‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار در منزل با گوشی رایگان بدون سرمایه (ایده‌های جذاب اینترنتی)

کار در منزل با گوشی چگونه است؟

ایده‌های جذاب و روش‌های کسب درامد از اینترنت با گوشی از طریق برنامه‌های کسب و کار اینترنتی در منزل، تماشای فیلم، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، شبکه‌های اجتماعی، بازی موبایل و ...

امروزه استفاده مداوم از گوشی‌های هوشمند پتانسیل کسب درآمد با گوشی را برای کاربران فراهم کرده است، در این مطلب قصد داریم روش‌های مختلفی که برای کسب درآمد با گوشی وجود دارد را معرفی کنیم، پول درآوردن از اینترنت با گوشی راه ساده‌ای است که برای اکثر افراد جویای کار می‌تواند منبع درآمد خوبی باشد. در این مقاله به آموزشی کسب درآمد با گوشی به صورت رایگان می‌پردازیم.

کسب درامد با گوشی بدون سرمایه

آیا امکان انجام کار اینترنتی با گوشی بدون سرمایه وجود دارد؟

در حال حاضر کسب درآمد با گوشی تلفن همراه یک راه آسان و بدون نیاز به سرمایه چندان برای رسیدن به یک درآمد شغلی است. امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که تلفن هوشمند نداشته باشد، بد نیست بدانید که بیش از ۶۰٪ ترافیک اینترنت جهان را دستگاه‌های تلفن همراه در اختیار دارند، فردی که قصد دارد به واسطه تلفن همراه درآمد کسب کند می‌تواند اوقات فراغت خود را در خانه، مدرسه، محل کار، حمل و نقل، آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک یا هر مکانی دیگر به شکل بهینه‌ای صرف کند و با استفاده از روش‌های مختلفی که در این مقاله به آن اشاره خواهد شد کسب درآمد کند.

این مطلب را حتما بخوانید - کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

کسب درآمد اینترنتی با استفاده از تلفن همراه یک طرح واقعی است. شما می‌توانید روی تخت خود دراز بکشید، در حالی که نیاز ندارید برای رسیدن به شرکت یا سازمانی که در آن شاغل هستید در ترافیک، گرما یا سرما بیرون از منزل باشید. یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که کسب درآمد از گوشی درآمدی به اندازه یک کار پاره وقت دارد، البته برای شروع استقلال مالی کار خوبی است و می‌تواند یک قدم کارآمد باشد.

لوازم مورد نیاز برای کسب درآمد از گوشی

بعد از فراهم کردن اینترنت پرسرعت به همراه یک گوشی همراه خوب، اولین قدم برای شروع درآمد در گوشی، نصب برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های خاص با ثبت نام است. ممکن است لازم باشد شماره تلفن همراه خود را جهت اهراز هویت تایید کنید، حتما این کار را انجام دهید چرا که در آینده امکان دارد که حساب شما مسدود شود.

کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه‌گذاری

در حال حاضر میلیون‌ها نفر در دنیا در حال کسب درآمد ب گوشی یا کامپیوتر از طریق اینترنت هستند. کار با تلفن همراه و کسب درآمد از این طریق یک روش مناسب اشتغالزایی با کمترین سرمایه است. در واقع در این شغل سرمایه اصلی شما توانایی و مهارت شما است. برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت‌های به ظاهر ساده و بی‌اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است.

راه های کسب درامد با موبایل

روش‌های کسب درآمد با گوشی

با این شغل کمی عجیب و غریب شما مدیر خودتان هستید و هر جا که راحت باشید می‌تواند محل کار شما باشد. با پیشرفت تکنولوژی در عصر حاضر، مردم مایل به انجام بسیاری از کارها از طریق اینترنت هستند. آن‌ها رویای دست یافتن به ثروت، پول زیاد و اوقات فراغت را در سر می‌پرورانند، اما واقعیت این است که هر کس با تلاش خود تعیین می‌کند که چه مقدار پول از طریق اینترنت می‌تواند کسب کند.

روش‌های کسب درآمد با گوشی تلفن همراه بسیار متنوع هستند و انتخاب از میان آن‌ها اغلب آسان نیست. اما این کاربر است که با استفاده از مهارت و تخصصی که دارد می‌تواند از میان این همه گزینه متنوع یکی را انتخاب کند.

تعمیر تلفن همراه

شاید این روش کسب درآمد ارتباطی با استفاده از تلفن همراه نداشته باشد، اما یک شغل کاملا خدماتی و مورد نیاز افراد است که در جامعه امروز می‌تواند درآمد خوبی را نصیب شما کند. تعمیر گوشی بی‌شک اولین و یکی از بهترین روش‌های کسب درآمد با گوشی است، اما چرا، چون گوشی یک وسیله ارتباطی فراگیر و کاربردی است. تقریبا از بچه گرفته تا سالمند، همه موبایل دارند یا از آن استفاده می‌کنند. این دستگاه خراب می‌شود، می‌افتد و می‌شکند یا از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری احتمالا به مشکل برمیخورد. هر کسی هم با این اوضاع قیمت بالا و نجومی دلار و کالا، توان تعویض و خرید زود هنگام را ندارد، پس قطعا تعمیر موبایل راه حل اول رفع این مشکل خواهد بود.

اگر از قشر جوان هستید و یک گوشی خوب خریده‌اید یا در دست دارید، هدفتان نیز از خواندن این مقاله، کسب درآمد دائمی و تمام وقت است تا بتوانید به عنوان یک شغل مطمئن برای آینده خود سرمایه‌گذاری کنید، حرفه تعمیر گوشی را یاد بگیرید. روش‌های دیگری که بیان خواهیم کرد، عموما برای شغل پاره وقت مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را به عنوان راه‌های مکمل درآمدزایی با گوشی تست کنید.

تعمیر موبایل یک فرصت عالی برای شروع و راه اندازی یک شغل درآمدزا با آینده‌ای روشن است. برای این کار ابتدا باید به درک عمیقی از انواع تلفن‌های هوشمند، اجزای داخلی و طرز کارشان برسید. برای رسیدن به این دانش باید در دوره‌های معتبر و مختلف تعمیر موبایل شرکت کنید و یا به عنوان یک کارآموز در کنار یک فرد با تجربه کار کنید و ماهر شوید تا به درآمد خوبی برسید. مطمئنا بی‌کار هم نخواهید ماند.

کسب درامد با گوشی از تلگرام

روش‌های کسب درآمد با گوشی در تلگرام

تلگرام یکی از برترین شبکه‌های اجتماعی است که ماهانه بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، اما بدیهی است تعداد کاربران تلگرام به اندازه کاربران اینستاگرام، فیس بوک و توییتر نیست. تلگرام اخیرا ویژگی‌های خود را به روز کرده است و با انجام این کار، افراد بیشتری متمایل به استفاده از آن شده اند.

افراد به دلایل مختلف از جمله برقراری ارتباط، تفریح، یادگیری، ارسال عکس و فیلم، کسب درآمد و … از تلگرام استفاده می‌کنند. امروزه افراد زیادی از شبکه‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و این فرصت خوبی را برای همه فراهم می‌کند تا از طریق شبکه‌های اجتماعی درآمد کسب کنند. اگر شما علاقه‌مند به استفاده از تلگرام هستید و به دنبال راهی برای کسب درآمد از طریق آن هستید، این حرفه می‌تواند برای شما بسیار مناسب باشد.

از جمله راه‌هایی که برای ایجاد شغل در تلگرام وجود دارد ایجاد کانال تلگرامی و به دست آوردن اعضا است. یکی از ساده‌ترین راه‌های کسب درآمد در تلگرام ایجاد کانال و به دست آوردن اعضا است. هرچه کانال شما افراد بیشتری داشته باشد، بهتر است. کسب و کارها بابت تبلیغات در مورد خدمات یا محصول خود در کانال تلگرام به شما پول می‌دهند، بنابراین با داشتن اعضای زیاد در کانال تلگرام خود، درآمد بیشتری کسب خواهید کرد. در تلگرام محدودیتی برای تعداد افرادی که می‌توانند به کانال شما بپیوندند وجود ندارد. بهترین ویژگی تلگرام رایگان بودن آن است.

کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام

اگر بلاگر هستید و یا کالایی برای فروش دارید بهترین روش کسب درآمد با موبایل فعالیت در بستر اینستاگرام است، اینستاگرام یک پلتفرم فوق العاده جذاب و محبوب در جهان و ایرانیان است که شما می‌توانید خدمات و کالاهای خود را کاملا رایگان در آن عرضه کنید، توصیه میکنیم قبل از شروع کار از آموزش‌های اصولی و استاندارد که به صورت رایگان در اینترنت جود دارد استفاده کنید تا به یک درآمد مناسب و پایدار در این حوزه برسید.

کسب درآمد با بازی

شاید فکر کنید این یک شوخی است اما واقعا امکان کسب درآمد به واسطه بازی‌های تلفن همراه وجود دارد. اکثر ما در اوقات فراغت، بازی با گیم‌های متنوع و جذاب گوشی را تجربه کرده ایم، اما بعضی افراد مخصوصا نوجوانان تقریبا به انجام این بازی‌ها اعتیاد پیدا کرده اند، پس اگر این اعتیاد به سمت کسب درآمد سوق داده شود مزایای فراوانی چون‌عدم اتلاف بیهوده وقت برای آن‌ها به همراه دارد. . در واقع یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی برای نوجوانان انجام بازی‌های آنلاین است.

کسب درامد اینترنتی با گوشی

بازی آنلاین یک روش سرگرم کننده برای پس‌انداز و کسب درآمد است. این پس‌انداز مبتنی بر جایزه نامیده می‌شود و می‌توانید با انجام بازی‌ها و برنده شدن، پول بیشتری برای خود کسب کنید. بعضی اوقات این جوایز می‌توانند بسیار ارزنده و زیاد باشد.

شما می‌توانید با انجام بازی‌ها از دو طریق کسب درآمد کنید. یکی از آن‌ها بازی‌های استراتژیک و دیگری کسب درآمد با قرعه کشی است. در طول روزی که بازی را انجام می‌دهید، امتیازات در حساب شما جمع می‌شود. با استفاده از این امتیازات، در قرعه کشی‌ها شرکت می‌کنید. این شانس را دارید که با قرعه کشی‌های روزانه صدها دلار درآمد کسب کنید.

درآمد از راه عکاسی

اگر به عکاسی علاقه دارید و گوشی هوشمند شما دوربین خوبی دارد بهتر است از علاقمندی‌های خود کسب درآمد کنید. شما می‌توانید با ارائه تصاویر به روزنامه ها، شبکه‌های اجتماعی و گردانندگان وب سایت ها، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

تصاویری که می‌خواهید برای فروش ارائه دهید قطعا باید از کیفیت عالی برخوردار باشد. گوگل نیازمند عکس‌های یونیک شما است. قوانین نقض حق چاپ همه‌ساله سخت گیرتر می‌شود و سایت‌ها برای نقض انتشار عکس‌های دارای حق انتشار با مشقت‌های فراوانی روبه رو و حتی جریمه می‌شوند.

برای اینکه بتوانید از طریق فروش عکس درآمد کسب کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که عکس‌ها را در برنامه‌های مخصوص عکس مانند اینستاگرام آپلود کنید. می‌توانید این عکس‌ها را برای فروش در بیش از یک برنامه قرار دهید. خواهید دید از طریق برنامه‌های عکس می‌توانید به سایت‌هایی که دنبال عکس‌های شما برای خرید هستند دسترسی پیدا کنید.

اگر اشتیاق شما به عکاسی خیلی زیاد است، و عکس‌های با کیفیت زیبا، هنر شما است، پس برای خود گوگل از طریق Google Business Photo یا Google maps و… می‌توانید کار کنید. گوگل به دنبال عکاسانی است که فضاهای خاص نظیر فضاهای داخلی ساختمان ها، مغازه‌ها یا طبیعت را در لحظه شکار کنند. پس از تایید صلاحیت در لیست عکاسان رسمی ظاهر می‌شوید. با دوربین نسبتا با کیفیت گوشی موبایل یا حتی ارزان‌ترین دوربین عکاسی، می‌توانید استارت کار کسب درآمد با گوشی را بزنید.

یکی از مزایای بزرگ فروش آنلاین تصاویر این است که تنها شما صاحب امتیاز تصویر هستید. بنابراین فقط شما می‌توانید پول فروش آن را بدست آورید. یک تصویر منحصر به فرد برای یک بار فروش نیست، شما می‌توانید آن را بارها و بارها بفروشید. در اصل، مشتری مجوز استفاده از عکس را خریداری می‌کند. در این پروانه ذکر شده است که خریدار می‌تواند از عکس شما استفاده کند، اما نمی‌تواند آن را دوباره بفروشد. حق آن عکس در انحصار شماست.

کار در منزل با گوشی

کسب درآمد از اینستاگرام

فضای اینستاگرام بسیار داغ و ملتهب است و به جرات و اطمینان می‌توان گفت که کسب درآمد از اینستاگرام یک پتانسیل بالا و میلیونی دارد. این اپلیکیش قدرتمند، بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد و به یک پلتفرم تجاری تبدیل شده است. میلیون‌ها کارآفرین از قدرت فروش اینستاگرام بهره می‌برند. اینستاگرام بهترین مکان برای کسب درآمد از طریق معامله یا ارائه خدمات است.

روش‌های کسب درآمد از اینستاگرام زیاد است، در این مقاله ما فقط به رایج‌ترین این روش‌ها اشاره خواهیم کرد.

اینفلوئنسر اینستاگرام

شما می‌توانید جزء افراد تاثیرگذار در شبکه‌ها اجتماعی باشید، با مسافرت رفتن، پخت و پز، ورزش و… عکس‌های تاثیرگذار بگیرید و یا محصولات و خدماتی را توصیه کنید. مردم عاشق بازاریابی تاثیرگذار هستند. اگر عکس‌ها و فیلم‌های جذابی بگیرید و بتوانید تعداد فالوور یا دنبال کننده‌های خود را به حد مطلوبی برسانید، اوضاع بر وفق مرادتان خواهد بود و همکاری ارزشمندی با مارک‌های تجاری خواهید داشت، مارک‌ها برای فروش محصولاتشان همیشه طالب اینفلوئنسرهای موفق هستند برای عقد قرادادهای بسیار بزرگ!

با اشتراک‌گذاری منظم مطالب ارزشمند در شبکه‌های اجتماعی خود می‌توانید شهرت کسب کنید و دنبال کننده‌های وفادار پیدا کنید. در این صورت آن‌ها به راحتی متقاعد به خرید محصولات پیشنهادی شما خواهند شد. این پروسه نیاز به حوصله، زمان، استعداد و تلاش دارد، باید علایق، نیازها و خواسته‌های قشر خاصی که روی آن تمرکز دارید را به خوبی بشناسید و حلاجی کنید.

نماینده یک برند باشید

در روش اینفلوئنسر به عنوان برند شخصی و فرد صاحب نام شما خود را به کاربران معرفی کرده‌اید و فالوورهای خوبی در حد میلیونی جمع کرده اید. اکنون وقت آن رسیده است که شما نماینده یک برند مشهور باشید و با شرکت‌های مطرح می‌توانید همکاری مستمر داشته باشید و با پست‌های روزانه برند آن‌ها را معرفی کرده و افراد را ترغیب به خرید از محصولات این شرکت‌ها نمایید.

فروشگاه تجارت الکترونیکی باز کنید

اگر خدمتی برای عرضه یا محصولی برای فروش داشته باشید، اینستاگرام بهترین مکان برای ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیکی جهت تبلیغ محصولتان و کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود. برای انجام این کار ابتدا باید از حالت شخصی دربیایید و مشخصالت تجاری داشته باشید تا اینستاگرام کسب و کار شما را تایید کند، سپس برای محصولات خود کاتالوگ خوبی آماده کنید تا بتوانید افراد را از فروشگاه اینستا خارج کرده و به مشتری واقعی تبدیل کنید.

بلاگر شوید

بلاگر کسی است که در یک زمینه خاص، تولید محتوا می‌کند. محتوای مورد نیاز و تولید شده توسط یک بلاگر حرفه ای، محتوای صوتی، تصویری، ویدئویی، متنی و یا هر محتوای مفید، سرگرم کننده و درگیر کننده مخاطب است. پیش نیاز‌های لازم برای بلاگر شدن، فقط داشتن اینترنت پرسرعت و یک گوشی است. کار را برای خودتان سخت نکنید، فقط کافی است که شما بتوانید محتوای مورد نیاز کاربران خود را تولید کنید.

کار در منزل با موبایل

در حال حاضر بلاگری یکی از پولسازترین روش‌های کسب درآمد با اینترنت و تلفن همراه است البته اگر به درستی و بطور موثری انجام شود. کسب درآمد از گوشی با بلاگری نیز ترس‌ها و موانع خود را دارد، اینکه ممکن است مردم از من خوششان نیاید، به درآمد بالا نرسم، شکست بخورم، فضای مناسب نداشته باشم، با مخالفت خانواده مواجه شوم، کار کردن با رسانه‌های اجتماعی را بلد نباشم، زمان کافی نداشته باشم، راهنما، همکار یا مشاور خوب پیدا نکنم، با شخصیتم همخوانی نداشته باشد و کلی دغدغه‌های دیگر را می‌توان برای بلاگری نیز برشمرد. نترسید، هدف را در ابتدا برای خودتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن پافشاری نمایید.

محتوای بصری برای فروش ایجاد کنید

همگی به این مسئله کاملا آگاه هستیم که اینستاگرام یک پلتفرم مبتنی بر تصویر است. افراد روزانه بیش از ۱۰۰ میلیون عکس و فیلم آپلود می‌کنند. در این میان شما باید فیلم‌ها و عکس‌های متمایز، خلاقانه و حرفه‌ای بگیرید تا به سرعت شناخته شوید. مشتریان مدرن به دنبال اصالت هستند یعنی چه؟ به طور مثال در صنعت گردشگری و مسافرت، شرکت‌ها و کاربران به دنبال عکس‌های واقعی و مهیج از مکان‌های دیدنی هستند، پس مسافران واقعی با انتقال تجربیات سفر خود با انتشار کپشن ها، عکس‌ها و فیلم‌های واقعی باکیفیت می‌توانند به درآمدزایی بالا خوش بین‌تر باشند.

محتوای متنی اینستاگرامی تولید کنید

اگر به نوشتن علاقمند هستید می‌توانید برای برندهای مختلف پست‌های متنی یا کپشن‌های اینستاگرامی تولید کنید. مخصوصا شرکت‌های کوچک به دنبال متخصصان مستقل ناشناخته برای کاهش هزینه‌های تبلیغ شبکه‌های اجتماعی خود هستند تا با هزینه نسبتا کمتری برای محصول و کسب و کار آن‌ها بنویسند.

استوری اینستاگرام خلق کنید

روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون نفر استوری اینستاگرام را مشاهده و یا ایجاد میکنند. از آنجا که این محتوا برای مدت محدودی قابل نمایش هستند افراد بسیاری درگیر فعالیت در آن هستند. اگر به خلاقیت علاقه دارید استوری اینستاگرام بهترین فرصت کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود. گذاشتن وقت برای یادگیری روش‌های کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام یک سرمایه‌گذاری بزرگ و ایده آل برای آینده شما است و هیچ وقت برای انجام این کار دیر نیست.

برنامه‌های کسب درآمد با گوشی

برای خرید گوشی هوشمند خود مقدار زیادی هزینه می‌کنیم اما از پتانسیل کامل تلفن هوشمند خود استفاده نمی‌کنیم. امکانات بسیاری برای پول درآوردن از طریق تلفن همراه فراهم است. صدها برنامه درآمدزا وجود دارد که می‌توانید در گوشی هوشمند خود نصب کنید و درآمد خوبی کسب کنید. بارگیری و نصب برنامه ها، معمول‌ترین و آسان‌ترین روش از مجموعه روش‌های کسب درآمد با گوشی است کافیست از سرعت خوب اینترنت موبایل خود مطمئن شوید.

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مخصوص این کار را می‌توانید در Google Play یا App Store پیدا کنید. این برنامه‌های ویژه، حاوی شرایط و ضوابطی قبل از بارگیری و نصب هستند. این شرایط به شما می‌گوید که دقیقاً چگونه و با انجام چه مراحلی نصب کنید، برنامه را خودتان پیدا کنید یا از یک لینک مستقیم استفاده کنید

احتمالا درخواست‌های دیگری نیز از مشتریان خواسته شود، اقداماتی مانند برنامه را در روز دوم، سوم، …، هفتم باز کنید، بالاترین نمره را بدهید، نظرات مثبت بگذارید. به نظر می‌رسد هرچه الزامات و شرایط نصب و به کارگیری یک برنامه سخت‌تر باشد میزان پرداخت آن نیز بالاتر است. به طور مثال برنامه پاداش نظرات گوگل را در نظر بگیرید.

کسب درامد با گوشی از طریق واتساپ

کسب درآمد از واتس‌آپ با گوشی

WhatsApp یک اپلیکیشن برقراری ارتباط رایگان با رابط کاربری خیلی آسان و بدون نیاز به فیلترشکن است، این پیام رسان خارجی دارای بیشتر از یک میلیارد کاربر روزانه می‌باشد. همه دوست دارند با واتس اپ کار کنند چون واقعا پیچیدگی کار کردن با سایر اپ ها، در این برنامه وجود ندارد. خیلی جالب است که حتی پیام‌های اسپم و تبلیغاتی مزاحم نیز در واتس اپ خوانده می‌شوند. پس واتس اپ، بستر مناسبی برای تبلیغات و یکی از روش‌های کسب درآمد با گوشی رایگان با امکانات متنوع است.

اگر خودتان قصد درآمد با گوشی یا تجارت دارید یا برای شرکتی دیگر تبلیغ و بازاریابی می‌کنید، WhatsApp یک پلت فرم همه کاره بسیار محبوب و مناسب کار کردن است. روشهای کسب درآمد با گوشی از طریق واتس اپ بسیار متنوع است. ابتدا کافیه یک حساب کاربری ایجاد کنید سپس یکی از روش‌های پیشنهادی ما را انتخاب کنید.

همکاری و کار برای شرکت‌های دیگر

برخی از شرکت‌ها به کسانی که مشتری جدید برای خرید محصولات معرفی می‌کنند، پاداش نقدی یا پورسانت پرداخت می‌کنند، پس بازاریابی آنلاین را با واتس اپ یا روش‌های دیگر انجام دهید. برای مثال، با مدیریت رستوران ها، سوپرمارکت ها، هتل‌های زنجیره‌ای تماس بگیرید، به روسای شرکت‌های معروف نامه بنویسید و خدمات خود را برای تبلیغ در WhatsApp ارائه دهید. سعی کنید زیاد سرزده و عجولانه عمل نکنید چرا که به مذاق خیلی‌ها خوش نمی‌آید.

درآمد با گوشی از طریق همکاری با خبرگزاری‌ها

با آژانس‌های خبری محلی یا ملی همکاری کنید. خدمات WhatsApp را برای پیدا کردن کانال‌های آژانس‌های خبری معتبر که مطالب جالب و جدیدی را درخواست می‌کنند جستجو کنید. با ارسال عکس ها، فایل‌های صوتی و تصویری با کیفیت بالا و اخبار مهم و ارزشمند می‌توانید پاداش و درآمد خوبی داشته باشید.

کسب درآمد از گوشی با فروش محصولات یا خدمات

خدمات، مهارت ها، توانمندی ها، محصولات یا تولیدات منحصر به فرد خود را از طریق واتس اپ با دیگران اشتراک بگذارید. منت‌ها در واتس اپ محدودیت تعداد ارسال و نوع فایل ارسالی، احتمالا وجود داشته باشد که با بررسی در گوگل، به آسانی متوجه این محدودیت‌ها و روش حل آن‌ها خواهید شد.

کسب درآمد با گوشی از طریق تبلیغات واتس اپ

یکی از کاربردی‌ترین امکانات واتس اپ، امکان ایجاد گروه‌های کاربری محدود بر اساس علایق یا مشاغل مشترک است. یک گروه با کاربران خاص و علاقمند به محصول مورد نظر خود را بسازید و تبلیغ را شروع کنید. از تبلیغات ترکیبی در سایر شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید. واتس اپ هنوز به اندازه فیس بوک، توییتر و اینستاگرام محبوب نیست. فراموش نکنید که هرچه فعالیت شما در شبکه‌های مختلف اجتماعی بیشتر باشد، مخاطبان و مشتری‌های بیشتری نیز خواهید داشت.

کار در منزل با موبایل بدون سرمایه

 کنفرانس یا سمینار آنلاین

از امکان تماس ویدیویی گروهی واتس اپ استفاده کنید و با کنفرانس یا سمینار آنلاین ایده‌های خود را با مخاطبان بیشتری به اشتراک بگذارید. به لطف این امکان، کاربران به راحتی در زمان دقیق می‌توانند متصل شوند و پیام‌های شما را ببینند و بشنوند. با استفاده از روش‌های پرداخت آنلاین می‌توانید هزینه کمی را برای شرکت در کنفرانس جهت رسمیت دادن در نظر بگیرید، یا فقط لینک یا اجازه دسترسی به ویدئو را برای اعضای گروه با شرایط خاص باز کنید. سمینارها باید به چندین قسمت تقسیم شوند تا بتوانید با افزایش تعداد مخاطبان خود، درآمد بیشتری کسب کنید.

کسب درآمد از آپارات با گوشی

بله کسب درآمد با گوشی از آپارات نیز مثل یوتیوب، اینستاگرام، تلگرام و … امکان‌پذیر است. در آپارات براساس زمان و کیفیت فیلمی که تماشا می‌کنید درآمد دارید، به طور مثال به ازای ۱۰۰ دقیقه تا ۲۰۰ هزار تومان، اول هر ماه به حساب شما ریخته می‌شود.

آیا فقط با دیدن فیلم می توان از آپارات پول درآورد؟

روش‌های کسب درآمد با گوشی از آپارت، فقط محدود به دیدن فیلم نمی‌شود، شما با بارگذاری ویدئوهای جذاب به نسبت بازدید، درآمد خواهید داشت. یعنی هر چقدر ویدئویی که تولید کردید با کیفیت‌تر باشد و بازدید بیشتری بگیرد، درآمد شما هم بیشتر می‌شود.

کسب درآمد از تماشای فیلم و وبگردی

اگر شما فردی هستید که روزانه چندین ساعت صرف دانلود و تماشای آخرین ویدیوها و موسیقی‌های آنلاین می‌کنید، اکنون بهانه‌ای برای انجام این کار دارید زیرا می‌توانید برای تماشای موسیقی فیلم و تبلیغات از تلفن همراه خود پول دریافت کنید.

تعداد زیادی از وب سایت‌ها برای حضور در سایت خود جهت تماشای تبلیغات، کلیپ‌های ویدیویی کوتاه و غیره، پول زیادی را پرداخت می‌کنند. کافیه در گوگل دنبال این وب سایت‌ها و برنامه‌ها برای کسب درآمد از گوشی بگردید. به طور مثال: Swagbucks یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های خارجی است که از طریق آن می‌توانید با خرید، تماشای فیلم و پاسخ به نظرسنجی‌های پولی، درآمد کسب کنید. در پایان می‌توانید از طریق PayPal یا استفاده از کارت‌های هدیه پول خود را باز پرداخت کنید.

کسب درامد با گوشی

Fronto برنامه دیگری است که به شما امکان می‌دهد مقالات خبری، معاملات محصولات و … را بخوانید، همچنین برای کسب امتیاز، تبلیغات را تماشا کنید. می‌توانید برای پاداش بیشتر برنامه‌های رایگان را دانلود کنید و امتیاز بگیرید.

کسب درآمد با نصب نرم افزار

خوبی روش کسب درآمد با نرم‌افزار این است که انرژی زیادی برای کار کردن صرف نمی‌کنید، فقط از توان پردازنده بیکار گوشی یا لپ تاپ خود استفاده خواهید کرد. اما مشکلی که وجود دارد، پیدا کردن این نرم‌افزار‌ها یا شرکت‌های تحقیقاتی است.

برخی از محدودیت‌ها نظیر موقعیت جغرافیایی، مانع کسب درآمد با نصب نرم‌افزار برای ما شده است. شرکت‌های پرآوازه برای اینکه مشتریان خود را وفاودار و راضی حفظ کنند، باید محصولات خود را توسط کاربران مختلف تست کنند تا اطلاعات عمیق‌تری در مورد مشخصات فنی، ایمنی، نحوه کارکرد و کاربری محصولات بدست بیاورند. اینگونه اقدامات و تدابیر لازمه را قبل از دست دادن مشتری، جهت رفع نقایص و بهبود ویژگی‌های کاربر پسند انجام می‌دهند.

کسب درآمد با گوشی آیفون

مسلما پول زیادی را برای خرید گوشی آیفون خود هزینه کرده اید، اما با وجود تحریم‌ها نتوانسته‌اید بهره کافی را ببرید. گوشی آیفون مزایای زیادی چون داشتن دوربین عالی، کیفیت بالای خود گوشی، یکپارچگی سخت افزار- نرم‌افزار و… را دارد. هر یک از این مزیت‌ها می‌تواند یک ایده عالی برای درآمدزایی باشد، مثلا عکس‌های گرفته شده با دوربین گوشی اپل، وضوح و کیفیت چشمگیری دارند. این بار هدفمند عکس بگیرید، سپس به سایت‌های مختلف بفروشید. بطور کلی درآمد تلفن هوشمند، حول محور دیدن تبلیغات، فیلم، کلیک و بازی میچرخد. واقعیت این است که روش‌های کسب درآمد با گوشی آیفون، در ایران معجزه درآمدزایی را در پی ندارند، ولی بیهوده هم نیستند.

علاوه بر استفاده از مزایای اپل، می‌توانید روش‌ها و اپلیکیشن‌های زیاد دیگری را هم برای درآمدزایی با این گوشی‌های هوشمند امتحان کنید، که انحصارا برای آیفون تعریف شده‌اند یا عموما در این برند پرطرفدار نیز جوابگو هستند. قرار نیست با هر اپلیکیشنی که نصب میکنید، خیلی زود و مقدار زیادی پول در بیاورید. اما وقتی روزانه چندین اپلیکیشن را با هم نصب و اجرا میکنید، پول اضافه‌تر از انتظارتان نیز احتمالا عایدتان می‌شود. قسمت بعدی مقاله را در این راستا مطالعه فرمایید.

سوالات متداول

چگونه با گوشی کسب درآمد کنیم؟

بطور کلی کسب با درآمد گوشی هوشمند، حول محور دیدن تبلیغات، فیلم، کلیک، نظرسنجی و بازی می‌چرخد. همچنین می‌توانید از روش نصب برنامه ها با موبایل درآمد زایی کنید. هزاران روش وجود دارد که از طریق آنها می توانید با تلفن هوشمند خود درآمد کسب کنید و اکثر آنها واقعاً ساده و آسان هستند.

آیا کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری ممکن است؟

احتمالا بگویید که کسب درآمد با گوشی بدون سرمایه گذاری نشدنی است ولی اصل موضوع، توانایی و مهارت شماست، برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت های به ظاهر ساده و بی اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است.

روش‌های کسب درآمد با گوشی کدامند؟

روش‌های کسب درآمد با گوشی بی شمار هستند و انتخاب اغلب آسان نیست، روش‌هایی نظیر کسب درآمد از طریق اینستاگرام، تلگرام، واتس اپ، عکاسی با شاخه‌های متعدد وجود دارند که شما باید یکی را طبق علایق و توانمندی‌های خود انتخاب کنید و سعی کنید در آن مهارت داشته باشید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 18 شهریور 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

زاهدیکار در منزل زنگ بزنید
20 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
سلام کاردرمنزل میخواهم شروع کنم بسته بندی
30 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
نداسلام کار در منزل میخواهم شروع کنم تشکر از تبلیغات تان
21 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
ناشناس ایجاد کننده، آفریننده، خلاق و تولید کننده فقط خدای یکتا و بی همتاست در اصل، انسانها با نعمات خدادادی بخواست خدا فقط هماهنگ کننده می‌توانند باشند قطعا ان شاءالله تعالی عنوان کارآفرین در مورد مخلوقات صحیح نیست بنابر توضیحات بالا که عرض شد
17 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
ناشناس ایجاد کننده فقط خدای یکتا و بی همتاست در اصل، انسانها با نعمات خدادادی بخواست خدا فقط هماهنگ کننده می‌توانند باشند قطعا ان شاءالله تعالی
17 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
دنیاشماره گوشیتون نیست
30 آذر 2022پاسخ به این دیدگاه
معصومه اسگندریکار در منزل می خواهم انجام بدم مطالبتان واقعا تاثیرگذار بود
31 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
خدیجهسلام دو تا بچه دارم میخواستم کار در منزل انجام بدم. اهواز هستم
04 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
مسعودسلام واقعاعالی بود.من خیلی خوشم اومدواستفاده کردم تصمیم گرفتم شروع کنم ازنویسنده مطلب تشکرمیکنم
19 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
مریمنیاز به کار دارم خیلی تر‌وخدا کمک کنید
27 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید