‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام و کار در هتل‌ های مشهد با جای خواب + لیست مشاغل

استخدام و کار در هتل‌های مشهد با جای خواب و غذا همواره مورد تقاضای بسیاری از کارجویان در سراسر کشور بوده است

از آنجایی که مشهد یکی از قطب‌های گردشگری در کشور محسوب می‌شود، مشاغل مرتبط با هتل‌داری در مشهد پتانسیل بالایی برای جذب نیروی کار در این شهر دارند. یکی از پر داوطلب‌ترین شرایط شغلی، استخدام هتل‌ها و "کار در رستوران مشهد با جای خواب" است. برای این که بدانید چه مشاغلی امکان اشتغال با جای خواب در هتل را برای شما فراهم می‌کنند باید ابتدا با همه عناوین شغلی در هتل آشنا شوید.

بیشتر بخوانید - استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش

کار در هتل‌ های مشهد با جای خواب و غذا

عناوین شغلی در هتل

در یک هتل عناوین شغلی مختلفی وجود دارد. بسیاری از کارکنان هتل به صورت شیفتی کار می‌کنند، بنابر شیفت‌های تعریف شده در هتل که به صورت ۱۲ یا ۸ ساعته تعریف می‌شوند کارکنان در محل خدمت خود حاضر شده و بعد از ساعت کاری محل کار را ترک می‌کنند.

بیشتر بخوانید - کار با حقوق بالا در تهران

اما برخی از شغلی‌های موجود در هتل‌ها نیز به صورتی است که کارکنان دارای جای خواب هستند. در واقع استخدام در این عناوین شغلی با جای خواب همراه است. در ادامه با عناوین شغلی موجود در هتل آشنا می‌شوید.

برنامه ریز رویداد در هتل

می‌دانیم که امروزه هتل‌ها تنها محل اقامت مسافران نیستند و سالن‌های کنفرانس، همایش، اجتماعات و سالن‌های پذیرایی بزرگ هتل‌ها برای انجام مراسم گوناگونی مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین یک برنامه ریز رویداد در هتل، مسئول هماهنگی برگزاری چنین رویدادهایی در هتل است. این افراد معمولا در رشته‌های مدیریتی تحصیل کرده‌اند و دارا بودن مهارت‌های مدیریت و روابط عمومی بالا برای استخدام شدن در چنین عنوان شغلی یک امتیاز محسوب می‌شود. وظایف یک برنامه ریز شامل موارد زیر است:

بیشتر بخوانید - استخدام مترجم زبان در هتل های تهران

- سازماندهی، برنامه ریزی (مدیریت بودجه) و اجرای رویداد از قبیل همایش، کنفرانس، جشن عروسی، عقد و…
- طراحی دکوراسیون و فضای سالن مراسم
- آماده کردن مقدمات مانند موسیقی، گل و نورپردازی برای جشن ها؛ تجهیزات صوتی و تصویری، مبلمان و مواردی از این دست برای همایش‌ها
- مدیریت کترینگ و پذیرایی و البته دعوت از مهمانان.

کار در هتل‌ های مشهد با جای خواب

خانه داری و لاندری

این بخش از هتل بیشترین کارکنان یک هتل را دارا است. نظافت اتاق‌ها و رسیدگی به وضعیت ظاهری راهروها و امور مسافرین از جمله مواردی است که رضایت مسافران را به همراه دارد. مسئولیت‌هایی که کارکنان این بخش بر عهده دارند شامل موارد زیر است:

بیشتر بخوانید - استخدام در هتل های ترکیه

- مرتب کردن تختخواب اتاق‌ها طبق استانداردها و اصول خاص آراستگی
- رسیدگی به نظافت فضای داخلی اتاق و سرویس بهداشتی به اضافه قرار دادن امکانات بهداشتی مانند شامپو، صابون و غیره در آن‌ها
- شستن، اتو کردن و لکه گیری کلیه منسوجات از جمله حوله‌ها و کار با دستگاه‌های خشکشویی
- انتقال منسوجاتی که نیاز به شستشو دارند از اتاق‌های هتل به بخش لاندری
- حفظ نظافت و آراستگی محیط خشکشویی

این بخش از کارکنان هتل معمولا دارای شرایط و ویژگی‌های استخدام با جای خواب هستند. در برخی از هتل‌ها برخی از کارکنان بخش خدمات و خانه داری به صورت تمام وقت و با جای خواب در اختیار هتل هستند.

پذیرشگر فرانت آفیس

مسئولیت پذیرش و ثبت اطلاعات میهمانان در سیستم و رسیدگی به خواسته‌های میهمانان و معرفی خدمات و محصولات هتل به میهمانان و ارائه گزارش به مدیریت اقامتی، اطمینان از آماده بودن اتاق قبل از تحویل به میهمان از طریق ایجاد ارتباط همه جانبه با واحد خانه داری و کنترل کیفیت، نظرسنجی از میهمانان و انتقال اطلاعات به واحد تضمین کیفیت، ایجاد ارتباط و انتقال اطلاعات بر حسب موضوع به تمامی واحد‌های هتل به عهده دارد.

سرآشپز هتل مشهد با جای خواب

سرآشپز هتل

رستوران یکی از مهمترین بخش‌های هتل است، بنابراین استخدام یک سرآشپز ماهر و با تجربه می‌تواند نقش مهمی در رضایت مسافران هتل و بخش‌های مرتبط با برگزاری جشن‌ها داشته باشد. یک سرآشپز ویژه معمولا وظایف زیر را به عهده دارد:

بیشتر بخوانید - کار در ترکیه با جای خواب برای خانم‌ها و آقایان

- طراحی منوی غذا و نوشیدنی
- مدیریت آشپزخانه اعم از نظارت بر آشپزها، بهداشت و نظافت آشپزخانه، مواد غذایی و کارکنان
- مدیریت منابع غذایی و موجودی برای تأمین مواد لازم
در رستوران هتل معمولا افراد دیگری چون دستیار سرآشپز، ظرف شور، نیروهای خدماتی و سرو غذا و… نیز حضور دارند.

کارکنان پذیرش هتل

کارکنان این بخش معمولا به صورت شیفتی فعالیت می‌کنند. شرایط استخدام کارکنان این بخش شامل آراسته بودن، دارا بودن مدارک مرتبط مدیریتی، تسلط به برخی زبان‌های خارجی مورد نیاز هتل… و همچنین روابط عمومی بالا است. مهمترین وظایف این کارکنان به این شرح است:

- انجام رزرو یا کنسل کردن رزروها به صورت آنلاین یا تلفنی
- انجام مراحل چک این و چک اوت مهمانان
- نظارت بر حفظ ظاهر پذیرش و لابی هتل
- نظرسنجی از مهمان‌ها و انتقال شکایات آن‌ها با مدیریت هتل
- ارتباط با سایر بخش‌های هتل جهت ارائه خدمات بهتر به مسافرین

بیشتر بخوانید - کار در چابهار با جای خواب

در هتل‌های بزرگ و پنج ستاره معمولا کارکنان این بخش زیاد هستند و یک سوپروایزر روی عملکرد همه کارکنان نظارت دارد. معمولا کارکنان این بخش به صورت شیفت‌های ۸ یا ۱۲ساعته فعالیت می‌کنند.

بخش تعمیر و نگهداری در هتل

از آنجایی که هتل محل اقامت و رفت و آمد مسافرهای بسیاری است، کاملا طبیعی است که اکثر قسمت‌های آن نیاز به تعمیر داشته باشد. به طور مثال تأسیسات هتل، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قفل‌ها و دستگیره‌ها و… از جمله مواردی است که هر از گاهی نیاز به تعمیرات دارند. مسئولیت تعمیر و نگهداری این بخش‌ها با کارکنان فنی هتل است که معمولا متشکل از یک سرکارگر و کارگرهای فنی است. مسئول این سمت مراقب عملکرد همه سیستم‌های هتل در شبانه روز است. سایر وظایف کارکنان این بخش شامل موارد زیر است:

- کنترل دوره‌ای تجهیزات هتل و رفع هرگونه نقص احتمالی
- تعویض لامپ‌ها و رنگ‌آمیزی دیوارها
- تعمیر یا تعویض لوله‌ها و وسایل برقی مانند یخچال یا کولر، پمپ آب استخر و تجهیزات

بیشتر بخوانید - کار با جای خواب در دبی و امارات

همانطور که مشخص است با توجه به نیاز حضور تمام وقت یک نیروی فنی، به نظر می‌رسد که در برخی از هتل‌ها این عنوان شغلی نیز با جای خواب ارائه شود.

کار در هتل مشهد با جای خواب

رزرواسیون

شخصی که در این بخش از هتل مشغول به کار است، مسئول ثبت، تایید و لغو کردن رزرو مهمان و ثبت تمامی مشخصات آن‌ها در سیستم و نگهداری منظم مستندات مربوطه، معرفی خدمات و محصولات هتل و ارائه گزارش به مدیریت اقامتی است.

فروش

مسئول فروش در یک هتل در واقع مسئول ثبت نمودن اطلاعات کامل آژانس‌ها و سامانه‌ها در سیستم و برقراری ارتباط موثر و مستمر با آن‌ها، معرفی و فروش خدمات و محصولات هتل، عقد قرارداد‌ها و اطلاع‌رسانی تغییرات و بهبودهای آن‌ها، و همکاری همه جانبه با همه‌ی واحد‌ها علی الخصوص رزرواسیون و روابط عمومی است.

انبار داری ( انبار دار- کمک انبار دار )

مسئولیت این عنوان شغلی کنترل موجودی، ثبت موجودی اقلام، انبار گردانی، انبارش، شناسایی و مکان‌یابی اقلام، صدور حواله‌های خروج کالا از انبار، صدور رسید ورود کالا، جابجایی و چینش مواد غذایی با رعایت اصول انبارداری و حفاظت از انبار است. ممکن است در برخی از هتل‌ها برای این عنوان نیز شرایط کار با جای خواب در نظر گرفته شود.

نگهبان و حراست

مسئولیت این عنوان شغلی حراست از هتل است، بسیاری از این نگهبانان در درب‌های ورودی و خروجی هتل مستقر هستند. در برخی از هتل‌ها برای شغل نگهبانی و حراست نیز امکان استخدام با جای خواب در نظر گرفته شده است.

مزایای استخدام در هتل‌های مشهد با جای خواب

استخدام شدن با جای خواب برای افرادی که محل اقامتی مناسبی ندارند و یا برای کار به شهرهای بزرگ مهاجرت کرده‌اند بسیار مناسب است. به این ترتیب دیگر نیاز به اجاره محل اقامتی نیستند و در محل کار خود از مزایایی چون جای خواب و غذای رایگان بهره‌مند هستند. اما معمولا برای استخدام افراد در چنین شرایطی مدارکی چون چک ضمانت، سفته و یا ضامن معتبر کارمند یا جواز کسب درخواست می‌شود. همچنین شرایط دیگری چون‌عدم اعتیاد، عدم سوء پیشینه و امثال آن نیز از سوی کارفرما اعلام می‌شود.

آیا برای کار با جای خواب در هتل‌های مشهد نیاز به ضامن است؟

بله، کارفرمایان برای استخدام نیروی کار با جای خوب و غذا از کارگر و یا بستگان نزدیک آنها چک و یا سفته جهت ضمانت دریافت می‌کنند.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 27 آبان 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

محمداین جالی خواب که میدن مشترک با کارکنان دیگست یعنی ممکنه چند شخص تو یه مکان بخوان زندگی کنن
06 خرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
محمد شهرستانی و برای بیکاری فشار
03 اسفند 2021پاسخ به این دیدگاه
:محل حلال باشد واجازه دادن خواندن نماز اول وقت
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید