‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام بانک کارآفرین ۱۴۰۱ (شرایط و زمان ثبت نام در آزمون)

شرایط استخدام بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱

کاربران گرامی آخرین اخبار، شرایط و زمان ثبت‌نام در آزمون استخدامی بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱ در اسرع وقت بعد از انتشار توسط مراجع رسمی بانک در این صفحه به روز خواهد شد. برای دستیابی به آخرین اطلاعات مربوط به اخبار استخدامی بانک کارآفرین لطفا در سایت جاب یابی عضو شوید و یا به صورت متناوب به این صفحه مراجعه کننید.

آشنایی با بانک کارآفرین

بانک کارآفرین فعالیت خود را از تاریخ ۱۳۷۸/۹/۱۸در چارچوب مؤسسه اعتباری غیربانکی تحت عنوان شرکت اعتباری کارآفرینان آغاز کرد. فعالیت رسمی این بانک در قالب یک بانک خصوصی، پس از اخذ مجوز از بانک مرکزی و تحقق افزایش سرمایه، از تاریخ پنجم آذرماه ۱۳۷۹ آغاز شد. بررسی‌های کارشناسی از عملکرد مطلوب بانک کارآفرین موجب شد تا دو سال پس از تأسیس، در تاریخ چهاردهم مرداد ۱۳۸۲ سهام بانک در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شود.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام بانک‌ها در سال ۱۴۰۱

نام بانک کارآفرین هم‌اکنون به عنوان یکی از اولین بانک‌های کشور در فهرست تابلوی بورس اوراق بهادار تهران قرار گرفته‌است و اکنون سهام آن یکی از سهم‌های پربازده بازار بورس اوراق بهادار تهران به‌شمار می‌رود.

شرایط استخدام در بانک کارآفرین چیست؟

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی است که با توجه به شرایط عمومی و اختصاصی تعریف شده در چارچوب بانک اقدام به استخدام نیروی انسانی می‌کند. شرایط عمومی و اختصاصی بانک کارآفرینی بر اساس نیاز بانک در زمان انتشار آگهی استخدام متغیر خواهد بود. مطالبی که در این بخش مطالعه می‌کنید بر اساس آخرین فراخوان استخدامی بانک کارآفرینی در سال ۱۳۹۹ تهیه شده است.

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی بانک کارآفرین چیست؟

تمامی بانک‌های خوصی و دولتی جهت جذب نیروی جدید شرایطی را جهت شرکت در آزمون استخدامی در دفترچه آزمون اعلام می‌کنند، در ادامه شرایط عمومی و اختصاصی بانک کارآفرین برای متقاضیان استخدام در این بانک تهیه

شرایط عمومی استخدام بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱

- سلامت کامل جسم و روان
- نداشتن سوء پیشینه کیفری
- داشتن کارت پایان خدمت/ معافیت دائم غیرپزشکی (برای آقایان)
- گواهی فراغت از تحصیل مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (در صورت پذیرش نهایی باید گواهینامه موقت یا دانشنامه پایان تحصیلات ارائه گردد)
نکته: گاهی اوقات بانک کارآفرینی اقدام به جذب نیروی بومی در استان‌های خاصی می‌کند. در این صورت ممکن است بومی بودن داوطلب نیز یکی از شرایط عمومی برای ثبت نام در فرم استخدامی این بانک باشد.

شرایط اختصاصی استخدام در بانک کارآفرین

معمولا شرایط اختصاصی با توجه به رده‌های شغلی مورد نیاز و التزام بانک در زمان فراخوان استخدامی مشخص می‌شود، به طور مثال ممکن است برای استخدام رده شغلی معاونت یا ریاست بانک شرایط سنی تغییر کند و یا با توجه به عناوین شغلی مدرک تحصیلی دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا مورد نیاز باشد.

شرایطی مثل شرط معدل، جنسیت، شرط سنی، عناوین شغلی، بومی بودن یا نبودن داوطلبین و… از جمله فاکتورهایی است که معمولا در زمان انتشار خبر دعوت به همکاری مشخص می‌شود.

شرایط استخدام خانم‌ها در بانک کارآفرین ۱۴۰۱

از نظر احراز شرایط عمومی و استخدامی هیچ تفاوتی میان داوطلبان آقا و خانم وجود ندارد، همچنین عناوین شغلی تعریف شده نیز به جز در عنوان شغلی حراست بانک هیچ تفاوتی میان استخدام تعداد خانم‌ها و آقایان وجود ندارد. پس می‌توان گفت که تا حدود زیادی شرایط استخدام آقایان و خانم‌ها در بانک یکسان است.

تمام مزایایی که برای استخدام در بانک‌های مختلف ذکر کردیم شامل حال خانم‌ها نیز می‌شود، در کنار مزایای یاد شده برای خانم‌های شاغل در این بخش مرخصی زایمان نیز در نظر گرفته شده است که دستمزد فرد در طول این مرخصی توسط کارفرما پرداخت نمی‌شود بلکه تحت عنوان کمک هزینه زمان بارداری، به وسیله‌ی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود. این مرخصی تماما جزء سوابق کار فرد محسوب شده و حتی پاداش و عیدی به آن تعلق می‌گیرد. مدت زمان این مرخصی طبق قانون اصلاح قوانین تنظیم خانواده مصوب ۱۳۹۲ از ۶ ماه به ۹ ماه تغییر پیدا کرده است.

شرایط استخدام خانم‌ها در بانک کارآفرین ۱۴۰۱

مراحل ثبت‌نام در سایت بانک کارآفرین

بانک کارآفرین معمولا برای استخدام نیروی جدید، فرم همکاری را در سایت رسمی این بانک در قسمت همکاری با ما قرار میدهد. بنابراین افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فرم مربوطه را پر کرده و منتظر پاسخ از سوی مسئولان بانکی باشند. گاهی اوقات نیز استخدام از طریق شرکت در آزمون استخدامی صورت می‌گیرد که در این صورت باید در زمان مقتضی اقدام به ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی بانک کارآفرین کنید

بهترین رشته‌ها برای استخدام در بانک کارآفرین چیست؟

فارغ‌التحصیل رشته‌های مدیریت، حسابداری، مهندسی کامپیوتر، اقتصاد، مهندسی صنایع، مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی تجارت الکترونیک، مهندسی مالی، آمار و حقوق شانس بیشتری بری ثبت نام و پرکردن فرم استخدام بانک کارآفرینی دارند.
در اکثر فراخوان‌های استخدامی این بانک آمده است که اولویت ثبت نام و استخدام با دانشجویان ممتاز دانشگاه‌های دولتی است با این وجود در فرم استخدامی امکان ثبت نام برای فارغ التحصیلان دانشگاه‌های سراسری، آزاد و پیام نور مهیا است.

شرط معدل برای استخدام در بانک کارآفرین ۱۴۰۱

دارا بودن معدل ۱۴ به بالا برای دانشگاه دولتی و معدل ۱۵ به بالا برای دانشگاه آزاد اسلامی شرط ثبت نام برای استخدام در بانک کارآفرینی است.

شرایط سنی برای استخدام در بانک کارآفرین ۱۴۰۱

حداکثر سن ۲۸ سال برای پر کردن فرم استخدام در بانک کارآفرین لازم است.
تذکر: - در خصوص آقایان مدت خدمت نظام وظیفه گذرانده شده به سن اضافه می‌گردد.
- داشتن سابقه کار مرتبط قابل پذیرش می‌تواند تا ۵ سال به حداکثر سن اضافه می‌شود.

مدارک لازم برای استخدام در بانک کارآفرین ۱۴۰۱

مدارک لازم برای استخدام در بانک کارآفرین ۱۴۰۱

• فایل اسکن شده عکس پرسنلی سه در چهار
• فایل اسکن شده کارت ملی
• فایل اسکن شده صفحه اول شناسنامه و صفحه دوم در صورت داشتن توضیحات
• فایل اسکن شده آخرین مدرک تحصیلی و ارسال فایل اسکن شده مدرک لیسانس الزامی است
• فایل اسکن شده کارت نظام وظیفه (برای آقایان)

سوالات مصاحبه استخدامی بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱

معمولا بعد از پر کردن فرم ثبت نام و پذیرش در مرحله اول استخدام، نوبت به حضور در مصاحبه بانک کارآفرینی می‌رسد. سوالات معمولا در حوزه‌های عمومی و تخصصی مرتبط با رشته داوطلب خواهد بود. ضمن این که سوالات عقیدتی و روانشناسی نیز بخشی از مصاحبه استخدامی بانک کارآفرینی خواهد بود.

مفاد آزمون استخدامی بانک کارآفرین چه منابعی است؟

معمولا برای همکاری با بانک کارآفرین پر کردن فرم استخدام موجود در سایت رسمی این بانک تنها مرحله است، با این وجود در سال ۹۸ نیز بانک کارآفرینی آزمون استخدامی برگزار کرده است که در آن در دو بخش عمومی و اختصاصی از داوطلبان آزمون گرفته شده است.

منابع عمومی آزمون استخدامی بانک کارآفرین در سال ۱۴۰۱

- هوش
- زبان انگلیسی
- ادبیات فارسی

منابع تخصصی آزمون استخدامی بانک کارآفرین

- مهندسی صنایع: مبانی سازمان و مدیریت- کنترل پروژه- تحقیق در عملیات- اقتصاد مهندسی
- مهندسی کامپیوتر/IT: ساختمان داده- معماری کامپیوتر- شبکه کامپیوتری- پایگاه داده- سیستم عامل
- کارشناسی مدیریت: تئوری‌های مدیریت- مدیریت منابع انسانی- اقتصاد خرد و کلان
- کارشناسی اقتصاد: اقتصاد خرد- اقتصاد کلان
- کارشناسی آمار: مبانی آنالیز ریاضی-مبانی احتمال- آمار ریاضی- نمونه گیری و رگرسیون
- کارشناسی حسابداری: حسابداری مالیاتی- حسابرسی- مدیریت مالی
- کارشناسی حقوق: حقوق مدنی- آیین دادرسی مدنی- حقوق تجارت- حقوق ثبت
- کارشناسی ریاضی: مبانی علوم ریاضی- آنالیز ریاضی- مبانی آنالیز عددی- مبانی احتمال

شرایط استخدام در بانک های خصوصی 1401

شرایط استخدام بانک‌های خصوصی در سال ۱۴۰۱

شرایط استخدام بانک سینا در سال 1401

شرایط استخدام بانک سامان در سال 1401

استخدام بانک اقتصاد نوین در سال 1401

استخدام بانک گردشگری در سال 1401

استخدام بانک پارسیان در سال 1401

استخدام بانک پاسارگاد در سال 1401

استخدام بانک رفاه کارگران در سال 1401

استخدام بانک دی در سال 1401

استخدام بانک شهر در سال 1401


سوالات متداول

چگونه از زمان استخدام بانک کارآفرین مطلع شویم؟

آزمون استخدامی بانک‌ها از طریق روابط عمومی منتشر می‌شود و به محض انتشار در سامانه قرار می‌گیرد. جهت دسترسی به آخرین اخبار وآزمون‌های استخدامی بانک کارآفرین در سایت جاب یابی عضو شوید.

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک کارآفرین چگونه است؟

افراد واجد شرایط استخدام در بانک کارآفرین می‌بایستی با مراجعه به سایت، فرم مربوطه را پر کنند. مراحل استخدام و ثبت نام در سایت استخدامی جاب یابی موجود می‌باشد.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 30 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید