تولید محتوا در منزل است. تولید محتوا می‌تواند در زمینه‌های مختلف همچون نوشتن آگهی، مقاله و یا کتاب الکترونیکی و نیز تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی باشد. یک شخص بسته به توانایی، تخصص و علاقه خود یکی از این زمینه‌ها را انتخاب کرده و در آن فعالیت کند. تولید محتوا به عنوان فرایندی کم هزینه که فقط به یک دستگاه رایانه، اینترنت پر سرعت و برنامه خاص گرافیکی نیاز دارد، می‌تواند با درآمدهای مناسبی برای خانم‌ها همراه باشد.

شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

مشاوره اینترنتی

مشاوره اینترنتی نیز می‌تواند به عنوان شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها مورد توجه واقع شود. چنانچه خانم‌ها در زمینه خاصی تخصص داشته باشند، می‌توانند در سایت‌های مرتبط با مشاوره ثبت نام کرده و از طریق آن به افراد مشاوره دهند و از این طریق درآمدهای بالایی کسب نمایند. مشاوره می‌تواند در زمینه‌های آموزشی، آرایشی، هنری و… باشد.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک نیز یکی دیگر از مشاغلی است که می‌توان آن را به صورت دورکاری و اینترنتی انجام داد. اکثر کسب و کارها برای طراحی لوگو یا کارهای گرافیکی و طراحی خود نیاز به طراح گرافیک دارند. بنابراین اگر خانم‌ها در این زمینه توانایی و تخصص داشته باشند می‌توانند به عنوان طراح گرافیک مشغول به کار شده و درآمدهای بالایی را برای خود رقم بزنند.

پیاده‌سازی فایل‌های صوتی

پیاده‌سازی فایل‌های صوتی از جمله تبدیل کردن فایل‌های صوتی به صورت نوشتاری یکی دیگر از کارهایی است که خانم‌های خانه دار می‌توانند به عنوان شغل با سرمایه کم انجام دهند.

آموزش

یکی دیگر از کارهایی که می‌توان در خانه انجام داد آموزش یا مربی‌گری به صورت آنلاین است. برای این کار فقط نیاز به راه اندازی یک محیط آموزشی آنلاین خواهید د اشت. خانم‌ها می‌توانند در این محیط کارهایی که در آن‌ها مهارت بالایی دارند را به دیگران آموزش دهند. این کارها شامل انواع آشپزی، عروسک سازی، شیرینی پزی و غیره می‌شود که درآمد خوبی به همراه دارد.

بیشتر بخوانید - پردرامدترین مشاغل خانگی برای خانم ها

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم در ایران

ترجمه آنلاین

برای کسانی که دارای مهارت‌های زبانی هستند ترجمه متون به زبان‌های مختلف می‌تواند یک منبع خوب درآمدی با انجام کارها به صورت دورکاری باشد.

ساخت تبلیغات

برای خانم‌هایی که دارای ذهن خلاق و پر ایده هستند ساخت تبلیغات خوب و اثرگذار یک شغل با درآمد عالی محسوب می‌شود. برای این کار نیاز به دوربین حرفه‌ای دیجیتال دارید. مهارت کار با نرم افزارهای ویرایش تصاویر نیز یکی دیگر از نیازمندی‌های چنین شغلی است.

ساخت انیمیشن

برای کسانی که در این زمینه تحصیل کرده باشند ساخت انیمیشن می‌تواند یک زمینه کاری مناسب محسوب شود. در حال حاضر بسیاری از کمپانی‌های ساخت انیمیشن پروژه‌های خود را به صورت دورکاری در اختیار افرادی که توانایی انجام آن را دارند قرار می‌دهند.

مشاوره سئو

سئو از جمله مباحث تخصصی در حوزه آی تی است که تسلط به آن می‌تواند درآمد زیادی برای خانم‌ها به همراه داشته باشد. معمولا کار در زمینه سئو به صورت دورکاری است و نیازی به سرمایه مالی برای راه اندازی این شغل وجود ندارد.

مشاغل پردرآمد برای خانم ها و آقایان

بازاریاب شبکه‌ای

بازاریابی شبکه‌ای نیز یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد خانگی برای خانم‌ها است. برای این کار باید با شرکت‌هایی که نیاز به بازاریاب دارند همکاری کنید. آشنایی به اصول بازاریابی و فروش تنها سرمایه‌ای است که برای این کار نیاز دارید.

ساخت اسلاید و پاورپوینت‌های آموزشی

از آنجایی که پاورپوینت‌ها و اسلایدهای آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها مورد استفاده بسیار قرار می‌گیرند، ساخت آن‌ها می‌تواند به عنوان شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها مطرح شود. خانم‌ها می‌توانند با ساخت پاورپوینت‌ها و اسلایدهای آموزشی برای خود منبع درآمدی ایجاد کنند و از طریق آن کسب درآمد نمایند.

دفتردار  و حسابدار مجازی

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان به‌وسیله کسب و کار خانگی پر سود با سرمایه کم راه اندازی کنید، دفتردار و حسابدار مجازی است، این روش چند سالی است که در ایران هم مرسوم شده است به این شکل که حسابدار و دفتر دار به طور مستقیم به محل مربوطه مراجعه نمی‌کند و از خانه و دفاتر خانگی به انجام این امور می‌پردازد، این روش در ایران بعد از اینکه کل بیمه و مالیات به صورت تقریباً ۱۰۰ درصدی آنلاین شده‌اند رواج بیشتری پیدا کرده است. دفتردار و حسابدار مجازی شغل بسیار خوب در جواب کار در منزل چی خوبه است و با داشتن تجربه حرفه‌ای در امور مالیاتی می‌تواند جز سودآورترین مشاغل خانگی باشد.

سایر مشاغل

البته به جزء مواردی که در بالا ذکر شد، بسیاری از کارهای مرتبط با اینترنت همچون وبلاگ نویسی، مدیریت شبکه‌های اجتماعی، ارائه خدمات کاریابی، دستیار انجام امور مجازی، ارائه خدمات رسانه‌های اجتماعی، ویراستاری متون علمی و ادبی و غیره نیز وجود دارد. انتخاب هر کدام از این زمینه‌ها و فعالیت در آن‌ها می‌تواند با توجه به علاقه شخصی، تخصص و استعداد انجام بگیرد و درآمدهای قابل توجهی را نصیب صاحبان خود نماید.

کسب و کارهای مرتبط با دنیای واقعی

مشاغل بسیاری وجود دارد که انجام آن‌ها در دنیای واقعی برای خانم‌ها با درآمد بسیاری همراه است. این مشاغل عبارتند از

مربی و آموزش دهنده

چنانچه خانم‌ها در زمینه خاصی مهارت و تخصص داشته باشند می‌توانند به عنوان آموزش دهنده و مربی در زمینه‌های مختلفی مثل آموزش زبان انگلیسی، آموزش ریاضی و مربی ورزش‌های مختلف فعالیت کرده و از این طریق درآمدهای قابل توجهی کسب کنند.

کسب و کارهای پردرآمد با سرمایه کم

مراقبت از کودکان

امروزه مشغله‌های کاری فراوان، مسائل و مشکلات اقتصادی روزافزون و غیره شرایطی را ایجاد کرده است که زنان نیز ناچار به کار کردن پا به پای مردان هستند و گاهی نیز چاره‌ای جز دو شغله بودن ندارند. از طرفی دعوت به مهمانی‌ها و مراسمات مختلف که امکان همراهی کودکان در آن مهمانی‌ها و مراسمات وجود ندارد، استفاده از خدمات یک پرستار را به منظور نگهداری و مراقبت از کودکان را امری ضروری کرده است.

بیشتر بخوانید - کار تولید در منزل با سرمایه کم

بنابراین یک شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها می‌تواند پرستاری از کودکان باشد. برای این کار کافی است خانم‌ها گواهی‌عدم سوء پیشینه بگیرند و از این طریق اعتماد والدین کودک را به سمت خود جلب نمایند تا بتوانند به درآمدهای قابل توجهی دست پیدا کنند.

مجسمه‌سازی

یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها مجسمه‌سازی است. تندیسگری و یا پیکر تراشی که به منظور بیان اندیشه از طریق حالت دادن به متریال‌های مختلف به کار می‌رود، استفاده از این مهارت در خانه و فروش آن‌ها می‌تواند منبع درآمد خوبی برای خانم‌ها باشد.

مراقبت از حیوانات خانگی

امروزه بسیاری از خانواده‌های ایرانی حیواناتی را در خانه نگهداری می‌کنند که برای مراقبت از آن‌ها نیاز به نیروی انسانی دارند که بتواند با آگاهی از روش‌های نگهداری حیوانات خانگی، حیوان خانگی‌شان را تیمار و پرستاری کند. خانم‌هایی که در این زمینه تخصص و علاقه دارند، می‌توانند در این زمینه فعالیت کرده و از این طریق کسب درآمد کنند.

مربی زندگی و انگیزشی

مربیان زندگی و انگیزشی در ایران در چند سال اخیر رشد بی‌سابقه‌ای داشته است به همین دلیل سیل عظیمی از مردم به سمت این نوع کسب و کار کشیده شده‌اند و تعداد بسیار زیادی از همین راه در حال افزایش درآمد هستند، این نوع از کسب و کار بسیار می‌تواند جذاب باشد و علاوه بر اینکه به مردم هم کمک می‌کنید.

میزان درآمد این کسب و کار خانگی پر سود با سرمایه کم چقدر است؟ درآمد این نوع کسب و کار از ساعتی ۱۵۰هزار تومان شروع می‌شود.

 

روبان دوزی

یکی از کارهای هنری پردرآمد که سرمایه کمی نیاز دارد روبان دوزی است. در چند سال اخیر کارهای روبان دوزی شده به خصوص در بین نوعروسان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. بنابراین می‌توان گفت کسب مهارت در زمینه روبان دوزی علاوه بر آن که می‌تواند به عنوان کسب هنر مطرح شود، می‌تواند درآمدهای قابل توجهی را نصیب خانم‌ها نماید.

کار در منزل آشپزی

آشپزی

برای کسانی که آشپز ماهری هستند و علاقه به آشپزی در سطح وسیع دارند کسب درآمد از آشپزی یک کسب و کار کم سرمایه و پر سود است. غذاهای خانگی به خصوص زمانی که همراه با رعایت ارزش غذایی باشند، آنچنان پرطرفدار و محبوب هستند که می‌توانند به عنوان شغل خوبی مطرح شوند.

بیشتر بخوانید - کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

البته خانم‌هایی که می‌خواهند در این زمینه فعالیت نمایند باید بدانند که رعایت اصول بهداشتی، استفاده از مواد اولیه تازه، خوشمزه بودن و طعم بی‌نظیر غذا از جمله ضروریاتی است که باید به آن‌ها توجه کرد.

انجام کارهای هنری در خانه

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد و با سرمایه کم برای خانم ها، انجام کارهای هنری در خانه است. انجام کارهایی مثل نمد دوزی، منجوق دوزی، بافتنی، خیاطی و… از طریق آموزش و یا دریافت سفارشات مشتری می‌تواند درآمد خوبی برای خانم‌ها به همراه داشته باشد.

شمع‌سازی

یکی از کارهایی که اخیرا بسیار مورد توجه قرار گرفته است شمع‌سازی است. شمع‌سازی با توجه به تجهیزات ابتدایی و ارزانی که نیاز دارد یک شغل کاملا پردرآمد و کم سرمایه است که خانم‌ها می‌توانند آن را در خانه انجام دهند.

ساخت تراریوم

اگر به پرورش گل و گیاه علاقه دارید ساخت تراریوم می‌تواند یک زمینه شغلی مناسب برای شما باشد. برای انجام این کار به سرمایه کمتر از یک میلیون تومان نیاز دارید. ایده‌هایی بسیاری نیز در سطح نت وجود دارد که می‌تواند مبنای کار شما باشد.

بسته‌بندی

انواع کارهای بسته‌بندی از جمله مشاغلی است که بدون سرمایه یا با سرمایه اندک می‌توانید در خانه مشغول آن باشید. بسته‌بندی مواد غذایی، مداد رنگی، لباس، جوراب و… از جمله مواردی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که جهت بسته‌بندی حبوبات یا سایر اقلام خوراکی در خانه کسب مجوز از جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت امری ضروری و لازم است.

ساخت زیورآلات دست ساز

در سال‌های اخیر ساخت زیورآلات دست ساز در خانه نیز از جمله روش‌های کسب درآمد برای خانم‌ها است. ساخت زیورآلاتی همچون گردنبند، دستبند، گوشواره، تاج سر، سنجاق سر و غیره می‌تواند درآمد بالایی را برای خانم‌ها ایجاد نماید.

پرورش گیاهان دارویی

استفاده از گیاهان دارویی امروزه محبوبیت فراوانی دارد بنابراین پرورش گیاهان دارویی یکی از زمینه‌های درآمدی مناسب برای خانم‌ها است. این کار به سرمایه اندکی نیاز دارد و سود خوبی نیز از فروش این محصولات به همراه دارد.

مشاغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

بسیاری از مردان جوان امروز به دنبال مشاغل ساده و پردرآمد و البته با سرمایه کم هستند. شاید فکر کنید که چنین چیزی امکان‌پذیر نیست اما در واقع مشاغلی وجود دارند که می‌توان با اتکا به آن‌ها به درآمد مناسبی رسید، مهمترین نکته در خصوص چنین مشاغلی تلاش و پشتکار و البته کسب مهارت‌های لازم برای انجام آن‌ها است.

بیشتر بخوانید - لیست شغل های پردرآمد و مناسب برای آقایان

این کارها می‌تواند شغل اصلی آقایان و منبع اصلی کسب درآمد آن‌ها باشد یا به عنوان شغل دوم انجام آن را آغاز کرده و به درآمد بیشتری برسند.

انتخاب شغل پردرآمد با سرمایه کم برای آقایان

در این بخش مشاغلی را به شما معرفی می‌کنیم که انجام آن‌ها می‌تواند درآمد خوبی را برای آقایان به همراه داشته باشد. این مشاغل ممکن است شامل انواع مشاغل دورکاری و اینترنتی و یا مشاغل در دنیای واقعی باشند.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک از بهترین و آسان‌ترین مشاغل است. البته شاید بگویید که من در این زمینه تخصص و دانش کافی را ندارم. نگران نباشید اگرچه داشتن دانش و پیش‌زمینه در این مورد خوب است. اما یادگیری مبانی طراحی گرافیک به‌تنهایی بسیار آسان است. و البته همین مبانی برای شروع فرآیند کار کافی است.

ایده های پولساز دانشجویی ، برنامه‌نویسی و کدنویسی

اگر به برنامه‌نویسی و کدنویسی علاقه داشته باشید و البته از مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشید این شغل می‌تواند منبع درآمد عالی برای شما باشد. شغل کدنویسی یا برنامه‌نویسی یک شغل ایده‌آل به عنوان شغل دوم است که می‌توانید به راحتی روی درآمد زیاد آن حساب کنید.

وبلاگ نویسی و طراحی وب

طراحی وب یک شغل بسیار مهم و با ارزش مخصوصاً برای شرکت‌های فناوری و کامپیوتری است. درواقع یک فرد که طراحی وب انجام می‌دهد، به یک تجربه بسیار بالا و تسلط بر برنامه‌نویسی کامپیوتر احتیاج دارد. همیشه وب سایت‌های جدیدی وجود دارند که نیاز به طراحی وب حرفه‌ای دارند. پس می‌توانید برای همیشه روی این شغل حساب کنید.

برگزاری کلاس آنلاین

هر فرد دارای تخصص و استعدادهایی است که می‌تواند از آن‌ها کمک گرفته و به یک شغل پردرآمد برسد. برای مثال اگر شما می‌توانید کارهای هنری را به دیگران آموزش دهید بهترین راه برگزاری کلاس‌های آنلاین است. عده‌ای حاضرند با پرداخت هزینه در کلاس‌ها و وبینارهای آنلاین شرکت کرده و از تخصص شما استفاده کنند.

ساخت پادکست

تولید و انتشار فایل‌های صوتی موسوم به پادکست می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته ابشد. تولید پادکست‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف یک شغل پردرآمد با سرمایه کم است که می‌تواند شما را به درآمد خوبی برساند. فقط کافی است که موضوعات پر مخاطب را انتخاب کنید و با تهیه ابزار مناسب برای صدابرداری کار خود را آغاز کنید.

آرایشگری

یکی از کارهای مهارتی که امروزه بسیار مورد توجه قرار دارد آرایشگری است. آرایشگی شغل مناسبی است که می‌تواند منبع درآمد خوبی برای آقایان باشد. سرمایه اولیه برای شروع کار می‌تواند یک سرمایه متوسط محسوب شود. اما مهارت‌های شما است که می‌تواند شما را به یک برند مطرح در این زمینه تبدیل کند.

تدریس و مربی شدن

در هر زمینه‌ای که استعداد و توانایی‌های لازم را داشته باشید می‌توانید تدریس و مربی‌گری کنید. برای آقایان تدریس در زمینه‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین مربی‌گری بدنسازی می‌تواند بسیار پردرآمد باشد.

راه اندازی دفتر مشاوره

ارائه خدمات مشاوره در زمینه‌های مختلف می‌تواند یک راه کسب درآمد برای آقایان باشد. این مشاوره می‌تواند همه زمینه‌هایی که شما در آن دارای مهارت یا تجربه هستید را شامل شود. این کار نیاز به سرمایه خاصی ندارد و بیشتر بر اصل تبلیغات و جذب مشتری باید تمرکز داشته باشید.

بیشتر بخوانید - شغل های جدید و پردرامد ایران

مشاغل سنتی

امروزه بیشتر کسب و کارهای سنتی در حال از بین رفتن هستند. به همین دلیل است که اگر در این زمینه مهارتی دارید می‌توانید آن را به یک شغل دائم تبدیل کنید. کارهایی مثل خراطی، نجاری، آهنگری، قلم زنی، دوخت چرم و… از جمله این مشاغل هستند.

پرورش قارچ

برای این که وارد این کار شوید نیاز به سرمایه خاصی ندارید اما کمی تلاش و همت در این راه می‌تواند شما را به درآمد مناسبی برساند. فقط کافی است تلاش کنید و روش‌های بازاریابی و فروش را بدانید.

سخن پایانی

به فهرستی که به عنوان مشاغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم‌ها و آقایان به شما معرفی کردیم بسیاری از مشاغل دیگر را می‌توان اضافه کرد. در واقع باید بدانید که کسب درآمد در زمینه‌های مختلف بیش از آن که نیاز به سرمایه داشته باشد نیاز به مهارت، پشتکار و البته صبر و تلاش شما خواهد داشت.

سوالات متداول

مشاغل و ایده‌های پولساز چه مشاغلی هستند؟

مشاغل پولساز و با درامد بالا غالبا ایده ‌های خلاقانه خیلی عجیب و غریبی نیستند. برعکس بسیار ساده و آشنا هستند که در این مطلب بصورا کامل به آن پرداخته شده است.

آیا مشاغل پردرامد را می‌توان با سرمایه کم راه‌اندازی کرد؟

بله، در این مقاله به مشاغلی پرداخته شده است که با سرمایه کم و حتی بدون سرمایه می‌شود راه اندازی کرد.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 22 دی 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید