‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام راننده با ماشین شاسی بلند لوکس و مدل بالا خارجی

شرایط استخدام راننده با ماشین‌های مدل بالا و شاسی بلند لوکس در هتل، شرکت نفت و بین شهری

برای اغلب کسانی که مهارتی جز رانندگی ندارند و یا به دنبال شغل رانندگی هستند، آگهی‌های استخدامی وجود دارد که احتمالا تا کنون شما هم آن‌ها را دیده اید. «استخدام راننده با ماشین» یکی از عناوین شغلی پر جستجو در سایت‌های کاریابی تهران و سراسر کشور است. در این مقاله قصد داریم به صفر تا صد، مزایا و معایب استخدام راننده با خودرو در مشاغل مختلف بپردازیم.

استخدام راننده با ماشین مدل بالا

استخدام راننده با ماشین مدل بالا

بسیاری از شرکت‌های بزرگ مثل شرکت‌های مهندسی و عمرانی، هتل ها، رسانه‌های خبری و… برای رفت و آمد پرسنل خود به دنبال استخدام راننده با خودرو هستند. به طور مثال در شرکت‌های عمرانی ممکن است با استخدام کردن راننده با ماشین رفت و آمد راحت مهندسین یا ناظرین تا پروژه‌ها و یا برای انجام کارهای اداری را تسهیل می‌کنند.

همچنین در بسیاری از هتل‌ها استخدام راننده با ماشین‌های مدل بالا صورت می‌گیرد تا مسافرین برای رفت و آمد به سطح شهر مشکلی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید - استخدام در سازمان منطقه ازاد انزلی 1401

استفاده از ماشین‌های مدل بالا برای چنین شرکت‌هایی بیشتر به دلیل افزایش پرستیژ و کلاس کاری آن است. ضمن این که ماشین‌های مدل بالا کمتر دچار مشکلات فنی و خرابی می‌شوند و این مسئله از بروز مشکلات در حمل و نقل پیشگیری کرده و سفرهای ایمن‌تری را برای مسافران به همراه دارد.

استخدام راننده با ماشین شاسی بلند

استخدام راننده با ماشین شاسی بلند

ماشین‌های کراس اوور و شاسی بلند امروزه با محبوبیت بسیاری برخوردار هستند به همین دلیل است که استخدام راننده با ماشین شاسی بلند در هتل ها، سالن‌های تشریفات، مجموعه‌های تفریحی و مسافرتی و… رواج دارد. معمولا خودروهای مدل بالا برای این کار انتخاب مناسب‌تری هستند.

استخدام راننده با ماشین مدل بالا در هتل

در اکثر هتل‌ها به ویژه هتل‌های مشهور و لوکس، راننده با ماشین مدل بالا استخدام می‌شود تا در قسمت بخش حمل و نقل هتل قرار گیرند. بسیاری از میهمانان هتل‌های لوکس برای رفت و آمد در سطح شهر از ماشین‌های هتل استفاده می‌کنند به همین دلیل ماشین‌های مدل بالا می‌تواند بهترین انتخاب برای بالاتر رفتن کلاس کاری هتل و رضایت مسافرین به دلیل سفر ایمن و در اختیار داشتن سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسب در فصول مختلف سال در زمان سفر درون یا برون شهری با خودروهای هتل است.

استخدام راننده با ماشین لوکس

خودروهای لوکس در کنار زیبایی ظاهری و کلاس بالایی که دارند از نظر راحتی و آسایش نیز امکانات بیشتری در اختیار مسافر قرار می‌دهند و سفر ایمن‌تری را برای او به همراه دارند. به همین دلیل است که اکثر شرکت‌های خدماتی فعال در این زمینه مثل هتل‌ها ترجیح می‌دهند که رانندگانی را استخدام کنند که دارای خودروی لوکس و مدل بالا هستند.

استخدام راننده با ماشین خارجی

استخدام راننده با ماشین خارجی

ماشین‌های خارجی عموما در ایران محبوب‌تر هستند. ضمن این که امکانات رفاهی و فنی بهتری را در اختیار راننده و سرنشین قرار می‌دهند و همچنین در زمان بروز تصادفات احتمالی از استحکام بالاتری برخوردار هستند. این خودروها اصطلاحا نرم‌تر هستند و در زمان مسافرت برای زمان‌های طولانی مسافر و راننده را اذیت نکرده و سفر راحت و بدون دردسری را با این خودروها می‌توان تجربه کرد. ضمن این که خودروهای خارجی در کنار ایمنی بالا، فنی مناسب و استحکام استاندارد، از کلاس بالاتری هم نسبت به خودروهای داخلی در ذهن مخاطب برخوردار هستند و رضایت بیشتری در این زمینه جلب می‌شود.

استخدام راننده با ماشین در شرکت نفت

یکی از شرکت‌هایی که همواره آگهی استخدام راننده با ماشین ثبت می‌کند، شرکت نفت است. غالب راننده‌هایی که در این شرکت با خودرو مشغول به کار می‌شوند به عنوان سرویس کارکنان شرکت نفت کار می‌کنند و اغلب کارشناسان و مهندسان شرکت را جابه جا می‌کنند. با این حال شرکت نفت یکی از پرمتقاضی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه استخدام راننده با خودرو است.

استخدام راننده با ماشین بین شهری

برخی از آژانس‌ها و شرکت‌های بزرگ حمل و نقل، برای حمل و نقل بین شهری راننده با خودرو استخدام می‌کنند. این که چه خودروهایی استخدام شوند بستگی به شکل فعالیت شرکت دارد. به طور مثال عمده شرکت‌های تولیدی از خودروهایی مثل انواع وانت، کامیونت و کامیون برای حمل و پخش محصولات در سراسر کشور استفاده می‌کنند و به این ترتیب ماشین‌های نیمه سنگین و سنگین را اجاره می‌کنند و به دنبال استخدام راننده پایه یک با خودرو هستند.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام راننده یا لوکوموتیوران قطار ۱۴۰۱

گاهی اوقات نیز آژانس‌های مسافربری اقدام به استخدام راننده با خودروی سواری، ون، مینی بوس یا اتوبوس برای جابجایی مسافر یا مسافرین به شهرهای دور و نزدیک هستند. معمولا حقوق و مزایایی که برای چنین رانندگانی در نظر گرفته می‌شود شامل حقوق ماهیانه راننده و پرداخت‌های حق مأموریتی است. ضمن این که برخی از شرکت‌ها برای استخدام ماشین نیز هزینه جداگانه‌ای می‌پردازند و یا هزینه بنزین، صدمات احتمالی و تعمیرات خودرو در زمان مأموریت را نیز بر عهده می‌گیرند.

درآمد استخدام راننده با خودرو چقدر است؟

این مسئله بستگی به نوع قرارداد کارفرما دارد. همانطور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم ممکن است برای راننده و خودرو حقوق ماهیانه در نظر گرفته شود و پرداخت‌های اضافه را به صورت حق مأموریت و تنها در صورت انجام کار به راننده پرداخت کنند و یا هزینه‌های جاری خودرو مثل بنزین و تعمیرات را شرکت مربوطه عهده دار شود.

معمولا استخدام شدن با خودرو در سازمان‌های دولتی و خصوصی مثل استخدام شرکت نفت، هتل ها، شرکت‌های مهندسی، خدماتی و تولیدی می‌تواند برای رانندگانی که درآمد ثابتی ندارند یک گزینه مناسب شغلی باشد.

ساعات کاری استخدام راننده با ماشین چقدر است؟

این مدت زمان بستگی به نوع قرارداد شما خواهد داشت. برخی از شرکت‌ها راننده را به صورت شیفتی در اختیار می‌گیرند. برخی دیگر از شرکت‌ها یا سازمان‌ها ساعت کار روزانه مشخص می‌کنند و در صورتی که ساعات کار کردن به دلیل مأموریت‌های شرکت افزایش پیدا کند اضافه کار یا حق مأموریت به راننده پرداخت می‌کنند.

برخی از کارفرماها نیز روزهای مشخصی از هفته به راننده و خودرو نیاز دارند که این مسئله را در قراداد ذکر کرده و مطابق با آن حقوق و مزایا را محاسبه می‌کنند.

بنابراین باید گفت که ساعات کار راننده با خودرو بستگی به نوع قرارداد او خواهد داشت و در این زمینه قانون و مقررات خاصی وجود ندارد.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 20 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید