‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شماره تلفن کار با جای خواب در دبی و امارات برای ایرانیان 2024

شرایط کار در دبی برای ایرانیان چگونه است؟

هرآنچه در مورد شرایط استخدام و "کار با جای خواب در امارات" و دبی اعم از اخذ ویزا، لیست پردرامدترین مشاغل مورد نیاز دبی، کاریابی های دبیو امارات و حداقل حقوق باید بدانید.

دبی یکی از مقاصد کار و مهاجرت ایرانیان است که از دیرباز بسیار مورد توجه بوده و با توجه به ارزش پول این کشور ایرانیان زیادی رویای کار در دبی را در سر دارند. در مطالب قبلی به "کار در ترکیه با جای خواب" پرداخته‌ایم و در این مقاله قصد داریم به تمام نکات کار در دبی به ویژه کار با جای خواب در این کشور بپردازیم.

بیشتر بخوانید - کار در اربیل عراق با حقوق بالا

 لیست مشاغل مورد نیاز امارات 2024

نرخ بیکاری کشور امارات به چه میزان است؟

کشور امارات دارای اقتصادی مبتنی بر نفت و توریسم است و از جمله کشورهای ثروتمند آسیا محسوب می شود. یکی از نکات مثبت در مورد کشور امارات نرخ بیکاری پایین آن است. نرخ بیکاری در این کشور کمتر از 3 درصد است و همین مسئله باعث شده است که افراد زیادی به فکر مهاجرت ک اری به  این کشور و کار در دبی باشند.

بیشتر بخوانید ، استخدام مدرس زبان انگلیسی در عمان و امارات

امارات متحده عربی یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است و مانند دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس از منابع نفتی فراوانی برخوردار است و سومین کشور تولید کننده نفت در خاورمیانه محسوب می شود. ابوظبی و دبی دو منطقه اصلی کشور امارت محسوب می شوند و بسیاری از ایرانیان برای کار در دبی به این کشور مهاجرت می کنند.

اقتصاد دبی

اقتصاد دوبی همچنان در حال رشد است و زیرساخت های اقتصادی باعث شده است که نیاز به نیروی کار در این کشور رو به افزایش باشد، به طوری که پیش بینی می شود روند افزایش مهاجران بی کار از کشورهایی چون ایران، یمن، افغانستان، پاکستان و سایر کشورهای منطقه خاور میانه به این کشور در سالهای آینده صعودی باشد.

شرایط دریافت ویزای کار در امارات 2024

دریافت ویزای کار در امارات چگونه امکان‌پذیر است؟

اولین و مهمترین نکته برای  کار در دوبی به عنوان یک ایرانی آن است که شما باید قبل از سفر به دوبی ویزای کاری داشته باشید. هر مهاجری برای ورود به این کشور و کار در دبی به گذرنامه و ویزای کار با حداقل 3 ماه اعتبار نیاز دارد. در صورتی که شما قبل از ورود به این کشور پیشنهاد کاری داشته باشید و یا شاغل باشید تمام کارهای ویزا و گذرنامه توسط کارفرما انجام می‌شود.

حوزه‌های کاری پر طرفدار در دبی

برخی از حوزه های اقتصادی در دوبی نیروی کار بیشتری نیاز دارند و شاغل شدن در آنها در صورتی که تخصص لازم را داشته باشید سریعتر اتفاق می افتد. این حوزه ها عبارتند از:

- پالایش نفت و پتروشیمی
- مخابرات
- حمل و نقل
- گردشگری

حوزه های مختلفی صنعتی در دوبی همچنان به دنبال نیروی کار هستند و افراد بسیاری با تخصص های لازم می توانند برای کار در این کشور اقدام کنند.

ساعات کاری دبی

ساعات کاری این کشور در طول روز ۹ ساعت و جمعا در یک هفته ۴۷ ساعت است.
شروع ساعت کاری ۸:۳۰ یا ۹ صبح و پایان ساعت کاری ۱۷:۳۰ یا ۱۸ است.

شرایط کار در امارات و اخذ اقامت در سال 2024

شرایط کار در امارات و اخذ اقامت

همانطور که گفتیم برای این که بتوانید به راحتی در دوبی مشغول به کار شوید نیاز دارید تا ویزای کاری دریافت کنید. بنابراین پیدا کردن شغل قبل از مهاجرت یکی از مهمترین کارهایی است که باید انجام دهید.

سهم نیروی کار در دوبی بیشتر در انجام  پروژه ها به پتروشیمی، پالایش نفت، مخابرات، حمل و نقل هوایی و گردشگری می رسد و مشاغل مربوط در این حوزه از جمله مشاغل مورد نیاز در دبی است. کشور امارات در حال حاضر ببیشترین سرانه درآمد را در بین جهان عرب را دارد.

بیشتر بخوانید ، بهترین شغل در ترکیه برای ایرانیان

در حال حاضر بهترین شهری که تنوع صنایع دارد و وضعیت کار در این شهر مطلوب تر است، دوبی است. مجموعه ای از پروژه های صنعتی، تولیدی، ساخت و ساز و خدماتی در دبی در حال اجراست.

شما می توانید برای یافتن یک شغل متناسب با مهارت و توانایی های خود قبل از مهاجرت به دوبی با مراجعه به سایت های کاریابی این کشور در صدد یافتن شغل مورد نظر خود باشید.

میانگین حقوق کار در دبی

میانگین حقوق یک فرد آسیایی در دوبی برای یک شغل معمولی ۱۶۰۰ دلار در ماه است و این رقم برای یک شغل که نیاز به تخصص دارد تا 6800 دلار نیز افزایش پیدا می کند. از طرفی باید بدانید که هزینه های زندگی در دوبی بسیار بالا است و برای زندگی در این شهر باید به دنبال یک شغل پردرآمد باشید. برای مثال کارگری در دوبی به هیچ عنوان برای یک کارگر ایرانی به صرفه نیست و البته پیدا کردن همچین شغلی هم سخت به نظر می آید، چرا که کارفرمایان اماراتی بیشتر تمایل به استخدام افراد هندی و پاکستانی دارند، چرا که علاوه بر دستمزد پایینی که دارند، به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند.

شرایط گرفتن ویزای کار در دبی

برای این که به صورت قانونی کار در دوبی را آغاز کنید باید اقامت کاری داشته باشید و نیاز است که برای سپری کردن مراحل دریافت ویزای کار کارفرما به شما کمک کند چرا که شما مستقلا نمی توانید این کار را انجام دهید.  متقاضیانی که از کشورهای همکار خلیج فارس GCC به قصد کار به دبی سفر می‌کنند ملزم به اخذ ویزای کار دبی نیستند.

چگونه در دبی کار پیدا کنیم؟

در صورتی که فکر می کنید شرایط کاری در دوبی برای شما مناسب است و قصد دارید که به این شهر سفر کنید همانطور که گفتیم باید ابتدا به فکر یافتن شغل باشید. برای یافتن شغل در دبی دو راه اساسی وجود دارد که شما به بسته به شرایط خود می توانید یکی از این دو راه را انتخاب کنید و اقدام به کاریابی نمایید.

بیشتر بخوانید ، استخدام در هتل‌های ترکیه

روش اول این است که شما رزومه خود را بر اساس توانمندی ها تخصص و تحصیلات خود تهیه نموده و به ادارات کاریابی واقع در دوبی ارسال نموده تا آن ها با توجه به کارفرمایان متقاضی متخصص، برای شما شغل مناسب شما را پیدا کنند، البته خودتان هم می توانید شخصا برای کارفرماها رزومه ارسال نمایید. در ادامه آدرس چند بنگاه کاریابی دوبی را برایتان فهرست کرده ایم:

شماره تلفن کار در دبی و امارات

شماره تلفن کار در دبی و امارات

برای اینکه بتوانید در دبی و امارات مشغول به کار شوید ابتدا باید شماره تلفن موسسه‌ها و سایت‌های کاریابی دبی را داشته باشید. با مراجعه به سایت‌های زیر می‌توانید به شماره تلفن کاریابی‌های در دبی و امارات دسترسی داشته باشید.

- وب سایت دوبیزل
- وب سایت بیت
- وب سایت گلف تلنت

روش دوم هم این است که اگر شما در دبی دوست یا آشنایی دارید از او بخواهید برای شما کار پیدا کند و شما با ارسال مدارک و رزومه خود برای فرصت شغلی اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید ، مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام در کاریابی

مهمترین دلیل علاقمندی خارجی ها برای کار در دوبی دستمزد بالا و عدم پرداخت مالیات بر درآمد در این شهر است. امارات متحده عربی معاف از مالیات است. در بسیاری از هتل ها و باشگاه ها در دوبی مبلغی بین 10 تا 15 درصد هزینه اضافی بابت خدمات رسانی دریافت می شود و شما می توانید ۱۰ درصد به صورت حساب خود اضافه و پرداخت نمایید  و در نتیجه هیچ الزامی به پرداخت انعام نیست.

حداقل حقوق و لیست مشاغل مورد نیاز امارات ( دبی ) 2024

حقوق کار در دبی و امارات، در زیر برخی مشاغل و متوسط حقوق دریافتی که بیشترین متقاضی کار را دارد مشخص شده است.

لیست مشاغل مورد نیاز امارات حقوق مشاغل
طراح ارشد گرافیک 6.440 تا 8.600 درهم
عکاس 2.000 تا 6.440 درهم
متخصصان تجارت الکترونیکی 3.213 تا 24.300 درهم
تکنسین آزمایشگاه پزشکی 4.250 تا 25.500 درهم
پزشکان عمومی 16.800 تا 70.000 درهم
پرستار 8.400 تا 26.000 درهم
تحلیل گران مالی 13.800 تا 26.700 درهم
مهندس مکانیک 9.770 تا 19.300 درهم
مهندس هوافضا 13.800 تا 28.300 درهم
مهندس الکترونیک 5.000 تا 7.000 درهم
مهندس نفت 7.000 تا 20.500 درهم
مهندس شیمی 8.870 تا 19.900 درهم
معلمان 9.000 تا 15.000 درهم
مدیر رستوران 7.000 تا 15.000 درهم
سرپرست خدمات هتل 11.000 تا 34.000 درهم
سرپرست غذا و نوشیدنی 3.000 تا 6.000 درهم
کارکنان نظافت 2.000 تا 3.000 درهم
متخصصان منابع انسانی و استخدام 6.500 تا 23.000 درهم
متخصصان هوش مصنوعی 19.700 تا 35.000 درهم

در ادامه به چند مورد از مشاغل مورد نیاز امارات را به شما معرفی می‌کنیم.

حداقل حقوق کار در ارامات و دبی

مربیان شخصی و حرفه‌ای، فریلنسرهای محتوای دیجیتال، هنر، طراحی، نویسندگی، عکاسی، متخصصان بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی، پرسنل پزشکی و بهداشتی، کارکنان پشتیبانی بهداشت، متخصصان تجارت الکترونیکی، متخصصان توسعه تجارت و فروش، روزنامه نگاران آنلاین، مترجمان، متخصصان بازرگانی، توسعه دهندگان نرم افزار، متخصص مالی، تحلیل گران مالی، مهندسان نفت و فرآیند شیمیایی، اکثر رشته های مهندسی و معلمان، متخصصان مهمان نوازی و جهانگردی، دستیار مدیر، متخصصان منابع انسانی و استخدام و متخصصان هوش مصنوعی

بیشتر بخوانید ، کار در کویت با جای خواب

در ادامه به معرفی برخی تخصص های مورد نیاز در دوبی می پردازیم که شانس بیشتری برای اشتغال متخصصان در این زمینه ایجاد می کند.

- مهندسی IT و نرم افزار، طراحی گرافیک

یکی از برترین تخصص های مورد نیاز برای کار در دوبی و به طور کلی تمام دنیا، مهارت ها و دانش های مربوط به علوم کامپیوتر است. شرکت های بزرگی در دبی هستند که نیازمند متخصصان علوم کامپیوتر هستند. با گسترش اینترنت و آنلاین شدن بسیاری از فرآیندها، شرکت ها در صنایع مختلف، تمایل و البته نیاز شدیدی به وارد شدن به دنیای تکنولوژی و بهره برداری از فرصت های نهفته در آن دارند. بنابراین موقعیت کار برای متخصصان علوم کامپیوتر در دوبی بسیار عالی است. میانگین حقوق این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار درهم است.

کارشناس معماری و مهندسی

ساخت و ساز و طراحی و معماری در دوبی از مشاغل بسیار پر رونق هستند که نیروی کار زیادی نیاز دارند. ساختمان ها، برج ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی، هتل هایی با امکانات فوق العاده و بسیاری از طرح های عمرانی دیگر کار معماران و مهندسانی در دوبی  است و این پروژه ها همچنان ادامه دارد تا دوبی به بهترین شهر توریستی دنیا تبدیل شود. پس اگر در یکی از رشته های معماری و مهندسی ساخت و ساز مهارت دارید می توانید سریعا در دوبی مشغول به کار شوید. میانگین حقوق این تخصص مورد نیاز برای کار در دبی بین ۱۰ تا ۲۵ هزار درهم است.

بازاریابی و تخصص در رسانه ها و شبکه های اجتماعی

اگر در بازاریابی و مدیریت رسانه ها و شبکه های اجتماعی، تخصص و تجربه دارید، می توانید به راحتی در دوبی کار پیدا کنید. همانطور که گفته شد، دبی هر لحظه در حال رشد در صنعت گردشگری است و هدفش جلب توجه هرچه بیشتر مردم دنیا و تبدیل آنها به مسافرانی است که دبی را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید ، کاریابی در ترکیه برای ایرانیان

بنابراین طبیعی است که می خواهد در رسانه های مختلف مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و وبلاگ ها و … خود را در دید مخاطبان بگذارد. همینطور توسعه گردشگری باعث رشد صنایع دیگری هم می شود که تنها با متخصصان بازاریابی در دبی می توانند به رشد و پیشرفت خود ادامه دهند. میانگین حقوق این عنوان شغلی در دوبی  بین ۱۱ تا ۳۴ هزار درهم می‌باشد.

نمایندگی فروش و ارتباط با مشتری

در دوبی مراکز خرید و فروشگاهی بسیاری وجود دارد که نمایندگی برندهای معروف و بزرگ دنیا را در اختیار دارند  مسلما برای رونق این مراکز به کسانی که بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و به فروش به محصولات کمک نمایند، احتیاج است. بنابراین اگر توانایی انجام این کار پر درآمد اما سخت را در دبی دارید، کار در دبی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. میانگین حقوق این کار در دبی بین ۵ تا ۲۵  هزار درهم است.

آشپزی و مهارت‌های مرتبط به آن

یکی از جاذبه های گردشگری دوبی که باعث شده است به یک شهر توریستی جذاب تبدیل شود طیف گسترده غذاها و نوشیدنی هایی است که می توان در دبی تهیه کرد. اگر تجربه و علاقه کافی به کار در رستوران و کافه و … دارید، فرصت های مالی خوبی در انتظار شما خواهد بود. میانگین حقوق برای آشپزی در دوبی بیش از ۸ هزار درهم است.

 مشاوره املاک در دبی

تجارت املاک در دوبی یکی از مشاغل پردرآمد است، چرا که دوبی همچنان در حال توسعه و پیشرفت است و  این صنعت همچنان در حال پیشروی و سودآوری است. در صورتی که در این زمینه مهارت کافی داشته باشید مشاوره املاک در دبی می تواند، درآمد خوبی نصیب شما خواهد بود. میانگین حقوق این عنوان شغلی مورد نیاز برای کار در دبی بیش از ۳۰ هزار درهم است.

خدمات درمانی

زیرساخت های دوبی در حال توسعه و تقویت خدمات درمانی است، به همین دلیل و به علت کمبود افراد متخصص در این حوزه کار پزشکان، پرستاران، دندان پزشکان و داروسازها در دبی کاملا تامین است. میانگین حقوق افراد شاغل در این بخش بیش از ۲۷ هزار درهم است.

کار در هتل‌های بین المللی دبی

صنعت هتل داری دوبی بسیار بزرگ و همچنان در حال توسعه است. بهترین کار با جای خواب در دوبی مشغول به کار شدن در هتل های این شهر است. شما می توانید با آغاز به کار در هتل از امکانات ویژه ای چون، سرویس رفت و آمد رایگان، غذای رایگان، محل اسکان و حقوق متناسب برخوردار شوید. میانگین حقوق کارکنان هتل در  دبی بیش از ۸ هزار درهم است.

منابع انسانی، پردرامدترین شغل در دبی

متخصصان منابع انسانی یکی از پردرآمدترین مشاغل دوبی محسوب می شوند. . مهارت برقراری تناسب در کمیت و کیفیت نیروی کار و طراحی برنامه توسعه سازمانی، کارشناسان منابع انسانی را در دبی به یک شغل بسیار عالی رسانده است. میانگین حقوق این عنوان شغلی در دبی بیش از ۱۴ هزار درهم است.

 کارهای دفتری و منشی گری

استخدام به  عنوان کارمند دفتری و منشی در شرکت های تجاری بزرگ دبی فرصت اشتغال در این بخش را برای علاقمندان فراهم کرده است. همچنین افرادی که تخصص کافی در رسپشنی دارند، همواره مورد نیاز مراکز مختلف خرید و تفریحی، هتل ها و مراکز سرمایه گذاری و دیگر موقعیت های کاری در دبی هستند. میانگین حقوق کارمند دفتری و منشی در دوبی بیش از 7 هزار درهم است.

چگونگی یافتن کار با جای خواب در دوبی

بسیاری از کارفرمایان مشاغل در دوبی نیروی کار مورد نیا خود را از طریق آژانس های کاریابی استخدام می کنند. باید گفت که یکی از بهترین روش های یافتن کار با جای خواب در دوبی استفاده از آژانس های کاریابی است.  برخی از بهترین آژانس های برتر عبارتند از:

- شرکای جیوارو (مشاغل بازاریابی و ارتباطات)
- ESP International (کنفرانس ها ، رویدادها ، مهمان نوازی)
- MCG و شرکا (مشاغل روابط عمومی ، انتشارات ، بازاریابی و ارتباطات)
- رابرت موری (مشاغل توسعه ، ساخت و ساز ، مهندسی و بخش دولتی)
- BAC خاورمیانه (مشاغل مهندسی ، بازاریابی و مدیریت)

به یک نکته مهم توجه داشته باشید، بهتر است از خدمات کاریابی هایی استفاده کنید در انتها از کارفرما کمیسیون می گیرند نه از جوینده کار.

کدام کارها با جای خواب ارائه می شوند

پیدا کردن کار با جای خواب در دوبی می تواند هزینه اسکان را از سایر هزینه های شما کسر کند. بنابراین کاملا طبیعی است که بیشتر افراد جویای کار به دنبال مشاغل با جای خواب در دوبی هستند. اگرچه این مشاغل طیف گسترده ای ندارند اما مشغول به کار شدن در هتل ها، مراکز خدماتی، کار به عنوان کارگر ساختمانی و یا پرستاری کودک و سالمند در دوبی از جمله مشاغلی هستند که با جای خواب و بعضا با سرویس رفت و آمد و یا غذای رایگان ارائه می شوند. بنابراین اگر به دنبال کار با جای خواب در دوبی هستید می توانید مهارت خود را در یکی از زمینه های شغلی که نام برده شد ارتقاء بخشیده و در این زمینه رزومه کاری قابل قبولی  داشته باشید.

بیشتر بخوانید ، شرایط دریافت ویزای کار در کویت

یک نکته مهم در مورد کار کردن در دوبی وجود دارد و آن این است که بازار کار دوبی از نظر کار برای مهاجران تقریبا یک بازار اشباع است و کار پیدا کردن بسیار رقابتی است. ضمن این که شما باید یا مهارت بسیار بالایی داشته باشید و دارای یک رزومه قوی باشید و یا کانال های جستجوی مشاغل را به خوبی بشناسید تا بتوانید در دوبی کار پیدا کنید.

چگونه ویزای کار در دوبی بگیریم

ویزای کاری امارات به دو نوع تقسیم می شود:

ویزای کاری جاب آفر یا پیشنهاد شغلی JOB OFFER : متقاضیان اصلی دریافت این ویزا در ابتدا باید یک کارفرما در خاک کشور امارات پیدا کنند، که به نیروی کاری آنها اعلام نیاز نماید. در این صورت متقاضی اصلی باید با موسسات کاریابی یا سایت های بین المللی کاریابی ارتباط برقرار نماید تا بتوانند پروفایل های مخصوص خود را تشکیل دهند و بتواند با کارفرما ها ارتباط بگیرند. در این حالت، کارفرماها با بررسی شرایط متقاضی اصلی می تواند برای او پیشنهاد شغلی ارسال نمایند و فرد زمانی که این پیشنهاد را دریافت کرد می‌توانند برای اخذ ویزا اقدام نمایند و برای کار در امارات در این کشور حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید ، کار در هتل های مشهد با جای خواب

کارفرماها باید به اداره کار و مهاجرت امارات اثبات نمایند که چرا قصد استخدام یک نیروی خارجی را دارند.

ویزای جاب سیکر یا جستجوی کار JOB SEEKER در دبی

بر اساس این ویزا متقاضیان اصلی می‌توانند در خاک این کشور حضور پیدا کنند و به طور مستقیم به کاریابی بپردازند. معمولاً زمانی که برای این ویزا در نظر گرفته می‌شود ۶ ماه تا یک سال می باشد و افراد در صورتی که بتوانند شغل مورد نظر خود را که مرتبط با تخصص و مهارت آنها باشد را دریافت نمایند، می توانند ویزای جستجوی کاری خود را به ویزای کاری تبدیل نمایند اما در حال حاضر کشوری مانند امارات، چنین ویزاهایی را برای ایرانی ها صادر نمی نماید و افرادی که قصد کار در امارات را دارند تنها می‌توانند از ویزای جاب آفر یا پیشنهاد شغلی استفاده نمایند. مدت زمان این ویزاها بستگی به مدت قراردادی دارد که کارفرما با متقاضی کار می بندند.

اسناد و مدارک مورد نیاز کار در امارات

متقاضیان کار در امارات قبل از هرگونه اقدام باید نسبت به تکمیل کردن مدارک خود اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز متقاضیان کار در امارات برای دریافت ویزای کاری این کشور، باید دو نوع از مدارک را آماده نمایند. یک نوع از مدارک مربوط به شرایط هویتی متقاضی می باشد که شامل پاسپورت و فرم هایی می باشد که از طریق سفارت قابل دستیابی می‌باشد. نوع دوم مدارک، مدارک مربوط به رزومه و سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلی متقاضی است. متقاضی اصلی برای اینکه بتواند شانس ویزای خود را بالا ببرد باید تمامی مدارک را طبق اصول و کاملاً مرتب و منظم تهیه شود. این مدارک شامل موارد زیر است:

- پاسپورت (حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد)
- ترجمه آخرین مدرک تحصیلی
- ارائه نامه تمکن مالی
- ارائه سابقه کاری ( به صورت سابقه بیمه ای و یا نامه کاری )
- تکمیل فرم های مربوط به سفارت
- بیمه نامه مسافرتی

سوالات متداول

شرایط کار و استخدام در دبی چیست؟

برای کار در دبی و امارات باید جاب آفر که همان پیشنهاد شغلی است را داشته باشید.

حقوق کارگر ساده در دبی چقدر است؟

میانگین درآمد کارگر ساده یا پیشخدمت در دبی چیزی در حدود 2100 درهم است.

چگونه به آگهی‌های استخدام در دبي و امارات دسترسی داشته باشیم؟

شما می توانید از طریق عضویت در جاب یابی و یا ارتباط با سایت‌های کاریابی در امارات با کارفرمایان ارتباط برقرار کنید و روال کار را طی نمائید.

لیست مشاغل مورد نیاز امارات و دبی کدامند؟

مشاغل زیر شاخه علوم پزشکی مانند پزشکی، پرستاری و..، مشاغل مهندسی مانند مکانیک، نفت و..، همچنین مشاغل مربوط به حیطه گردشگری از پرتقاضا ترین مشاغل این کشور هستند.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 14 مهر 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

حسن زاهدی نیاسلام راننده بیل مکانیکی هستم می‌خوام خارج کشور کار کنم لطفاً راهنماییم کنید چطور درخواست بدم و شرایطش پذیرش در کدام کشور آسان تر هست
03 بهمن 2023پاسخ به این دیدگاه
علیکابینت ساز هستم با14سال سابقه کار،
04 مرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
علی نیکوفرتریدر هستم لطف اون شرکتی که تو دبی احتیاج دارن برای ترید بنده تریدر حرفه ای هستم فارکس
28 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
محمد :شما که تریدر حرفه هستین نیاز به کار در خارج از کشور نداری که عمو نیاز به یک لب تاب و کنار ساحل میتونی بهترین درآمد و داشته باشی.بیا واسه من کار‌کن سودش ۵۰ تقسیم کنیم .والله دای
محمد عبائیاجرای دکوراسیون داخلی به صورت حرفه ای از کسایی ک مهاجرت کاری داشتن به دبی یا امارات راهنمایی میخام 09371218400
26 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
یاسر عابدیکار کناف در دبی تماس لطفا
08 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
محمد رنجی انگجیسلام بنده کابینت ساز و نجار ماهر هستم خیلی دوست دارم در دوبی کارکنم با ۲۵ سال تجربه
02 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
محمد سلام . من تو کار پولیش و سرامیک خودرو وارد هستم ایا اونجا میتونم مشغول ب کار بشم
02 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
مهرداد مالمیربا سلام بنده آشپز دانشگاه هستم خیلی دوست دارم تو دبی کار کنم هر کاری هم باشه اشکال نداره اگه میشه کمک کنید به بنده
29 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
بهرنگباسلام وعرض ارادت. بنده دارای مدرک کارشناسی ارشد برق_الکترونیک هستم. درزمینه مدیریت شیفت کارخانه تولید ظروف یکبار مصرف، رانندگی با مدرک پایه یک باسابقه ٣سال فعالیت، مربیگری در زمینه پرورش اندام وبدنسازی با دارا بودن مدرک مربیگری درجه ٣ وهمچنین عناوین قهرمانی بدنسازی طی چندین دوره می‌باشم. متقاضی کار در دبی سازگار ومطابق با هرکدام از تخصصهای بنده باشد، هستم.
06 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
محمد پارسا جلالیسلام من پارسا هستم رشته من برق خودرو هست میخوام برم دبی الان آمدم ترکیه وبی کار هستم چون اکر بیام ایران برگشت دیکه نیست چون سربارم
04 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید