‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار دانشجویی چی خوبه؟ شغل‌های اينترنتی و دورکاری با درامد بالا

شغل‌های اينترنتی در دوران دانشجویی

کار در منزل، کسب درآمد در دوران دانشجویی علاوه بر ایجاد استقلال مالی برای دانشجویان، می‌تواند امکان کسب مهارت و تجربه در زمینه‌های مختلف شغلی نیز برای آنان به همراه دارد. شناخت و مراجعه به "سایت‌های کار دانشجویی" یکی از راه‌های یافتن شغل مناسب برای دانشجویان است.

این مطلب را حتما بخوانید - کار دانشجویی چی خوبه

آیا تا کنون به این فکر افتاده‌اید که در دوران دانشجویی می‌توانید کار کنید و درآمد داشته باشید؟ برای کسانی که در دوران دانشجویی هستند قطعا" یکی از حساس‌ترین دوران زندگی خود را سپری می‌کنند، از یک طرف استرس‌ها و نگرانی‌های تحصیلی و از طرف دیگر تلاش برای رسیدن به یک ثبات و استقلال مالی از جمله مواردی است که یک دانشجو با آن مواجه است.

شغل های اینترنتی

نگاهی به مشاغل ایده‌آل در دوران دانشجویی

عموما دانشجویان با توجه به شرایط تحصیلی و عدم امکان برای حضور تمام وقت در محل کار، به دنبال کارهای پاره وقت و یا کارهای پروژه‌ای و دورکاری هستند. یافتن این مشاغل می‌تواند به لحاظ اقتصادی و کسب تجربه برای دانشجویان قابل توجه باشد.

به نظر می‌رسد بهترین شغل برای دانشجویان مشاغل اینترنتی است، این مشاغل از ویژگی‌هایی چون دورکاری و انعطاف ساعت کاری برخوردار هستند. پس اگر دانشجو هستید و یا به دنبال "كار با حقوق بالا در تهران" هستید، مشاغل اینترنتی یکی از بهترین موقعیت‌های کاری برای شما محسوب می‌شوند.

کسب و کارهای دانشجویی اینترنتی شامل چه مشاغلی می‌شوند؟

استوری اینستاگرام خلق کنید

روزانه بیش از 500 میلیون نفر استوری اینستاگرام را مشاهده و یا ایجاد میکنند. از آنجا که این محتوا برای مدت محدودی قابل نمایش هستند افراد بسیاری درگیر فعالیت در آن هستند. اگر به خلاقیت علاقه دارید استوری اینستاگرام بهترین فرصت کسب درآمد با گوشی برای شما خواهد بود. گذاشتن وقت برای یادگیری روش های کسب درآمد با گوشی از اینستاگرام یک سرمایه گذاری بزرگ و ایده آل برای آینده شما است و هیچ وقت برای انجام این کار دیر نیست.

ویراستاری

شغل ویراستاری و دستیار ویراستاری از آن جمله مشاغلی است که می توانید در دوران دانشجویی روی آن حساب کنید. دانشجویانی که مهارت های زبانی و دستور نگارشی خوبی داشته باشند می توانند این کارها را انجام دهند. ضمن این که تجربه شما در این کار باعث می شود که در آینده نیز در مکاتبات و مکالمات  اداری موفق عمل کنید.

ترجمه دورکاری

اگر از مهارت‌های زبانی خوبی برخوردار هستید می‌توانید در بسیاری از پروژه‌های ترجمه دورکاری شرکت کنید، اصولا در این شغل از شما خواسته می‌شود تا ترجمه متونی که برای شما فرستاده می شود را در مدت زمان مشخصی انجام داده و برای کارفرما ارسال کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی برای دانشجویان است، داشتن مهارت بالا در نگارش، آشنایی با مبانی اینترنت و فناوری اطلاعات از جمله نیازهای این شغل محبوب و پرطرفدار است، شما می‌توانید به صورت دورکاری کار تولید محتوا را انجام داده و در ازای کارهای انجام شده درآمد خوبی کسب کنید.

تدریس آنلاین

یکی دیگر از مشاغل اینترنتی مناسب برای دانشجویان تدریس آنلاین است. در صورتی که مهارتهای لازم تدریس را داشته باشید می توانید از این مهارت با کمک اینترنت کسب درآمد کنید. تدریس می‌تواند در حوزه‌های مختلفی چون دروس دانشگاهی، برنامه نویسی، زبان انگلیسی، مهارت‌های نرم افزاری و ... باشد.

ادمین سایت یا پیج

در حال حاضر پیج‌های اینستاگرامی و یا سایت‌های اینترنتی بسیاری وجود دارند که برای ورود  اطلاعات، پاسخگویی به نظرات و کامنت‌ها، رسیدگی به امور کاربران و ... نیاز به ادمین یا مدیر دارند.

برنامه نویسی سایت

در صورتی که مهارت خوبی در برنامه نویسی یا کد نویسی داشته باشید می توانید به صورت دورکاری این کار را برای شرکت هایی که نیاز به این مهارت شغلی دارند انجام دهید

مشاغل اینترنتی دانشجویی

چطور به آگهی‌های استخدامی و کارهای دانشجویی دسترسی داشته باشیم؟

اکنون که با مشاغل اینترنتی مناسب برای دانشجویان آشنا شدید، سوال اینجا است که چگونه می توان به آگهی های استخدامی کار دانشجویی دسترسی داشت، ثبت نام در سایت‌های کار دانشجویی، کاریابی‌های آنلاین و سایت های استخدامی یکی از بهترین راه‌های یافتن شغل اینترنتی برای دانشجویان است.

بیشتر بخوانید - آموزش تولید محتوا در اینستاگرام رایگان

از طرفی کارفرمایان در زمینه های شغلی مختلف می توانند آگهی های شغلی خود را در این سایت ها به نمایش درآورندو از طرف دیگر دانشجویان می توانند با ثبت روزمه خود در چنین سایت‌هایی خود را به عنوان فرد جویای کار در معرض دید کارفرمایان قرار دهند. به همین دلیل است که ثبت نام در چنین سایت‌هایی می تواند شانس یافتن شغل‌های اینترنتی مناسب برای دانشجویان را افزایش دهد.

دسترسی به آخرین اخبار استخدامی

دانشجویان باید به فکر یافتن یک شغل مناسب برای بعد از تحصیلات و فارغ التحصیلی باشند، ثبت نام به عنوان کارجو در سایت های کاریابی می تواند امکان دسترسی به اخبار استخدامی مهم روز را نیز به همراه داشته باشد، به طور مثال برای دانشجویان علاقمند به استخدام در سپاه، دسترسی به اخبار مربوط به این ارگان و شرایط استخدام مثلا شرط معدل در استخدام سپاه و ... با ثبت نام در چنین سایت‌هایی امکان پذیر است.

آخرین اخبار استخدامی شرکت های خصوصی بزرگ و معتبر یا مشاغل دولتی چون استخدام در بانک‌ها، بیمارستان‌های دولتی، نیروی انتظامی و ... نیز به محض انتشار در این سایت‌ها قرار می‌گیرد و شانس استخدام شدن در چنین مشاغلی در آینده نیز برای  دانشجویان با توجه به آگاهی به شرایط استخدام از جمله رشته های مورد نیاز، شرایط سنی، مهارتی و تخصصی لازم افزایش پیدا خواهد کرد.

آیا کسب درآمد با گوشی تلفن همراه و  بدون سرمایه برای دانشجویان وجود دارد؟

در حال حاضر کسب درآمد با گوشی تلفن همراه یک راه آسان و بدون نیاز به سرمایه چندان برای رسیدن به یک درآمد شغلی است. امروزه کمتر کسی پیدا می شود که تلفن هوشمند نداشته باشد، بد نیست بدانید که بیش از 60% ترافیک اینترنت جهان را دستگاه‌های تلفن همراه در اختیار دارند، فردی که قصد دارد به واسطه تلفن همراه درآمد کسب کند می تواند اوقات فراغت خود را در خانه، مدرسه، محل کار، حمل و نقل، آرایشگاه، اتاق انتظار پزشک یا هر مکانی دیگر به شکل بهینه ای صرف کند و با استفاده از روش‌های مختلفی که در سایت جاب یابی منتشر شده، به آن پرداخته شده است.

جاب یابی سامانه معتبر کار دانشجویی

اگر دانشجو هستید و به دنبال یک کار با حقوق بالا در تهران هستید می‌توانید از مزایای سامانه کار دانشجویی جاب یابی بهره‌مند شوید، ثبت روزمه کاری در جاب یابی به معنای دیده شدن مهارت‌ها و توانایی های شما توسط کارفرمایان است، ضمن این که اخبار استخدامی مرتبط با رشته تحصیلی، مهارت و تخصص شما به صورت گروه بندی شده و به تفکیک عناوین مشاغل و شهرستان مورد نظر در اختیار شما قرار خواهد گرفت، به این ترتیب به آخرین خبرهای استخدامی استان محل اقامت خود دسترسی داشته و همچنین می‌توانید شرایط استخدام در مشاغل دولتی و نهادهای  نظامی یا سازمان‌های خصوصی معتبر را در اخبار استخدامی روز مطالعه نمایید.

جاب یابی یکی از معتبرترین سایت‌های استخدامی است که می‌توانید با منقاله‌هایی همچون "ایده‌های پولساز برای دانشجویان" و مرتبط با شرایط دانشجویی را در فهرست مشاغل دورکاری و یا "استخدام دانشجو" بیابید. و با عضویت و "ثبت رزومه کاری" خود در آن شانس استخدام خود در شغل مورد علاقه و مرتبط با مهارت‌های خود را افزایش دهید.

سوالات متداول

کار دانشجویی اینترنتی شامل چه مشاغلی می‌شوند؟

مشاغل بسیاری بصورت اینترنتی از جمله، ادمین اینستاگرام، ترجمه، راه اندازی سایت، کسب درامد با گوشی، تولید محتوا و تدریس انلاین برای دانشجویان وجود دارد.

چگونه به آگهی‌های استخدامی دانشجویی دسترسی داشته باشیم؟

ثبت نام در سایت‌های کار دانشجویی، کاریابی‌های آنلاین و سایت های استخدامی یکی از بهترین راه‌های یافتن شغل اینترنتی برای دانشجویان است.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 13 شهریور 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید