‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار تولیدی در منزل با سرمایه کم برای خانم ها و آقایان

تولید در منزل با سرمایه کم

بسیاری از افراد به دنبال "کار در منزل تهران" هستند" اما نمی‌دانند آغاز یک کسب و کار با سرمایه کم مانند "شغل های پردرآمد با سرمایه کم" و یا "کارهای زود بازده در روستا" می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان باشد.

بیشتر بخوانید - کانال تلگرامی کار بسته بندی در منزل

اگرچه بسیاری این ایده را ناممکن و نشدنی می‌دانند اما حقیقت این است با مراجعه به "وام مشاغل خانگی ۱۴۰۱" به راحتی می‌توان چنین ایده‌ای را پیاده‌سازی کرد و یک کار تولیدی در منزل با سرمایه کم آغاز کرد. عموما کارهای تولیدی می‌تواند بسیار پرسود باشد به ویژه اگر راه‌های بازاریابی و فروش محصول را به خوبی بدانید. ما در این مقاله قصد داریم به ایده‌های پول ساز تولید در منزل با سرمایه کم بپردازیم.

کار تولید در منزل

کار تولیدی در منزل برای خانم ها و آقایان

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که کار در منزل فقط برای خانم‌ها است. اما در واقع چنین طرز تفکری اشتباه است. کار در منزل می‌تواند برای همه سنین با هر جنسیتی مناسب باشد.

بیشتر بخوانید - کار در منزل با گوشی رایگان و بدون سرمایه

کارهای بسیار زیادی را می‌توان به راحتی در منزل انجام داد اما در این مقاله ما تنها به ایده‌های کارهای تولیدی در منزل می‌پردازیم.

دستگاه تولیدی در منزل

دستگاه تولیدی در منزل

بسیاری از کارهایی که به عنوان کار تولیدی در منزل شناخته می‌شوند نیاز به سرمایه چندانی ندارند. برخی از فعالیت‌ها نیازمند خرید دستگاه تولیدی هستند اما برخی دیگر را می‌توان تقریبا بدون نیاز به تجهیزات خاصلی انجام داد و کسب درآمد کرد. برخی از کارهای تولیدی با سرمایه کم در منزل شامل موارد زیر است:

تولید شمع

یکی از پر رونق‌ترین کارهای تولیدی در خانه تولید شمع است. شما می‌توانید با شرکت در کلاس‌های آموزشی ابتدا روش‌های تولید شمع را بیاموزید و سپس با خرید لوازم مورد نظر اقدام به تولید و فروش شمع در خانه کنید. مهمترین وسایلی که برای تولید شمع نیاز دارید شامل:

بیشتر بخوانید - کار در منزل

پارافین، اسید استئاریک، فیتیله، قلاب فیتیله یا سوزن، ظرف مخصوص ذوب کردن پارافین، ورق موم، انواع قالب‌ها، انواع رنگ‌ها، انواع عطرها، چسب کاغذی، کاغذ روغنی، قاشق یا همزن، چاقو یا کاتر، دماسنج، اسپری سیلیکون یا روغن مایع و سینی است. شما باید ابتدا محصولات مورد نظر خود را تولید کرده و سپس با بازاریابی موثر و کارآمد مشتری جذب کنید.

تولید چیپس میوه

این روزها چیپس میوه یا همان میوه خشک طرفداران بسیاری دارد و یکی از پولسازترین کارهای تولیدی در خانه محسوب می‌شود. قبل از اقدام برای این کار باید با روش‌های کار، نیاز بازار و تجهیزات لازم و روش‌های نگهداری به خوبی آشنا شوید. بازاریابی مناسب و آشنایی به روند کار به شما اجازه می‌دهد تا کسب و کار پر سودی داشته باشید.

بیشتر بخوانید - بهترین شغل آزاد در شهرهای کوچک

برای این کار تجهیزات زیادی لازم ندارید فقط باید میوه‌های فصل را با قیمت مناسب تهیه کنید خوب بشویید یک اندازه خرد کنید و در دستگاه میوه خشک کنی قرار دهید. در واقع دستگاه میوه خشک کنی و دستگاه اسلایس میوه تنها تجهیزاتی است که برای راه اندازی این کار به آن‌ها نیاز دارید. حتی می‌توانید در زمان آغاز کار به جای خرید دستگاه میوه خشک کنی از فر گاز خانگی خود استفاده کنید.

تولید عروسک در منزل

تولید عروسک در منزل

یکی دیگر از کارهای تولیدی در منزل کار تولید عروسک است که می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد. بعد از شرکت در دوره‌های آموزشی مورد نظر باید نیاز بازار را نیز در نظر داشته باشید.

بازاریابی موثر نیز می‌تواند به فروش بیشتر و درآمد بیشتر کمک کند. عروسک‌های نمدی، عروسک‌های پولیشی، عروسک بافتنی و عروسک‌های روسی از جمله عروسک‌هایی هستند که می‌توانید تولید کنید. هرکدام از این عروسک‌ها لوازم اولیه مورد نظر خود را دارند. بهترین کار این است که تمرکز خود را تنها روی یک مدل معطوف کنید که کار راحت‌تری داشته باشید.

تولید پکیج آموزشی دیجیتال

این روش کسب درآمد خانگی برای همه افراد در همه سنین مناسب است. شما می‌توانید در هر زمینه‌ای که مهارت دارید با ضبط ویدئوهای آموزشی و فروش آن‌ها به کسب درآمد برسید. در صورتی که کار شما خوب باشد علاوه بر ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی و فروش محصولاتتان می‌توانید با سایت‌های فروشگاهی همکاری کنید.

برای انجام این کار تولیدی نیاز به تجهیزات تولید محتوا خواهید داشت. بنابراین بهتر است که از همان ابتدا با یک سرمایه‌گذاری مناسب کارهای با کیفیتی ارائه کنید تا محصولات شما با استقبال روبه رو شود.

تولید صابون خانگی

تولید صابون خانگی و ارگانیک

صابون‌های خانگی دارای قیمت بالایی هستند ضمن این که از محبوبیت بسیاری نیز برخوردار هستند به همین دلیل است که فعالیت در این زمینه تولیدی می‌تواند با حاشیه سود بالایی همراه باشد. بهتر است ابتدا در دوره‌های آموزشی شرکت کنید. تولید صابون‌ها با مواد اولیه مختلف و همچنین صابون‌های تزئینی سود بسیار خوبی به همراه دارد. برای شروع این کار در کنار تحقیق در مورد بازار و بازاریابی برای فروش به تجهیزاتی چون پایه صابون (همان قلیا و روغن‌های گیاهی یا چربی حیوانی)، ظرف یا قاشق اندازه‌گیری، قالب، رایحه و رنگ احتیاج دارید. با ایجاد تنوع در طرح و رنگ و رایحه صابون‌ها فروش این محصولات برای شما با سود سرشاری همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید - شماره تلفن کار در منزل

تولید محصولات ارگانیک

محصولات ارگانیک طرفداران زیادی دارد. این محصولات شامل انواع رب ها، شیره ها، مربا، ترشی و شور و… می‌شود. این کسب و کار تولیدی بیش از هر چیز به مهارت و توانایی‌های شما بستگی دارد و یک کار تولیدی زمان بر است. شما می‌توانید با خرید دستگاه‌های کره گیری یا روغن گیری انواع محصولات خانگی را در محیط بهداشتی ایجاد کرده و با فروش آن‌ها به کسب درآمد برسید. در اختیار داشتن محصولات اولیه طبیعی، تازه و با قیمت مناسب در کیفیت کار شما و رسیدن به حاشیه سود بیشتر تأثیرگذار است.

تولید شیرینی و دسر

در صورتی که مهارت بالایی در تولید شیرینی و دسر داشته باشید این کار تولیدی در منزل با فروش بالا و سود مناسب همراه است. این روزها شیرینی‌ها و دسرهای خانگی طرفداران بسیاری دارند. برای این که در این کار موفق باشید باید ابتدا در یک دوره آموزشی شرکت کنید و کار شیرینی و دسر پزی حرفه‌ای را بیاموزید. سپس می‌توانید با فروش محصولات خود به صورت خانگی، در شبکه‌های اجتماعی یا همکاری با قنادی‌ها کسب درآمد کنید. بهتر است این کار را با تنوع پایین محصولات و کیفیت بالای آن‌ها آغاز کنید و پس از جذب مشتری می‌توانید به جای کار تولیدی در منزل با اجاره یک کارگاه مناسب کار خود را توسعه دهید.

تولید انواع غذا و فینگرفود

تولید انواع غذا و فینگرفود

امروزه در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها فینگرفودها نقش موثری را در چیدمان میز غذا ایفا می‌کنند. محبوبیت بسیار این نوع خوراکی‌ها می‌تواند جرقه ایجاد یک کار تولیدی پرسود در خانه باشد. اگر مهارت بالایی در پخت غذاها و فینگر فودها داشته باشید می‌توانید این کار را بدون نیاز به تجهیزات خاصی در خانه آغاز کنید. تقریبا می‌توان گفت که برای شروع این کار به جز مهارت بالای پخت و پز به هیچ سرمایه دیگری نیاز ندارید.

بیشتر بخوانید - مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

تولید زیورآلات و اکسسوری

زیورآلات و اکسسوری‌های دست ساز نیز می‌تواند یک کسب و کار تولیدی پولساز در خانه باشد. امروزه اکسسوری‌های استیل، رزینی و… طرفداران زیادی دارند. با شرکت در کلاس‌های آموزشی در این زمینه می‌توانید کسب و کار خود را د رخانه آغاز کنید. خلاقیت و نوآوری و کیفیت بالای ساخت اکسسوری‌ها کلید موفقیت شما در این زمینه است.

تولید کیف و وسایل چرمی

یک کار تولیدی سودآور دیگر در منزل تولید کیف و وسایل چرمی است. چرم از جمله متریال‌هایی است که همیشه طرفداران خود را دارد. شما می‌توانید محصولات مختلفی مثل کیف، کمربند، پاپوش، دستبند و… را در خانه تولید کرده و به فروش برسانید. برای این کار نیز به سرمایه زیادی نیاز نخواهید داشت، شما باید ابتدا متریال مورد نظرتان را تهیه کنید و سپس با استفاده از الگوهای مختلف و طرح‌هایی که در اختیار دارید کارتان را شروع کنید.

زدن مغازه با سرمایه کم

بعد از این که کسب و کار خانگی شما به سوددهی خوبی رسید می‌توانید کار را از یک تولیدی خانگی به یک کارگاه تولیدی و یا مغازه فروش محصولات تبدیل کنید. برای این کار می‌توانید یک مغازه مناسب اجاره کنید و کار خود را به صورت گام به گام و با فروش محصولات در مغازه یا تولید آن‌ها در محیط کارگاهی آغاز کنید.

بیشتر بخوانید - کسب و کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

بهتر است که کار را ابتدا با سرمایه کم آغاز کنید و یک مغازه یا کارگاه کوچک اجاره کنید. با نیروی کار اندکی کارآفرینی خود را آغاز کنید. سپس با رسیدن به سود بیشتر می‌توانید کارگاه یا مغازه خود را توسعه دهید. به طور مثال برای شروع کار با سرمایه ۵ میلیون بهتر است که کار را با انجام یک سری فعالیت‌های تولیدی در منزل آغاز کنید. سپس با افزایش فروش، سود بیشتر و بازاریابی و مشتریان دائمی به طور متناوب کار خود را توسعه دهید.

کارگاه خانگی پردرآمد

انجام هریک از ایده‌های تولیدی که در ابتدای مقاله به آن‌ها پرداختیم یک کارگاه خانگی پردآمد خواهد بود. شما می‌توانید کارهای دیگری مثل تولید و بسته‌بندی مواد غذایی از جمله سبزیجات، حبوبات، انواع رب و ترشی و… یا دوخت ست‌های آشپزخانه و یا دوخت مصنوعات چرمی و… یک کارگاه خانگی پردرآمد داشته باشید که پتانسیل تبدیل شدن به کارگاهی بزرگتر یا یک واحد تولیدی با تعداد مشخصی پرسنل و سود دهی عالی را دارا است.

کار تولیدی در خانه برای خانم‌ها

همه کارهای تولیدی که در این مقاله به آن‌ها پرداخته شد برای خانم‌ها بسیار مناسب هستند و می‌تواند ایده راه اندازی و کسب درآمد خانگی برای خانم‌های بیکار و علاقمند به اشتغال باشد. این کارها قابلیت انجام در محیط خانگی را دارند و به این ترتیب حتی خانم‌های میانسال، دارای فرزند کوچک، ناتوان جسمی و… نیز می‌توانند چنین کارهایی را با سرمایه کم آغاز کنند.

یک نکته مهم

برای این که کارهای تولیدی در خانه با سرمایه کم برای شما درآمد مناسبی به همراه داشته باشد، روش‌های تبلغاتی و بازاریابی تأثیر بسیار مهمی در آن‌ها خواهند داشت. بنابراین بهتر است از روش‌هایی مثل سایت‌های فروشگاهی، شبکه‌های اجتماعی و بازرایابی مویرگی حتما استفاده کنید.

به چه مشاغلی کسب و کار خانگی می‌گویند؟

مشاغل خانگی یا همان کسب و کارهای خانه محور به شغل‌های گفته می‌شود که در منزل قابل انجام است ، اطلاعات بیشتر در متن مطلب

آیا همه می‌توانند کسب و کار و تولید در خانه داشته باشند؟

ایده‌های بسیاری برای خانم ها و آقایان در این مقاله وجود دارد که به راحتی قابلیت اجرا در خانه را دارد

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 7 دی 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

علی سلام وقت بخیر کرج منزل دارم کسایی که به مکانی نیاز دارند تا بتونیم باهم کار کنیم به من ایمیل بزنند. موفق باشید.
13 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
سارا امرایی نیاسلام سارا امرایی هستم ب کار در منزل نیاز دارم ممنون میشم اگه بتونید کمک کنید
12 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
سارا امرایی نیاسلام نیاز ب کار دارم ممنون میشم راهنمایی کنیم
12 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
نرگسسلام.کار نیاز دارم در منزل.ممنون میشم راهنمایی کنید.۴۰ ساله
10 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
محمدرضابا سلام. اینجانب به کار مجسمه سازی علاقه دارم شما میتوانید کمکم کنید.09159826418
29 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
قاسمیسلام فضای کار مناسب با نیروی کار زیاد خانم جهت بسته بندی آماده همکاری با تولید کنندگان و شرکت ها هستم
24 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
افسانه دامغان زندگی میکنم و دنبال کار در منزل با درامد خوب هستم . شماره ای دارید که تماس بگیریم برای گرفتن اطلاعات ؟
21 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
افسانه دامغان زندگی میکنم و دنبال کار در خانه با درامد بالا هستم
21 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
فتانه مشتاقیسلام من گرمدره هستم و خانه دار کار بسته بندی میخواستم که درآمد ان هم خوب باشه خواهش میکنم یا هر کاری در منزل باشه ممنون میشم کمکم کنین اگه امکان داره از طریق پیامک برام پیام بدید ممنونم از شما
19 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
سعیدسلام بنده دنبال یه کاربسته بندی ...هرکاری که بشه توخونه انجام دادهستم البته من باخانمم‌ دونفره اماده هرنوع کاری که پول خوبی داشته باشه ممنون میشم اطلاع بدین
18 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید