‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

مشاغل پاره وقت دانشجویی با درامد خوب بصورت دورکاری و آنلاین در منزل

پردرامدترین شغل‌ اینترنتی برای دانشجویان با درامد عالی

کار دانشجویی، اگر دانشجو هستید و به دنبال استخدام در مشاغل پردرامد و شغل‌های اينترنتی دانشجویی" هستید حتما به دنبال سایت‌ها و یا سامانه استخدام و کار دانشجویی می گردید ، با خواندن این مقاله قطعا به هدف خود خواهید رسید و میدانید به دنبال چه مواردی باید بگردید.

بیشتر بخوانید - ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور

آیا تا به حال فکر کرده اید با "کسب درامد واقعی در منزل" حتی در دوران دانشجویی می توانید درآمد داشته باشید. برای این که بتوانید در یافتن یک شغل مناسب برای دانشجویان موفق باشید بهتر است به دنبال شغل هایی باشید که ساعت کار منعطفی دارند، از طرفی باید مطمئن باشید که این سازمان ها و شرکت ها حقوق شما را پایمال نمی کنند و به موقع آن را پرداخت می کنند. در این یادداشت به بیان ویژگی های کار دانشجویی و مزایای مشغول شدن در این گونه مشاغل می پردازیم.

کار دانشجویی به چه کارهایی گفته می شود؟

منظور از کارهای دانشجویی کاری است که از نظر ساعت کاری بسیار منعطف است، دانشجو می تواند به خوبی و با به کارگیری مدیریت زمان و مسئولیت پذیری و تعهد در اینگونه مشاغل شروع به کار کنند. اولویت بندی کردی کارها به شما کمک می کند تا بتوانید به راحتی کارهایی که به شما محول می شود را انجام دهید بدون این که به درس خواندن یا ساعت حضور در کلاس های شما صدمه ای وارد شود.

این مطلب را حتما بخوانید - کسب درامد با گوشی رایگان بدون سرمایه

شما می توانید با مدیر خود صحبت کنید و شرایط درسی خود، ساعات کلاس درسی، فصل امتحانات و ... را برای او شرح دهید، به این ترتیب شرکت می تواند کارهایی را به شما بسپارد تا در زمان های مختلف به آنها پرداخته و در ازای آن حقوق دریافت کنید و یا این که به صورت کارآموز کار کنید و این کارها برای شما به عنوان رزومه و سابقه کار ثبت شود.

مزایای پرداختن به کار دانشجویی

در کنار آموزش مهارت های مختلف در زمینه کار، پرداختن به کار دانشجویی مزایای بسیاری برای شاغلین این بخش به همراه دارد که از آن میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استقلال مالی

اولین و مهمترین مزیت پیدا کردن یک کار دانشجویی این است که شما می توانید به یک استقلال مالی مناسب دست پیدا کنید. به این ترتیب راحت تر می توانید بخشی از شهریه و هزینه های خود را پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید - لیست مشاغل آزاد پردرآمد برای آقایان

مدیریت زمان

وقتی قرار است هم درس بخوانید و هم کار کنید مطمئنا می آموزید که چگونه به خوبی زمان را مدیریت کنید. این مدیریت کردن و الویت بندی کردن کارها از جمله مسائلی است که تا آخر عمر و در هر شرایطی به کارتان می آید. شما می توانید با مشغول شدن به یک کار دانشجویی خود را محک بزنید. سازمان دهی کردن امور، برنامه ریزی کردن و مسئولیت پذیر بودن از جمله خصلت های خوبی است که با مشغول بودن به کار دانشجویی به خوبی آنها را می آموزید و خود را محک می زنید.

کسب مهارت

کار کردن به صورت نیمه وقت و دانشجویی می تواند منجر به کسب مهارت های شغلی مختلف در شما شود، این مهارت ها در آینده می تواند نقش مهمی در یافتن شغل مورد نظر شما ایفا کند، حتی می توانید در زمینه یکی از مهارتهای آموخته شده سرمایه گذاری کرده و در آن رشته فعالیت های اقتصادی خود را ادامه دهید.

بیشتر بخوانید - شغل هایی که در اینده بازار کار خوبی دارند

کار دانشجویی به شما امکان می‌دهد تا با ساز و کار بازار آشنا شوید. کار گروهی را تجربه کنید و مهارت‌های ارتباطی با ارزشی از کار با افراد مختلف کسب کنید،‌ مهارتی که تا پایان عمر به شما کمک خواهد کرد. همچنین تجربه حل مساله و مدیریت مشکلات را نیز فرا می‌گیرید و می‌توانید در مصاحبه‌های آینده پس از فارغ‌التحصیلی، از این تجربه‌ها برای نشان دادن مهارت خود در عمل مثال بزنید.

یافتن فرصت‌های شغلی متناسب با موقعیت دانشجویان

ما سعی کرده ایم در سایت جاب یابی برای دانشجویانی که هنوز فارغ التحصیل نشده اند اما مهارتها، تخصص ها و یا شرایط ویژه ای دارند که امکان کسب درآمد را برای آنها فراهم می کند فرصت های شغلی مناسب معرفی کنیم.  این فرصت های شغلی ممکن است به صورت پاره وقت، با حقوق کم یا به صورت کارآموزی باشد که در هر صورت به منظور تهیه رزومه و کسب سابقه کار برای دانشجویان یک گزینه مناسب هستند.

چه مشاغلی برای کار دانشجویی مناسب هستند

همانطور که گفتیم کارهای دانشجویی دارای ویژگی هایی هستند که به فرد دانشجو اجازه می دهد تا در کنار تحصیل موقعیت برای یادگیری مهارت جدید یا کسب درآمد داشته باشد. فروشندگی در فروشگاه های مختلف، تدریس خصوصی، منشی و ... از جمله مشاغلی هستند که می تواند یک گزینه مناسب محسوب شود اما در این بخش شما را با برخی دیگر از این مشاغل آشنا می کنیم.

ترجمه بصورت دورکاری

ترجمه از جمله مشاغلی است که می توان به صورت دورکاری یا حتی حضوری آن را انجام داد، ترجمه متون و مقالات از زبان انگلیسی به فارسی یا بالعکس و حتی زبان های دیگری چون فرانسه و آلمانی می تواند یک شغل مناسب برای دانشجویی باشد که به این زبان ها تسلط دارد.

معلم آنلاین دورکار

در حال حاضر یکی از مشاغلی که درآمد خوبی هم دارد تدریس به صورت آنلاین و دورکاری است، اگر قدرت انتقال خوبی دارید و دارای تخصص و مهارت در این زمینه هستید یکی از مشاغل پردرآمد می تواند تدریس خصوصی به شکل آنلاین باشد.

طراح گرافیک

از جمله مشاغل دیگری که می توان به صورت پروژه ای انجام داد و دانشجویان می توانند در اوقات فراغت خود از آن استفاده کرده و به کسب درآمد مشغول شوند طراحی گرافیک است. دانشجویات طراحی و گرافیک از این زمان به عنوان فرصتی برای کسب تجربه و بهبود رزومه کاری در آینده استفاده می‌کنند. رقابت در این حوزه بسیار زیاد است و طراحان فریلنسر زیادی در بازار کار حضور دارند. کارتان را از پروژه‌های کوچک مثل تولید محتوای بازاریابی از جمله طراحی پوستر، تراکت و بروشور برای کسب و کارهای کوچک، آغاز کنید.

نویسنده محتوا

تولید محتوا از جمله مشاغلی است که در تمام دنیا برای کسانی که به دورکاری علاقمند هستند یک منبع مطمئن و سریع برای کسب درآمد است. اگر به نویسندگی علاقه داشته باشید می توانید با مطالعه در زمینه تولید محتوا و وارد شدن در این شغل درآمد مناسبی داشته باشید. نویسندگی، انعطاف پذیری کاری بالایی داشته ولی به تخصص و دانش در زمینه موضوع مدنظر کارفرما نیاز دارد. با نگارش پست‌های وبلاگ برای کسب و کارهای کوچک به درآمد خوبی می‌رسید.

ویراستاری

شغل ویراستاری و دستیار ویراستاری از آن جمله مشاغلی است که می توانید در دوران دانشجویی روی آن حساب کنید. دانشجویانی که مهارت های زبانی و دستور نگارشی خوبی داشته باشند می توانند این کارها را انجام دهند. ضمن این که تجربه شما در این کار باعث می شود که در آینده نیز در مکاتبات و مکالمات  اداری موفق عمل کنید.

برنامه نویسی و طراحی سایت

از جمله مشاغل پروژه ای دیگر برنامه نویسی است، برنامه نویسی و طراحی سایت می تواند یک منبع درآمد مناسب برای دانشجویان باشد در صورتی که به این علوم آشنایی و تسلط داشته باشند. به ویژه در رشته هایی مثل توسعه وب می توانید به راحتی درآمد کسب کنید. برخی از کسب و کارها هم به دنبال توسعه دهنده فرانت اند و بک اند هستند که با ظاهر و کدنویسی سایت در ارتباط است. هر کدام از این مشاغل به مهارهای تخصصی خاصی در حوزه مهندسی کامپیوتر نیاز دارند.

عکاسی بصورت دورکاری

اگر به عکاسی علاقمند هستید یا در این کار حرفه ای باشید می توانید با خرید یک دوربین حرفه ای  برای شرکت ها و تشکل های مختلف به صورت پروژه ای عکاسی کنید. بعد از کسب مهارت کافی، پروژه‌های کوچک برای کسب و کارهای کوچم را رد سایت‌های دورکاری انتخاب کنید.

ادمین و مدیر شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از کسب و کارها در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام، توییتر، تلگرام و ... دارای صفحه هستند. آنها برای انجام مداوم امور مربوط صفحه خود به ادمین نیاز دارند، این شغل می تواند یک کار دانشجویی مناسب برای کسانی باشد که به دنبال دورکاری هستند.

حسابداری

این شغل مناسب دانشجویان رشته های حسابداری، آمار، ریاضی و مدیریت یا دانشجویان علاقمند به حسابرسی به راحتی میتوانند به عنوان کمک حسابدار در شرکت‌های کوچک و بزرگ مشغول به فعالیت شوند. کارفرماها به دنبال برونسپاری کارهای ساده حسابداری به دانشجویان هستند تا هزینه‌های کمتری پرداخت نمایند.

کلام آخر

کسب درآمد در دوران دانشجویی شاید کار سختی به نظر برسد یا  مجبور باشید که با حقوق کم و گاهی حتی به صورت کار آموزی و بدون درآمد مشغول کار شوید اما باید بدانید که مشغول شدن در این مشاغل به شما کمک می کند تا رزومه خوبی کسب کنید، توانایی های خود را محک بزنید، مهارت های جدید بیاموزید و در  مورد مشاغلی که در آینده می توانید در آنها موفق باشید اطلاعات و تجربه کسب کنید.

در جاب یابی می توانید "ایده‌های پولساز برای دانشجویان" و مرتبط با شرایط دانشجویی را در فهرست مشاغل دورکاری و یا "استخدام دانشجو" که لینکهای ان در مقاله گنجانده شده است بیابید.

سوالا متداول

مزایای کار اینترنتی برای دانشجویان چیست؟

کار اینترنتی برای دانشجویان مزایای بسیاری همچون نداشتن محدودیت زمانی و مکانی، درآمد مناسب بدون هزینه و سرمایه گذای و مزایای دیگری که در مقاله به آن شاره شده است.

یهترین مشاغل دانشجویی اینترنتی در ایرانن کدامند؟

همانطور که در مقاله به ان اشاره شد مشاغل پردارمد بسیاری برای دانشجوییان وجود دارد، از جمله کارهای اینترنتی مناسب برای دانشجویان را می‌توان به فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و راه اندازی کسب و کار اینترنتی، فریلنسری و همکاری در فروش نام برد.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 23 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

سلام اگه بخوایم شرکت کنیم باید چکار کنیم
11 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
پروانه اکبریانی:۰۹۳۵۹۶۷۷۱۳۰ با این شماره تماس بگیرید راهنمایی میکنم
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید