‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار در منزل تسبیح شغلی آسان با درامد عالی

هرآنچه در مورد کار در منزل ساخت تسبیح باید بدانید

بسیاری از مشاغل تحت عنوان "کار در منزل" در سایت‌های مختلف آگهی می‌شوند. مشاغلی مانند بسته‌بندی انواع اقلام دارویی و خوراکی و… تا مونتاژ کردن گل و بدلیجات و عروسک و…. از این دست آگهی‌ها به وفور در سایت‌های مختلف کاریابی دیده می‌شود اما نکته مهم در مورد اشتغال در چنین مشاغلی اطمینان از صحت آگهی است. یکی از مشاغلی که می‌توان در این زمینه معرفی کرد «ساخت تسبیح در منزل» است که با عناوینی چون «نخ کردن تسبیح»، «درست کردن تسبیح»، «مونتاژ تسبیح» و… در منزل دیده می‌شد.

کار در منزل تسبیح

کار ساخت تسبیح در منزل چگونه است؟

معمولا در این شغل با درآمد متوسط در منزل، کارفرما از شما می‌خواهد که دانه‌های رنگی تسبیح را در تعداد ۳۳ تایی یا ۹۹ تایی مونتاژ کنید. در این آگهی ها، اغلب کارفرما از شما می‌خواهد که در ازای دریافت مواد اولیه آغاز کار، چک، سفته یا ضامن معتبر داشته باشید.

بیشتر بخوانید، شماره تلفن کار در منزل بسته بندی لوازم التحریر

برای انجام چنین کاری نیاز به مهارت خاصی نیست و همه افراد با هر سطح توانایی و دانش و در هر رده سنی می‌توانند این شغل را انجام دهند. شغل ساخت تسبیح در منزل می‌تواند برای خانم‌های خانه دار، افراد سالمند، نوجوان و یا افراد کم توان حرکتی شغل مناسبی باشد که درآمد معقولی در پی دارد.

برای انجام کار در منزل ساخت تسبیح باید به کجا مراجعه کرد؟

معمولا آگهی استخدامی مربوط به این شغل خانگی در سایت‌های کاریابی و یا اپلیکیشن‌های مربوط به آن‌ها قابل دسترسی هستند. شما می‌توانید به راحتی با آگهی دهنده تماس بگیرید و درخواست کار کنید.

کار در منزل ساخت تسبیح

آموزش ساخت تسبیح در منزل

همانطور که گفتیم این کار نیاز به مهارت خاصی ندارد و همه افراد می‌توانند به راحتی آن را انجام دهند. رد کردن مهره‌های تسبیح در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف از نخ تسبیح و در نهایت بستن آن به شکل تسبیح‌هایی که همیشه در بازار می‌بینید نهایت کاری است که باید انجام دهید.

مزایا و معایب کار در منزل ساخت تسبیح

این شغل نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگری که عنوان کار در منزل دارند مزایا و معایب خاص خود را دارا است. از جمله مزایای این شغل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

- امکان انجام آن در منزل
- بدون نیاز به مهارت یا دانش خاص
- بدون نیاز به آموزش
- بدون کثیف کاری و به هم ریختگی
- بدون شرایط سنی و یا تحصیلی
- ساده و بدون دردسر

معایب کار ساخت تسبیح در منزل

این کار معایبی نیز به همراه دارد، اگر قصد انجام چنین کاری را دارید بهتر است همه جوانب را در نظر داشته باشید. مهمترین معایب کار ساخت تسبیح در منزل به این شرح است:

- یک کار بدون خلاقیت و تکراری است.
- احتمال گرفتار شدن در دام کلاهبرداران اینترنتی وجود دارد.
- در صورتی که دانه‌های تسبیح خیلی کوچک باشد ممکن است با سختی همراه باشد.
- برای افرادی که دارای فرزند نوپا و خردسال هستند مناسب نیست (امکان گیر کردن مهره‌های تسبیح در بینی یا گلوی کودک)

درامد کار در منزل تسبیح

برای شروع به کار در منزل ساخت تسبیح چقدر سرمایه نیاز است

اگر بخواهید به عنوان کارگر، چنین شغلی را در منزل انجام دهید معمولا هیچ سرمایه‌ای احتیاج ندارید. تنها ممکن است که کارفرما برای تحویل مواد اولیه آغاز کار از شما ضامن معتبر یا چک و سفته بخواهد.

بیشتر بخوانید، کار در منزل بسته‌بندی حبوبات

اگر بخواهید به عنوان کارفرما این کار را انجام دهید باید ابتدا بازاریابی خوبی انجام دهید و بتوانید محصولات ساخته شده را به فروش برسانید. معمولا چنین کارهایی در شهرهای زیارتی از جمله قم، ری و مشهد بیشتر انجام می‌گیرد. برای آغاز به کار نیاز به سرمایه خیلی زیادی ندارید و می‌توانید مهره‌ها و نخ تسبیح را به صورت عمده و با قیمت مناسب تهیه کنید.

حقوق کار در منزل ساخت تسبیح چقدر است؟

معمولا برای چنین مشاغلی حقوق ثابت در نظر گرفته نمی‌شود و میزان حقوق را بر اساس تعداد مونتاژهای کارگر در روز محاسبه می‌کنند. در صورتی که بتوانید کار بیشتری را در یک روز تحویل دهید حقوق بیشتری هم دریافت می‌کنید. معمولا تسویه حساب چنین مشاغلی به صورت هفتگی است اما در صورتی که با کارفرمای خوش حساب کار کنید می‌توانید حقوق ماهانه دریافت کنید.

بیشتر بخوانید، کار در منزل بسته‌بندی شکلات

از جمله معایب دیگری که برای این مشاغل در منزل باید نام بردعدم بیمه شدن کارگر است. معمولا برای اشتغال در چنین مشاغلی شما را بیمه نمی‌کنند و هیچ قرارداد تنظیم شده و رسمی نیز وجود ندارد و در واقع اگر در طول کار با مشکلی مواجه شوید دست شما به هیچ جا بند نخواهد بود. پس بهتر است که در همان ابتدای آغاز به کار همه موارد را با کارفرما چک کنید و تضمینات لازم را دریافت کنید.

یک نکته مهم

در سال‌های اخیر با توجه به نیاز بازار و همچنین تعداد بالای افراد جویای کار در منزل، افراد سودجو اقدام به کلاهبرداری در این زمینه کرده اند، آگهی‌هایی مثل انواع بسته‌بندی یا ساخت و مونتاژ وسایل با دریافت پول و یا اشتغال در ازای آموزش از جمله مواردی است که در آن‌ها سوء استفاده بیشتری صورت می‌گیرد. بنابراین توصیه می‌شود که حتما قبل از پرداخت هرگونه وجه و یا اقدامی، از صحت آگهی اطمینان حاصل کنید.

نکته مهم: کاربران محترم لطفا دقت کنید، این مقاله و یا مقاله‌های مشابه ( کار بسته‌بندی در منزل ) صرفا جهت آشنایی کاربران با اینگونه مشاغل است، اگر موضوع استخدام بود قطعا اطلاعات تماس در کادر مربوطه قرار داشت.

کار ساخت تسبیح در منزل چگونه است؟

در این شغل کارفرما از شما می‌خواهد که دانه‌های رنگی تسبیح را در 99 و یا 33 تایی مونتاژ کنید. توضیحات کامل در متن مقاله داده شده است.

آگهی‌های کار در منزل ساخت تسبیح کجا منتشر می‌شود؟

آگهی‌های استخدامی مربوط به مشاغل خانگی معمولا در روزنامه‌ها و در سایت‌های کاریابی منتشر می‌شود.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 14 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

زهره روحیسلام من کاربسته بندی جوراب یالوازم التحریرمیخوام میشه راهنمایی بفرماییدچطوری میتونم شماره تلفن این گروه راداشته باشم
28 تیر 2023پاسخ به این دیدگاه
اکرم یوسفی :دلم یک کار خانه می خواهد
نسرینمن به شغل در خانه نیازمندم ولی نمیدونم چه جوری اقدام کنم خواهش میکنم کمک کنید
27 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
سلام کار در منزل ساخت تسبیح میخواستم میشه شماره تماس بدین از ساخت تسبیح بدین ممنون میشم خدایش خیلی به این کار اتیاج دارم ممنون میشم
02 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
حسین ریوندی :سلام شما میتونید تسبیح کار کنید منظور تسبیح نخ کردین بلد هستین
زهراقسلام من به این کار احتیاج دادم لطفا با من تماس بگیرید
01 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
مبینا علویبه این کار نیاز دارم لطفا باهام تماس بگیرید
24 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
نسیمسلام من نیاز دارم میشه برام کار بیارید
13 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
رقیهسلام من سه تا بچه دارم مستا جرم اگه بشه به منم کار بدین
28 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
زارعیسلام میتونم شرایط کارتون رو بپرسم و نحوه همکاری رو بدونم
19 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
زینب طالبیسلام خسته نباشید من به این کار خیلی نیاز دارم بخدا سه تا بچه یتیم دارم ممنون میشم زنگ بزنید دست بالم خیلی خالی است
18 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
:مهندس نظری با این شماره تماس بکیرید
زهرا حنیفی سلام منم کار نیاز دارم میشه برام بیارید ممنون میشم
11 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید