‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

ثبت آگهی استخدام تهران و سراسر کشور (بانک رایگان رزومه کارجویان)

همین حالا آگهی خود را ثبت و استخدام نیرو در کمترین زمان ممکن را تجربه کنید

ثبت آگهی در سامانه جا‌یابی چه مزایایی دارد؟

- امکان ثبت چندین ردیف شغلی در آگهی
- دسترسی رایگان به بانک رزومه کارجویان
- بیش از ۲/۵ میلیون نمایش در آگهی‌های ویژه
- بروزرسانی رایگان آگهی بدون محدودیت زمانی
- ارسال آگهی به مشترکین فعال در خبرنامه و تلگرام
- امکان درج لوگو و اطلاعات تماس مستقیم در آگهی‌ها

- ارسال رایگان آگهـی‌های ویــژه به رزومــه‌های مـرتبط
- ارتباط مستقیم با کارجویان از طریق ایمیل، SMS و تلفن
- دریافت رزومه‌های مرتبط با آگهی توسط سیستم هوشمند سامانه


بانک رایگان رزومه کارجویان تهران و سراسر کشور در جاب یابی

ثبت آگهی استخدام رایگان تهران

کارفرمای محترم، برای استفاده رایگان از بانک اطلاعات رزومه کارجویان سایت جاب‌یابی ابتدا آگهی استخدام خود را ثبت کنید و سپس با مراجعه به منوی جستجوی رزومه کارجویان که در بالای صفحه قرار دارد در فیلدهای جستجو شرایط استخدام از جمله، استان، شهر، مقطع و رشته تحصیلی، وضعیت تاهل و جنسیت مورد نیاز را انتخاب و در نهایت روی گزینه جستجو کلیک کنید.

پس از جستجو، رزومه‌ها بر اساس نوع جستجوی شما نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید کاملا رایگان رزومه کارجویان را بررسی و در صورت نیاز آنها را انتخاب و دعوت به کار کنید.

بهترین روش درج و ثبت آگهی استخدام چیست؟

ثبت آگهی استخدام تهران و سراسر کشور در کانال‌های تلگرام؟ اپلیکیشن‌ها؟ شبکه‌های اجتماعی، نیازمندی‌های روزنامه همشهری یا سایت‌های معتبر استخدامی با هزاران کارجوی فعال؟

براساس نظرسنجی‌های بعمل آمده از کارفرمایانی که آگهی خود را در سایت‌های استخدامی، روزنامه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند میزان رضایتمندی آنها از ثبت آگهی در سایت‌های استخدامی به مراتب بیش از سایر موارد بوده است.

با ثبت آگهی استخدام در سایت استخدامی جاب‌یابی با هزاران کارجوی فعال در کمترین زمان ممکن نیروی مورد نیاز خود را استخدام کنید..

ثبت رایگان آگهی استخدام

راهنمای ثبت آگهی استخدام رایگان تهران، مشهد، اصفهان و سایر استان‌ها در جاب‌یابی

برخلاف سایر سایت‌ها ثبت اگهی استخدام در تهران و سراسر کشور در سایت جاب یابی فقط در یک مرحله بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود. کارفرمایان محترم کافیست روی گزینه ثبت آگهی استخدام دکمه قرمز رنگ بالای صفحه کلیک کنید و در پنجره‌ای که باز می‌شود اطلاعات خود را وارد و آگهی خود را ثبت کنید.

روش‌های نوین استخدام و جذب نیروی مستعد برای کارفرمایان

یکی از چالش‌های پیش روی هر کسب و کار، سازمان یا شرکت استخدام نیروی کار ماهر در زمینه‌های مورد نیاز است. یافتن نیروی کار مستعد، مسئولیت‌پذیر و متخصص ممکن است یک پروسه وقتگیر و طولانی باشد. بنابراین اکثر کارفرمایان به دنبال یافتن راهی برای اتصال به کارجویان مرتبط با زمینه‌های شغلی مورد نیاز خود هستند. ما قصد داریم راه ساده‌ای برای انجام این فرآیند چالش برانگیز به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

روش درج و ثبت آگهی استخدام در سایت‌های معتبر

در حال حاضر سایت‌های معتبر بسیاری در زمینه انتشار آگهی استخدام و جذب رزومه کارجویان در زمینه‌های مختلف شغلی و تحصیلی مشغول فعالیت هستند. شما می‌توانید به عنوان کارفرما اقدام به ثبت آگهی شغلی خود در این سایت‌ها کرده و از این طریق به بانک رزومه‌های مرتبط با رده شغلی خود دست پیدا کنید.

شرایط ثبت آگهی استخدام در تهران، اصفهان، مشهد، شیراز و سراسر کشور

همانطور که در پاراگراف فوق گفته شد قطعا یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی کارفرمایان در سازمان ها، کسب و کارهای بزرگ و کوچک و حتی مشاغل خانگی جذب نیروی مستعد و حرفه‌ای است، امروزه با پیشرفت تکنولوزی خصوصا اینترنت که امکان گردش اطلاعات را فقط با داشتن یک گوشی موبایل در دورترین نقاط کره زمین فراهم کرده است استخدام نیرو در مشاغل مختلف را برای کارفرمایان تنها با مراجعه به یک سایت اینترنتی و ثبت آگهی استخدام به امری سهل و آسان تبدیل کرده است.

سایت ثبت آگهی استخدام رایگان

سایت‌های درج و ثبت آگهی استخدام رایگان

سایت ثبت و یا درج آگهی استخدام رایگان، جمله‌ای آشنا برای ربات‌های هوشمند موتورهای جستجو که روزانه میلیاردها کلمه و جمله را پردازش می‌کنند. چرا آشنا؟ چون بسیاری از کارفرمایان برای تامین نیرو به دنبال سایت‌هایی با امکان ثبت آگهی استخدام رایگان هستند، البته کم هم نیستند سایت‌هایی که این امکان را دارند، تقریبا تمام سایت‌های نیازمندی‌ها و حتی برخی از سایت‌های تخصصی و فعال در حوزه استخدام و تامین نیرو نیز امکان ثبت رایگان آگهی استخدام دارند، سایت جاب‌یابی نیز این امکان را فراهم کرده است، اما ثبت آگهی استخدام به صورت رایگان قطعا شامل هیچ خدماتی نمی‌شود و توصیه ما به کارفرمایان محترم استفاده از خدمات ویژه سایت‌ها است.

چگونه سایت‌های معتبر را برای ثبت آگهی استخدام پیدا کنیم؟

قطعا یکی از مهمترین نکات برای ثبت اگهی استخدام شناسایی سایت‌های معتبر است، حتما می‌پرسید چگونه سایت‌های معتبر را پیدا کنیم، جواب این سوال بسیار ساده است، سایتهای معتبر را می‌توان با چند ویژگی شناسایی کرد، مهمترین ویژگی یک سایت معتبر داشتن مجوز از سامانه پرداخت الکترونیک اینماد است، سامانه اینماد همان پرداخت ایمین در فضای اینترنت است که سازمان رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد برای اعطای ان شرایط و مراحل سختی از جمله گواهی SSL در نظر گرفته است. اگر می‌خواهید مورد سوء استفاده قرار نگیرید لطفا قبل از هر چیز ار معتبر بود سایت اطمینان حاصل کنید.

درج آگهی استخدام رایگان در سایت های معتبر

ثبت آگهی استخدام در دیوار، شیپور و تلگرام چگونه است؟

اگر به موتورهای جستجو مراجعه و گزینه ثبت آگهی استخدام را جستجو کنید قطعا ثبت آگهی در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های دیوار، شیپور، تلگرام و شبکه‌های اجتماعی از جمله محبوب‌ترین عناوین جستجو شده در گوگل، یاهو و سایر موتورهای جستجو هستند، سایت‌ها و برندهای مشهوری که با توجه به نیاز کاربران خدمات مناسبی به کارفرمایان ارائه می‌دهند. اگر می‌خواهید در سایت‌های یاد شده آگهی ثبت کنید کافیست مراحل ثبت نام را انجام دهید و به سادگی اگهی خود را ثبت کنید.

ثبت آگهی استخدام در روزنامه همشهری

اگر به سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۵ برگردیم با جرات می‌توان گفت بخش نیازمندیهای روزنامه همشهری یکی از پرمخاطب‌ترین و محبوب‌ترین رسانه‌ها برای کارفرمایان و کارجویان سراسر کشور بود، روزنامه‌ای که روزانه با بیش از ۵۰ صفحه و هزاران آگهی استخدامی بخش عمده‌ای از نیاز بازار کار ایران را پوشش می‌داد، اما در حال حاضر کارفرمایان و کارجویان با مراجعه به سایتهای اینترنتی فقط با جستجوی کوتاه جدیدترین آگهی‌های استخدامی در دسترس آنان خواهد بود. البته ناگفته نماند روزنامه همشهری با بروز کردن خدمات خود و ایجاد سایت راهنما عمده خدمات خود را از بخش نوشتاری به آنلاین منتقل کرده است و محبوبیت قابل توجهی در بازار کار ایران دارد.

نکات مهمی که در استخدام نیروی کار باید بدانید

بسیاری از کارفرمایان در واقع نمی‌دانند که برای استخدام نیروی مورد نظر خود چه اقداماتی باید انجام دهند. برای اینکه بتوانید برای تصدی ردیف شغلی مورد نظرتان نیروی مناسب استخدام کنید و مجبور نشوید به دلیل استعفا یا اخراج کارمندان مدام آگهی استخدام ثبت کنید، بهتر است در کارجویانی که برای شما رزومه ارسال می‌کنند به دنبال این ویژگی‌ها باشید: مسئولیت‌پذیری، شخصیت، نوع گفتار و رفتار، صداقت در گفتار، زبان بدن و تاثیری که اولین دیدار روی شما میگذارد.

درج آگهی استخدامی مرتبط با رزومه ‌های کاری

اگر تصمیم گرفته‌اید با درج و ثبت آگهی استخدام یک کارجوی مناسب استخدام کنید، راه‌های زیادی برای جذب رزومه‌های کاری وجود دارد، شما می‌توانید به بنگاه‌های کاریابی مراجعه کنید، یا آگهی استخدام خود را در یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار همانند روزنامه همشهری ثبت کنید یا اقدام به ثبت آگهی استخدام در شبکه‌های اجتماعی مختلف نمایید. یکی از راه‌های پربازده نیز درج آگهی استخدام در اینترنت است.

نحوه نوشتن متن آگهی استخدام جذاب

- مطمئن شوید که خواندن آن آسان است
- نمایی کلی از شرکت را در آن بنویسید
- در پاراگراف کوتاهی، نمای کلی از موقعیت را ارائه دهید
- ویژگی‌های شخصیتی داوطلبان خوب را خلاصه کنید
- مسئولیت‌های موقعیت شغلی را ذکر کنید
- الزامات شغلی را لیست کنید
- در صورت لزوم، اطلاعات اضافه را بنویسید.

برای ثبت آگهی استخدام اینترنتی چه کار باید کرد؟

معمولا پروسه ثبت آگهی استخدام اینترنتی این گونه است که از شما خواسته می‌شود تا در سایت عضو شده و اطلاعات خود را تایید کنید، بعد از ایجاد یک حساب کاربری می‌توانید آگهی شغلی مورد نظر خود را مطابق با خواسته‌ها و نیازهای سازمان تدوین کنید. فراموش نکنید که روش‌های تماس و دریافت رزومه‌های کاری را در آگهی استخدام مشخص کنید. بعد از انجام این کار و ثبت آگهی استخدام باید منتظر باشید تا هربار رزومه‌های شغلی مرتبط با ردیف شغلی مورد نظر را دریافت کنید.

ثبت آگهی استخدام رایگان تهران

باید رزومه‌های شغلی را از جهات مختلفی که در ادامه به آنها می‌پردازیم بررسی کنید و افرادی که به نظر شما برای احراز این شغل مناسب هستند به مصاحبه دعوت کنید.

درج آگهی استخدام رایگان در تلگرام

تلگرام یکی از پربازده‌ترین شبکه‌های اجتماعی در حال حاضر است، ثبت آگهی استخدام در کانال تلگرامی این امکان را فراهم می‌کند تا آگهی در کمترین زمان ممکن توسط همه اعضای کانال تلگرامی مشاهده شود، به این ترتیب شانس دیده شدن آگهی شما توسط کارجویانی که به دنبال مشاغل مشابه هستند بسیار بیشتر خواهد بود. ضمن این که استفاده از کانال تلگرامی به عنوان بستر نمایش آگهی استخدامی، امکان دیده شدن به دلیل تمایل بیشتر کارجویان به استفاده از شبکه‌های اجتماعی پر کاربردی چون تلگرام بیشتر خواهد بود.

اگرچه آخرین آگهی‌های استخدامی ثبت شده در سایت و سایر شبکه‌های اجتماعی نیز نمایش داده می‌شود، اما با توجه به این که تلگرام یک شبکه اجتماعی تحت موبایل است کاربران دسترسی سریعتری به آگهی‌ها خواهند داشت.

آگهی استخدام خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

برای این که یک آگهی استخدام مفید و کارا ثبت کنید، باید به نکاتی توجه داشته باشید که آگهی استخدام شما را به یک آگهی درخواست نیرو مهم و بولد تبدیل می‌کند. در این بخش این نکات را به شما معرفی می‌کنیم که با پیاده‌سازی آن‌ها در آگهی استخدام شرکت خود می‌توانید نتیجه بهتری در استخدام نیروی کار داشته باشید.

روشهای ثبت آگهی استخدام رایگان در اینترنت

در آگهی‌های استخدام کسب و کار خود را واضح و دقیق معرفی کنید

در اکثر آگهی‌های استخدام استفاده از واژه‌هایی مثل «یک شرکت معتبر»، «یک شرکت بین المللی»، «یک استارتاپ بزرگ»، «گروه مالی X» یا… بسیار رایج است در این نوع معرفی‌ها هیچ خبری از اطلاعاتی مثل نام دقیق شرکت، نوع فعالیت، زمینه اشتغال و… نیست و به این ترتیب کارجو دقیقا نمی‌داند که رزومه کاری خود را برای چه شرکت و با چه مشخصاتی ارسال می‌کند.

هیچ فرقی نمی‌کند که برای درج آگهی استخدام از چه منابعی استفاده می‌کنید، روزنامه، تراکت، سایت کاریابی یا هر منبع دیگر، مهم این است که اطلاعات یاد شده در آگهی استخدام منتشر شده شما وجود داشته باشد تا افراد جویای کار امکان بررسی دقیق شرایط شغلی و حیطه فعالیت شرکت شما را داشته باشند.

در ثبت آگهی‌های استخدامی خلاصه‌ای از شرح وظایف را بیان کنید

بسیاری از کارفرمایان در ثبت آگهی استخدام تنها به عنوان کردن ردیف شغلی بدون پرداختن به شرح وظایف بسنده می‌کنند. این ابهام ممکن است باعث ارسال رزومه‌های کاری غیرتخصصی شود. پیشنهاد ما این است که حتما در آگهی استخدام خود به شرح مختصری از وظایف و مهارت‌هایی که برای این رده شغلی نیاز است بپردازید تا کارجویان متخصص‌تری برای شما رزومه ارسال کنند. هرچه فیلترهایی که در این بخش می‌گذارید بیشتر باشد، مطمئن‌تر کارمندی که استخدام می‌کنید دارای شرایط ایده‌آل بهتری خواهد بود.

سایت های ثبت و درج آگهی استخدام رایگان

در مورد حقوق و مزایای استخدام شفاف عمل کنید

مشخص کردن یک مقدار حدودی یا مبهم نگه داشتن مقدار دقیق حقوق و مزایا از جمله اشتباهاتی است که اکثر کارفرمایان در زمان درج آگهی استخدام آن را مرتکب می‌شوند. این کار باعث می‌شود که افراد جویای کار نتوانند سطح توقعات خود را در این زمینه با شرایط شغلی شما مطابقت دهند. مشخص کردن دقیق و روشن مقدار حقوق و مزایا باعث می‌شود که افراد جویای کار که این شرایط را قبول دارند به شما مراجعه کنند، بنابراین در وقت و زمان شما و کارجویان صرفه‌جویی شده و شما با افرادی که این مقدار حقوق و مزایا را قبول دارند روبه‌رو می‌شوید.

انتظارات زیاده خواهانه در استخدام

بسیاری از کارفرمایان انتظار دارند کارمندی که قرار است استخدام کنند، آچار فرانسه باشد، باید توجه داشته باشید که اگر برای هر ردیف شغلی یک کارمند متخصص و با مهارت بالا استخدام کنید مطمئنا نتیجه بهتری خواهید گرفت. هزینه کردن در این زمینه به معنای توسعه و پیشرفت کار شما خواهد بود.

نکاتی که در روز مصاحبه شغلی باید به آن توجه کنید

کارفرمایان عزیز باید بدانند که مصاحبه شغلی به منظور دیدار رودررو و صحبت‌های شفاهی به منظور شناخت کافی از شخص متقاضی ردیف شغلی و مهارت‌های او ترتیب داده می‌شود. در این روز سرنوشت‌ساز برای کارجو کارفرما باید به نکاتی توجه شود که می‌تواند سرنوشت ردیف شغلی موردنظر را رقم بزند. در این بخش به مواردی می‌پردازیم که روز مصاحبه می‌توانید آن‌ها را کشف کنید:

بهترین روش ثبت آگهی استخدامی رایگان

نمونه سوالات استخدامی مد نظر خود را از قبل آماده کنید

برای این که بتوانید از مصاحبه شغلی نتیجه مناسب را حاصل کنید بهتر است قبل از روز مصاحبه سوالاتی که برایتان اهمیت دارد را تهیه کرده و آماده کنید تا در روز مصاحبه از کارجو در مورد آن‌ها سوال کنید. این سوالات می‌تواند در خصوص ویژگی‌های رفتاری، مهارت‌ها، تخصص‌ها و علاقمندی‌های شغلی وی باشد. این سوالات باید به خوبی شرایط کارجو را ارزیابی کند و اطلاعات دقیقی را برای کارفرما فراهم آورد.

پتانسیل بلند مدت کارمندان را در نظر بگیرید

برای این که راندمان کاری شرکت را افزایش دهید، باید تا حد ممکن از جابجایی کارمندان و تغییر پست‌ها جلوگیری کنید. بسیاری از مشاغل نیازمند آموزش‌های جانبی هستند، بنابراین اگر می‌خواهید هزینه آموزش‌های مداوم به کارمندان مختلفی که استخدام می‌کنید کمتر کنید به فکر استخدام کارمندانی باشید که بتوانید در بلندمدت روی آن‌ها حساب باز کنید.

کارفرمایان باید در رزومه کارمندان و روز مصاحبه به دنبال افرادی باشند که از نظر تخصص و تحصیلات، قدرت یادگیری و مهارت‌های حرفه‌ای متناسب شغل پیشنهادی باشند. بهتر است اگر شخصی را مناسب احراز رده شغلی خود می‌یابید در مورد همکاری طولانی مدت با او صحبت کنید.

نحوه درج اگهی استخدام در اینترنت

افراد مشتاق و علاقمند به استخدام را جدا کنید

یکی از معیارهای استخدام کارمندان حرفه‌ای برای کارفرمایان میزان انگیزه و علاقمندی به رشد و پیشرفت در آنان است. بهتر است در زمان مصاحبه از کارجو بخواهید که به تفصیل در مورد سوابق شغلی خود، مهارت‌ها، برنامه‌هایی که برای شغل مورد نظر دارد و همچنین میزان علاقه او به یادگیری و همکاری‌های تیمی صحبت کند.

معمولا افراد مشتاق و با انگیزه می‌توانند به خوبی با شرایط مختلف شغلی کنار آمده و انگیزه پیشرفت زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند.

استخدام اشخاصی که دارای روحیه همکاری تیمی هستند، می‌توانند بحرانها را مدیریت کنند و مهارت‌های فردی زیادی دارند به کارفرما کمک می‌کند تا شرایط کاری را بهبود بخشد.

تناسب شخصیت فرد با محیط کار را در نظر داشته باشید

زمان مصاحبه کاری سعی کنید شخصیت کارجو را کاوش کنید. تناسب نیروی کار با محیطی که در آن کار می‌کنند باعث بالا رفتن راندمان کاری فرد می‌شود. تناسب شخصیت فرد با شغل مورد نظر بر اساس دانش، مهارت و توانایی‌های فردی سبب می‌شود که استخدام موفق‌تری داشته باشید.

نباید فراموش کنید که مصاحبه شغلی به همین منظور ترتیب داده می‌شود و باید در آن به احراز و صداقت مطالبی که در رزومه نگاشته شده و همچنین ارزیابی شخصیت کارجو بپردازید.

سایت رایگان آگهی استخدام

برای استخدام به افراد جاه‌طلب میدان دهید

استخدام افراد بلندپرواز و ریسک‌پذیر به شما کمک می‌کند تا موقعیت‌های بهتری را در زمینه کاری خود خلق کنید. این کارمندان از تلاش و کوشش برای رسیدن به اهداف سازمانی هراسی ندارند و خیلی سریع خود را با آنچه برای رسیدن به هدف اهمیت دارد وفق می‌دهند.

تعاملات اجتماعی کارجو را در نظر بگیرید

اگر میخواهید یک استخدام موفق داشته باشید، بهتر است در زمان مصاحبه به اجتماعی بودن شخصیت متقاضی توجه کنید، معمولا افرادی که برون‌گرا هستند و تعاملات اجتماعی قوی‌تری دارند در موقعیت‌های شغلی مختلف موفق‌تر عمل می‌کنند.

هزینه ثبت آگهی استخدام اینترنتی

هزینه و تعرفه ثبت آگهی استخدام در اینترنت چقدر است؟

این مسئله بستگی به سیاست‌های سایت کاریابی که در آن آگهی ثبت می‌کنید دارد. معمولا هزینه ثبت آگهی استخدام بستگی به مدت زمان نمایش، تعداد عناوین شغلی در نمونه متن آگهی استخدام و مسائلی از این دست دارد. بسیاری از سایت‌های کاریابی ارائه خدمات ثبت آگهی استخدام را برای کارفرمایان طبق پلن‌های تعریف شده با هزینه‌های مختلف در نظر می‌گیرند و کارفرمایان می‌توانند از خدمات ثبت آگهی استخدام در اینترنت بهره‌مند شوند.

سوالات متداول

ثبت آگهی استخدام در سایت جاب یابی چه مزایایی دارد؟

ارسال آگهی به رزومه‌های مرتبط، نمایش آگهی در گروه و استان مورد نظر کارفرما، دسترسی به رزومه‌های مرتبط با تخصص مورد نظر کارفرما، نمایش آگهی در ویژه‌های سامانه و شبکه‌های اجتماعی محبوب و سایر مزایا

درج آگهی استخدام اینترنتی چه مزایایی برای کارفرما دارد؟

با درج آگهی استخدام اینترنتی فقط با چند کلیک ساده نیروی مورد نیاز خود را در سریع‌ترین زمان ممکن جذب خواهید کرد.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 20 مهر 1410
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

شنواکسانی که دنبال کار هستن مشخصات و شماره تماسشون رو بزارند
10 دی 2023پاسخ به این دیدگاه
سیامک قدیمیسلام اینجانب هر کاری میکنم که رزومه کاری خودم را ثبت کنم، متاسفا نه نمیشه
04 دی 2023پاسخ به این دیدگاه
مقدمسلام امکان ثبت اگهی نبود.پیام دسترسی غیر مجاز می امد
26 مهر 2023پاسخ به این دیدگاه
ادمین:سلام وقت بخير اين مواردو لطفا از بخش پشتيباني پيگيري كنيد، زمان ثبت آگهي شما بيشتر از حد مجاز شد براي همين بايد مجدد لاگين كنيد
معصومه قزاقیدعوت به همکاری از کسانی که به دنبال بهترین فرصت شغلی در عرصه تجارت الکترونیک هستند.
30 شهریور 2023پاسخ به این دیدگاه
ب ندعوت به همکاری از اساتید زبان انگلیسی در مقطع کودک نوجوان و بززگسال
12 شهریور 2023پاسخ به این دیدگاه
نفسکار بسته بندی تو خونه میخوام اگه سراغ دارید خیلی نیاز دارم
01 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
حدیث چراغ ویسیسلام بسته بندی اسکاچ رو انتخاب کردم و خیلی ب حقوقش نیاز دارم،
19 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
صنعت سازانبا سلام و احترام از سايت جاب يابي بابت معرفي تيروي كار مناسب تشكر ميكنم، موفق و پيروز باشيد
29 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
حنانه اسدیسلام خسته نباشی من بسته بندی دستمال خیلی علاقه دارم خیلی این کار رو نیاز دارم
26 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
رحیم حردانی سلام رحیم حردانی سن 28سالمه کارگر کاشی کاری هستم دنبال کار تو عراق هستم بستی فروشی بازار هم کار کردم کارت پایان خدمت پاسپورت دارم
16 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید