‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار در رستوران های مشهد با جای خواب و غذا ۱۴۰۳

هرآنچه درباره شرایط استخدام و کار در رستوران مشهد با جای خواب و غذا باید بدانید.

مشهد یکی از شهرهای توریستی و زیارتی ایران است که مقصد بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی است. به همین دلیل این شهر از پتانسیل‌های بالایی از نظر مشاغل خدماتی همچون"کار در هتل های مشهد با جای خواب" برخوردار است که باعث می‌شود بسیاری از نیروهای کار از شهرهای مجاور و شهرستان‌های اطراف برای کار به مشهد مهاجرت کنند. یکی از زمینه‌های شغلی که نیروی کار زیادی را در خدمت دارد کار در رستوران‌های مشهد است.

بیشتر بخوانید - کار با حقوق بالا در تهران

کار در رستوران مشهد با جای خواب ۱۴۰۳

استخدام در رستوران مشهد

از آنجایی که این شهر یک مقصد گردشگری است، تعجبی ندارد که انواع و اقسام رستوران‌های محلی، کلاسیک و حتی بین المللی در این شهر وجود داشته باشد. به همین دلیل یکی از ردیف‌های شغلی پر متقاضی از سوی کارفرمایان استخدام در رستوران است.

بیشتر بخوانید - کار با جای خواب برای بانوان

استخدام رستوران‌های مشهد می‌تواند شامل اشتغال در بخش‌های مختلف رستوران‌ها از جمله صندوق پذیرش سفارشات، آشپزخانه، نیروی خدمات و نظافت، نیروی میزبان و مهماندار، حراست، حسابداری، مدیریت و… باشد. اشتغال در هریک از این بخش‌ها با توجه به نیاز کارفرما و نوع رستوران شرایط خاصی خواهد داشت. به طور مثال در رستوران‌های بین المللی استخدام سرآشپز با تجربه در طبخ غذاهای ملل، استخدام در رستوران‌های محلی نیروی کار آشنا به غذاهای محلی و طبخ آن و یا استخدام در کباب پزی‌ها و… متناسب با شرایط آن متفاوت است.

بیشتر بخوانید - استخدام سرایدار در تهران با جای خواب

این موضوع ممکن است در مورد ردیف‌های شغلی دیگر هم صدق کند، مثلا در رستوران‌های لاکچری و بین المللی نیروی کار باید دارای سواد مناسب، آراستگی پوشش و یا در بخش‌هایی مثل پذیرش سفارشات و صندوق مسلط به زبان انگلیسی، عربی و… باشد.

استخدام در رستوران مشهد با جای خواب

برای افرادی که از شهرها یا استان‌های همجوار برای کار به مشهد مراجعه می‌کنند، استخدام شدن با جای خواب می‌تواند یک مزیت کلی داشته باشد که آن صرفه جویی در هزینه‌ها وعدم پرداخت هزینه اسکان است. بنابراین یافتن چنین شغلی برای هر شخص جویای کار یک شانس محسوب می‌شود.

استخدام در رستوران مشهد با جای خواب و غذا سال ۱۴۰۳

کار در رستوران‌های مشهد به ویژه در بخش‌هایی مثل حراست یا خدمات آشپزخانه ممکن است با جای خواب همراه باشد، همچنین در اکثر رستوران‌های مشهد مزایای دیگری مثل یک یا دو وعده غذا هم وجود دارد.

حقوق استخدام در رستوران با جای خواب در مشهد

برای بسیاری از کاربران این سوال مطرح است که آیا کار در رستوران با جای خواب حقوقی مشابه شرایط شغلی یکسان بدون جای خواب دارد. این مسئله بستگی به نظر کارفرما دارد، برخی از کارفرماها بابت جای خواب هزینه‌ای از پرسنل دریافت نمی‌کنند اما برخی دیگر از کارفرمایان ممکن است مبلغ کمی از حقوق را بابت جای خواب یا غذا کم کنند.

شرایط استخدام در رستوران با جای خواب در مشهد

همانطور که می‌شود حدس زد معمولا چنین شغل‌هایی با احتیاط کامل از سوی کارفرما به کارجو پیشنهاد می‌شود. در اغلب موارد ممکن است کارفرما شرایط تضمینی مثل دریافت سفته، چک ضمانتی، ضمانت کارمند یا جواز کسب را طلب کند که امری کاملا رایج و طبیعی است.

بیشتر بخوانید - استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش

موارد دیگری مثل‌عدم پذیرایی از میهمان در محل خواب، عدم اعتیاد کارجو به سیگار یا مواد دخانی یا الکل، عدم سوء پیشینه و… نیز از جمله موارد دیگری است که ممکن است کارفرما به آن توجه کند.

آیا استخدام با جای خواب در رستوران شامل بیمه هم می‌شود؟

سایر مزایای استخدامی مثل بیمه، سنوات، غذا، پاداش و… بستگی به نوع قرارداد بین کارجو و کارفرما خواهد داشت. ممکن است قرارداد رسمی میان کارجو و کارفرما باعث شود که الزام پرداخت حق بیمه، حق مسکن و… مطابق با قوانین وزارت کار وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید - کار در چابهار با جای خواب

اما اگر قرارداد رسمی بین کارجو و کارفرما وجود نداشته باشد عملا سایر مزایای استخدام در سایه قرار می‌گیرد و ممکن است اجرایی نباشد.

آیا برای استخدام با جای خواب در رستوران‌های مشهد سابقه کار نیاز است؟

این یک مسئله نسبی است و به رده شغلی استخدامی بستگی خواهد داشت. برای مشاغلی مثل آشپزی، سرآشپزی، کباب زنی و… ممکن است نیاز به سابقه کار یکی از شروط اصلی استخدام باشد اما برای موارد دیگری چون نگهبانی، حراست، میزبانی و خدمات معمولا سابقه کار ملاک نیست.

برای استخدام در رستوران مشهد با جای خواب چه باید کرد؟

همانطور که در ابتدا هم عنوان کردیم با توجه به تعداد بسیار زیاد رستوران‌ها در مشهد امکان یافتن چنین آگهی‌های استخدامی بسیار زیاد است. شما برای یافتن آگهی استخدام در رستوران مشهد با جای خواب می‌توانید در جاب‌یابی به آگهی‌های استخدامی شهر مشهد مراجعه کرده و عنوان شغلی مورد نظر خود را جستجو کنید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 25 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

مصطفی نصرالهی منم دنبال این شغل هستم آشپزی بلدم همه جوره
06 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
Fatimaسلام میشه ادرس تون بفرستین نیاز. به کار دارم
11 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
:آبجی همش دروغه من رفتم مشهد دروغه دروغه دروغه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید