‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کسب درامد واقعی در منزل (رایگان با درامد بالا)

ساده ترین راه کسب درآمد واقعی در منزل بدون سرمایه و رایگان

استفاده از اینترنت و فضای مجازی برای کسب درآمد یکی از کاربردی‌ترین روش‌های اشتغال با سرمایه اندک در سال‌های اخیر بوده است. پتانسیل بالایی که شرایط کار در فضای مجازی برای افراد جویای کار فراهم کرده است سبب می‌شود تا بسیاری از افراد بتوانند به واسطه مهارت‌هایی که دارند در این فضا به کسب درآمد مشغول شوند، ایده‌های جذابی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد. در ادامه با برخی از مشاغل اینترنتی پردرآمد آشنا خواهیم شد.

بیشتر بخوانید -  نحوه ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور

کسب درامد واقعی در منزل

تولید محتوا؛ یکی از پردرامدترین شغل اینترنتی پردرآمد و رویایی

اگر علاقمند به نوشتن هستید، می‌توانید به وسیله تولید محتوای متنی درآمد بسیار بالایی در ماه داشته باشید، تولید محتوا از جمله مشاغلی است که در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار دارد، همه کسب و کارهای اینترنتی برای دیده شدن در فضای مجازی به محتوای هوشمند و سئو شده نیاز دارند. بنابراین شغل تولید محتوا شغلی است که می‌توانید همیشه روی آن حساب کنید.

این شغل برای افرادی که علاقمند به نوشتن، تحقیق و پژوهش هستند بسیار مناسب است، ضمن این که ساعت کاری منعطفی دارد و می‌توانید شرایط کاری خود را با شرایط خود در طول شبانه روز هماهنگ کنید، به همین دلیل است که بسیار از افراد به تولید محتوا به عنوان شغل دوم نگاه می‌کنند، در واقع تولید محتوا می‌تواند یک شغل پردرآمد پاره وقت برای کسانی باشد که علاقه به فعالیت زیاد دارند.

همچنین برای خانم‌های خانه‌دار که علاقمند به "کار در منزل" هستند این شغل می‌تواند یک گزینه عالی باشد. اما باید توجه داشت که مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک تولید کننده محتوا را داشته باشید. شما می‌توانید با شرکت در کلاس های آموزشی و یا خرید جزوه‌های آموزشی تولید محتوا به فوت و فن این کار پردرآمد مسلط شوید.

برای افراد کم توان جسمی نیز تولیدکنندگی محتوا یک فرصت مناسب برای استقلال مالی و تجربه شرایط کاری واقعی است. این افراد می‌توانند در خانه و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محیط کار کسب درآمد کرده و شغل خود را داشته باشند.

تولید محتوا می‌تواند یک شغل بسیار خوب برای محصلین و دانشجویان محصول شود، این شغل به واسطه انعطافی که در ساعت کاری دارد و همچنین امکان اشتغال به صورت دورکاری می‌تواند ایده خوبی برای "کار پاره وقت دانشجویی اینترنتی" باشد. تولید محتوا در حال حاضر یکی از محبوب ترین مشاغل دانشجویی در دنیا است.

کسب و کار خودتان را داشته باشید

شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام یا اینستاگرام امکان فعالیت برای فروشگاه‌ها و تولیدی‌های مجازی را فراهم کرده اند، شما می‌توانید بدون نیاز به سرمایه اولیه زیاد برای اجاره مکان و سایر مسائل، تنها با ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام یا تلگرام، کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید.

بیشتر بخوانید - پردرآمدترین شغل های ایران در سال ۱۴۰۰

در حال حاضر فروشگاه‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که تمام فروش آن‌ها به صورت غیرحضوری است و مشتریان بسیاری از سراسر ایران دارند، در صورتی که سرمایه مناسب در اختیار داشته باشید می‌توانید با راه اندازی سایت یا اپلیکیشن شرایط کاری خود را بهبود بخشید، در غیر اینصورت با ایجاد حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی به صورت رایگان و تبلیغات و استفاده از پتانسیل‌های موجود در این فضا می‌توانید کسب و کار خود را راه اندازی کرده و به درآمد خوبی برسید.

کسب درامد اینترنتی با فروش کتاب

فروش کتاب الکترونیکی

در صورتی که قدرت نگارش بالایی داشته باشید می‌توانید در موضوعات مختلف آموزشی، فرهنگی، تحقیقاتی و… کتاب‌های الکترونیکی بنویسید و آن‌ها را به فروش برسانید. کتاب‌های الکترونیکی جایگزین مناسبی برای کتاب‌های کاغذی هستند که ضمن صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کمک به محیط زیست، قابلیت حمل و جابجایی آسانی دارند و می‌توان تعداد بالایی از آن‌ها را در گوشی تلفن همراه ذخیره کرده و در موقعیت‌های مختلف مطالعه کرد.

ضمن این که قیمت مناسب‌تری نسبت به کتاب‌های کاغذی دارند، به همین دلایل کتاب‌های الکترونیکی خیلی آسان جایگاه ویژه‌ای در میان مخاطبان اینترنتی دارا هستند که می‌توانید با استفاده از این پتانسیل اقدام به فروش کتاب‌های سودمند الکترونیکی در زمینه‌های مختلف کنید.

ارائه خدمات آنلاین

بسیاری از مشاغل زمینه فعالیت به صورت کاملا آنلاین را دارا هستند، به طور مثال خدمات مشاوره خانواده، خدمات روانشناسی، خدمات در زمینه رژیم‌های تغذیه‌ای، آموزش به صورت آنلاین، تدریس خصوصی آنلاین و… زمینه‌های متفاوتی هستند که می‌توانید با ورود به آن‌ها کسب درآمد کنید.

این شکل از راه اندازی مشاغل نسبت به اجاره دفتر کار یا موسسه در دنیای واقعی سرمایه بسیار ناچیزی را در بر می‌گیرد، اما پتانسیل توسعه بخشیدن به کار با کسب درآمد بیشتر همیشه برای شما فراهم است و می‌توانید به مرور زمان کار خود را توسعه بخشیده و درآمد بیشتری نیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید -  بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

امروز شناخت مخاطبین از فضای مجازی و امکاناتی که در آن وجود دارد باعث شده است که مشاغل اینترنتی در صورت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت خیلی زود به درآمدزایی رسیده و مورد استقبال کاربران قرار گیرند.

کسب درامد ادمین سایت و شبکه اجتماعی

ادمین سایت و شبکه اجتماعی

از جمله مشاغل دیگر اینترنتی که درآمد خوبی هم دارد، فعالیت به عنوان وارد کننده داده‌ها در سایت یا شبکه اجتماعی و مدیریت این صفحات است. یک مدیر سایت یا پیج اینترنتی موظف است که مطالب و اطلاعات مربوطه را به پیج و سایت وارد کرده و پاسخگوی کاربران بوده و به تمام مسائل پیرامون وضعیت داده‌ها رسیدگی کند.

ترجمه اینترنتی

در حال حاضر مترجمان بسیاری وجود دارند که به صورت دورکاری و پروژه‌ای در حال کار ترجمه هستند. شما می‌توانید به صورت مستقل در این زمینه کار کرده و یا در سایت‌های ارائه کننده خدمات ثبت نام کرده و به صورت پروژه‌ای با آن‌ها همکاری کنید. این شکل از کار کردن می‌تواند تجربه جدیدی برای شما به عنوان یک کارمند دورکار به همراه داشته باشد.

ویراستاری آنلاین

در حال حاضر سایت‌های خدماتی بسیاری هستند که در این زمینه فعالیت می‌کنند، اگر مهارت کافی در زمینه ویراستاری داشته باشید می‌توانید برای این کار اقدام کرده و درآمد کسب کنید.

راه های کسب درامد اینترنتی در منزل

تولید محتوای تصویری یا صوتی

این کار مستلزم در اختیار داشتن ابزارآلات و نرم افزارهای لازم در این زمینه است، اما در صورتی که در زمینه تصویربرداری یا ضبط کردن صدا تجربه و مهارت کافی داشته و امکانات لازم را در اختیار داشته باشید می‌توانید در زمینه تهیه و تولید محتوای صوتی و تصویری اقدام کنید. در حال حاضر این دست از محتواها نیز محبوبیت بالایی داشته و می‌توان به کسب درآمد بالا از آن امید داشت.

طراحی سایت

اگر به برنامه نویسی، کدنویسی و طراحی سایت علاقه داشته باشید و در این زمینه تجربه و مهارت لازم را داشته باشید در حال حاضر یک شغل پردرآمد را در اختیار دارید. امکان طراحی سایت به صورت آنلاین و اینترنتی برای بسیاری از شرکت‌های خدماتی در این زمینه به شکل دورکاری وجود دارد. برای این که بتوانید سریع‌تر در این زمینه مشغول به کار شوید بهتر است رزومه قوی داشته و نمونه کارهای قابل قبولی برای ارائه به کارفرما در اختیار داشته باشید.

یک نکته مهم! مراقب کلاهبردارها باشید

در شرایط بحرانی کنونی و با توجه به حجم بالای کارجویان، بسیاری از افراد متقلب و کلاهبردار به اشکال گوناگون سعی می‌کنند که کارجویان را اغفال کرده و با توجه به شرایط دورکاری وعدم نیاز به ملاقات حضوری با دریافت مبالغی با عنوان حق آموزش، حق ثبت نام و… از کارجویان به این شیوه کلاهبرداری کرده و سپس از ارائه کار به کارجو به دلایل مختلف سر باز زده و یا دیگر پاسخگوی کاربران نیستند. بنابراین پیشنهاد می‌شود حتما قبل از پرداخت هر نوع وجهی به کارفرما در این زمینه تحقیقات لازم را داشته و مراقب این آگهی استخدام‌های کلاهبردارانه باشید.


سوالات متداول

چگونه کسب درامد واقعی در منزل داشته باشیم؟

کسب درامد واقعی و کاملا رایگان از اینترنت روش‌های زیادی دارد که در این مقاله به جزییات آن پرداخته شده است.

چکونه به کسب و کارهای رایگان در منزل دسترسی داشته باشیم؟

برای دسترسی به آگهی‌ها و کسب و کارهای اینترنتی با درامد بالا در منزل در سایت جاب‌یابی عضو شود.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 16 شهریور 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید