‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

نحوه ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور (سامانه مجوزها)

درگاه ملی مجوزهای کشور چیست؟ هرآنچه درباره ثبت نام در درگاه ملی و سامانه مجوزهای کسب و کار کشور باید بدانید

با توجه به اهمیت این موضوع قصد داریم به تمامی زوایای موضوع اعم از درگاه ملی مجوزهای کشور چیست و نحوه ثبت نام در سایت پروانه کسب، لیست انواع پروانه کسب، معرفی درگاه ملی مجوز کسب و کار، و روش‌های پیگیری پروانه کسب با کد ملی بپردازیم.

درگاه ملی مجوزهای کشور چیست؟

مجوز کسب و کار اینترنتی چیست؟

فرض کنید می‌خواهید یک مغازه سوپرمارکت تاسیس کنید و شروع به فعالیت و کسب و کار کنید. اولین اقدامی که در راستای قانونی کردن کسب و کار خود باید انجام دهید، گرفتن جواز کسب است که باید از مرکز امور اصناف و بازرگانان آن را دریافت کرد. در واقع جواز کسب برای یک بار صادر می‌شود که می‌تواند ۱ساله تا ۵ ساله باشد و در صورت نیاز در سال‌های بعد تمدید می‌شود. هرگونه فعالیت صنفی بدون داشتن پروانه کسب غیر قانونی می‌باشد.

قطعا میدانید به خاطر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا کسب و کارهای اینترنتی طرفداران بسیاری را به سمت خود کشیده است و بسیاری از افراد در سراسر کشور و حتی روستاها ترجیح می‌دهند که اغلب خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند.

به همین دلیل امروزه اکثر فعالیت‌های تجاری، ترجیح می‌دهند محصولات و خدمات خود را از طریق فضای مجازی و اپلیکیشن‌های موبایل معرفی و ارائه نمایند. از طرف دیگر فضای نسبتا جدیدی که در بستر اینترنت بوجود امده است اهمیت ساماندهی این فضا را جهت جلوگیری از کلاهبرداری‌ و سوء استفاده‌ها دوچندان کرده است.

تفاوت پروانه کسب و جواز کسب

پروانه کسب و جواز کسب هیچ تفاوتی باهم ندارند. اگر هم بخواهید می‌توانید این دو اصطلاح را به جای هم استفاده کنید چون معنای مشابهی دارند.

تفاوت پروانه کسب و جواز کسب

اولین واژه‌ای که پس پروانه کسب به یاد آن میفتیم، کاسبی است. کاسب شخصی است که در محل کسب خود مشغول ارائه دادن خدمتی به خلق است. هر کاسب برای شروع کسب و کارش می‌داند که باید جواز کسب بگیرد در غیر این صورت فعالیت او غیرقانونی خواهد بود و مشتریانش به او اعتماد نخواهند کرد.

درگاه ملی مجوزهای کشور چیست؟

حتما این روزها در اخبار نام درگاه ملی مجوزها را زیاد شنیده اید. سایت مجوزها g4b. ir سامانه مجوزهای کسب و کار است که توسط وزارت اقتصاد با همکاری وزارت ارتباطات به منظور ارائه خدمات اینترنتی در حوزه دریافت مجوزهای کسب و کار ایجاد شده است.

همان طور که می‌دانید، در گذشته دریافت مجوز برای کسب و کارهای جدید دارای پروسه طولانی بوده و افراد به سختی می‌توانستند این مجوزها را دریافت کنند. اما با تحولاتی که در قانون اساسی کشور رخ داد، امکان ارائه مجوز به کسب و کارهای نوپا هم راحت‌تر شد. این گونه در هر زمینه‌ای امکان وارد شدن افراد جدید ساده‌تر شده و با افزایش رقابت در هر بخش، احتمال افزایش کیفیت ارائه خدمات به مردم هم بیش‌تر گردیده است.

در همین راستا، وزارت اقتصاد سامانه مجوزهای کسب و کار را نیز راه اندازی نمود تا دریافت مجوز باز هم ساده‌تر شود. بدین ترتیب دیگر افرادی که قصد دریافت مجوز برای کسب و کار جدیدشان را دارند، نیازی به مراجعات حضوری متعدد به ادرات مختلف نخواهند داشت.

نحوه ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور

نحوه ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور sam. g4b. ir

برای درخواست مجوز در سامانه مجوزها باید ابتدا در سایت مجوزها به نشانی  sam. g4b. ir ثبت نام کنید و سپس وارد سامانه شوید و از قسمت ثبت و پیگیری مجوز درخواست مجوز کسب و کار خود را ثبت کنید.

پیگیری مجوزهای درخواست شده در سایت مجوزها

یکی از مهم‌ترین خدمات درگاه ملی مجوزهای کشور که کاربران زیادی برای آن درخواست می‌دهند ثبت مجوز برای کسب و کارها است. بنابراین امکان پیگیری درخواست صدور مجوز از اهمیت بالایی برای کاربران برخوردار است و خوشبختانه سامانه ملی مجوزهای کشور این امکان را در دسترس کاربران قرار داده است و متقاضیان به سادگی درخواست خود را پیگیری و از روند پیشرفت مطلع شوند.

لیست انواع پروانه کسب و مجوز کسب و کار اینترنتی

در قدم اول شما باید بدانید که برای چه کسب و کاری چه مجوز‌هایی لازم است. با توجه به این نکته که شما فروشنده یک محصول هستید یا تولید کننده، یا اینکه شما قصد بازاریابی محصول در فضای مجازی را دارید باید نسبت به دریافت مجوز مورد نیاز خود اقدام نمایید.

پروانه کسب به ۵ گروه بر اساس زمینه شغلی تقسیم می‌شود

۱-تولید، تبدیل، خرید، فروش، توزیع و خدمات

برای کسب و کار اینترنتی در حوزه کسب و کارهای آنلاین دو دسته مجوز مورد نیاز می‌باشند

- دسته اول مجوزهای عمومی یا همان نماد اعتماد

- دسته دوم مجوزهای اختصاصی هر صنف است.

مجوزهای عمومی کسب و کار در اینترنت

این مجوزها برای کلیه کسب و کارهای آنلاین عمومیت دارد و می‌بایست با توجه به نوع کاربری سایت این نماد دریافت شود. نماد اعتماد الکترونیکی و پروانه کسب و کار از جمله این مجوزها هستند که توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیک ارائه می‌شود.

طبق قوانین مرکز توسعه تجارت الکترونیک همه فروشگاه‌های اینترنتی که در آن‌ها فرایند فروش کالا یا خدمات انجام می‌شود باید نماد اعتماد الکترونیکی دریافت نمایند.

نحوه گرفتن مجوز نماد الکترونیکی اینماد

مجوز نماد الکترونیک یا همان اینماد الکترونیکی چیست؟

کشور وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از درخواست صاحبان کسب و کارهای نوپا و بررسی شرایط و مدارک آن‌ها، اقدام به صدور نماد الکترونیکی می‌کند. این نماد که یکی از مهم‌ترین مجوزهای لازم برای فروشگاه اینترنتی است در واقع اعتباری‌ست که به مجوز کسب و کار اینترنتی داده می‌شود و صحت فعالیت آن‌ها را تایید می‌نماید. از همین رو بسیاری از مردم ارتباط بیشتری با این سایت‌ها برقرار کرده و آن‌ها را قابل اطمینان‌تر از دیگر کسب و کارها می‌دانند.

امروزه دو نوع نماد الکترونیکی وجود دارد که عبارتند از:

نماد دائم یک ستاره:

دریافت این نماد سختی‌های خود را دارد زیرا هنگام کسب آن میبایست معیارهای گوناگونی مورد بررسی قرار بگیرد تا صلاحیت کسب و کار اینترنتی به صورت کامل برای مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور معلوم گردد.

نماد دائم دو ستاره:

در خصوص دریافت نماد دائم دو ستاره باید بگوییم فرآیند اعطای آن دقیقا همچون مورد قبلی است اما تنها تفاوتی که دارد این است که صاحب سایت اینترنتی موظف است گواهی نامه SSL را دریافت کرده و در وب سایت خود نصب نماید. برای انجام این پروسه صاحبان کسب و کار اینترنتی می‌بایست به سایت «نماد اعتماد» مراجعه کرده و جهت ثبت نام اقدام کنند.

مدارک مورد نیاز جهت کسب نماد الکترونیکی

مدارک مورد نیاز جهت کسب نماد الکترونیکی (اینماد)

مجوز نماد الکترونیکی به سه دسته حقیقی، حقوقی و دولتی تقسیم می‌شوند که برای هر کدام مدارک خاصی تعریف شده است.

مدارک مورد نیاز متقاضیان کسب نماد الکترونیکی حقیقی

۱) تصویر پروانه / مجوز فعالیت (در صورت لزوم)
۲) اسناد هویتی متقاضی (شناسنامه، کارت ملی و مدرک وضعیت نظام وظیفه) تغییر یابد

مدارک مورد نیاز متقاضیان کسب نماد الکترونیکی حقوقی (تجاری و غیر تجاری)

۱) تصویر آگهی روزنامه رسمی
۲) تصویر اصل اساسنامه
۳) آگهی آخرین تغییرات آدرس (در صورت وجود)
۴) آگهی آخرین تغییرات اسامی اعضای هیئت مدیره (در صورت وجود)
۵) آگهی آخرین تغییرات موضوع فعالیت شرکت (در صورت وجود)
۶) تصویر پروانه / مجوز فعالیت (در صورت لزوم)

مدارک مورد نیاز متقاضیان کسب نماد الکترونیکی دولتی

تصویر نامه در سربرگ رسمی سازمان با امضای مقام مسئول مربوطه مبنی بر تعلق وب سایت به دستگاه دولتی مزبور و معرفی نماینده معرفی شده در پرونده نماد در متن نامه

مجوزهای اختصاصی کسب و کار اینترنتی

مجوزهای اختصاصی کسب و کار اینترنتی شامل همان گروه صنفی موردنظر می‌باشد. به طور مثال به منظور فروش محصولات فرهنگی مثل کتاب علاوه بر دریافت نماد الکترونیک به مجوز وزارت ارشاد نیاز است و جهت محصولات مربوط به سلامت و درمان به مجوز وزارت بهداشت و درمان نیاز دارید.

به طور کلی هر صنفی نیاز به پروانه اختصاصی همان صنف یا اتحادیه را دارد. نکته قابل توجه در این مورد این است که سایت‌های شرکتی و شخصی نیاز به اخذ پروانه کسب و کار یا نماد اعتماد الکترونیکی ندارند.

نحوه ثبت نام در سایت ساماندهی

سایت ساماندهی اولین مجوز برای کسب و کار اینترنتی

یکی از انواع مجوز برای کسب و کار اینترنتی نشان ملی ثبت (رسانه رسانه‌های دیجیتال) است. سایت ساماندهی به عنوان یک مرجع برای ثبت اطلاعات هویتی مدیرات سایت‌های اینترنتی ایران در سال ۸۵ تاسیس شد. ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی تحت نظر سازمان فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ثبت سایت برای تمام مدیران سایت‌های ایرانی در این سامانه الزامی است. پس از ثبت سایت یک نشان ساماندهی به شما داده می‌شود که معمولا در قسمت فوتر سایت قرار می‌گیرد و به صورت زیر است.

مزیت ثبت سایت در سامانه ساماندهی چیست؟

در حال حاضر ثبت سایت در این سامانه الزامی است ولی در صورتی که سایت شما به هر دلیلی مطلبی را منتشر کند که مجرمانه به حساب آید، در صورتی که سایت شما در این سامانه ثبت شود بلافاصله فیلتر نمی‌شود و ابتدا پیغامی به شما داده می‌شود و در صورتی که حذف نشود فیلتر می‌شوید. اما مزیت دیگر ثبت سایت در سامانه سازماندهی این است که باعث اعتماد بیشتر کاربران می‌شود به خصوص اگر سایت تازه تاسیس دارید و کاربران قصد خرید از شما را دارند حتما سری به فوتر سایت شما می‌زنند و از فعال بودن اینماد و نماد سامان دهی مطمئن می‌شوند.

مراحل ثبت سایت در سایت ساماندهی

برای گرفتن این نوع مجوز برای کسب و کار اینترنتی به سایت ساماندهی بروید، در این سامانه می‌توانید علاوه بر ثبت سایت، رسانه‌های دیگر مانند کانال و صفحه در پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی و نرم‌افزار و محتواهای دیجیتالی را هم ثبت کنید، از صفحه اصلی ثبت سایت را بزنید.

نحوه گرفتن مجوز نظام صنفی رایانه‌ای کشور

مجوز نظام صنفی رایانه‌ای برای فروشگاه اینترنتی

این مجوز یکی دیگر از مجوزهای لازم برای فروشگاه اینترنتی است. همه شرکت‌ها قبل از شروع فعالیت‌های طراحی، تولید، راه‌اندازی، توسعه، مشاوره، پشتیبانی و آموزش سیستم‌های نرم افزاری، شبکه‌های اطلاع‌رسانی و نمونه‌های شبیه آن‌ها لازم است بعد از ثبت شرکت طبق قانون تجارت، به نظام صنفی استان خود مراجعه کنند و مجوز فعالیت خود را اخذ نمایند.

مدارک مورد نیاز برای کسب مجوز نظام صنفی رایانه‌ای

- کپی روزنامه رسمی آگهی تاسیس شرکت
- تصویر روزنامه رسمی آگهی کلیه تغییرات
- کپی شناسنامه و کارت ملی مدیرعامل
- کپی مدرک تحصیلی مدیرعامل
- کپی کارت ملی همه اعضای هیئت مدیره
- کپی اساسنامه
- کپی آخرین اظهارنامه مالیاتی
- کپی لیست بیمه
- ارائه تصویر آخرین رتبه‌بندی شورای عالی انفورماتیک
- کپی لوگو و گواهی ثبت

مدارک مورد نیاز برای دریافت پروانه کسب

- نشانی دفتر کار یا اقامتگاه قانونی متقاضی
- ارائه گواهی صلاحیت شخصی از نیروی انتظامی
- ارائه گواهی از اداره امور مالیاتی ذیربط مبنی بر پرداخت یا ترتیب پرداخت بدهی مالیات قطعی شده
- ارائه گواهی شرکت در دوره‌های آموزشی احکام تجارت و کسب و کار
- دریافت و ارائه تأییدیه ویژگی‌های تخصصی کسب و کار مجازی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
- ارائه کپی کارت ملی برای اشخاص حقیقی و شناسه ملی برای اشخاص حقوقی و ارائه گذرنامه و پروانه کار برای اتباع خارجی
- ارائه کپی کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا گواهی اشتغال به تحصیل معافیت دائم و معافیت پزشکی برای آقایان کمتر از پنجاه سال سن
- ارائه پروانه تخصصی و فنی یا دیپلم فنی یا مدارک تحصیلی دانشگاهی مرتبط با کسب و کار یا معرفی یک نفر واجد شرایط مذکور برای صنوف
- ارائه مصوبه هیأت مدیره جهت صدور پروانه کسب به نام مدیر عامل یا یکی از صاحبان امضاء طبق اساسنامه و آخرین آگهی روزنامه رسمی ثبت شرکت برای اشخاص حقوقی

مراحل دریافت مجوز کسب و کار اینترنتی

مراحل دریافت مجوز کسب و کار اینترنتی

- راه اندازی کسب و کار مجازی (بر طبق چک لیست‌های مرکز توسعه تجارت الکترونیکی)
- ثبت تقاضا توسط متقاضی در سامانه اینماد
- ارجاع تقاضای کسب و کار مشمول قانون نظام صنفی به سامانه اصناف بعد از ارزیابی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی
- بارگذاری مدارک درج شده در ماده ۴ این آیین نامه (مدارک ذکر شده در بالا) در سامانه اصناف حداکثر ظرف مدت سه ماه بعد از قبول تقاضا
- تکمیل پرونده توسط اتحادیه (مطابق ماده ۴این آیین نامه)
- صدور پروانه کسب و تسلیم آن به متقاضی بعد از تطبیق مدارک بارگذاری شده با اصل آن ظرف پانزده روز و ارسال مشخصات پروانه کسب به سامانه اینماد

مدارک و راهنمای ثبت نام اینترنتی جواز کسب

قبل از شروع ثبت نام موارد زیر را اسکن کرده و آماده کنید:

عکس پرسنلی متقاضی، تصویر سند مالکیت یا اجاره نامه به نام متقاضی - تصویر کارت ملی - تصویر صفحه شناسنامه

برای ثبت نام جواز کسب باید وارد سایت زیر شوید:

http://www.iranianasnaf.ir/Forms/Public/RegisterLicense/default.aspx

همانطور که مشخص است ثبت نام در چند مرحله انجام می‌گیرد. بنابراین در ابتدا باید نوع و مدت پروانه کسب خود را مشخص نمایید.

در مرحله‌ی بعد باید استان، شهر و رسته شغلی خود را انتخاب کنید. نحوه انتخاب رسته شغلی کمی سخت است و باید به دقت در آن جستجو نمایید.

در مرحله سوم باید آیین نامه عمومی پروانه کسب و آیین نامه رسته شغلی را مطالعه و تایید نمایید.

در مرحله چهارم اطلاعات شخصی شما درخواست شده است. شما باید با دقت تمام، همه اطلاعات درخواست شده را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل دقیق فرم مربوطه، در مرحله بعد اطلاعات وارد شده به طور کامل نمایش داده می‌شود تا آن‌ها را تایید نهایی کنید.
در صورتی که اطلاعات را اشتباه وارد کرده‌اید می‌توانید با زدن دکمه ویرایش اطلاعات، اطلاعات خود را اصلاح کنید.
در آخرین مرحله نیز باید مدارکی که از قبل اسکن کرده بودید آپلود نمایید تا ثبت نام شما به پایان برسد. در پایان به شما یک کد رهگیری داده می‌شود تا بتوانید درخواست خود را پیگیری کنید.” ثبت نام اینترنتی پروانه کسب را سریع و آسان انجام دهید.

نحوه پیگیری درخواست جواز کسب

برای پیگیری وضعیت درخواست جواز کسب خود باید وارد سایت http://www.iranianasnaf.ir شوید پس با استفاده از کد رهگیری و کد ملی، آخرین وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.

در پایان تاکید می‌کنیم که همه اطلاعات خود را به دقت وارد کنید چرا که اطلاعات شما پس از استعلام رسمی، بررسی شده و قابل پیگیری می‌باشد.

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی از آذرماه ۱۳۹۲ بر اساس قانون کار آغاز به کار کرد. آیین‌نامه قانون کار در خصوص چگونگی تشکیل، حدود وظایف و اختیارات و نحوه عملکرد انجمن‌های صنفی و کانون‌های مربوط تعیین و تکلیف می‌کند.

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی مطابق اساس‌نامه خود موظف به سروسامان دادن اوضاع کسب‌وکارهای اینترنتی می‌باشد. این سازمان مردم‌نهاد با موافقت سازمان توسعه تجارت الکترونیک شروع به فعالیت کرد. سازمان توسعه تجارت الکترونیک در آن زمان وظیفه حمایتگری از تجارت الکترونیک را بر عهده داشت، درواقع انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت گردید. پیش‌شرط این انجمن این است که تمام اعضای انجمن نماد اعتماد الکترونیک برای کسب‌وکار خود داشته باشند.

وظایف انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

۱- کوشش در جهت استیفای حقوق مشروع اعضا از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد به‌منظور نیل به اهداف انجمن

۲- کوشش در جهت هماهنگی پیرامون آموزش و تأمین نیروی انسانی کسب و کارهای اینترنتی.

۳- ایجاد مرکز تحقیقاتی درزمینه‌ی موضوع انجمن و همکاری با دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط.

۴- کوشش در جهت احراز صلاحیت به‌عنوان یکی از مراکز ذیصلاح در مسائل مرتبط به کسب و کارهای اینترنتی.

۵- عضویت و ایجاد ارتباط با تشکل‌های مرتبط با وظایف انجمن. این ارتباط در حدود قوانین و مقررات باید صورت گیرد.

۶- همکاری با انجمن‌های صنفی و نهادهای خصوصی و دولتی در جهت اعتلای جایگاه کسب و کارهای اینترنتی.

۷- انجام تحقیقات لازم و ارائه نظر مشورتی و حقوقی در خصوص تهیه لوایح و طرح‌های مربوط به قوانین و مسائل مربوط به حقوق قانونی کسب و کارهای اینترنتی به مراجع ذی‌ربط.

۸- تشویق حرفه‌ای‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای اینترنتی.

۹- اعمال کنترل بر ورود افراد غیرمتخصص درزمینه‌ی فعالیت‌های تجارت الکترونیک باهدف ارتقای کیفیت کسب‌وکارهای اینترنتی.

۱۰- ترویج سیاست‌های اعتمادزایی و افزایش اعتماد خریداران اینترنتی.

۱۱- انتقال تجربیات مدیران کسب و کارهای اینترنتی از طریق ارتباط اعضای صنف با یکدیگر.

۱۲- برگزاری همایش‌های آموزشی.

۱۳- دریافت، نشر و توزیع بخشنامه‌های دولتی مربوط به کسب‌وکارهای اینترنتی بین اعضا.

۱۴- اعطا نشان عضویت مجازی به اعضا.

شرایط اخذ مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

برای اخذ مجوز و لوگو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی باید در انجمن عضو شوید.

شرایط عضویت در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

- تابعیت ایران
- شاغل در حرفه یا صنعت کسب و کار اینترنتی در حوزه فعالیت انجمن صنفی با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل نماد اعتماد کسب و کار اینترنتی و همچنین ارائه مدارک لازم اثبات کارفرما بودن متقاضیان ازجمله لیست بیمه و یا قرارداد کار.
- ارائه مدارک معتبر مبنی بر کارفرما بودن مطابق قانون کار.
- قبول و تعهد اجرای مقررات این اساسنامه و تصمیمات و مصوبات قانونی ارکان انجمن صنفی.
- پرداخت ورودی و همچنین پرداخت حق عضویت به‌طور مرتب.

مراحل درخواست مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

در صورت دارا بودن شرایط عضویت شما می‌توانید با ورود به سایت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی وارد بخش عضویت شوید و پس از پر کردن فرم و پرداخت حق عضویت اقدام به دریافت مجوز و لوگو انجمن صنفی کسب‌وکار نمایید. با این اقدام شما می‌توانید از خدمات زیر استفاده نمایید:

- رسیدگی به شکایات کاربران از کسب‌وکارهای اینترنتی عضو انجمن در کمیته سازش.
- شرکت در محاکم قضایی به نمایندگی از سوی انجمن صنفی جهت پرونده‌های قضایی کسب‌وکارهای عضو انجمن و حمایت از حقوق قانونی آن‌ها.
- ارائه خدمات بیمه تکمیلی به اعضاء و کارمندان آن‌ها.
- برگزاری دوره‌های آموزشی.
- رفع اختلافات، حکمیت، داوری و حل‌وفصل بین کسب‌وکارهای اینترنتی.
- ارائه نظرات مشورتی و معاضدت حقوقی به اعضاء.
- پیگیری امور مربوط به رفع مشکلات نماد اعتماد الکترونیکی سایت‌های عضو از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی.
- ارائه طرح‌های مختلف به مراجع دولتی و خصوصی در رابطه با رونق کسب‌وکارهای اینترنتی.
- حضور در برنامه‌های تلویزیونی با تخفیفات مناسب.

شرایط تمدید مجوز انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی

برای تمدید مجوز انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی باید به سایت انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی مراجعه نمایید و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت مقرر در آن اقدام به تمدید مجوز خود نمایید.


سوالات متداول

درگاه ملی مجوزهای کشور چیست؟

قطعا نام درگاه ملی مجوزهای کشور را این روزها زیاد شنیده اید. سایت درگاه ملی مجوزهای کشو به نشانی g4b. ir سامانه صدور الکترونیکی مجوزهای کسب و کار است که توسط وزارت اقتصاد با همکاری وزارت ارتباطات ایجاد شده است.

نحوه ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور چگونه است؟

برای ثبت نام در درگاه ملی مجوزهای کشور و درخواست مجوز باید ابتدا در سایت مجوزها به نشانی  sam. g4b. ir ثبت نام کنید. اطلاعات و جزییات کامل در مقاله موجود است.

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیتمام مقاطع تحصیلی

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 29 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

روح انگیز قنادیانسلام من برای تاسیس مرکز توانبخشی معلولین دخترانه برای موافقت اصولی اقدام کردم ولی متاسفانه دسترسی به بار گزاری مدارکم ندارم از شهریور اقدام کردم .الان بلا تکلیفم
30 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
معیری:سلام من هم دقیقا همین مشکل رو دارم و اصلا درخواست مجوز ثبت نمیشه و خطادر ثبت درخواست میده
چهار ماه پیگیری میکنیم برای ثبت مجوز ترک اعتیاد متاسفانه سایت مجوزهای استان ایلام خرابه فقط و شرکت فانا این نرم افزار درست کرد ولیکن چند بار اعتراض کردیم درستش نمیکنن لطفن به گوششان برسونید
04 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
:متاسفانه مشکل از اینه کسی به مراکز نیست اصلن
فروزان برجاسسلام وقت به خیر در مورد بسته بندی جوراب می خواستم بگم من ثبت رزومه کردم فقط شماره تماس بزرگی کنید برامون بذارید تا بدونیم مراحل بعد چه کار کنیم؟ممنون می شم
27 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید