‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

حقوق در ترکیه 2022 - بهترین شغل در ترکیه برای ایرانیان

حداقل حقوق و لیست پردرامدترین مشاغل مورد نیاز ترکیه در سال 2022 برای خانم‌ها و آقایان

کار در ترکیه، در این مطلب قصد داریم متقاضیان کار در ترکیه را با مشاغل مورد نیاز ترکیه در سال 2022 و همچنین حداقل حقوق دریافتی،بهترین مشاغل،نحوه پیدا کردن کار و ویزای همراه آشنا کنیم. همچنین مقاله‌ای با عنوان "کار در ترکیه با جای خواب" و "شماره تلفن کار در دبی" در جاب یابی منتشر شده است.

حقوق کار در ترکیه 2022

قطعا اگر متقاضیان کار در ترکیه اطلاعات کافی در خصوص مشاغل مورد نیاز ترکیه داشته باشند در روند تصمیم گیری آن‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت. برخی از کارفرمایان به دنبال "استخدام کارگر فنی در خارج از کشور" هستند به همین دلیل اگر افراد بدانند آیا رشته و تخصص آن‌ها در کشور ترکیه مورد اقبال قرار می‌گیرد یا خیر دارد بهتر می توانند تصمیم بگیرند و برنامه ریزی بهتری برای زندگی و آینده خود داشته باشند

بهترین شغل های ترکیه برای ایرانیان

بهترین مشاغل در ترکیه مشاغلی هستند که هم جزو لیست شغل‌های مورد نیاز در این کشور باشند و هم شرایط درآمد آن از متوسط حقوق در ترکیه بالاتر باشد. طبیعتاً هر سال وزارت کار این کشور ممکن است یک لیستی از تخصص و رشته‌ها را معرفی نماید که ممکن است در سال بعد آن رشته ها دیگر مورد نیاز نباشد و نیروی کار لازم را جذب کرده باشند.

بیشتر بخوانید ، استخدام در هتل‌های ترکیه

بهترین شغل در ترکیه برای ایرانیان

در ادامه به معرفی لیست مشاغل مورد نیاز در کشور ترکیه در سال 2022 می‌پردازیم.

مشاغل مورد نیاز ترکیه در سال 2022

نجاری، ام دی اف کاری، کاشی کاری، آشپزی، نقاش کاری، آرایشگری، حسابداری، گارسون، فناوری اطلاعات، تورلیدری
مهندسی، مدیر فروش، کارشناس بیمه و مدیر فروش

حقوق کار در ترکیه 2022

یکی از نکات مهم که باید به ان توجه داشت و بسیار حائز اهمیت است لیست مشاغل و متوسط حقوق برای مشاغل مختلف در این کشور است، از آنجایی که متقاضیان کار در ترکیه در ابتدا و مرحله کاریابی می‌خواهند از میزان حقوق و دستمزد تخصص خود آگاه باشند.

حداقل حقوق ترکیه در سال 2022

یکی از مهم‌ترین سوالات برای متقاضیان کار در ترکیه حقوق و دستمزد مشاغل مختلف است، در واقع این موضوع اهمیت بسیاری دارد چراکه اگر حقوقی که قرار است دریافت کنند پایین باشد ممکن است مسیر مهاجرت آنها را بصورت کامل تغییر داده و تصمیم دیگری برای ساختن آینده مهاجرتی خود بگیرند.

بیشتر بخوانید، بهترین کاریابی‌های ترکیه برای ایرانیان

در ادامه به میزان حقوق دریافتی رشته‌‌هایی که معمولا این کشور در آن‌ها به نیروی کار نیاز دارد را به صورت میانگین اشاره خواهیم کرد.

حسابدار - ۶،۲۶۲ TRY
دستیار اداری - ۴،۹۴۳ TRY
معمار - ۷،۹۱۹ TRY
وکیل - ۱۳،۵۳۴ TRY
مهندس زیست پزشکی - ۷۶۰۴ TRY
صندوقدار - ۵،۱۷۲ TRY
حسابدار با تجربه و حرفه‌ای -  ۷،۵۷۳ TRY
سرآشپز - ۷،۷۷۸ TRY
مدیر اجرایی - ۲۱،۵۱۶ TRY
مدیر ارشد مالی - ۱۹۴۷۶ TRY
مهندس عمران - ۷،۹۲۷ TRY
تکنسین کامپیوتر - ۶،۸۷۰ TRY
دندانپزشک - ۲۰۸۵۵ TRY
برنامه نویس - ۷۹۹۶ TRY
مهندس برق - ۸،۸۷۵ TRY
معلم دبستان - ۶،۳۴۰ TRY
مهندس  - ۸،۵۴۰ TRY

پردرامدترین مشاغل ترکیه 2022

مدیران ارشد اجرایی، مدیران ارشد مالی، دندانپزشکان و ارتودنتیست‌ها، پزشکان و جراحان، قاضی، وکلا، مدیران بانک، اساتید دانشگاه، خلبان‌ ها، مدیران مارکتینگ را میتواند پردرامدترین مشاغل ترکیه نامید.

ویزای همراه در ترکیه چگونه است؟

یکی از موضوعات دیگر که از اهمیت بالایی برخوردار است این است که آیا در زمان دریافت ویزای کار در ترکیه می‌توان ویزای همراه را نیز دریافت نمود یا خیر، در قوانین حقوق بین الملل همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال می‌شود. در این خصوص می‌توان بیان نمود که در هنگام مهاجرت به ترکیه از طریق کار از همان ابتدا امکان بردن همراه وجود ندارد و شخص متقاضی زمانی که ویزای کار خود را دریافت نمود و به این کشور ورود کرد و اقامت کاری 1 ساله خود را دریافت نمود می‌تواند برای الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست اقامت داده و اقدام کند.

نحوه کاریابی در ترکیه

موضوع بعدی چگونگی پیدا کردن مشاغل مورد نیاز کشور ترکیه در سال 2022 در این کشور است، همانطور که گفته شد برای کاریابی در لیست شغل های مورد نیاز ترکیه، مراجعه به وب سایت‌ها و موسسات کاریابی بهترین روش است. در این قسمت بر آن شدیم که لیستی از موسسات کاریابی در ترکیه را تهیه کرده و در اختیار شما همراهان عریز و جویای کار در ترکیه قرار دهیم. به همین منظور مقاله‌ای با عنوان بهترین سایت‌های کاریابی در ترکیه برای ایرانیان در سایت جاب یابی منتشر شده است.


سوالات متداول

چگونه ویزای کار در ترکیه را دریافت کنیم؟

متقاضیان کار در ترکیه باید در ابتدا یک پیشنهاد شغلی از کارفرمایان داشته باشند تا بتوانند بر اساس آن ویزای کاری را برای این کشور به دست آورند.

حداقل دستمزد در ترکیه چقدر است؟

در همین مقاله به میزان دستمزد دریافتی رشته‌‌هایی که معمولا این کشور در آن‌ها به نیروی کار نیاز دارد به صورت میانگین اشاره شده است.

پردرامدترین مشاغل ترکیه برای خانم‌ها و آقایان کدامند؟

مشاغلی همچون پزشکان و جراحان، قاضی، وکلا، مدیران بانک، مدیران ارشد اجرایی پردرامدترین مشاغل در ترکیه هستند،

قوانین کار در کشور ترکیه برای خانم‌ها چگونه است؟

خانم‌ها نیز همانند آقایان در ترکیه باید علاوه بر اخذ مجوز کار در این کشور، یک پیشنهاد کار از کارفرمایان در ترکیه داشته باشند.

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیتمام مقاطع تحصیلی

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 31 مرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

آرشسلام نویسنده سئو کار هستم و تخصص برندینگ دارم و در کل درباره هر محصولی که کارفرما بخواد میتونم طوری بنویسم که در مدت قابل توجهی سایت بیاد بالا و رتبه بگیره ضمنا نویسنده کتاب هم هستم و میتونم در مدت کوتاهی کتاب دلستان در انواع کودکانه یا بزرگسال بنویسم. علاقه مند به دورکاری هستم در صورت تمایل به استخدام نویسنده لطفا به ایمیل بنده پیام بدید Sbrq199@gmail.com
01 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
نوری از سنندجسلام وقت بخیر من اهل سنندج و تمایل زیادی دارم در ترکیه کار کنم من خرج خانواده رو میدم و هرکاری که در ترکیه باشه انجام میدم کار رستوران و کار در کارخانه فقط جاخواب و غذا باشه من مشکلی ندارم و لطفا یکاری کنید که من بتونم برم ترکیه
17 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
روح الله میرزاییبریم سرکار ایران دیگر جای زندگانی نمی باشد آخه دل مون به چی خوش کنیم نه زنی نه زندگی برویم ترکیه راحت تریم
10 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
درودبرشماجویای کاردرترکیه هستم کارساختمانی قالبندوالموتوربند با۱۸سال سابقه همراه باگواهینامه فنی حرفه
09 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
Mahtsbhodeiniمن جویای کار در ترکیه هستم که مهاجرت کنم
25 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
صمداسکندریکاشی کاری بلدم 6سال سابقه دارم رانندگی بنایی گواهینامه ویژه بابکت همون مینی لودر دارم کار ریخته گری فولاد کار کردم 3سال سابقه دارم الانم در یک دامداری صنعتی مشغول بکارم بعنوان تکنسین شیفت شب
07 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
دانیال افشاریدست به اچار قسمت تعنیرات شرکت کاشی و خودرو سازی با سابقه ۱۰سال دارم اپراطور دستگاهای پرس کاشی هم‌هستم
12 اسفند 2021پاسخ به این دیدگاه
امید رحمتی هستم جوشکار لوله گاز۳۲ سالمه تحصیلات دیپلم مجردم ساکن مشهدم و شغل اصلی من جوشکار لوله گاز و نرده فرفوروژه سرویس پله تراس و....و البته شرکت گاز رسانی دارم
04 اسفند 2021پاسخ به این دیدگاه
علیجانزاده خدمات فنی مهندسی شهروندتکنسین تعمیر و سازنده لوازم خانگی هستم با سابقه ۲۵ سال در تعمیرات لوازم خانگی و طراح وسازنده سیستم مدار آموزشی لوازم خانگی جهت تدریس در دانشگاه
26 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
مجتبیسلام. هر کاری باشه. نجاری. جوشکاری. بنایی و... من حاضرم برم برای کار در ترکیه...
17 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید