‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار اینترنتی و آنلاین در منزل با حقوق روزانه و بدون هزینه ثبت نام

انواع کار در منزل بصورت اینترنتی و آنلاین با حقوق روزانه

با پیشرفت تکنولوژی در زمینه اینترنت بسیاری از مشاغل در این عرصه ظهور کرده اند که می‌توان به عنوان یک منبع درآمد عالی روی آنها حساب کرد. مهمترین مزایای کار اینترنتی آن است که می‌توان آن را در محیط منزل انجام داد. به همین دلیل چنین مشاغلی برای خانم‌های خانه دار، افراد توان یاب جسمی، مادران باردار یا حتی به عنوان شغل دوم برای آقایان بسیار مناسب است.

کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

درآمد کار اینترنتی چقدر است؟

با شنیدن نام کار اینترنتی اولین چیزی که ذهن خطور می‌کند این است که درآمد مشاغل اینترنتی چقدر است؟ برای این که به میزان درآمد مشاغل اینترنتی برسیم باید ابتدا با این مشاغل آشنا شویم. درآمد مشاغل اینترنتی به نسبت کاری که باید در منزل انجام گیرد محاسبه می‌شود. بنابراین نمی‌توان یک مقدار مشخص برای آن تعیین کرد..

بیشتر بخوانید - کار با گوشی در منزل

استخدام و کار اینترنتی در شرکت‌های معتبر

یکی از مهمترین مسائلی که باید به آن توجه داشته باشید این است که در کسب و کارهای اینترنتی در منزل ممکن است که شما هرگز کارفرمای خود را نبینید. در واقع هیچ محدودیت جغرافیایی برای انجام کارهای اینترنتی وجود ندارد. بنابراین ممکن است کارفرمای شما در یک شهر یا حتی کشور دیگر زندگی کند.

بیشتر بخوانید - بهترین شغل برای یک جوان بیکار

به همین دلیل احتمال کلاهبرداری نیز در چنین مشاغلی بالا است. شاید این تنها نقص کارهای اینترنتی در منزل است. به ویژه کارهایی که برای انجام آنها نیاز به پرداخت وجه است را با تردید انجام دهید. بهتر است که ابتدا به خوبی تحقیق کنید تا در دام کلاهبرداران اینترنتی اسیر نشوید.

کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

کار اینترنتی در منزل با حقوق بالا

مشاغل اینترنتی حوزه گسترده‌ای و درامد دبالایی دارند از نویسندگی سایت تا طراحی و کد نویسی را می‌توان در دسته مشاغل اینترنتی قرار داد که حقوق بالایی دارند، اما بسیاری از افراد فکر می کنند که انجام دادن مشاغل اینترنتی کار ساده‌ای است،  باید بدانید که این مشاغل نیاز به مهارت‌ها و تخصص‌های ویژه خود را دارند و هرکسی نمی‌تواند مشاغل اینترنتی را به راحتی انجام دهد. در ادامه با برخی از مشاغل اینترنتی آشنا می‌شویم.

کار اینترنتی در منزل تایپ

یکی از کارهایی که می توان به صورت اینترنتی در منزل انجام داد تایپ است. در حال حاضر سایت‌های بسیاری وجود دارد که پروژه‌های تایپ را در اختیار کسانی قرار می‌دهد که توانایی انجام این کار را دارند. مهارت در تایپ فارسی و انگلیسی به شما کمک می‌کند تا بتوانید از منزل به عنوان یک تایپیست تمام وقت کار کنید و درآمد خوبی داشته باشید. میزان درآمد این کار به تعداد صفحاتی که شما در طول روز انجام می دهید بستگی خواهد داشت.

کار ویراستاری در منزل

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی و پردرآمد در حال حاضر ویراستاری است. اگر مهارت و تخصص لازم برای نگارش را داشته باشید و با دستور زبان نوشتاری فارسی به خوبی آشنایی داشته باشید می توانید به عنوان ویراستار به صورت دورکاری با  موسسات ذیربط کار کنید. درآمد این کار نیز اغلب به صورت پروژه‌ای محاسبه می شود و مبلغ قابل توجهی است.

کار اینترنتی در منزل بدون سرمایه

کار ترجمه در خانه

یکی دیگر از مشاغلی که می‌توان به صورت اینترنتی و دورکاری انجام داد ترجمه است. در صورتی که به یک زبان خارجی تسلط داشته باشید می توانید به صورت فریلنسری کار ترجمه انجام دهید. معمولا درآمد ترجمه برای مترجم به صورت کلمه‌ای محاسبه می شود.

سایت‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید پروژه‌های ترجمه را از آنها تحویل بگیرید. البته برای شروع باید در آزمون ترجمه شرکت کنید تا مهارت شما دراین کار بررسی شود. در صورت قبولی در آزمون می‌توانید کار خود را به عنوان مترجم دورکار آغاز کنید. زمینه ترجمه نیز با توجه به علاقمندی‌ها و دانش شما انتخاب می شود. ترجمه ممکن است از فارسی به انگلیسی یا برعکس باشد.

طراحی سایت

برای کسانی که به کار طراحی سایت وارد هستند انجام دادن این کار به صورت اینترنتی یک کار عالی با درآمد بالا است. کافی است که سری به سایت‌های استخدامی بزنید، آگهی‌های بسیاری را مشاهده می کنید که به دنبال استخدام طراح سایت به صورت دورکاری هستند.

کد نویس و برنامه نویسی

کار برنامه‌نویسی نیز از جمله مشاغلی است که می‌توانید آن را به صورت اینترنتی و دورکاری انجام دهید. این کار نیز از جمله کارهای مهارتی و تخصصی است، بنابراین بهتر است اگر علاقمند به انجام کار برنامه‌نویسی هستید حتما دوره‌های مربوط به آن را بگذرانید.

ادمین سایت

یکی از مشاغلی که درآمد خوبی دارد و به صورت اینترنتی انجام می گیرد، ادمین سایت است. وقتی شما به عنوان ادمین سایت یا وارد کننده اطلاعات به سایت استخدام می شوید می‌توانید به صورت دورکاری و با ساعت منعطف کاری شروع به کار کنید. درآمد این کار متناسب با وظایفی که بر عهده شما گذاشته می شود تعیین می‌گردد.

این مطلب را حتما بخوانید - نرم افزار کسب درآمد ایرانی رایگان

سئوکار یا متخصص سئو

متخصص سئو یا کارشناس سئو یا سئوکار از جمله مشاغل دیگری است که به صورت اینترنتی انجام می‌شود. اگر به مباحث سئو علاقمند هستید و در این زمینه مهارت و تخصص دارید می‌توانید به صورت دورکاری مشغول به کار شوید و درآمد خوبی کسب کنید. این کار معمولا به صورت پروژه‌ای انجام می‌گیرد. همچنین می‌توانید به عنوان سئوکار با یک سایت قرارداد ببندید و مشغول کار شوید.

تولید کننده محتوا

تولید محتوا در اینترنت کار سختی نیست، با این حال نیاز به برخی مهارت‌ها دارد که در مدت زمان کمی می‌توانید به آن مسلط شوید. درآمد یک تولید کننده محتوا با توجه به تعداد محتواهایی که در طول روز انجام می‌دهد و کیفیت آنها بستگی دارد. هرچه محتوای بهتر و طولانی‌تری ارائه کنید درآمد بیشتری نیز خواهید داشت. برای کسانی که بتوانند با مهارت بالا روزانه بین 5-7 ساعت وقت خود را به تولید محتوا ارائه دهند درآمدی چندین میلیونی از این کار حاصل می شود.

کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه در واتساپ، تلگرام و اینستاگرام

در حال حاضر یکی از مشاغل بسیار پردرآمد کار به عنوان ادمین در شبکه‌های اجتماعی است، برای انجام این کار اینترنتی شما به فقط به یک گوشی موبایل هوشمند احتیاج دارید، می‌توانید به عنوان ادمین کانال تلگرام، ادمین کانال واتس‌اپ یا ادمین پیج اینستاگرامی استخدام شوید و به راحتی با تلفن همراه خود کسب درآمد کنید. این مشاغل را می‌توانید به عنوان کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه در واتس‌اپ یا کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه در تلگرام انجام دهید. آگهی‌های استخدامی بسیاری در این زمینه وجود دارد.

مزایای کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

کار اینترنتی در منزل می‌تواند با مزایای بسیاری همراه باشد. در این بخش به مهمترین مزایای کار اینترنتی در منزل می پردازیم.

در حال حاضر میلیون ها نفر در دنیا در حال کسب درآمد ب گوشی یا کامپیوتر از طریق اینترنت هستند. کار با تلفن همراه و کسب درآمد از این طریق یک روش مناسب اشتغالزایی با کمترین سرمایه است. در واقع در این شغل سرمایه اصلی شما توانایی و مهارت شما است.برای کسی که سطح زبان انگلیسی خوبی دارد، حتی با مهارت‌های به ظاهر ساده و بی اهمیت، از طرق مختلف پول در آوردن آسان است.

بدون نیاز به سرمایه

شما برای آغاز به کار اینترنتی در منزل با درآمد مناسب نیازی به سرمایه زیادی ندارید، یک تلفن همراه هوشمند یا یک سیستم کامپیوتری و یک خط اینترنت به علاوه مهارت شخصی شما تنها سرمایه شما برای شروع این کار است.

بدون نیاز به تخصص

اغلب کارهایی که به آنها به عنوان کار اینترنتی در منزل اشاره کردیم نیاز به تخصص خاصی ندارند، حتی شما می‌توانید به صورت خودآموز یا شرکت در کلاس‌های آموزشی مشغول به کار شوید. برای این که در کار اینترنتی خود موفق باشید تنها نیاز به تمرین و تکرار دارید.

بدون نیاز به مجوز

برای انجام این کارها نیاز به مجوز ندارید، ضمن این که از پرداخت مالیات نیز معاف هستید. در واقع تا زمانی که شما شرکتی ثبت نکنید نیاز به ارائه مجوز نخواهید داشت. در واقع کار در اینترنت یکی از بی‌دردسرترین مشاغل پولساز در دنیا است. اگر برای دیگران کار کنید که مشخصه مجوز‌های لازم را باید صاحب کسب و کار داشته باشد اما اگر برای خودتان هم در خانه کار می کنید نیازی به مجوزهای خاصی ندارید.

کسب درآمد بسیار بالا

در کارهای اینترنتی در منزل درآمد شما به صورت تصاعدی بالا می‌رود. هیچ محدودیتی در کسب و کار شما وجود نخواهد داشت. پروژه‌های طراحی سایت یا سئو، پروژه های تولید محتوا یا ترجمه و ... می‌تواند درآمد سرشاری را برای شما به همراه داشته باشد.

بدون ریسک

کار اینترنتی در منزل هیچ ریسکی برای شما نخواهد داشت. همانطور که قبلا هم اشاره کردن این کار نیاز به سرمایه ندارد و همین ریسک کار شما را به صفر می‌رساند. زمانی که شما سرمایه‌ای را برای شروع کار نداشته باشید پس ریسکی هم شما را تهدید نخواهد کرد. معمولا کارهایی که در منزل به صورت اینترنتی و غیر اینترنتی انجام می‌شوند ریسکی ندارد.

همیشه کار وجود دارد

مشاغل اینترنتی دائمی هستند. به ویژه اگر در کاری که انجام می‌دهید دارای تخصص لازم باشید می‌توانید همیشه روی این شغل حساب کنید. هرچه بیشتر کار کنید تجربه و سابقه کار شما بیشتر می شود و رزومه پربارتری خواهید داشت بنابراین احتمال یافتن شغل بهتر همیشه برای شما وجود دارد.


سوالات متداول

آیا کار در منزل بدون هزینه ثبت نام هست؟

بله، در این مقاله به بسیاری از مشاغل اینترنتی که می‌تواند در منزل انجام داد و نیازی به پرداخت هزینه نیست پرداخته شده است.

مشاغل اینترنتی بدون سرمایه در منزل را چگونه پیدا کنیم؟

برای دسترسی به آخرین آگهی‎های کار در منزل در سایت جاب‌یابی عضو شود

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 17 آبان 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

محمد رضاییچه جوری بدون هزینه ثبت نام کنیم اکثر شرکتا اولش پولی میگیرن کلاهبردارن
11 آبان 2023پاسخ به این دیدگاه
مهدیمنم میخوام ثبت نام کنم، با تشکر
18 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
هادی عظیمی ممنون بابت مطالب خوب و آموزندتون
22 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
نسیمچجوری میتونم ثبت نام کنم؟؟
12 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
عبدالله‌ عزیزیمن خیلی پشتی گار می کردم اما کار پیدا نمی کنم منو استخدام کنن لطفا
02 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
عبدالله‌ عزیزیمن خیلی پشتی گار می کردم اما کار پیدا نمی کنم منو استخدام کنن لطفا
02 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
نسرینسلام چطوری میتونم ثبت نام کنم
25 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
حمیدرضا من هم می‌خوام ثبت نام کنم بیکارم راهنمایی کنید لطفا09386134900شیروانی
19 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
مبینا رمضانیکاره خوبیست
16 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
چجوری میتونم ثبتنام کنم
12 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید