‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

جذاب ترین و راحت ترین شغل های ایران و دنیا

راحت ترین مشاغل ایران و دنیا

اگر تصور می‌کنید که برای کسب درآمد ناچار هستید که کارهای سخت و طاقت فرسایی را برای مدت زمان طولانی انجام دهید تا درآمد خوبی داشته باشید سخت در اشتباه هستید. مشاغل جدید بسیاری وجود دارد که همانند "شغل‌ هایی که در آینده به وجود می‌ آیند" بسیار ساده، جذاب، راحت و حتی شاد و انرژی بخش هستند که در مقابل انجام دادن آنها می توانید درآمد خوبی داشته باشید.

بیشتر بخوانید - وام مشاغل خانگی 1401

در این مقاله قصد داریم به معرفی مشاغلی بپردازیم که انجام آنها نه تنها سخت نیست بلکه مشاغل بسیار دلچسبی نیز محسوب می‌شود.

راحت ترین شغل های دنیا

یک نکته بسیار مهم که باید بدانید

فهرستی که در ادامه با عنوان راحت ترین و جذاب ترین مشاغل دنیا ارائه می‌شود می‌تواند بسیار گسترده‌تر از این باشد. بسیاری از این مشاغل در ایران تعریف نشده‌اند اما پتانسیل خوبی برای اجرایی شدن دارند. ضمن این که برخی از این مشاغل نیز به مهارت‌های خاصی احتیاج دارند که کسب آنها کار چندان سختی نیست. در هر صورت در مقایسه با بسیاری از مشاغل امروز، می‌توان گفت که این شغل ها بسیار ساده و در عین حال درآمدزا هستند.

تستر غذا و خوراکی

برای شکموها هیچ شغلی بهتر از این وجود ندارد. این شغل را می‌توان جذاب ترین و راحت ترین شغل دنیا دانست، افرادی که به عنوان تستر انتخاب می شوند، وظیفه دارند تا طعم غذاها، بستنی ها، دسرها، شکلات ها و سایر خوراکی‌های تولید شده یک برند خاص را تست کنند.

بیشتر بخوانید - بهترین شغل‌ های ۱۰ سال آینده ایران

درآمد تسترهای غذا بسیار بالا است. ضمن این که باید اشاره کنیم کار تستر غذا با منتقدین غذا یا کسانی که به عنوان تستر در شبکه‌های اجتماعی کار می کنند تفاوت دارد.

تست بازی‌های کامپیوتری

کمپانی‌های تولید کننده های بازی های کامپیوتری به افرادی نیاز دارند که بازی‌های ساخته شده را به عنوان یک کاربر تست کند. اگر علاقه به بازی‌های کامپیوتری داشته باشید این شغل جذاب برای شما بسیار ایده‌آل است. می‌توانید ساعت‌ها بازی کنید و در نهایت بخاطر بازی کردنتان پول هم بگیرید.

بیشتر بخوانید - کار در منزل با گوشی بدون سرمایه

این کار با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت بازی‌های کامپیوتری انجام می‌گیرد، بنابراین از گیمرهای حرفه‌ای برای این کار استفاده می‌شود.

تست کننده تشک های تخت‌خواب

جذاب ترین مشاغل دنیا

برای کسانی که عاشق خوابیدن هستند این شغل بهترین شغل دنیا است. بسیاری از کارخانجات تولیدی تشک‌های خواب، به منظور ارزیابی محصولات خود افرادی را استخدام می‌کنند تا راحتی تشک های تختخواب را امتحان کنند. این افراد موظف هستند که هر روز ساعات مشخصی را روی تشک‌های تولید شده بخوابند و میزان راحتی آنها تست کنند.

نویسنده دورکار

برای کسانی که اهل قلم هستند هیچ کاری بهتر از نویسندگی نیست. نویسندگی دورکار این حسن را دارد که در خانه خود می نشینید و ساعت‌ها در مورد موضوعاتی که به شما داده می‌شود می نویسید. معمولا کارفرما موضوعات تعیین شده را برای نویسنده مشخص می‌کند و نویسنده روی آنها کار می کند و در موعد مقرر نوشته‌های خود را به کارفرما تحویل می‌دهد.

بیشتر بخوانید - لیست مشاغل آزاد و پردرآمد برای آقایان

دستمزد نویسندگان دورکار معمولا به تعداد پروژه‌هایی که کار می‌کنند بستگی دارد. در ایران معمولا برای نویسندگان دورکار دستمزد به صورت کلمه‌ای محاسبه می‌شود. شاید جالب باشد بدانید که در کشورهای اروپایی یک نویسنده دورکار معمولا سالانه 40 هزار پوند درآمد دارد.

آزمایش کننده سرسره‌های آبی در پارک‌های تفریحی

راحت ترین و جذاب ترین شغل های ایران و دنیا

اگر علاقه به کارهای هیجان انگیز و تفریحی دارید این شغل برای شما بسیار جذاب و مناسب است. بسیاری از سازندگان سرسره‌های آبی برای تست امنیت و کارایی محصولات خود به داوطلب احتیاج دارند. بنابراین افرادی را استخدام می‌کنند تا با بازی کردن روی این سرسره‌ها نقاط قوت و ضعف محصولات را کشف کنند.

کتابدار

اگر عاشق کتاب خواندن هستید بهترین شغل دنیا برای شما کتابداری است. می‌توانید ساعت‌ها در محیطی با کتاب های مختلف بنشینید، در مواقع بیکاری کتاب بخوانید و یا کسانی را که به دنبال کتاب‌های خاصی هستند راهنمایی کنید. وظایف شما به عنوان یک کتابدار معمولا تهیه فهرست کتاب‌ها و ورود اطلاعات افرادی است که از کتاب‌ها استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید - شغل پردرآمد با سرمایه کم برای خانم ها

امروزه وجود سیستم‌های یکپارچه کامپیوتری کار را برای کتابدارها بسیار راحت‌تر کرده است. البته باید بدانید که برای کتابداری نیازمند گذراندن دوره‌های آموزشی هستید و در کشورهای غربی یک کتابدار تنها با مدرک کارشناسی ارشد استخدام می شود.

عکاس

این کار یکی از سرگرم کننده‌ترین و جذاب ترین مشاغل دنیا است که برای علاقمندان به عکاسی از جمله آسان‌ترین مشاغل دنیا محسوب می‌شود. عکاسی با دوربین‌های دیجیتالی مسلما کار را برای عکاسان حرفه‌ای بسیار ساده‌تر کرده است. شما برای این که به عنوان یک عکاس حرفه‌ای مشغول به کار شوید به یک دوربین با کیفیت و تمامی تجهیزات عکاسی حرفه‌ای احتیاج دارید. استعداد داشتن در عکاسی مهارتی است که به صورت ذاتی باید در شما موجود باشد، همچنین می‌توانید برای کسب مهارت‌های لازم در دوره‌های عکاسی شرکت کنید و یا حتی  در این رشته تحصیل کنید. استخدام شدن به عنوان یک عکاس تمام وقت در کشورهای توسعه یافته سالانه 50 هزار پوند درآمد را نصیب این افراد می‌کند.

راحت ترین شغل های ایران و دنیا

توسعه دهنده نرم افزار

توسعه نرم افزار بخشی از فرآیند تولید نرم‌افزار است، یک توسعه‌دهنده نرم افزار با توجه به سرعت بالای پیشرفت تکنولوژی نرم افزارهای تولید شده را به روز رسانی کرده و امکانات آن را افزایش می‌دهند. شغل‌‌های زیرمجموعه توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار هم جز آسان‌ترین شغل‌های جهان هستند و اگر ماهر باشید درآمد بالایی در آن‌ها خواهید داشت. توسعه دهنده نرم افزار می‌تواند به عنوان یک کارمند ثابت در دفتر کار و یا به صورت دورکاری برای شرکت‌های تولید نرم افزار کار کند.

سگ واکر

زندگی آپارتمانی و علاقه انسان‌ها به نگهداری از سگ‌ها، این شغل را ایجاد کرده است. اگر در خانه سگ دارید می‌دانید که سگ‌ها نیاز به پیاده‌روی و بازی در محیط خارج از خانه دارند. برای کسانی که وقت کافی برای این کار ندارند، سگ واکرها یک کمک هستند. در واقع سگ واکرها از صاحب حیوانات خانگی پول می‌گیرند تا حیوان مورد علاقه ایشان را برای گردش و تفریح و کمی پیاده‌روی بیرون ببرند. یکی از بدترین قسمت‌های این شغل نظافت خرابکاری حیوانات در حین پیاده‌روی است که وظیفه سگ واکر است. با این حال در صورتی که حیوانات زیادی برای انجام این کار داشته باشید یکی از مشاغل پردرآمد و آسان محسوب می‌شود.

بلاگر

بهترین مشاغل دنیا

امروزه بلاگر شدن یکی از مشاغل بسیار آسان و پردرآمد محسوب می‌شود. وبلاگ نویسی یا فعالیت به عنوان یک بلاگر در شبکه‌های اجتماعی شغلی است که هیچ سرمایه اولیه ای نمی‌خواهد. شما در مورد یک موضوع مشخص و پرطرفدار صحبت می کنید، می‌نویسید، ویدئو تولید می‌کنید و آن را با علاقمندان در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک می‌گذارید. تبلیغات و همکاری در فروش مهمترین منابع درآمدی یک بلاگر محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید - مشاغلی که باعث شهرت شما می شوند

هرچه دنبال کنندگان شما در شبکه‌های اجتماعی بیشتر باش مطمئنا درآمد بیشتری از این راه کسب می کنید. این شغل از جمله مشاغلی است که نیاز به صبر بسیاری دارد. ضمن این که در انتخاب موضوع فعالیت نیز باید دقت کنید و موضوع خوبی را در نظر بگیرید..

دلال معاملات ملکی

در حال حاضر دلال‌های معاملات ملک می توانند درآمدهای نجومی داشته باشند. هیچ فرقی نمی کند که شما خودتان بنگاه املاک داشته باشید یا به عنوان دلال برای بنگاه‌های مختلف کار کنید. در هر صورت کمیسیون خوبی از فروش املاک و مستغلات به دست می‌آورید. برای این کار نیاز است که مهارت بالایی در برقراری ارتباط اجتماعی داشته باشید و شیوه‌های بازاریابی را به خوبی بدانید.

مدیر رسانه‌های اجتماعی

معمولا رسیدگی به مدیریت حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی برای صاحبین مشاغل کار سختی است. اما اگر شما توانایی و مهارت این کار را دارید می‌توانید به راحتی از آن پول در آورید. بسیاری از کسب‌وکارها امروزه در صدد فعالیت در فضای مجازی هستند بنباراین این شغل آسان و پردرآمد در  حال حاضر پتانسیل بالایی برای اشتغال خواهد داشت.

دوبله

راحت ترین مشاغل دنیا

دوبله کردن یکی از مشاغل پردرآمد است به شرطی که صدای خوبی داشته باشید. صنعت دوبله یک صنعت قدیمی و کاربردی است. با افزایش شبکه‌های مختلف تلویزیونی تیم‌های دوبله نیز به سرعت در حال افزایش هستند. پس اگر صدای خوبی دارید در دوره‌های آموزشی شرکت کنید و کار را آغاز کنید. شاید جالب باشد بدانید که در امریکا یک دوبلور ساعتی 72 دلار درآمد  دارد. انیمیشن‌ها، بازی‌های کامپیوتری و تبلیغات فرصت مناسبی هستند تا به وسیله آن‌ها بتوانید به درآمد مناسبی دست یابید.

واسطه گری یا همان دلالی

واسطه‌گری یا دلالی در همه زمینه ها یک شغل بسیار پردرآمد است که در ایران بسیار شناخته شده است. برای این کار نیاز به هیچ سرمایه‌ای ندارید، فقط کافی است تولید کننده و مصرف کننده را بشناسید و واسطه میان آنها باشید. فروش محصولات از کارخانجات مختلف، محصولات کشاورزی، محصولات وارداتی و ... می تواند منبع درآمد عالی برای افرادی باشد که می‌توانند فنون بازاریابی را به خوبی اجرایی کنند.

مدلینگ

مدلینگ نیز از جمله مشاغلی است که در دنیای امروز به آن بسیار توجه می‌شود. اگر دارای اندام متناسب و ایده‌آلی هستید و یا صورت کاریزماتیکی دارید می توانید به آژانس‌های مدلینگ مراجعه کنید و فعالیت خود را آغاز کنید. در این شغل می‌توانید بدون انجام هیچ کار سختی به راحتی در آمد کسب کنید. فقط کافی است جلوی دوربین ژست بگیرید.

تستر وبسایت

برخی از مشاغل برای اطمینان از کاربردی بودن وب سایت خود نیاز به کارشناسانی دارند که وب سایت آنها را از نظر کاربردی تست کند. برای انجام این کار معمولا دستورالعمل‌هایی را برای افراد به منظور بررسی سایت خود ارائه می دهند،  هر تست معمولاً حدود 15 تا 25 دقیقه طول می‌کشد و درآمد خوبی را نصیب کارشناس مورد نظر می‌سازد.

تولید محتوا

یکی دیگر از مشاغلی که راحت است و می‌تواند به راحتی در کسب درآمد به شما کمک کند تولید محتوا است. تولید محتوا انواع مختلفی دارد اما از جمله مشاغلی است که در جامعه امروز و آینده مورد توجه قرار دارد. برای تولید محتوای تصویری یا صوتی نیاز به تجهیزاتی خواهید داشت اما برای تولید محتوای متنی کافی است که قدرت نویسندگی بالایی داشته باشید و مهارت‌های سئو را به خوبی بدانید.

سوالات متداول

راحت‌ترین شغل‌های دنیا چیست؟

اینکه به چه مشاغلی راحت و جذاب می‌گویند به نظر کارابران بستگی دارد، ما در این مطلب لیستی از جذاب‌ترین مشاغل را برای شما آماده کرده ایم.

آیا مشاغل جذاب و راحت درامد خوبی دارند؟

بله، شاید اسم این مشاغل راحت باشد اما باید بدانید برخی از این مشاغل درامد بسیار بالایی دارند، براغی اطلاعات بیشتر به مقاله مراجعه کنید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 24 آبان 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید