‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار در منزل بسته‌ بندی ماسک با درامد مناسب در تهران و استان ها

هر آنچه در مورد "کار در منزل" بسته‌ بندی ماسک باید بدانید

بسیاری از خانم‌های خانه دار استقلال مالی را دوست دارند، برخی افراد نیز به دنبال شغل دوم هستند تا درآمد بیشتری داشته باشند، بسیاری از بازنشستگان هم بعد از طی دوران بازنشستگی ترجیح می‌دهند همچنان مشغول کار باشند و درآمد خوبی داشته باشند. به همین دلیل است که کار در منزل این روزها خواهان زیادی دارد. کار در منزل شامل مونتاژ انواع اسباب بازی، عروسک، گل و… یا بسته‌بندی انواع اقلام غذایی و دارویی و… می‌شود.

این مطلب را حتما بخوانید - کار در منزل با گوشی

در این مقاله در مورد بسته‌بندی ماسک صحبت خواهیم کرد. یکی از کارهایی که امروزه به دلیل شرایط پاندمی کرونا بسیار مورد توجه است.

کار در منزل بسته‌ بندی ماسک

کار بسته‌بندی ماسک چیست؟

بسته‌بندی ماسک در منزل شامل استریل کردن و بسته‌بندی ماسک‌های تولید شده در بسته‌های تکی یا چند تایی است. این کار هیچ تخصص و مهارت خاصی نیاز ندارد و معمولا شامل قرار دادن ماسک‌ها به صورت تکی یا چند تایی در بسته‌بندی‌های پلاستیکی یا مقوایی است.

این مطلب را حتما بخوانید - کار در منزل با اینترنت رایگان

ماسک‌ها در انواع مختلف دولایه، پارچه ای، سه لایه جراحی، فیلتر دار مانند ان ۹۵ و… تولید می‌شوند. ماسک‌ها در دو سایز بزرگسال و کودک تولید می‌شوند و بسته‌بندی آن‌ها نیز به همین شرح است.

انواع بسته‌بندی ماسک در منزل

معمولا بسته‌بندی ماسک در منزل به صورت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و بسته‌بندی‌های کارتونی است. در بسته‌های کارتونی معمولا ۵۰ عدد ماسک قرار داده می‌شود اما در بسته‌بندی‌های پلاستیکی معمولا ماسک‌ها به صورت تکی و یا در بسته‌های ۲ تا ۵ عددی قرار می‌گیرند و درب پلاستیک پلمپ می‌شود.

آیا برای انجام کار بسته‌بندی ماسک در منزل سرمایه نیاز است؟

برای این که به صورت کارگر کار بسته‌بندی ماسک در منزل را انجام دهید نیاز به هیچ سرمایه اولیه ندارید اما ممکن است کارفرما در ازای سپردن ماسک‌ها از شما تقاضای وثیقه‌ای مثل ضامن معتبر، چک یا سفته نماید که کاملا طبیعی است.

حقوق بسته‌بندی ماسک در منزل

حقوق بسته‌بندی ماسک در منزل چقدر است؟

برای این کار معمولا حقوق ثابتی در نظر گرفته نمی‌شود، مقدار حقوق شما براساس میزان کار روزانه و تعداد بسته‌های تحویلی مشخص می‌شود. با این حال کار بسته‌بندی ماسک در منزل از جمله کارهایی است که می‌تواند درآمد متوسطی به همراه داشته باشد.

چه کسانی می‌توانند کار بسته‌بندی ماسک در منزل را انجام دهند؟

همانند سایر مشاغل در منزل این کار نیز شرایط سنی خاصی ندارد و از آنجایی که نیازمند آموزش یا مهارت خاصی برای انجام نیست هرکس با هر میزان سواد و توانایی می‌تواند به راحتی آن را انجام دهد. به همین دلیل انجام کار بسته‌بندی ماسک در منزل برای افراد سالمند، بازنشستگان، خانم‌های خانه دار، نوجوانان و دانشجویان و افراد بی‌سواد و… مناسب است.

کار بسته‌بندی ماسک در منزل چگونه انجام می‌شود؟

معمولا کارفرما از شما می‌خواهد که ماسک‌های تولیدی را در بسته‌های چند عددی پلاستیکی یا بسته‌های مقوایی که معمولا ۵۰ عددی هستند بسته‌بندی کنید. گاهی نیز ماسک‌های پارچه‌ای را بر اساس طرح پارچه و یا سایز بسته‌بندی می‌کنند. در هر صورت انجام این کار منحصر به بسته‌بندی ماسک‌ها می‌شود و چیزی فراتر از آن نیست.

کار بسته بندی ماسک در منزل

مزایا و معایب بسته‌بندی ماسک در منزل

اگر بخواهیم دقیق‌تر به این شغل خانگی نگاه کنیم باید به مزایا و معایب آن دقت کرد. در این بخش شما را با مزایا و معایب آن آشنا می‌کنیم.

مزایا

- نیاز به مهارت و تخصص خاصی ندارد.
- برای همه سنین و افراد مناسب است.
- نیاز به سرمایه اولیه ندارد.
- کار تمیز و بی‌دردسری است.
- کار بسیار ساده و آسانی است.

معایب

- در کار بسته‌بندی ماسک در منزل شما بیمه نمی‌شوید.
- هیچ قرارداد رسمی بین شما و کارفرما بسته نمی‌شود.
- حاشیه امن شغلی وجود ندارد.
- امکان سوء استفاده‌های مالی وجود دارد.
از کجا کار بسته‌بندی ماسک در منزل پیدا کنیم
آگهی‌های کار در منزل امروزه در اکثر سایت‌های کاریابی و استخدامی به وفور دیده می‌شوند. بنابراین با مراجعه به چنین سایت‌هایی به راحتی می‌توانید کار بسته‌بندی ماسک در منزل را در شهرهای مختلف بیابید. فقط در این رابطه باید مراقب افراد سودجو باشید.

یک نکته بسیار مهم

با توجه به افزایش افراد جویای کار در منزل، این روزها شاهد کلاهبرداری و سوء استفاده‌های بسیاری در این زمینه در فضای مجازی هستیم. به یاد داشته باشید که غالب آگهی‌های منتشر شده که از فرد جویای کار انتظار واریز پول دارند و یا کار در مقابل آموزش با دریافت پول تقلبی و کلاهبرداری هستند. حتما قبل از انجام هر اقدامی در این زمینه در مورد آگهی مورد نظر تحقیقات لازم را انجام دهید.

از آنجایی که با توجه به شرایط کرونا امروزه استفاده از ماسک بسیار است و به همین دلیل شرکت‌های تولیدی بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند، آگهی‌های استخدامی کار بسته‌بندی ماسک در منزل بسیار زیاد است، از طرفی این مسئله باعث می‌شود که درصد افراد سودجو و کلاهبردار نیز افزایش یابد، بنابراین توصیه می‌شود حتما در مورد آگهی‌های منتشر شده در این زمینه با احتیاط و بررسی کامل اقدام کنید.

بسته‌بندی ماسک نیاز به مهارت خاصی دارد؟

این شغل نیاز به تخصص و مهارت خاصی ندارد و در واقع شامل استریل کردن و بسته‌ بندی ماسک‌های تولید شده در بسته‌های تکی یا چند تایی است.

چگونه به شماره تلفن و آگهی‌های بسته بندی ماسک دسترسی داشته باشیم؟

برای این کار با مراجعه به روزنامه‌ها و یا سایت‌های کاریابی همانند جاب یابی می‌توانید به آگهی‌های کار در منزل دسترسی داشته باشید

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 16 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

فاطمهسلام من ب کار در منزل نیاز دارم لطفا تماس بگیرید ممنون میشم
06 مرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
زهراساکتمیشه لطفا شماره تماس بفرستید
26 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
روناکسلام میشه لطف کنید یه شماره تماس بفرستید؟
18 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
کوثر محمدزادهسلام میشه یه شماره بدین برای این کار زنگ بزنم
12 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
شکوفه :سلام وقت تون بخیر میشه یه شماره برام بفرستید واسه کار
سلام منم هم به این کار نیاز دارم لطفا راهنماییم کنید چون هیچ شماره تلفنی نیست؟؟
07 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
سلام من خیلی به کار بسته بندی ماسک نیاز دارم چطوری زنگ بزنم
04 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
نیما سبحانیسلام من به کار در منزل نیاز دارم با دارمد مناسب مهم نیست چی باشه
03 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
زهرا من کار در منزل می‌خوام هر کار باشه فقط حقوقش خوب و مناسب باشه من انجام میدم ......
25 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
فرزانه درویشسرایدارم حقوقم کمه نیاز ب کار در منزل دارم لطفا شماره تلفن چیزی بزارید ک بتونیم تماس بگیریم خیلی نیاز ب کار دارم
21 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
حدیثسلام ب کار در منزل احتیاج دارم بسته بندی ماسک و لواشک در تهران چطوری باید زنگ بزنم
19 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید