‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام و زمان آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور ۱۴۰۳

استخدام در شرکت فرودگاه‌های کشور، هرآنچه در مورد شرایط عمومی و اختصاصی مشاغل مختلف فرودگاه،شماره تماس و آدرس فرودگاه های سراسر کشور باید بدانید

یکی از ارگان‌های دولتی که داوطبین بسیاری علاقمند به فعالیت در رده‌های مختلف شغلی در آن هستند، فرودگاه است. "استخدام در فرودگاه کیش" استخدام در فرودگاه مهرآباد یا "استخدام در فرودگاه امام خمینی" و فرودگاه پیام هیچ فرقی نمی‌کند. شرایط استخدام در فرودگاه‌های کشور در بسیاری از عناوین شغلی یکسان است. در این مقاله قصد داریم به معرفی شرایط استخدام در فرودگاه و عناوین شغلی موجود در آن بپردازیم.

زمان آزمون استخدامی فرودگاه‌های کشوری در سال ۱۴۰۳

شرایط استخدام در شرکت فرودگاه‌های سراسر کشور سال ۱۴۰۳

استخدام در فرودگاه معمولا در پی یک فراخوان عمومی و برگزاری آزمون از داوطبین حائز شرایط صورت می‌گیرد. شرایطی که سازمان فرودگاه‌های کشور برای استخدام داوطبین در نظر می‌گیرد شامل شرایط عمومی و اختصاصی است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

شرایط عمومی آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳

- داشتن تابعیت ایران
- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
- انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می‌شوند
-عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
-عدم سوء سابقه
-عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذی صلاح
- داوطلبان استخدام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاه‌های اجرایی و همچنین بازنشسته باشند
- به استناد ماده (۹۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده واحده قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست سازمانی، کارکنانی که تصدی یکی از پست‌های سازمانی در هر یک از دستگاههای اجرایی را به صورت رسمی یا پیمانی دارا هستند، پس از پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام، نباید جزء مستخدمین رسمی یا پیمانی سایر دستگاههای اجرایی باشند.

شرایط استخدام در شرکت فرودگاهی سراسر کشور در سال ۱۴۰۳

تبصره: مسئولیت قبول یاعدم قبول استعفای پذیرفته شده نهایی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرایی، در زمان صدور شماره مستخدم و انعقاد قرارداد پیمانی و یا صدور حکم کارگزینی، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

شرایط سنی استخدام در شرکت فرودگاه‌های سراسر کشور در سال ۱۴۰۳

- حداقل سن ۲۰ سال و حداکثر ۲۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی دیپلم
- حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم
- حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس
- حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق لیسانس
- حداکثر چهل پنج ۴۵ سال برای دارندگان مدارک تحصیلی دکتری.
تبصره ۱: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف هستند.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام مهماندار هواپیما

تبصره ۲: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال
- داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نموده‌اند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌ها
- میزان مدت خدمت ضرورت
- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تماموقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکت‌های بیمه‌های دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده می‌کنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن‌ها.

تذکر مهم

ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه، و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم)، آخرین روز ثبت نام امتحان مشترک فراگیر است.

مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه حضوری شرکت فرودگاه‌های کشور سال ۱۴۰۳

برای شرکت در مصاحبه حضوری آزمون استخدام فرودگاه‌های کشور مدارک زیر را احتیاج دارید:
- اصل و تصویرکارت ملی
- اصل و تصویرکارت پایان خدمت و یا معافیت دائم
- اصل و تصویر مدرک تحصیلی مطابق با آنچه در فرم شرکت در آزمون پر می‌شود.
- اصل و تصاویر کلیه صفحات شناسنامه
- مستندات ایثارگری مطابق با مفاد مندرج در آگهی استخدامی
- کارنامه قبولی در آزمون
- ۶ قطعه عکس ۴*۳
- ارائه مستندات در خصوص داوطلب بومی
- محل تولد فرد بر اساس شناسنامه وی

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام مهماندار در ایرلاین‌های بین المللی

سوابق سکونت ۱۰ساله در شغل محل مورد درخواست (احراز با استشهاد محلی با تایید نیروی انتظامی محل سکونت)
گذراندن حداقل دو مقطع تحصیلی در شغل محل مورد درخواست
- مستندات حافظین قرآن

آدرس سایت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران (مادر تخصصی): www. airport. ir

معرفی برخی از مشاغل فرودگاهی

فرودگاه یکی از پر رفت و آمدترین مکان‌ها است، بنابراین پتانسیل بالایی در اشتغال‌زایی در بخش‌های مختلف فرودگاهی وجود دارد. در ساختمان‌های فرودگاهی افراد بسیاری در سمت‌ها و عناوین مختلف شغلی در حال خدمت‌رسانی به مراجعین و مسافران هستند. همین تنوع عناوین شغلی باعث می‌شود که از هر قشر و با هر مدرک تحصیلی که دارید بتوانید برای استخدام در فرودگاه‌ها و در عناوین شغلی مختلف ثبت نام کنید. مشاغل موجود در فرودگاه‌ها بسیار متنوع و البته نیازمند مهارت و تخصص‌های ویژه در هر عنوان شغلی است.

شرایط سنی استخدام در شرکت فرودگاه‌های سراسر کشور در سال ۱۴۰۳

بخش کنترل ترافیک هوایی

بخش کنترل ترافیک هوایی یکی از مسیرهای شغلی پرجایگاه و شلوغ در هر فرودگاهی است. اشخاصی که برای بخش کنترل ترافیک هوایی استخدام می‌شوند، باید دارای مدرک تحصیلی بالایی باشند. معمولا از دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس و بالاتر برای این شغل‌ها استفاده می‌شود. زمانی که فردی در بخش کنترل هوایی یک فرودگاه استخدام می‌شود تمام تمرینات و آزمایش‌های مربوط به راهنمایی و کنترل پروازها و فرود هواپیماها و همچنین ترافیک هوایی بالا و در نزدیکی فرودگاه را می‌گذرانند و با شکل کنترل کردن این شرایط آشنا می‌شوند. کسانی که در این شغل‌های فرودگاهی قرار می‌گیرند، بسته به شرایط بازار و میزان تجربه‌ای که دارند درآمد کسب می‌کنند، هر چند که می‌توان گفت این گروه درآمدهای به نسبت خوبی را در بین شغل‌های فرودگاهی دارند.

وظایف مراقبت پرواز

- جلوگیری از برخورد هواپیماها در فضای کنترل شده
- جلوگیری از برخورد هواپیماها و موانع در اطراف فرودگاه‌ها، باندهای پروازی و مسیرهای خزش
- سرعت دادن و ایجاد نظم در جریان پروازها
- ارائه اطلاعات مفید و مورد نیاز خلبانان در جهت سلامت و بی‌خطری پرواز از جمله اطلاعات جوی
- طلاع‌رسانی به مراکز تجسس و نجات در صورت بروز سانحه و آماده نمودن واحدهای ذی ربط از هواپیماهایی که در حالات مختلف اضطراری قرار دارند.

دانش و مهارت مورد نیاز برای شغل کنترل ترافیک هوایی

- علاقه زیاد به حوزه هوانوردی
- توان حل مساله و تصمیم گیری به موقع و سریع
- قابلیت دریافت و بررسی صحیح و سریع اطلاعات مختلف
- مهارت‌های ارتباطی مناسب
- آشنایی با زبان انگلیسی
- داشتن دقت بالا و توجه به جزئیات
- داشتن سرعت عمل کافی
- داشتن تمرکز بالا
- داشتن سلامت جسمی
- توان حفظ آرامش در شرایط بحرانی
- مسئولیت‌پذیری

تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل متخصص مراقبت پرواز

برای ورود به این شغل علاقمندان می‌توانند پس از گذراندن سال اول دبیرستان، وارد هنرستان‌های هوانوردی شوند. علاوه بر این افراد دارندگان مدرک پیش دانشگاهی تجربی و ریاضی می‌توانند در رشته مراقبت پرواز در دانشگاه تحصیل کنند. در کشور تنها مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور رشته مراقبت پرواز را دارد و در آن دانشجو می‌پذیرد. برای پذیرفته شدن در این رشته افراد باید شرایط اختصاصی از جمله سلامت جسمی و روانی، دارا بودن سطح قابل قبولی در زبان انگلیسی، عدم اشکال در تکلم و نداشتن لهجه را نیز داشته باشند.

بیشتر بخوانید - شرایط رشته خلبانی برای خانم ها در ایران

در برخی از موسسات مربوطه دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه مراقبت پرواز برگزار می‌شود که افراد علاقه‌مند می‌توانند با گذراندن این دوره ها، در کار خود پیشرفت کنند یا با موقعیت شغلی بهتری روبرو شوند.

شرایط استخدام در بخش امنیت فرودگاهی ۱۴۰۳

بخش امنیت فرودگاهی

بخش امنیت فرودگاه نیز یکی دیگر از بخش‌های بسیار مهم در این نهاد است. در بخش امنیتی کارکنان وظیفه محافظت از مسافران و تمام کارکنان و افراد درون فرودگاه را به عهده دارند. این کار امنیت فرودگاه است تا مسافران را از آسیب‌های احتمالی مربوط به اتفاقات ناگوار پروازی محافظت کند.

وظایف کارکنان بخش امنیت فرودگاه

- شامل کارکردن با اسکنرهای اشعه ایکس و آشکارسازهای فلزی
- بررسی شناسایی و دنبال کردن هرگونه وسیله و رفتار یا فعالیت مشکوک در فرودگاه
در این گروه بیشترین دستمزد و درآمد متعلق به افسران امنیتی است. پس از آن کارشناسان امنیتی هستند که درآمد بیشتری دریافت می‌کنند. در این گروه می‌توان ماموران گمرکی و سرگروه بخش امنیت را اضافه کرد که بیشترین درآمد این بخش متعلق به آن‌ها خواهد بود.

خدمه آسمان

خدمه آسمان در واقع کاری مشابه خدمه باربر و میهمانداران هتل دارند. افراد در این موقعیت شغلی به مسافران کمک می‌کنند تا بارهای خود را حمل کنند یا تحویل بگیرند. همچنین اگر مسیر رفتن به سمت قسمت چک-این فرودگاه را گم کرده‌اید می‌توانید از این افراد پرسش کنید. گروهی از خدمه آسمان و فرودگاه ممکن است که برای بخش امنیتی فرودگاه کار کنند و چمدان‌ها و بارها را برای پیدا کردن مواد محترقه یا مواد خطرناک احتمالی بررسی کنند. این افراد قبل از اینکه بارها را به بخش خطوط هوایی بفرستند آن‌ها را بررسی می‌کنند.

شغل‌های هواپیمایی

بسیاری از شغل‌های فرودگاه به طور مستقیم به وسیله خطوط هوایی و ایرلاین‌ها به وجود آمده اند. شغل‌هایی که به فرودگاه لقب خانه خود را داده اند. این مشاغل عبارتند از خدمه پرواز، خلبانان و دربان‌ها و پرسنل فروش بلیط. بسته به اینکه در کدام یک از این جایگاه‌های شغل‌های مربوط به ایرلاین‌ها کار پیدا کنید، درآمد متفاوتی خواهید داشت. اما در کل بیشترین درآمد در این گروه مربوط به خلبان‌ها و کمترین‌ها مربوط به مهماندارهای پاره وقت و کم کار در این گروه است.

رسیدگی کنندگان به چمدان‌ها

نگهدارندگان و رسیدگی کنندگان به چمدان‌ها در واقع از جمله افرادی هستند که در تمام فرودگاه‌ها دیده می‌شوند. وظیفه این افراد، رسیدگی به چمدان‌ها است. دریافت تمام چمدان‌ها در زمان فرود هواپیماها و یا در زمان پرواز به عهده این افراد است. آن‌ها باید اطمینان حاصل کنند که تمام چمدان‌ها را سالم و به درستی از کشور مبدا به کشور مقصد بفرستند. به درستی چمدان‌ها را بارگیری کنند و بعد از فرود هواپیما از قسمت بار، آن‌ها را تخلیه کرده و در نهایت آن‌ها را به مقصد اصلی و نهایی‌شان بفرستند.

استخدام در مشاغل باند فرودگاه ۱۴۰۳

مشاغل خطوط و باند فرودگاه

کارکنان خط کار به طور خاص، برای عملیات و کارهای اساسی و پایه تعمیراتی کار می‌کنند. این افراد در این رده کاری و شغلی مسئول تمام چیزهایی است که در باند فرودگاه اتفاق می‌افتد. وظایف آن‌ها شامل هدایت هواپیما، پر کردن بک بنزین و سوخت هواپیما و تأمین امنیت هواپیما است. آن‌ها همچنین ممکن است کارهایی از قبیل تعمیرات هواپیما، نگهداری هواپیما و انجام بازرسی‌های ایمنی هواپیما را نیز انجام دهند. بسیاری از تکنیسین‌های این قسمت بر حسب نوع تخصص و میزان تجربه کاری که دارند، درآمد و دستمزد دریافت می‌کنند. با این حال با شرکت در کلاس‌های آموزشی که برای این بخش تشکیل می‌شود می‌توانید مهارت بیشتری کسب کنید و برای آن اقدام کنید.

متولیان نظافت

از فرصت‌های شغلی در فرودگاه هاست که کاری تماما مربوط به نظافت بر عهده دارند. وظیفه این افراد تمیز نگه داشتن تمام هواپیماها و بخش‌های فرودگاه است. در نتیجه با توجه به وسعت فرودگاه و تعداد بیشمار هواپیماها در فرودگاه ها، باید گفت که در این بخش، افراد زیادی مشغول به کار هستند. هر یک از این افراد، عهده دار نظافت و تمیزی یک بخش از فرودگاه می‌شوند و برای تمیز کردن حمام ها، سرویس‌های بهداشتی، طبقه‌های خالی فرودگاه، خالی کردن سطل‌های زباله و دیگر کارهای نظافت را انجام می‌دهند.

بخش غذاخوری

از آنجایی که توقف بین پروازها یا تاخیرهای زیادی در فرودگاه‌ها وجود دارد، بسیاری از مسافران زمان زیادی را در فرودگاه می‌گذرانند. در نتیجه برای رفع وعده‌های غذایی خود نیاز به خرید غذا دارند. یکی از شغل‌های فرودگاهی مربوط به بخش غذاخوری فرودگاه‌ها و رستوران‌ها است. خدمات غذایی طیفی بسیار گسترده برای شغل‌های فرودگاهی است. این مشاغل از سالن‌های بزرگ رستوران‌ها تا فروشگاه‌های کوچک مواد غذایی را شامل می‌شود که درآمدی بر حسب میزان مشتری‌های خود دارند.

شرایط استخدام در شغل امنیت پرواز ۱۴۰۳

شرایط استخدام امنیت پرواز

انجام وظایفی درون هواپیماها به منظور حصول اطمینان از پایان موفقیت‌آمیز یک حمله، عملیات شناسایی، حمل و نقل هوایی، و عملیات جستجو و امداد از جمله وظایف یک مسئول امنیت پرواز در فرودگاه است.
- آشنایی با کاربری تجهیزات ارتباطی و راداری هواپیما، مانند برقراری ارتباط با ماهواره و پارازیت انداختن و قطع قابلیت‌های ارتباطی دشمن
- آشنایی با کاربری سلاح‌ها و سیستم‌های دفاعی هواپیما
- بررسی تجهیزات هواپیما پیش از پرواز، هنگام پرواز، و پس از پرواز
- صدور فرمان پرتاب محموله‌ها یا پرش نیروها

چنین مهارت‌ها و وظایفی را بر عهده یک نیروی امنیت پرواز قرار می‌دهند.

مسئولیت اجرای امور مربوط به امنیت پرواز در دست ارگان‌های نظامی مانند سپاه و ارتش است. بنابراین پرسنل این رشته در ایران معمولا از پرسنل ارگان‌های نظامی مانند سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی انتخاب می‌شوند. هرچند تعدادی از پرسنل امنیت پرواز نیز هستند که نظامی (فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های نظامی) نبوده و اکنون در حال فعالیت در این رشته هستند.

رشته تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در امنیت پرواز

شته تحصیلی مربوط به این شغل چندان شناخته شده نیست و به ندرت در دفترچه‌های انخاب رشته کنکور مشاهده می‌شود. هرچند دانشگاه علمی کاربردی به نام دانشگاه فارابی (وابسته به ارتش) وجود دارد که رشته‌های زیر در آن ارائه می‌گردد:
- اطلاعات و عملیات صحنه گرایش امنیت پرواز و رهایی گروگان
- اطلاعات و عملیات صحنه گرایش مراقبت و کنترل اطلاعاتی
- کاردانی حرفه‌ای امنیت پرواز و رهایی گروگان

بیشتر بخوانید - شرایط ورود به دانشگاه افسری شهید ستاری

داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با حوزه‌های حفاظت اطلاعات و یا گرایش‌های مربوط به حفاظت اطلاعات در دانشگاه‌های نظامی، شانس پذیرفته شدن شما در این شغل را افزایش می‌دهد. هرچند فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که در پذیرفته شدن در این شغل موثر است مثل فیزیک بدنی و تناسب اندام.

تحصیلات لازم و نحوه ورود به شغل متخصص مراقبت پرواز

برای ورود به این شغل علاقمندان می‌توانند پس از گذراندن سال اول دبیرستان، وارد هنرستان‌های هوانوردی شوند. علاوه بر این افراد دارندگان مدرک پیش دانشگاهی تجربی و ریاضی می‌توانند در رشته مراقبت پرواز در دانشگاه تحصیل کنند. در کشور تنها مرکز آموزش عالی هوانوردی و فرودگاهی کشور رشته مراقبت پرواز را دارد و در آن دانشجو می‌پذیرد. برای پذیرفته شدن در این رشته افراد باید شرایط اختصاصی از جمله سلامت جسمی و روانی، دارا بودن سطح قابل قبولی در زبان انگلیسی، عدم اشکال در تکلم و نداشتن لهجه را نیز داشته باشند.

در برخی از موسسات مربوطه دوره‌های آموزشی مختلف در حوزه مراقبت پرواز برگزار می‌شود که افراد علاقه‌مند می‌توانند با گذراندن این دوره ها، در کار خود پیشرفت کنند یا با موقعیت شغلی بهتری روبرو شوند.

آدرس و شماره تلفن فرودگاه‌های سراسر کشور

فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی

فرودگاه بین‌المللی تبریز (فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله مدنی تبریز) و فرودگاه سهند
آدرس فرودگاه بین‌المللی تبریز: تبریز – فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز کد پستی ۵۱۸۹۶۱۳۱۳۱
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی تبریز: ۴-۳۵۲۳۴۷۰۱-۰۴۱
آدرس فرودگاه سهند: کیلومتر ۵ جاده مراغه – بناب کد پستی ۵۵۱۹۱۳۶۵۵۱
شماره تلفن فرودگاه سهند: ۳۷۴۵۲۲۲۳-۰۴۱

فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی

فرودگاه بین‌المللی ارومیه (فرودگاه بین‌المللی شهید باکری ارومیه)، فرودگاه ماکو و فرودگاه خوی
آدرس فرودگاه بین‌المللی ارومیه: استان آذربایجان غربی- ۱۵ کیلومتری ارومیه
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی ارومیه: ۳۲۷۷۷۶۶-۰۴۴
آدرس فرودگاه ماکو: استان آذربایجان غربی- منطقه آزاد ماکو
شماره تلفن فرودگاه ماکو: ۱۹۹
آدرس فرودگاه خوی: استان آذربایجان غربی- خوی- جاده سلماس خوی
شماره تلفن فرودگاه خوی: ۶-۳۳۵۲۴۲۷۲-۰۴۴

فرودگاه‌های استان اردبیل

آدرس فرودگاه اردبیل: استان اردبیل- جاده اردبیل آستارا
شماره تلفن اردبیل: ۳۱۴۵۸۱۹۹.۰۴۵
آدرس فرودگاه پارس‌آباد: استان اردبیل- فارس‌آباد- خیابان هاشمی
شماره تلفن پارس‌آباد: ۳۱۴۵۷۱۹۹-۰۴۵

آدرس فرودگاه‌های استان اصفهان

فرودگاه بین‌المللی اصفهان (فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان) و فرودگاه کاشان
آدرس فرودگاه بین‌المللی اصفهان: اصفهان- فرودگاه شهید بهشتی اصفهان- اداره کل فرودگاه‌های استان اصفهان
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی اصفهان: ۳۵۲۷۵۰۵-۰۳۱
آدرس فرودگاه کاشان: کاشان-کیلومتر ۱۲ جاده قدیم نطنز
شماره تلفن فرودگاه کاشان: ۵۵۴۴۴۸۵۲-۰۳۱

آدرس فرودگاه البرز

فرودگاه بین‌المللی پیام
آدرس فرودگاه بین‌المللی پیام: استان البرز- مهرشهر- کیان‌مهر
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی پیام: ۳۳۲۶۶۱۸۵-۰۲۶

آدرس فرودگاه استان ایلام

فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام
آدرس فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام: استان ایلام- ایلام
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی شهدای ایلام: ۳۲۲۳۶۸۰۰-۰۸۴

آدرس فرودگاه‌های استان بوشهر

فرودگاه بوشهر، فرودگاه خلیج فارس عسلویه و فرودگاه خارک
آدرس فرودگاه بوشهر: استان بوشهر- میدان فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بوشهر: ۱۹۹
آدرس فرودگاه خلیج فارس عسلویه: استان بوشهر- عسلویه- ۱۶ کیلومتری جنوب شرقی فرودگاه عسلویه
شماره تلفن فرودگاه خلیج فارس عسلویه: ۲۷۳۷۶۰۰۶-۰۷۷
آدرس فرودگاه خارک: استان بوشهر- جزیره خارک- شمال شرق جزیره
شماره تلفن فرودگاه خارک: ۱۹۹

آدرس فرودگاه‌های استان تهران

فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)
آدرس فرودگاه مهرآباد: تهران- میدان آزادی- خیابان معراج
شماره تلفن فرودگاه مهرآباد: ۶۱۰۲۱-۰۲۱
آدرس فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره): تهران- بزرگراه خلیج فارس- کیلومتر ۳۰- فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره): ۰۲۱-۵۱۰۰۱۱۸

آدرس فرودگاه استان چهارمحال و بختیاری

فرودگاه بین‌المللی شهرکرد
آدرس فرودگاه بین‌المللی شهرکرد: شهرکرد- بزرگراه هفشجان فارسان
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی شهرکرد: ۳۸۳۲۲۷۰۹۰۱-۰۳۸

آدرس فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی

رودگاه بیرجند و فرودگاه طبس
آدرس فرودگاه بیرجند: بیرجند- بلوار فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بیرجند: ۳۲۳۸۹۲۰۵-۰۵۶
آدرس فرودگاه طبس: استان خراسان جنوبی – فاصله ۶ کیلومتری از شمال طبس
شماره تلفن فرودگاه طبس: ۳۲۸۳۶۷۰۰-۰۵۶

آدرس فرودگاه‌های استان خراسان رضوی

فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد و فرودگاه سبزوار
آدرس فرودگاه بین‌المللی مشهد (فرودگاه بین‌المللی هاشمی‌نژاد مشهد): مشهد- بلوار فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی مشهد: ۳۳۴۰۰۰۰۱-۰۵۱
آدرس فرودگاه سبزوار: استان خراسان رضوی – سبزوار – جنوب غربی شهر – پلیس راه
شماره تلفن فرودگاه سبزوار: ۴۴۴۴۸۸۰۰-۰۵۱

آدرس فرودگاه استان خراسان شمالی

فرودگاه بجنورد
آدرس فرودگاه بجنورد: بجنورد- بلوار فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بجنورد: ۳۲۲۳۵۰۰۰-۰۵۸

آدرس فرودگاه‌های استان خوزستان

آدرس فرودگاه بین‌المللی اهواز: اهواز- بلوار پاسداران- فرودگاه بین المللی اهواز
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی اهواز: ۴-۳۴۴۳۴۶۰۱-۰۶۱
آدرس فرودگاه بین‌المللی آبادان: آبادان- فلکه فرودگاه – فرودگاه بین المللی آیت ا… جمی آبادان
شماره تلفن: ۵-۵۳۳۶۶۴۹۴۹-۰۶۱
آدرس فرودگاه ماهشهر: خوزستان- بندر ماهشهر
شماره تلفن فرودگاه ماهشهر: ۰۶۱-۵۲۳۴۴۰۰۰
آدرس فرودگاه آغاجاری: خوزستان- امیدیه- فرودگاه آغاجاری
شماره تلفن فرودگاه آغاجاری: ۵۲۵۷۳۶۶۹-۰۶۱
آدرس فرودگاه مسجد سلیمان: مسجد سلیمان- جاده مسجد سلیمان شوشتر
شماره تلفن فرودگاه مسجد سلیمان: ۱۹۹

آدرس فرودگاه استان زنجان

زنجان، کیلومتر۱۵ جاده قدیم اردبیل
شماره تلفن فرودگاه زنجان: ۳۳۳۶۰۳۰۴-۰۲۴

آدرس فرودگاه استان سمنان

سمنان- کیلومتر ۱۰ جاده سمنان مشهد
شماره تلفن فرودگاه سمنان: ۳۳۳۴۴۲۳۱-۰۲۳

آدرس فرودگاه‌های استان سیستان و بلوچستان

آدرس فرودگاه بین‌المللی زاهدان: زاهدان- بلوار مرزداران
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی زاهدان: ۶-۳۲۲۲۷۷۴.۰۵۴۱
آدرس فرودگاه زابل: زابل- جاده زابل دوست محمد
شماره تلفن فرودگاه زابل: ۳۲۲۲۴۸۸۳-۰۵۴
آدرس فرودگاه ایرانشهر: ایرانشهر- بلوار فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه ایرانشهر: ۲۲۲۴۱۶۵-۰۵۴۷
آدرس فرودگاه سراوان: سراوان- جاده سراوان خاش
شماره تلفن فرودگاه سراوان: ۷۲۲۲۴۱۶۵-۰۵۴
آدرس فرودگاه کنارک (فرودگاه چابهار): چابهار- جاده چابهار جاسک بندرعباس
شماره تلفن فرودگاه کنارک (فرودگاه چابهار): ۰۵۴۵-۲۲۲۱۴۵۶-۷

آدرس فرودگاه‌های استان فارس

آدرس فرودگاه بین‌المللی شیراز: شیراز – فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی شیراز: ۳۷۱۱۵۰۰۰-۰۷۱
آدرس فرودگاه بین‌المللی لارستان: لارستان- بلوار فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی لارستان: ۲۳-۵۲۳۳۸۴۲۰-۰۷۱
آدرس فرودگاه بین‌المللی لامرد: لامرد- جاده فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی لامرد: ۵۲۷۲۰۰۹۳-۰۷۱

آدرس فرودگاه جزیره قشم

فرودگاه بین‌المللی قشم
آدرس فرودگاه بین‌المللی قشم: قشم- مرکز جزیره
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی قشم: ۳۵۳۳۵۰۴۰-۰۷۶

آدرس فرودگاه استان کردستان

سنندج- ابتدای جاده سنندج کرمانشاه
شماره تلفن فرودگاه سنندج: ۳۳۷۷۴۰۵۱-۰۸۷

آدرس فرودگاه‌های استان کرمان

آدرس فرودگاه بین‌المللی کرمان: کرمان- انتهای بلوار جمهوری اسلامی
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی کرمان: ۶-۳۲۱۱۰۱۱۳-۰۳۴
آدرس فرودگاه رفسنجان: رفسنجان- جاده رفسنجان شهر بابک
شماره تلفن فرودگاه رفسنجان: ۵۲۳۰۷۰۷-۹۰۹
آدرس فرودگاه سیرجان: سیرجان- زیدآباد
شماره تلفن فرودگاه سیرجان: ۱۹۹
آدرس فرودگاه جیرفت: جیرفت
شماره تلفن فرودگاه جیرفت: ۴۳۲۶۴۲۷۳-۰۳۴
آدرس فرودگاه بم: بم- جاده بم نرماشیر
شماره تلفن فرودگاه بم: ۴۳۴۶۲۶۴۴-۰۳۴

آدرس فرودگاه استان کرمانشاه

فرودگاه کرمانشاه (فرودگاه شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه)
آدرس فرودگاه کرمانشاه: کرمانشاه- بلوار شهید کشوری
شماره تلفن فرودگاه کرمانشاه: ۳۴۳۲۶۶۱۱.۰۸۳

آدرس فرودگاه استان کهگیلویه و بویراحمد

آدرس فرودگاه کهگیلویه و بویراحمد: یاسوج- کیلومتر ۲ جاده اصفهان
شماره تلفن فرودگاه کهگیلویه و بویراحمد: ۲-۳۳۳۱۰۲۰۰-۰۷۴

آدرس فرودگاه جزیره کیش

آدرس فرودگاه بین‌المللی کیش: کیش- بلوار فرودگاه
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی کیش: ۴۴۴۴۳۳۰۰-۰۷۶

آدرس فرودگاه‌های استان گلستان

آدرس فرودگاه گرگان: گرگان- کیلومتر۷جاده آق قلا فرودگاه بین المللی گرگان
شماره تلفن فرودگاه گرگان: ۳۱۲۲۰۱۹۹-۰۱۷
آدرس فرودگاه کلاله: کلاله- غرب شهر
شماره تلفن فرودگاه کلاله: ۳۵۴۴۳۸۰۰-۰۱۷

آدرس فرودگاه استان گیلان

آدرس فرودگاه سردار جنگل رشت: رشت- بلوار ولیعصر
شماره تلفن فرودگاه سردار جنگل رشت: ۳۴۸۸۸۱۹۹-۰۱۳

آدرس فرودگاه استان لرستان

خرم‌آباد- بزرگراه خرم‌آباد اندیمشک
شماره تلفن فرودگاه خرم‌آباد: ۳۳۴۳۹۹۰۱-۰۶۶

آدرس فرودگاه‌های استان مازندران

آدرس فرودگاه دشت ناز ساری: ساری- بلوار شاه‌آباد
شماره تلفن فرودگاه دشت ناز ساری: ۳۳۷۱۸۰۰۴-۰۱۱
آدرس فرودگاه رامسر: رامسر- میدان خلعتبری
شماره تلفن فرودگاه رامسر: ۵۵۲۲۶۳۷۷-۰۱۱

آدرس فرودگاه استان مرکزی

آدرس فرودگاه اراک: اراک- بزرگراه شهید رجائی
شماره تلفن فرودگاه اراک: ۲۲۵۴۰۰۱.۰۸۶۱

آدرس فرودگاه استان هرمزگان

فرودگاه بین‌المللی بندرعباس: بندرعباس- چهارراه پگاه
شماره تلفن فرودگاه بین‌المللی بندرعباس: ۳۳۶۱۱۰۱۱-۰۷۶

آدرس فرودگاه استان همدان

همدان- میدان سردار همدانی
شماره تلفن فرودگاه همدان: ۳۲۵۶۹۰۱۱-۰۸۱

آدرس فرودگاه استان یزد

یزد- بلوار ولایت
شماره تلفن فرودگاه یزد: ۳۱۰۱۰-۰۳۵

لازم به ذکر است شماره اطلاعات پرواز کلیه فرودگاه‌های سراسر کشور ۱۹۹ است.


سوالات متداول

چگونه با اخبار استخدامی شرکت فردوگاه‌های کشور دسترسی داشته باشیم؟

برای اطلاع از آخرین اخبار و آگهی‌های استخدام شرکت فرودگاه‌های سراسر کشور در سایت جاب‌یابی عضو شوید.

زمان دریافت کارت آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور چه تاریخی است؟

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارت آزمون استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور از روز سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ روی سایت این سازمان قرار خواهد گرفت.

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیاز دیپلم تا لیسانس

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 24 آذر 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

حسام الدین اسماعیل زاده من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم کدملی 1490329277 کلمه عبور 123456 مسابقات جودو استانی دهه فجر نفر اول شده ام کمربند بنفش کیو 5 هستم استخدام پلیس امنیت پرواز استخدام شوم حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید فرودگاه شهید مدنی تبریز استخدام پلیس امنیت پرواز استخدام شوم حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید
21 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
حسام الدین اسماعیل زاده من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم کدملی 1490329277 کلمه عبور 123456 مسابقات جودو استانی دهه فجر نفر اول شده ام کمربند بنفش کیو 5 هستم استخدام پلیس امنیت پرواز استخدام شوم حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید
03 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
صابرسلام من ٤ سال سابقه كاري در شركت زاگرس داشتم رمپ كنترل ايا امكانش هست مشغول به كار بشم ٠٩٠٥٣٠١٧٥٠٠
13 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
حسام الدین اسماعیل زاده من بسجی فعال هستم کاردانی کامبیوتر گرافیک هستم و دارایی مدرک فدراسیون جودو کوراش جمهوری اسلامی ایران کیو 5 هستم کیو7 کیو6 کیو8کیو9 هستم کدملی 1490329277 کلمه عبور 123456 مسابقات جودو استانی دهه فجر نفر اول شده ام کمربند بنفش کیو 5 هستم استخدام پلیس امنیت پرواز استخدام شوم حسام الدین اسماعیل زاده 09144269447 زنگ بزنید
26 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
ساناز تمیمی سلام بنده ساناز تمیمی ۲۶سال دارم لیسانس ادبیات انگلیسی از داشنگاه دولتی و ارشد اموزش زبان انگلیسی سالهای زیادی در موسسات معتبر زبان انگلیسی تدریس کردم خیلی علاقه به کار در هواپیمایی و شرکت هواپیمایی هستم ساکن تهران هستم ایا امکان کار در مجموعه شما را دارم؟
22 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
aminسلام‌بنده 21 سالمه دیپلم رشته تربیت بدنی دارم روی بدنم تتو دارم آیا میتونم‌ استخدام شم به شغل های مربوط به فرودگاه؟
17 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
رضاباسلام استخدام در خدمات جابجایی بار
11 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
امیر محسن جعفریبا سلام اینجانب متولد 1376بامدرک دیپلم نقشه کشی صنعتی وچهار سابقه نجاری و یکسال و نیم انبارداري باتوم شرایط موجه آماده کار در فرودگاه هستم
06 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
محمد عاکفیانبا سلام اینجانب نامبرده متولد۱۳۷۷ با مدرک تحصیلی دیپلم رشته کامپیوتر با تمام شرایط موجه آماده کار در فردوگاه هستم در قسمت بارگیری خدمه نظافتچی انتظامات و...
14 اسفند 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید