‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

بهترین اپلیکیشن و نرم‌افزار‌های کسب درآمد با دیدن تبلیغات و بازی

معرفی بهترین نرم افزار، اپلیکیشن‌ و برنامه‌های کسب درامد ایرانی و خارجی به روش کلیکی و با دیدن تبلیغات

بهترین اپلیکیشن‌ های کسب درآمد در ایران

یکی از روش‌های کسب درآمد از اینترنت استفاده از اپلیکیشن‌های طراحی شده در این زمینه است. در بسیاری از این اپلیکیشن‌ها شما می‌توانید با تماشای تبلیغات، ورزش، دانلود برنامه یا حتی گرفتن تصاویر کسب درآمد کنید. در این مقاله به تمام نکات مرتبط با اپلیکیشن‌های درآمدزایی اشاره می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن کسب درآمد ایرانی

اپلیکیشن‌های درآمدزایی ایرانی بسیاری در حال فعالیت هستند که می‌توانید هریک از آن‌ها را انتخاب کنید. اما بهتر است در انتخاب اپلیکیشن‌ها به نکاتی مثل اعتبار و ایمن بودن آن‌ها توجه داشته باشید. در این بخش شما را با مشهورترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد ایرانی آشنا می‌کنیم:

1. اپلیکیشن کارنت

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید به واسطه آن در خانه کسب درآمد کنید کارنت است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید در زمان کوتاهی به صورت آنلاین و در خانه خود صاحب یک شغل شوید و به کسب درآمد بپردازید. شما برای استخدام شدن در کارنت فقط به یک سیستم رایانه یا تلفن هوشمند نیاز دارید.

بیشتر بخوانید - کسب درآمد بدون سرمایه با گوشی

در صورت داشتن این تجهیزات و سن قانونی شما میتوانید با انتخاب شرکت مورد نظر خود و سپس پر کردن فرم استخدام کار خود را در مدت کوتاهی شروع کنید. لازم است برای دریافت فرم ثبت نام خود برای شرکت‌ها مبلغ ۱۰ هزار تومان پرداخت کنید. کاربران و موسسین اپلیکیشن کارنت می‌گویند شما می‌توانید روزانه درآمد چند صد هزارتومانی از این اپلیکیشن داشته باشید.

2. اپلیکیشن دیجی پی

این اپلیکیشن را بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران یعنی دیجی کالا ایجاد کرده و آن را پشتیبانی می‌کند. به واسطه این اپلیکیشن شما می‌توانید از طریق پرداخت قسط و قبض‌های خود و یا خرید بلیط یا شارژ به صورت آنی درآمد کسب کنید. به این ترتیب با هر پردازشی که برای خرید در این برنامه انجام میدهید در همان لحظه درصدی از پول خود را پس گرفته و به کیف پول خود برگردانید. شما همچنین میتوانید با استفاده از این برنامه بدون هیچ ضامنی اقدام به خرید قسطی از دیجی کالا کنید.

این مطلب را حتما بخوانید - کسب درامد با گوشی برای نوجوانان

استفاده از این برنامه به شما امکان شرکت جشنواره‌های همیشگی موجود و امتحان کردن روزانه شانس خود را دارید و می‌توانید با استفاده از امتیاز‌های به دست آمده خود در قرعه کشی‌ها ماهانه و سالانه دیجی پی نیز شرکت کنید.

اپلیکیشن کسب درامد با دیدن تبلیغات

3. اپلیکیشن کیودی (QDay)

برای کسانی که علاقمند به کسب درآمد از طریق بازی هستند استفاده از این اپلیکیشن توصیه می‌شود. با کیودی شما میتوانید در طول روز هم به دلار و هم به ریال به مقدار بسیار زیادی درآمد کسب کنید. برای کاربر این امکان فراهم است که فقط با شرکت و بازی کردن در مسابقات کیودی و برنده شدن در آن‌ها روزانه درآمد میلیونی داشته باشد.

بیشتر بخوانید - کسب و کار اینترنتی در منزل با حقوق روزانه

شما می‌توانید به صورت روزانه در لیگ‌های عمومی و تخصصی که برگزار می‌شوند شرکت کرده و با بازی کردن و برنده شدن مبلغ جایزه آن لیگ را به دست بیاورید. این امکان برای شما مهیا است که هر زمانی می‌توانید برای برداشت موجودی خود درخواست دهید و پول شما در کمتر از ۴۸ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.

4. اپلیکیشن اسنپ کیو

برای کسانی که علاقمند به کسب درآمد از طریق بازی کردن هستند، استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند مفید باشد. شما میتواند فقط با استفاده از یک تلفن هوشمند به همراه اینترنت از اسنپ کیو به صورت روزانه درآمد قابل توجهی کسب کنید. در این اپلیکیشن با انجام بازی‌های مختلف و رقابت با دیگران و یا با پاسخ دادن به سوالات مختلف میتوانید روزانه برنده مقدار قابل توجهی از جوایزی که اسنپ به کاربرانش میدهید باشید.

5. اپلیکیشن مستر بوف

در این اپلیکیشن اگر شما اطلاعات عمومی خوبی داشته باشید، می‌توانید به راحتی درآمد کسب کنید. مستر بوف یکی از بهترین بازی‌های دانستنی است که در بازار موجود است. شما میتوانید در این بازی در دسته‌بندی‌های مختلف و چالش‌های متنوعی شرکت کنید و بدون هیچ هزینه‌ای و فقط با استفاده از اطلاعات عمومی خود درآمد کسب کنید. پشتیبانی عالی شرکت سازنده از بازی و به روز کردن سوالات و جوایزی که ارائه می‌دهد دلیل اصلی تمایز این اپلیکیشن درآمدزایی نسبت به سایرین است.

6. اپلیکیشن آی فیلو

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده‌اید که ویدیو‌هایی که در شبکه‌های اجماعی آپلود می‌کنید، می‌توانند باعث درآمدزایی هر چند اندک برای شما باشند؟ آی فیلو یک سرویس اشتراک ویدیو است که بابت اشتراک‌گذاری ویدیو‌های شما به شما پول پرداخت می‌کند. به چه صورت؟ به این صورت که شما یک ویدیو در آی فیلو آپلود می‌کنید و تا هر زمانیکه فیلو درآمد داشته باشد، شما نیز از تبلیغات در صفحه ویدیو سهیم خواهید شد و کسب درآمد خواهید کرد. بله درست فکر می‌کنید، به همین راحتی از اینترنت و حتی اپلیکیشن‌ها می‌توان کسب درآمد کرد.

نرم‌افزار کسب درآمد ایرانی رایگان

در این بخش نرم افزارهای ایرانی که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها کسب درآمد کنید را به شما معرفی می‌کنیم:

1. درآمد با موبایل ۱۰۰٪ رایگان

شاید نام این اپلیکیشن کمی عجیب به نظر برسد اما این اپ را می‌توانید با همین نام از کافه بازار دانلود کنید. سازنده این برنامه ادعا دارد که ظرفیت افرادی که در این برنامه عضو می‌شوند، محدود است. از این رو تنها کسانی که به دنبال کسب درآمد واقعی هستند وارد این برنامه شوند. یکی از نکات قابل ملاحظه در مورد این اپلیکیشن رایگان بودن آن است. همچنین کاربران امکان ارتباط با اپراتور این اپلیکیشن را نیز دارند. از این رو هر ابهامی که در استفاده از این برنامه برای شما پیش می‌آید، می‌توانید به کمک اپراتورها آن را برطرف کنید.

2. اپلیکیشن آپاناژ

آپاناژ نیز نرم‌افزار کسب درآمد ایرانی موجود در کافه بازار است که برای درآمدزایی در خانه گزینه بسیار مناسبی است. با این نرم‌افزار تنها با مشاهده کلیپ برای خودتان کسب درآمد خواهید کرد. آپاناژ سعی کرده است با کلیپ‌های آموزنده کاربران خود را سرگرم نگه دارد. به این ترتیب کاربر در کار با این اپلیکیشن احساس خستگی نخواهد کرد. نکته دیگری که این برنامه را جذاب می‌کند، برگزاری مسابقات مختلف برای کاربران است. در صورتی که کاربر در این مسابقه‌ها برنده شود، امتیاز خواهد گرفت. این امتیازها امکانات ویژه و خاصی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته برای استفاده از این قابلیت برنامه ابتدا باید ثبت نام کنید. توجه داشته باشید که این نرم‌افزار کسب درآمد رایگان است و شما برای کار با آن نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید.

نرم‌افزار کسب درآمد ایرانی رایگان

اپلیکیشن های کسب درآمد از تبلیغات کلیکی

این نرم‌افزار کسب درآمد ایرانی نیز از طریق کافه بازار در دسترس است. برای استفاده از این نرم‌افزار تنها باید آن را دانلود و نصب کنید. توجه داشته باشید که در استفاده از این نرم‌افزار حتی نیاز به یک ریال هم ندارید. در این برنامه روشی قانونی برای کسب درآمد آسان از اینترنت به شما آموزش داده می‌شود.

- اپلیکیشن کسب درآمد یا کسب و کار موفق

نرم‌افزار کسب درآمد ایرانی کسب و کار موفق یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که شما را به درآمد مطلوبتان نزدیک می‌کند. نکته جالب توجه در مورد این برنامه این است که هیچ محدودیت سنی برای کاربران آن وجود ندارد. حتی هیچ تفاوتی ندارد که شما در کدام نقطه از کشور هستید، این برنامه زمینه‌ای را فراهم کرده است که به درآمد مطلوب خود برسید. یکی از بخش‌های جذاب این برنامه این است که شما می‌توانید مشاوره و راهنمایی‌های افراد موفق را در مسیر کسب درآمد خود داشته باشید.

اپلیکیشن‌های کسب درآمد خارجی

اپلیکیشن‌های کسب درآمد منحصر به تولیدات داخلی نیست و بسیاری از اپلیکیشن‌های خارجی نیز وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید. در ادامه به معرفی مشهورترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه می‌پردازیم.

اپلیکیشن coinply

Cointiply یک منبع درآمد مطمئن ارز دیجیتال است که با انجام دادن کار‌ها و وظایف کوچک به شما امکان می‌دهد Bitcoin رایگان به دست آورید. کارهایی که شما می‌توانید انجام دهید و درآمد کسب کنید عبارتند از:

- بازی کردن
- نصب برنامه‌های دیگر
- شرکت در نظرسنجی‌ها
- مشاهده تبلیغات
در این اپ شما برای هر کاری که انجام می‌دهید، Satoshi (کسری از بیت کوین) را بدست می‌آورید. سپس می‌توانید از طریق سایت CoinBase بیت کوین خود را به پول نقد تبدیل کنید

بهترین اپلیکیشن کسب درآمد خارجی

اپلیکیشن Swagbucks

این اپلیکیشن به شما امکان می‌دهد تا فعالیت‌های متنوعی را انجام دهید و بعد از انجام هر کدام از آن‌ها به شما مبلغی را پرداخت خواهد کرد. آن‌ها هم دارای یک وب سایت آنلاین و همچنین یک برنامه ساده اندرویدی هستند که به شما کمک خواهد کرد که به سادگی از طریق تلفن همراه خود کسب درآمد کنید. برخی از کارهایی که می‌توانید در این اپلیکیشن انجام دهید و درآمد داشته باشید عبارتند از:

• نظرسنجی آنلاین
• پاسخ دادن به سوالات
• بازی کردن
• تماشای ویدیو

اپلیکیشن playment

این یک برنامه جالب اندرویدی است. در اینجا می‌توانید کارهای مختلفی را از وظایف مختلف انتخاب کرده و آن را برای کسب درآمد تکمیل کنید. شما باید یا از طریق حساب کاربری فیسبوک خود و یا از طریق تایید کردن شماره تلفن خود یک حساب کاربری در این سایت افتتاح کنید. فقط با عضویت در سایت در همین اول کار شما امتیاز کسب خواهید کرد.

اپلیکیشن Perk app

یک پلتفرم محبوب است که روش‌های مختلفی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یک کار را در تلفن Android خود انجام دهید و امتیاز کسب کنید. برای کسب درآمد می‌توانید فیلم‌ها، بازی‌ها، بازدید از وب سایت‌ها، جستجوی وب و سایر فعالیت‌ها را انجام دهید. به عنوان مثال میتوانید از امتیازات خود استفاده کنید و آن‌ها را تبدیل به کارتهای هدیه برای فروشگاههای مختلف از جمله تارگت، پی پال، والمارت کنید.

اپلیکیشن MooCash

حوه کارکرد این برنامه بی‌نهایت ساده است. فقط انگشتتان را بر روی صفحه بکشید و برو روی صفحه گوشی ضربه بزنید و کسب درآمد کنید. برنامه تلفن همراه MooCash به شما امکان می‌دهد با استفاده از قفل صفحه به راحتی با تلفن همراه یا تبلت خود درآمد کسب کنید. این قفل صفحه رایگان وقتی که کاربرانش برای دیدن یک پیشنهاد قفل صفحه خود را از سمت راست به سمت چپ میکشند به آن‌ها جایزه میدهد.

کاربران سکه‌هایی را که کسب می‌کنند می‌توانند از طریق PayPal یا Google Reward Card به پول نقد تبدیل کنند و در هنگام کشیدن مطالبه پیشنهادی، به آن ضربه بزنند. برای دریافت یک پیشنهاد، آن‌ها باید برنامه تبلیغاتی را دانلود کنند یا یک فیلم کوتاه تماشا کنند.

اپلیکیشن Google’s Opinion Rewards

از شرکتی که سیستم عامل اندروید را در اختیار دارد، چند وقت پیش یک برنامه شگفت‌انگیز به نام Google Opinion Rewards فقط و فقط مخصوص اندروید منتشر شد. این برنامه امتیازات Google Play را به شما می‌دهد اما این امتیازات را نمیتوان به پول نقد تبدیل کرد، پس چه کاری میتوان با آن‌ها کرد؟ آن‌ها را میتوانید به راحتی در سرویس‌های Google مانند دانلود برنامه‌های Android، موسیقی، فیلم، کتاب و … از فروشگاه Play استفاده کنید و با استفاده از آن‌ها نیاز‌های خود در این بازار بزرگ تکنولوژی را به سادگی برطرف کنید. پس از نصب و ثبت نام، Google هر هفته ۲۰ نظرسنجی برای تکمیل کردن به شما می‌دهد. شما باید نظرات خود را در مورد محصولات ارائه دهید، که به نوبه خود برای بینش و تحلیل به شرکت‌ها داده می‌شود. امتیاز‌هایی که برای هر کدام از این کار‌ها به شما میدهد از چند ۰.۱ سنت تا ۲ دلار متغیر است.

اما نکته اصلی که باید به آن توجه داشته باشید این سرویس از Google است که می‌توانید به راحتی و با خیال راحت از اینکه قرار نیست فعالیت‌های شما دود شود و هدر رود و یا به حق خود نرسید به فعالیت خود و کسب درآمد خود بپردازید.

اپلیکیشن Pact

اگر اهل ورزش کردن هستید می‌توانید با این اپلیکیشن به کسب درآمد بپردازید. این برنامه در هر دو سیستم عامل Android و iOS در دسترس است، فقط کافی است ظرفیت خود را بشناسید و اهداف خود را در این برنامه مشخص کنید و با رسیدن به اهدافی که برای خود تعیین کرده‌اید به راحتی به کسب درآمد بپردازید. اما… اگر اهداف خود را از دست دهید و تنبلی کنید و به آن‌ها نرسید مجبورید از پول و اعتبار با ارزش خود به کاربرانی که توانسته‌اند به اهداف خود برسند پرداخت کنید.

اپلیکیشن Viggle

این برنامه به شما امکان می‌دهد برای تماشای برنامه‌های تلویزیونی یا گوش دادن به آلبوم‌های موسیقی، فوراً امتیاز کسب کنید. در دسترس برای هر دو سیستم عامل Android و iOS، شما به سادگی باید این برنامه را باز کنید و از آن برای شناخت هر یک از موسیقی مورد علاقه یا برنامه تلویزیونی خود استفاده کنید. شما می‌توانید فورا امتیاز به عنوان پاداش دریافت کنید.

همچنین یک ویژگی به نام Viggle Live وجود دارد که می‌توانید با پاسخ دادن به سؤالات یا نظرسنجی‌ها در حالی که این برنامه تلویزیونی در حال حاضر زنده است، امتیاز کسب کنید. بعدا می‌توانید این امتیاز هارا تبدیل به کارت هدیه‌ی هر فروشگاه خاصی که میخواهید کنید و ان انها لذت ببرید. پس اگر شما هم مثل من یک کشته مرده سریال و فیلم هستید و میخواهید این علاقه شما سودی هم برای شما داشته باشد فقط کافست Viggle را نصب کنید.

اپلیکیشن Scoopshot

فقط کافی است گوشی هوشمند داشته باشید تا بتوانید به راحتی از طریق این برنامه درآمد کسب کنید. اگر علاقه به عکاسی دارید می‌توانید از طریق این برنامه به درآمد خوب برسید. فقط کافیست اگر اتفاق مهم در اطراف شما در حال اتفاق افتادن باشد گوشی خود را در بیاورید و شروع به عکاسی کنید. این عکس‌ها به نوبه خود توسط روزنامه نگاران رسانه و وب سایت‌های مختلف و رسانه‌های کوچک و بزرگ استفاده می‌شوند.

اپلیکیشن Mistplay

یک پلتفرم اجتماعی برای بازی‌های موبایل با بیش از ۱۰ میلیون دانلود است که بابت بازی کردن شما روی گوشی و تبلت‌تان به شما پول پرداخت خواهد کرد. شما می‌توانید در این اپلیکیشن بازی‌های جدید کشف کنید، بازی‌ها را در لیست آن‌ها بازی کنید، با دوستان خود ارتباط برقرار کنید و سپس برای انجام بازی‌ها امتیاز کسب کنید. پس از اینکه امتیاز کافی را کسب کردید، می‌توانید از آن‌ها برای جوایز از جمله پول نقد یا کارت‌های هدیه استفاده کنید. Mistplay کارت هدیه آمازون، کارت هدیهXbox، اعتبارGoogle Play، کارت هدیهNintendo، اعتبار iTunes و موارد دیگر را دارد.

دانلود برنامه های کسب درآمد میلیونی با گوشی

دانلود اپلیکیشن های کسب درامد با دیدن تبلیغات

شما می‌توانید با دانلود کردن برنامه‌های مختلف به کسب درآمد در منزل بپردازید. فقط کافی است این برنامه‌ها را بشناسید.

درامد اپلیکیشن های کسب درامد با دیدن تبلیغات چقدر است؟

میزان درآمد شما بستگی به مدت زمانی دارد که می‌توانید برای این کار صرف کنید، اما منطقی است که از ۵ تا ۲۰ دلار در ماه انتظار دستمزد داشته باشید. درآمد شما بسته به پلتفرمی که استفاده می‌کنید نیز متفاوت است، البته برخی از برنامه‌ها پاداشی نیز ارائه می‌دهند که می‌تواند درآمد شما را افزایش دهد.

برخی از این برنامه‌های کسب درآمد عبارتند از:

اپلیکیشن Paribus

همانطور که می‌دانید فروشگاه‌ها مرتبا در حال تغییر قیمت اجناس خود هستند. Paribus یکی از بهترین ابزارهای رایگان موجود برای چک کردن آیتم‌های خریداری شده از فروشگاه‌های خاص است که ببینید آیا قیمت آن‌ها کاهش یافته است یا نه. چنانچه کالایی که شما قبلا خریداری کرده‌اید کاهش قیمت پیدا کرده است، اپلیکیشن Paribus تفاوت قیمت را برای شما پرداخت می‌کند و باز می‌گرداند. هر چند این اپلیکیشن بسیار کاربردی است ولی فقط کسانی که در آمریکا زندگی می‌کنند، می‌توانند از این اپ بهره ببرند.

اپلیکیشن Ibotta

این اپلیکیشن یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای درآمد بیشتر است. با استفاده از اپلیکیشن Ibotta می‌توانید با تلفن همراه خود از رسیدهای خود عکس بگیرید و تخفیف دریافت کنید و در ازای آن پول نقدی واقعی دریافت کنید. ایبوتا با دریافت تخفیف، راهی عالی برای پس‌انداز پول شما ارائه می‌دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اکانت رایگان ایجاد کنید، برروی Rebates کلیک کنید و در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود پیشنهادات زیادی ارائه می‌شود که باید از رسید خود عکس بگیرد و تخفیف دریافت کنید.

اپلیکیشن InboxDollars

InboxDollars هم یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای کسب درآمد ارزی است که بابت شرکت در نظرسنجی به شما پرداخت می‌کند. بخش نظرسنجی سایت به این صورت است که شما باید به سوالات مختلف یک نظرسنجی پاسخ دهید که می‌توانید به کارفرماها و شرکت‌های صاحب نظرسنجی کمک کنید تا محصولات خود را ارتقا دهند یا اینکه علاقمندی‌های مشتریان آتی را کشف کنند. حوزه‌های کاری بخش نظرسنجی بسیار متنوع است که مواردی مانند: خرید یا اجاره خودرو، پوشاک و مد، محصولات خوراکی‌ها، رویدادها و دیدگاه‌های سیاسی، ورزش و محصولات مرتبط با آن، بیمه و سلامت، ساخت و ساز و وسایل خانه، سفر و خدمات مسافرتی را شامل می‌شود.

اپلیکیشن Decluttr

در این اپ شما بارکد CD ها، DVD‌ها، گوشی تلفن، بازی ها، کتاب ها، تبلت و دیگر اقلام قدیمی خود را اسکن کنید. سپس از سوی اپلیکیشن یک پیشنهاد فوری برای موارد خود دریافت کنید. اقلام را ارسال کنید و سریعا در روز بعد از ارسال آن‌ها، مبلغ پیشنهادی را برای حراج یا فروش دریافت خواهید کرد. اگر تصمیم گرفته‌اید برخی از اشیا و وسایل قدیمی خود را تبدیل به وسایل جدیدتری بکنید، استفاده از این اپلیکیشن می‌تواند راهی مناسب برای این کار باشد.

اپلیکیشن Bookscouter

اپلیکشن Bookscouter یکی از بهترین اپلیکیشن‌های موبایل برای درآمد بیشتر است که از طریق فروش کتاب‌های کهنه خود به آن‌ها می‌توانید کسب درآمد کنید. شما می‌توانید بارکد کتاب‌های بلااستفاده را که دیگر تمایلی به نگهداری آن‌ها ندارید، اسکن کنید و برای Bookscouter ارسال کنید. پس از ارسال بارکد در این اپلیکیشن، امکان بازدید از پیشنهاد قیمت برای بیش از ۲۰ شرکت فراهم می‌شود و شما می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب کنید. پس از توافق بر سر قیمت، در مورد نحوه پرداخت از شما سوالاتی پرسیده می‌شود. در نهایت شما کتاب‌ها را ارسال می‌کنید و آن‌ها پول شما را برایتان پرداخت می‌کنند.

اپلیکیشن کسب درآمد با دیدن تبلیغات

تبلیغات درون برنامه‌ای آسان‌ترین و محبوب‌ترین روش کسب درآمد از اپلیکیشن‌ها هستند. روش درآمدزایی در این اپلیکیشن‌ها بسیار ساده است. شما اجازه می‌دهید که تبلیغات روی اپلیکیشن شما نمایش داده شوند و در ازای نمایش تبلیغات درآمد کسب می‌کنید. میزان درآمد شما بسته به تعداد بارهای دیده شدن تبلیغ (Impression) و تعداد کلیکی که روی تبلیغات انجام می‌شود متفاوت خواهد بود.

برنامه کسب درآمد به تومان

درصورتی که برنامه‌های ایرانی کسب درآمد از اپلیکیشن را روی تلفن همراه خود نصب کنید می‌توانید درآمد به تومان داشته باشید. ما در این مقاله به بسیاری از برنامه‌های مورد اعتماد اشاره کردیم.

جمع‌بندی

می‌توان اپلیکیشن‌های بسیار دیگری را نیز به این فهرست‌ها اضافه کرد. نکته مهم در مورد انتخاب این اپلیکیشن‌ها انتخاب بهترین و مورد اعتمادترین آن‌ها بر اساس علاقمندی‌ها و توانایی‌های کاربر است. باید بدانید که در حال حاضر روش‌های کلاهبرداری اینترنتی بسیار زیاد است به همین دلیل است که نمی‌توان به هر برنامه‌ای اعتماد کرد. قبل از انتخاب برنامه‌ها به خوبی در مورد آن‌ها تحقیق کنید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن‌ ها برای کسب درآمد کدامند؟

با مراجعه به متن مقاله با بهترین اپلیکیشن‌هایی که می‌توانید از طریق آنها کسب درامد میلیونی داشته باشید آشنا خواهید شد.

آیا کسب درامد از طریق اپلیکیشن ممکن است؟

به، اپلیکیشن‌های ایرانی و خارجی بسیاری هستند که با دیدن تبلیغات و یا تبلیغات کلیکی به کاربران هزینه پرداخت می‌کنند

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 7 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید