‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

مشاغل خانگی پردرامد برای زنان با درامد میلیونی (ایده‌های جذاب)

لیست مشاغل خانگی پردرامد و موفق برای خانم‌ها

اکثر خانم‌ها علاقه دارند تا درآمد مستقلی داشته باشند، با این حال به دلیل مسئولیت‌های خانه داری و بچه داری معمولاً این امکان برای خانم‌ها فراهم نمی‌شود که بیرون از خانه اشتغال داشته باشند. اما خبر خوب این است که مشاغل بسیاری با سرمایه کم برای همچون "کار در منزل قالی بافی" وجود دارند که خانم‌های خانه دار می‌توانند با مراجعه به سایت کسب و کارهای خانگی و ثبت وام مشاغل خانگی ۱۴۰۱ آن‌ها را انجام دهند. در این مقاله فهرستی از مشاغل خانگی که خانم‌ها امکان انجام دادن آن‌ها را دارند ارائه می‌کنیم.

پردرامدترین مشاغل خانگی برای خانم ها

منظور از مشاغل خانگی چیست

همه ما خانم‌های بسیاری را می‌شناسیم که کارمند هستند یا شغلی دارند که برای انجام آن باید بیرون از محیط خانه فعالیت کنند، مانند آرایشگری، فروشندگی، وکالت و.... برخی از مشاغل وجود دارد که محیط خاصی برای انجام دادن آن‌ها نیاز نیست. این مشاغل را حتی می‌توان در خانه انجام داد. به همین دلیل به مشاغل خانگی معروف شده‌اند و مهمترین مزیت این مشاغل آن است که یک خانم خانه دار می‌تواند با مدیریت زمان به راحتی هم به امور منزل برسد و هم با انجام دادن این کار منبع درآمد مستقلی داشته باشد. مشاغل خانگی می‌تواند به عنوان شغل دوم نیز مورد توجه قرار گیرد. همچنین هیچ محدودیت سنی یا جنسیتی برای انجام چنین مشاغلی تعریف نشده است بنابراین هرکس بسته به توانایی و امکانات خود می‌تواند شغل خانگی خود را داشته باشد.

بیشتر بخوانید - کار تولیدی در منزل برای خانم ها

سودآورترین مشاغل خانگی

مزایای انجام مشاغل خانگی

در این بخش به معرفی برخی مزایای مشاغل خانگی می‌پردازیم. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که مشاغل خانگی مورد توجه همه اقشار جامعه به ویژه خانم‌ها قرار گیرد.

عدم محدودیت فضا

همانطور که گفتیم مهمترین مزیت مشاغل خانگی آن است که نیاز به مکان مجزایی برای شروع کار ندارند، بنابراین سرمایه‌گذاری در بخش اجاره یا خرید محل کار منتفی است و افراد بیشتری می‌توانند برای داشتن چنین مشاغلی شانس خود را امتحان کنند.

بیشتر بخوانید - تفاوت شغل خدماتی و تولیدی در چیست؟

انعطاف‌پذیری زمان

یک خانم خانه دار هم با مدیریت مناسب زمان انجام امور خانه می‌تواند یک شغل پردآمد خانگی نیز داشته باشد. در واقع مشاغل خانگی فاقد تعریف ساعت کار مشخص هستند. بنابراین اکثر افراد می‌توانند بخشی از ساعات روزانه خود را به کار اختصاص داده و کسب درآمد کنند.

استفاده از مهارت‌های شخصی

داشتن مهارت‌هایی چون آشپزی، خیاطی، نویسندگی و... می‌تواند مهمترین سرمایه شما در انجام مشاغل خانگی باشد. ضمن این که اگر هیچ مهارتی هم ندارید می‌توانید در انجام اموری چون بسته‌بندی، اتوکشی، ساخت جعبه‌های کادویی و... فعالیت کنید. در واقع مشاغل خانگی به اندازه‌ای گسترده و متنوع هستند که هرکس با هر میزان توانایی می‌تواند برای خود شغلی دست و پا کند.

انواع مشاغل خانگی

حال که با ماهیت مشاغل خانگی و مزایای آن آشنا شدید، نوبت آن می‌رسد که با انواع مشاغل خانگی و فرصت‌های موجود در این بخش نیز آشنا شوید. مشاغل خانگی را از نظر مهارت و تخصص انجام و همچنین رشته‌های انجام آن می‌توان به انواع مختلفی تقسیم کرد که شامل مشاغل هنری مختلف و مشاغل تخصصی می‌شود.

مشاغل هنری آشپزخانه‌ای برای خانم ها

مشاغل هنری آشپزخانه‌ای

اکثر خانم‌ها مهارت بالایی در آشپزی و رشته‌های هنری مربوط به آن از جمله شیرینی و کیک پزی، آماده کردن دسر، فینگر فود‌ها و یا آماده‌سازی مواد اولیه آشپزی دارند. بنابراین کار‌های مرتبط با آشپزی می‌تواند یکی از مشاغل خانگی پردرآمد برای خانم‌ها باشد.

به طور مثال پخت مربا، تهیه پیاز داغ، سیر داغ و بادمجان سرخ کرده و... از جمله مواردی است که می‌توان به آن‌ها فکر کرد. بسیاری از خانم‌های شاغل یا خانم‌هایی که کمتر مهارت آشپزی دارند یا زمان کافی برای انجام این کار‌ها ندارند ترجیح می‌دهند از محصولات آماده استفاده کنند. انواع کار‌هایی که در این زمینه می‌توان به آن‌ها اشاره کرد شامل موارد زیر است:

- پاک کردن سبزی

شستن و سرخ کردن آن: یک خانم خانه دار و کدبانو می‌تواند با انجام چنین کاری به درآمد بالایی دست پیدا کند. به ویژه اگر کیفیت محصولاتی که ارائه می‌کنید خوب باشد، مطمئناً مشتریان بیشتری خواهید داشت.

- پخت کیک، بیسکوییت

شیرینی، کاپ کیک و انواع شیرینی جات: پختن این قبیل شیرینی جات مهارتی است که تنها برخی از خانم‌ها از آن بهره برده‌اند. بنابراین استفاده از این مهارت می‌تواند هم برای شما منبع درآمد عالی به همراه داشته باشد و هم فرصت پرداختن به کار مورد علاقه‌تان را برای شما فراهم سازد.

- تهیه غذای خانگی

افراد بسیاری هستند که ترجیح می‌دهند در زمان کار به جای فست فود‌ها غذای خانگی بخورند. بنابراین اگر دستپخت خوبی دارید می‌توانید برای این کار اقدام کنید. در ابتدا می‌توانید کار را با یک منوی ساده هفتگی آغاز کنید اگر بازاریاب خوبی باشید و دستپخت شما مثال زدنی باشد، مطمئناً می‌توانید کار خود را گسترش دهید و از یک شغل خانگی به یک شغل دائمی و همیشگی تبدیل کنید.

- تهیه انواع ترشی و شور

ما ایرانی‌ها علاقه زیادی به مصرف چاشنی همراه غذا داریم. اگر مهارت تهیه شور و ترشی دارید، وقت آن رسیده که دست به کار شوید و کار خانگی خود را با جدیت آغاز کنید.

مشاغل هنری دستی

مشاغل هنری دستی

کار‌های هنری دستی نیز یکی دیگر از مشاغلی است که خانم‌ها توانایی بالایی در انجام آن‌ها دارند. از همین مهارت می‌توان برای کسب درآمد استفاده کرد. این شغل می‌تواند به عنوان شغل اصلی یا شغل دوم برای هر خانمی مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه به معرفی چنین مشاغلی خواهیم پرداخت:

 نقاشی، طراحی و خطاطی

شاید بسیاری از خانم‌ها از این هنر برای رسیدن به آرامش ذهنی استفاده می‌کنند، اما باید گفت که این هنر‌ها می‌تواند منبع درآمد شما باشد. شما می‌توانید با قبول سفارشات و یا تدریس این هنر‌ها به متقاضیان در منزل خود درآمد خوبی داشته باشید. همچنین فروش تابلو‌های هنری نیز گزینه دیگری است که طرفداران بسیاری دارد و می‌تواند باعث شهرت شما شده و درآمد خوبی نصیب شما کند.

- نواختن موسیقی

این کار نیز از جمله مشاغل خانگی است که درآمد خوبی دارد، شما می‌توانید با تهیه آلبوم و فروش آن و آموختن موسیقی به علاقمندان به کسب درآمد بپردازید.

- نمد دوزی:

این هنر از جمله هنر‌های دستی است که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. نمد‌ها می‌تواند برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار گیرد. تزیین و اکسسوری اتاق کودک، آشپزخانه، اتاق‌خواب، گل سر و دیگر محصولاتی که به علت قیمت مناسب و تنوع رنگ گزینه‌های خوبی برای خریداران است می‌تواند برای شما نیز درآمد سرشاری به همراه داشته باشد. فقط کافی است کمی خلاقیت داشته باشید. ‌ایده‌های مختلف را می‌توانید از اینترنت بگیرید.

- آرایشگری:

هنر آرایشگری از دیرباز یکی از هنر‌های درآمد‌زا برای خانم‌ها بوده است. این شغل می‌تواند یک شغل خانگی یا یک شغل دائمی و حرفه‌ای باشد. اگر از این هنر بهره‌ای برده‌اید می‌توانید بعد از ساعات کاری در خانه آن را به عنوان شغل دوم انجام دهید. همچنین آرایشگری می‌تواند به عنوان شغل خانگی برای کسانی که این هنر را دارند منبع درآمد باشد.

- قلاب بافی:

قلاب بافی نیز از آن هنر‌هایی است که می‌توان به راحتی از آن کسب درآمد کرد. قلاب بافی‌های روی لباس و بافت‌های مختلف بسیار رایج است و طرفداران زیادی دارد.

این مطلب را حتما بخوانید - کار در منزل با گوشی بدون سرمایه

خیاطی:

هنر خیاطی از آن دست هنر‌های بسیار پولساز است که می‌تواند درآمد بسیار خوبی برای خانم‌ها به همراه داشته باشد و به عنوان یک شغل خانگی مورد استفاده قرار گیرد. خیاطی می‌تواند شغل دوم باشد و یا آن را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کنید و توسعه دهید.

شلغ های خانگی برای بانوان

دوخت‌های هنری روی لباس:

در کنار خیاطی کار‌های دیگری چون منجوق دوزی، پولک دوزی، تکه دوزی، مروارید دوزی و... نیز می‌تواند از جمله مشاغلی باشد که درآمد خوبی دارند.

بافتنی:

یکی دیگر از هنر‌های بسیار پردرآمد به ویژه در روز‌های سرد زمستانی بافتنی است. در صورتی که از این هنر بهره‌ای برده باشید می‌توانید آن را انجام دهید و کسب درآمد کنید.

قالی‌بافی:

قالی بافی نیز یکی از هنر‌هایی است که از دیرباز زنان در آن خوش درخشیده‌اند. بنابراین اگر به دنبال یک شغل پردرآمد خانگی هستید می‌توانید روی قالیبافی نیز حساب باز کنید.

مشاغل تخصصی که می‌توان به عنوان شغل خانگی استفاده کرد

مشاغل تخصصی غیر هنری که خانم‌ها می‌توانند به عنوان شغل خانگی روی آن‌ها حساب کنند به دو دسته تقسیم می‌شوند:

- کار‌هایی که نیازمند کسب مهارت یا سرمایه اولیه زیادی باشد.
- کار‌هایی که نیازمند کسب مهارت خاصی نیست یا سرمایه اولیه زیادی نمی‌خواهد.

این مشاغل خانگی در هر دو گروه به شرح زیر است:

- پرورش گیاهان دارویی

گیاهان دارویی نقش مهمی در طب سنتی دارند و افراد بسیاری نیز برای درمان بیماری‌های خود علاقمند به طب سنتی هستند. بنابراین پرورش گیاهان دارویی از جمله مشاغلی است که می‌توانید در خانه انجام دهید و از آن کسب درآمد کنید. برای این کار می‌توانید از حیاط، بالکن، پشت بام و گلدان‌های مناسب استفاده کنید. برای کسب مهارت پرورش گیاهان دارویی باید در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید اما برای شروع کار نیاز به سرمایه زیادی نخواهید داشت.

پرورش گیاهان دارویی و خانگی

- پرورش گیاهان آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی نیز طرفداران بسیاری دارند. شما می‌توانید به عنوان شغل دوم و یا شغل اصلی خود به پرورش گیاهان آپارتمانی و زینتی بپردازید به ویژه اگر به گل و گیاه علاقه دارید. این کار می‌تواند درآمد زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

- تایپ در منزل

مهارت انجام تایپ دقیقاً همان چیزی است که می‌تواند برای انجام یک شغل خانگی به کار شما بیاید. برای یادگیری این مهارت می‌توانید از آموزش‌های تصویری اینترنت استفاده کنید و یا در کلاس‌های آموزشی ثبت نام کنید. با داشتن یک لپ تاپ یا کامپیوتر در خانه می‌توانید به راحتی کار تایپ انجام دهید و درآمد مناسب داشته باشید.

- فروش لباس در منزل

فروش لباس به صورت آنلاین یا در منزل یکی دیگر از مشاغل خانگی است که می‌تواند برای شما با درآمد مناسب همراه باشد. برای این کار نیاز به یک مقدار سرمایه اولیه خواهید داشت. وقتی شما کسب و کار آنلاین داشته باشید با مدیریت صحیح زمان می‌توانید به همه کار‌های خانه رسیدگی کرده و درآمد نیز داشته باشید.

مشاغل اینترنتی که در خانه می‌توانید انجام دهید

مزایای مشاغل اینترنتی برای خانم‌ها بسیار زیاد است. از جمله این که می‌توانند به صورت دورکاری مشغول به کار شده و درآمد خوبی هم داشته باشند. مشاغل اینترنتی با توجه به این که قابلیت انجام در منزل دارند زیرمجموعه مشاغل خانگی محسوب می‌شوند. در این بخش به برخی از مشاغل اینترنتی به عنوان مشاغل خانگی خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید

شما می‌توانید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید، برای این کار هم می‌توانید با صرف هزینه سایت فروشگاهی راه‌اندازی کنید و هم می‌توانید از شبکه‌های اجتماعی برای این کار استفاده کنید. فقط کافی است که هزینه‌ای را برای تبلیغ و جذب مشتری کنار بگذارید، برای این که به درآمد عالی برسید باید صبور باشید اما مطمئناً این کار درآمد خوبی را نصیب شما خواهد کرد.

تولید محتوا انجام دهید

تولید محتوا یکی دیگر از مشاغل پردرآمدی است که می‌تواند به عنوان مشاغل خانگی مناسب برای خانم‌ها مورد توجه قرار گیرد. برای انجام این کار به سرمایه زیادی احتیاج ندارید. شما می‌توانید برای سایت‌های مختلف بنویسید و کسب درآمد کنید.

وب مستر شوید

ورود اطلاعات و مدیریت سایت‌های آنلاین از جمله مشاغل دیگری است که می‌توانید در خانه انجام دهید. برای انجام این کار‌ها نیاز به مهارت‌هایی دارید که به آسانی کسب می‌شوند. این کار می‌تواند به عنوان شغل دوم یا شغل اصلی شما منبع درآمد خوبی باشد.

طراح وب

اگر از طراحی سر در می‌آورید و به کار‌های اینترنتی علاقمند هستید، طراحی وب می‌تواند از جمله مشاغل خانگی پر درآمد برای شما باشد.

بازاریاب اینترنتی

بازاریابی دیجیتال یا اینترنتی نیز از جمله مشاغلی است که قابلیت انجام در منزل را دارد و می‌تواند یک شغل خانگی باشد. شما می‌توانید از طریق اینترنت و در منزل خودتان برای برند‌ها و فروشگاه‌های مختلف تبلیغ کنید و از آن کسب درآمد نمایید.

تدریس آنلاین

شما می‌توانید هر هنر و تخصصی که دارید را به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار دهید و از آموزش آن کسب درآمد کنید.

مشاغل خدماتی

گروه دیگری از مشاغل خانگی که خانم‌ها می‌توانند از آن‌ها کسب درآمد کنند، مشاغل خدماتی است. برای انجام این کار‌ها نیاز به هیچ مهارت یا تخصصی ندارید، با هر مدرک تحصیلی و شرایط سنی می‌توانید این کار‌ها را انجام دهید و درآمد داشته باشید. این مشاغل که از جمله مشاغل "کار در منزل" هستند شامل بسته‌بندی انواع محصولات، اتو زدن جوراب، عروسک‌سازی، گلسازی، ساخت جعبه و پاکت‌های کادویی و... می‌شود.

منظور از مشاغل خانگی چیست؟

بسیاری از خانم‌ها را می‌شناسیم که کارمند هستند یا شغلی دارند که برای انجام آن باید بیرون از محیط خانه فعالیت کنند، اما برخی از مشاغل وجود دارد که در محیط خانه قابل انجام هست که در این مقاله به پردرامدترین آنها پرداخته ایم.

چه مشاغلی را می‌توان برای درآمدزایی در خانه انجام داد؟

مشاغل پردرامد بسیاری همانند کارهای هنری، نواختین موسیقی، کار در منزل بسته بندی و مشاغل بسیاری هستند که می‌شود در خانه انجام داد

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 25 آبان 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

هادی عظیمی عالی بود مچکرم بابت مطالبتون
22 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
سلام من خانه دار هستم و نیاز شدید به کار در منزل دارم چندتا پیج هست با انجام کار هایی مثل گویندگی و دستنوشته و عکاسی و تایپ و اینا ثبت نام میکنه ولی نمیدونم راسته یا دروغ نمیتونم اعتماد کنم
29 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
لیلا عظیمی:سلام عزیز منم مثل شما خانه دار بودم و میخواستم در کنار بچه ها و خونواده به استقلال مالی برسم الان خدا رو شکر از خونه دارم کار میکنم خیلی هم راضیم اگه مایل بودین میتونم در اختیار شما هم بزارم
سلام نیاز به کار فوری در خانه خودم دارم آذربایجان شرقی شهرستان مرند خانم یوسفی
04 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
لیلا عظیمی:سلام خانم یوسفی دقیقا چه کاری لازم دارین؟
نیاز به کار فوری دارم درخانه خودم باشه فقط استان خوزستان .رامهرمز
22 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
لیلا عظیمی:سلام دوست عزیز منظورتون دقیقا چه کاری هست؟
علی‌سلام‌نیاز‌به‌کار‌خانگی‌دارم‌بسته‌بند‌جوراب‌لباس‌زنانه‌لوازم‌‌بسته‌بندی‌باش‌من‌نیاز‌به‌کار‌فوری‌‌زندگیم‌سخته‌میگزر‌بخدا
30 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
قدرتیعلاقه به کاربسته بندی در منزل دارم شهر اراک
10 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
قاسمىنياز به كاربسته بندى درمنزل رادارم،،شهرپرند
19 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
صغریعلاقه به کار بسته بندی در منزل دارم
04 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام به یک کار در منزل احتیاج دارم احتیاج به درآمد دارم زندگیه سختی رو دارم
25 خرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
زهراسلام به یک کار در منزل خیلی خیلی نیاز دارم زندگی سختی دارم
18 خرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
لیلا عظیمی:سلام زهرا خانم دقیقا چه کاری مد نظرتون هست؟
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید