‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام بانک اقتصاد نوین ۱۴۰۱ (شرایط و زمان آزمون استخدامی)

شرایط استخدام بانک اقتصاد نوین در سال ۱۴۰۱

اطلاعیه مهم: کاربران عزیز، اخبار استخدامی بانک اقتصاد نوین اعم از آزمون‌های استخدامی، تاریخ و شرایط استخدام و همچنین سوالات تخصصی بانک اقتصاد نوین در سال ۱۴۰۱ پس از انتشار توسط مراجع رسمی بصورت فوری در این صفحه برای استحضار شما عزیزان بروزرسانی میشود.

بیشتر بخوانید - استخدام بانک اقتصاد نوین تهران ۱۴۰۱

لطفا جهت اطلاع از اخبار و تاریخ دعوت به همکاری بانک اقتصاد نوین روزانه به سایت کاریابی جاب‌یابی سر بزنید و یا با عضویت در خبرنامه سایت جدیدترین اخبار استخدامی بانک را در ایمیل و یا تلفن همراه خود دریافت کنید.

شرایط استخدام بانک اقتصاد نوین در سال 1401

آشنایی با بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است، که در سال ۱۳۸۰ با سرمایه ۲۵۰ میلیارد ریال، به‌عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران است. بانک اقتصاد نوین در سال مالی ۱۳۹۱ با درآمدی بالغ بر ۳۵ هزار میلیارد ریال، به‌عنوان دهمین بانک بزرگ ایران برپایه‌ی میزان درآمد، شناخته شد. این بانک همچنین در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر ایرانی، رتبه‌ی ۳۷ را به خود اختصاص داد. بانک اقتصاد نوین، نخستین ارائه‌دهنده‌ی خدمات بانکداری اختصاصی در ایران بود.

شرایط استخدام در بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین از جمله بانک‌های غیردولتی ایرانی است که متقاضیان استخدام زیادی دارد. این بانک همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی در کشور برای استخدام نیروی انسانی شرایط عمومی و اختصاصی خاصی دارد که متقاضیان همکاری با این بانک باید واجد این شرایط باشند.

بیشتر بخوانید - استخدام در بانک‌ها سال ۱۴۰۱

معمولا شرایط عمومی استخدام بانک‌ها یکسان است و شرایط اختصاصی در زمان انتشار آگهی استخدام مشخص می‌شوند. مطالب این بخش با توجه به آخرین فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین در سال ۹۵ تهیه شده است.

شرایط عمومی استخدام بانک اقتصاد نوین

- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی
- متدین به یکی از ادیان رسمی کشور و متعهد بودن به نظام جمهوری اسلامی ایران
-عدم سوء پیشینه کیفری
- سلامت کامل جسم و روان بنا به تشخیص پزشک معتمد بانک.
-عدم اعتیاد به مواد مخدر
- داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم غیر پزشکی

شرایط اختصاصی استخدام در بانک اقتصاد نوین

- حداقل ۵ سال سابقه کار تمام وقت (سابقه بیمه) در زمینه‌های تحلیل، طراحی، تولید، آزمون و استقرار نرم‌افزار (ترجیحا بانکی)
توجه: حداقل ۳ سال از سابقه کار ذکر شده، باید در زمینه شناخت و تحلیل نیازمندی‌ها و مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری (ترجیحا حوزه‌های مختلف بانکی) باشد.
- آشنا با استانداردها و ابزارهای کنترل و مدیریت پروژه‌های نرم‌افزاری
- آشنا با فرآیند برون سپاری نرم‌افزار به شرکت‌های پیمانکار
- توانایی تعامل و نظارت بر پیمانکاران
- توانایی انجام کار تیمی
- توانایی حل مسئله
- توانایی برگزاری و مدیریت جلسات

زمان آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین

شرایط سنی برای استخدام بانک اقتصاد نوین در سال ۱۴۰۱

شرایط سنی حداکثر ۳۱ سال برای لیسانس و ۳۵ سال برای فوق لیسانس می‌باشد.

شرط معدل ثبت نام در آزمون استخدامی بانک اقتصاد نوین چند است؟

داشتن حداقل معدل ۱۵ برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و ۱۴ برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد الزامی است.

بهترین رشته برای استخدام در بانک اقتصاد نوین

دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس یا فوق لیسانس رشته‌های مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، مهندسی/ مدیریت فناوری اطلاعات (IT)، مهندسی صنایع (گرایش مدیریت سیستم و بهره‌وری) می‌توانند برای همکاری با این بانک ثبت نام کنند.

چگونه می‌توان برای ثبت نام در بانک اقتصاد نوین اقدام کرد؟

ثبت نام برای جذب نیرو از طریق سامانه استخدام بانک اقتصاد نوین در سایت رسمی این بانک صورت می‌گیرد. در زمان فراخوان استخدامی بانک اقتصاد نوین افراد می‌توانند با مراجعه به این بخش در سایت بانک، مراحل ثبت نام را طی و فرم همکاری را پر کنند.

شرایط استخدام خانم‌ها در بانک اقتصاد نوین۱۴۰۱

از نظر احراز شرایط فرقی میان داوطلبان آقا و خانم وجود ندارد، همچنین عناوین شغلی تعریف شده نیز به جز در عنوان شغلی حراست بانک هیچ تفاوتی میان استخدام تعداد خانم‌ها و آقایان وجود ندارد. پس می‌توان گفت که تا حدود زیادی شرایط استخدام آقایان و خانم‌ها در بانک یکسان است و تمام مزایایی که برای استخدام در بانک‌های مختلف ذکر کردیم شامل حال خانم‌ها نیز می‌شود.

 

در کنار مزایای یاد شده برای خانم‌های شاغل در این بخش مرخصی زایمان نیز در نظر گرفته شده است که دستمزد فرد در طول این مرخصی توسط کارفرما پرداخت نمی‌شود بلکه تحت عنوان کمک هزینه زمان بارداری، به وسیله‌ی سازمان تامین اجتماعی پرداخت می‌شود. این مرخصی تماما جزء سوابق کار فرد محسوب شده و حتی پاداش و عیدی به آن تعلق می‌گیرد. مدت زمان این مرخصی طبق قانون اصلاح قوانین تنظیم خانواده مصوب ۱۳۹۲ از ۶ ماه به ۹ ماه تغییر پیدا کرده است.

مدارک لازم برای ثبت نام در بانک اقتصاد نوین چیست؟

ثبت نام برای جذب نیرو در بانک اقتصاد نوین به مدارکی هم نیاز دارد. مدارکی شامل مدارک تحصیلی و شناسنامه‌ای که باید قبل از فرا رسیدن تاریخ ثبت نام تمامی آن‌ها را آماده بفرمایید. پس از آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام نوبت به بارگذاری تمامی آن‌ها در سایت ثبت نام می‌رسد که باید با دقت بالا برای این امر اقدام کنید تا خدایی ناکرده مرتکب خطا و اشتباهی نشوید.

- کارت معافیت دائم و یا کارت پایان خدمت فرد متقاضی ثبت نام جهت پذیرش در بانک اقتصاد نوین
- تحویل آخرین مدرک تحصیلی فرد داوطلب جذب و پذیرش در بانک اقتصاد نوین
- تهیه اسکن از صفحه توضیحات و همین طور اولین صفحه شناسنامه فرد متقاضی
- تهیه کپی از پشت و روی کارت ملی فرد متقاضی
- اسکن عکس ۴.۳ متقاضی

مراحل استخدام بانک اقتصاد نوین در سال ۱۴۰۱

در پاسخ به این پرسش مهم باید عرض کنیم که جذب و پذیرش در بانک اقتصاد نوین در سامانه استخدام نیز همچون سایر بانک‌های دولتی و خصوصی از طریق برگزاری مصاحبه نیز صورت می‌گیرد.

اما در رابطه با این که چگونه می‌توانید از زمان برگزاری مصاحبه مطلع شوید و اصلاً مجاز بودن به شرکت در این مرحله چگونه به اطلاعتان می‌رسد باید عرض کنیم که این موضوع به صورت تلفنی به کارجویان اطلاع داده می‌شود. فقط فراموش نکنید که در زمان ثبت نام شماره تلفن خود را در سامانه درج بفرمایید تا مسئولین بانک با شما تماس بگیرند

شرایط استخدام بانک‌

شرایط استخدام بانک‌های خصوصی در سال ۱۴۰۱

شرایط استخدام بانک سینا در سال 1401

شرایط استخدام بانک سامان در سال 1401

استخدام بانک اقتصاد نوین در سال 1401

استخدام بانک گردشگری در سال 1401

استخدام بانک پارسیان در سال 1401

استخدام بانک پاسارگاد در سال 1401

استخدام بانک رفاه کارگران در سال 1401

استخدام بانک دی در سال 1401

استخدام بانک شهر در سال 1401


سوالات متداول

آیا بانک اقتصاد نوین در سال ۱۴۰۱ استخدام دارد؟

آخرین فراخوان استخدامی این بانک به سال ۱۳۹۵ باز میگردد، هنوز هیچ خبر رسمی مبنی بر استخدام بانک اقتصاد نوین در سال ۱۴۰۱ منتشر نشده است.

چگونه می‌توان به اخبار استخدامی بانک اقتصاد نوین دسترسی داشت؟

برای اینکه بتوانید به موقع از اخبار استخدامی بانک اقتصاد نوین باخبر شوید باید به صورت منظم به سامانه رسمی این بانک سر بزنید همچنین می‌توانید با عضویت در خبرنامه سایت جاب‌یابی یا مطالعه این صفحه که در صورت انتشار اخبار استخدام بانک اقتصاد نوین به روز می‌شود در اسرع وقت از این خبرها مطلع شوید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 30 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

ناشناساستخدام بانک اقتصاد نوین 1400کی شروع میشه ثبت نام؟
13 اردیبهشت 1400پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید