‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

ایده های جدید برای کار در منزل با درامد میلیونی

ایده‌های جدید برای کار در منزل و کارآفرینی با درامد میلیونی

ایده‌های جدید برای کار در منزل , کارآفرینی برای بسیاری از افرادی که به دنبال کسب درآمد ساده و با سرمایه اندک هستند، کار در منزل گزینه مناسبی است، اما این که چه مشاغلی را می‌توان در خانه راه اندازی کرد، موضوعی است که در این مقاله به آن اشاره خواهیم داشت.

ایده های جدید برای کار در منزل

مقدمه

در ابتدا باید به این نکنه توجه داشته باشید که اصولا مشاغلی را می‌توان به عنوان کار در خانه آغاز کرد که به لحاظ فیزیکی نیاز به فضای زیاد نداشته باشند، همچنین تجهیزات خاص و فضاگیری نیاز نداشته باشند تا بتوان به راحتی کسب و کار مربوطه را راه اندازی کرد.

نکته: در ضمن مقاله‌های برای روستاییان عزیز با عناوین «کارهای زود بازده در روستا» و روش‌های دریافت «وام مشاغل خانگی ۱۴۰۱» در جاب‌یابی منتشر شده است که با مراجعه به آنها اطلاعات جالبی برای کسب و کار خود بدست می‌آورید.

کار در منزل برای چه کسانی مناسب است؟

راه اندازی کسب و کار در منزل برای هر کسی می‌تواند یک قدم بزرگ در کسب درآمد باشد، خانم‌های خانه دار، آقایانی که دنبال شغل دوم هستند، معلولان جسمی و حرکتی، دانشجویان و… همگی می‌توانند کاندیدای خوبی برای آغاز یک کار خانگی باشند. کار در منزل می‌تواند به عنوان شغل دوم یا حتی شغل اصلی محسوب شود.

ایده های جدید برای کار در منزل

همانطور که در ابتدا گفتیم هر کاری که بتوان بدون نیاز به ابزارآلات خاص یا تجهیزات فضاگیر در خانه انجام داد می‌تواند آغازی برای کسب درآمد در منزل باشد. بنابراین هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و مشاغلی که در ادامه معرفی می‌شوند تنها به عنوان ایده مطرح هستند.

کار در منزل با درآمد میلیونی

کار در منزل بسته بندی سبزیجات

یکی از مشاغل با درآمد مناسب در منزل بسته‌بندی سبزیجات تازه است، در حال حاضر این شغل بسیار رایج بوده و مورد اعتماد مصرف کنندگان است، برای آغاز می‌توانید کسب و کار را در محل زندگی خود و با اقوام و همسایه‌ها آغاز کنید و برای توسعه دادن آن محصولات خود را به سوپرمارکت‌ها یا مغازه‌های دیگر مناطق شهر عرضه کنید. سبزی‌های دسته‌بندی شده، انواع سبزی خرد شده و بسته‌بندی شده، بادمجان سرخ شده، پیاز سرخ شده، هویج، لوبیا و نخود فرنگی و… را می‌توانید برای عرضه به مشتریان آماده کرده و بسته‌بندی کنید.

بیشتر بخوانید - بهترین شغل های 10 سال آینده ایران

تنها وسایلی که برای این کار به آن نیاز دارید، ظروف یکبار مصرف مخصوص، دستگاه سبزی خرد کن و تجهیزات لازم برای شستن و آماده کردن محصولات است.

خشک‌کردن میوه

امروزه مصرف میوه‌های خشک شده بسیار رواج پیدا کرده است. اگر سرمایه اولیه حدوداً ۱۵ تا ۲۰ میلیون دارید، می‌توانید با حداقلی‌ها شروع کنید. تجهیزات خشک‌کردن میوه شامل دو دستگاه خشک‌کن و خردکن (اسلایسر) میوه است. اسلایسر، میوه را برش می‌زند و خشک‌کن آن را خشک می‌کند.

بهترین کار تولیدی در منزل

فروش ترشی و مربا

یکی دیگر از کارهایی که در سال‌های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است، فروش انواع ترشی و مربای خانگی است. کیفیت بالای محصولات خانگی و همچنین‌عدم افزودن مواد نگهدارنده باعث می‌شود که محصولات خانگی خریداران زیادی داشته باشد. برای آغاز به کار تنها به مواد اولیه تهیه ترشی و مربا و همچنین ظروف مناسب برای عرضه آن‌ها نیاز دارید.

بیشتر بخوانید - شغل های پردرآمد با سرمایه کم

پرورش قارچ

از جمله مشاغلی که می‌توانید آن را در خانه راه اندازی کنید پرورش قارچ است، این کار اگرچه یک کار تخصصی است اما می‌توانید با گذراندن دوره آموزشی خیلی زود به مهارت کافی برای شروع به کار برسید. می‌توانید وسایل مورد نیاز برای پرورش قارچ را در طرح‌های تولیدی این کسب و کار مطالعه کرده و تهیه کنید.

فروش سبزی خردشده

چون با افزایش مشغله و گرفتاری خانواده‌ها، مشتریان محصولات خانگی را به محصولات صنعتی ترجیح می‌دهند. به‌عنوان‌مثال در حال حاضر کمتر خانواده‌ای تمایل دارد، پیاده سرخ کرده را بخرند یا خرید سبزی خردشده یا خشک‌شده رواج زیادی پیداکرده است. همین موضوع فرصت‌های شغلی مناسبی ایجاد می‌کند.

کار آسان در منزل

انجام کارهای هنری

بسیاری از کارهای هنری از جمله سوزن دوزی، بافتنی، قلاب بافی، خیاطی، ساخت زیورآلات دستی، تابلو فرش، تکه دوزی، عروسک‌سازی و… را نیز می‌توانید در خانه و با سرمایه اندک آغاز کنید. بعد از بازاریابی مناسب و یافتن مشتری‌های بیشتر می‌توانید با در نظر گرفتن یک فضای مناسب، کار خود را در حد تولیدات کارگاهی توسعه دهید.

بیشتر بخوانید - کار در منزل با گوشی رایگان بدون سرمایه

آنلاین شاپ

یکی دیگر از مشاغلی که می‌توان به عنوان یک کسب و کار خانگی روی آن حساب کرد، راه اندازی یک آنلاین شاپ است. شما با ایجاد یک صفحه در اینستاگرام یا سایر شبکه‌های اجتماعی می‌توانید از طریق فروش آنلاین درآمد کسب کنید. فروش پوشاک، لوازم آرایشی بهداشتی، زیورآلات، مواد خوراکی خانگی و ... از جمله بهترین انتخاب‌ها در این زمینه هستند.

آموزش در منزل

در صورتی که مهارتی را به خوبی می‌دانید می‌توانید با آموزش خصوصی آن مهارت در منزل به کسب درآمد مشغول شوید، به طور مثال آموزش خیاطی، بافتنی، قلاب بافی، عروسک سازی، آموزش زبان یا سایر دروس و… از جمله مواردی است که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد.

کار پر درآمد در منزل

پخت شیرینی و کیک

امروزه کیک و شیرینی‌های خانگی طرفداران زیادی دارند، بنابراین اگر مهارت این کار را داشته باشید یک منبع خوب درآمدی برای شما محسوب می‌شود، می‌توانید از پتانسیل بازاریابی شبکه‌های اجتماعی بهره‌مند شده و مشتریان بیشتری جذب کنید.

پخش غذای خانگی

اگر دستپخت خوبی داشته و فضای کافی در اختیار داشته باشید، با رعایت مسائل بهداشتی می‌توانید کار پخش غذای خانگی را شروع کنید. بازاریابی قوی و مذاکره با ادارات یا اصناف برای تامین غذای کارکنان می‌تواند آغاز یک شغل پردآمد برای شما باشد.

بیشتر بخوانید - کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

چند نکته مهم

نکات مهمی در خصوص کسب درآمد در منزل وجود دارد که توجه به آن‌ها کار شما را برای آغاز این مشاغل آسانتر می‌کند.

- در صورت نیاز برای انجام کارها اقدام به کسب مجوز کنید.
- مسائل بهداشتی را در کارهایی مثل بسته‌بندی مواد خوراکی، پخت غذا، تهیه ترشی و مربا و… رعایت کنید.
- بازاریابی قوی یکی از مهمترین نکات موفقیت در کسب و کارهای خانگی است.
- می‌توانید با کمک شبکه‌های اجتماعی مشتریان بیشتری داشته باشید.
- مسئولیت‌پذیر و مورد اعتماد باشید.

کلام پایانی

همانطور که گفتیم بسیاری از کارها را می‌توان به عنوان شغل در منزل آغاز کرد و به کسب درآمد مشغول شد، به مرور می توان این مشاغل را توسعه داد، نیروی کار بیشتری استخدام کرد و از یک کارگاه کوچک خانگی به یک کارخانه بزرگ رسید، همه چیز در این راه بستگی به همت و کوشش شما و همچنین شرایطی که برای توسعه کسب و کار خود فراهم می کنید خواهد داشت.


سوالات متداول

کار در منزل برای چه کسانی مناسب است؟

راه اندازی کسب و کار در منزل برای هر کسی می تواند یک قدم بزرگ در کسب درآمد باشد، خانم‌های خانه دار، آقایانی که دنبال شغل دوم هستند

چگونه به ایده های جدید کار در منزل دسترسی داشته باشیم؟

برای کار در منزل ایده‌های جذاب و با درامد مناسبی وجود دارد. برای دسترسی به جدیدترین ایده‌ها در سایت جاب یابی عضو شوید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 22 شهریور 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

زلیخاکار در منزل
09 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
رویا سلام من میخام در منزل غیر حضوری کار کنم بسته بندی
19 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
سحرتقی بیگسلام وقت بخیرمیخواستم استخدام بشم
28 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
رفیع درهسلام کاردرمنزل میخواهم
22 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید