‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱ (دانلود دفترچه، جدول رشته‌ها و زمان آزمون استخدامی)

شروع ثبت نام و دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱

در این مطلب شرایط کلی استخدام در سازمان تامین اجتماعی اعم از جدول رشته‌های استخدامی، نمونه سوالات آزمون، دانلود دفترچه و نتایج آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به محض انتشار توسط مراجع رسمی بروزرسانی می‌شود. لطفا تجربات خود را از طریق نظرات با سایر داوطلبان به اشتراک بگذارید.

خبر 23 خرداد - آغاز ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱+ دانلود دفترچه آزمون

سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد جهت تامین  بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در مراکز درمانی تابعه سراسر کشور از واجدین شرایط از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت استخدام پیمانی (در مشاغل کارشناسی) استخدام نماید.

ثبت نام نهایتا تا ۲ تیر ۱۴۰۱ می‌باشد.

جهت دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به اطلاعات تماس مراجعه کنید.

کلیه شرایط و نحوه ثبت نام در دفترچه راهنمای آزمون استخدامی تامین اجتماعی موجود است.


آخرین خبر از جزئیات استخدام تامین اجتماعی - ۷ خرداد ۱۴۰۱

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گفت: سازمان در جذب نیرو، امتیازاتی ویژه برای گروه‌های داوطلبانه که در دوران شیوع کرونا با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با این بیماری در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

میرهاشم موسوی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی ایرنا ضمن تقدیر از کادر بهداشت و درمان و کمک‌های مردمی در دوران شیوع کرونا افزود: برخی از اقشار جامعه در قالب گروه‌های جهادی با حضور داوطلبانه در بخش‌های درمانی تامین اجتماعی حضور داشته و امدادرسانی کردند.

وی تصریح کرد: این جمعیت ایثارگر با نگاه کمک به مردم در این مراکز حضور یافته و این رویکرد باید ارج نهاده شود. سازمان تامین اجتماعی هم در برنامه‌های استخدامی جدید به طور حتم امتیازاتی را برای این گروه‌های داوطلبانه که در دوران شیوع کرونا با رویکرد فداکاری در حوزه مبارزه با کرونا در مراکز درمانی سازمان حضور یافتند، قائل خواهد شد.

موسوی توضیح داد: اکنون مصوبه مربوطه نیز از هیات مدیره سازمان دریافت و به معاونت توسعه ریاست‌جمهوری ارسال شده است. در این مصوبه برخی امتیازات در جذب کادر درمان تامین اجتماعی برای جهادگران مبارزه با کرونا (در بخش درمان سازمان) در دوران شیوع بیماری لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه افزود، استخدام این جمعیت ایثارگر مطرح نبوده است؛ اما این امتیازات فرصتی فراهم می‌کند که در استخدام‌ها نسبت به دیگر متقاضیان به دلیل کمک در شرایط سخت مزایایی داشته باشند. برنامه استخدام نیز اعلام خواهد شد و در گام نخست حدودا هزار نفر طی ماه‌های آتی به صورت استخدام ملی - منطقه‌ای جذب می‌شوند.

میرهاشم موسوی یادآور شد: از این تعداد ۷۰۰ نفر کادر درمان و ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر هم از نیروهای غیردرمانی خواهند بود و در بخش‌های بیمه‌ای و… حضور می‌یابند.

وی خاطرنشان کرد: این عدد (هزار نفر) عدد استخدام سازمان تامین اجتماعی نیست و در سال آینده هم استخدام‌ها در ۲ مرحله دیگر نیز پیش‌بینی شده است. احتمالا در مرداد و شهریورماه و همچنین نیمه دوم سال هم برای استخدام در حوزه درمان و بیمه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

آیا سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱ استخدام دارد؟

این سوالی است که کارجویان بسیاری با آن روبه‌رو هستند، در پاسخ به این سوال باید گفت طبق بررسی‌های گذشته به نظر می‌رسد که این نهاد هرساله در مردادماه و شهریور فراخوان استخدامی اعلام می‌کند. و ثبت نام سال 1401 تا 2 تیر انجام می‌شود.

آشنایی با سازمان تامین اجتماعی

یکی از ارگان‌های بسیار پر متقاضی برای استخدام سازمان تامین اجتماعی است. از آنجایی که بسیاری از کارجویان علاقه به استخدام در این نهاد غیردولتی دارند در این مقاله به تمام شرایط استخدام و نکات مربوط به آن می‎پردازیم.

بیشتر بخوانید - استخدام شهرداری تهران ۱۴۰۱

سازمان تأمین اجتماعی ایران، یک سازمان بیمه‌گر اجتماعی عمومی غیردولتی است. این سازمان، وظیفه‌ی پوشش اجباری بیمه‌ی کارگران، حقوق‌بگیران و پوشش اختیاری صاحبان حرف و مشاغل آزاد را برعهده دارد. این سازمان قدیمی‌ترین و بزرگترین سازمان تأمین اجتماعی و درمانی غیردولتی در کشور است که متعلق به بیمه‌شدگان می‌باشد.

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال ۱۴۰۱

برای این که بتوانید در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی شرکت کنید باید واجد شرایط باشید، این شرایط معمولا در دو بخش شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تعریف می‌شوند. شرایط عمومی اصولا مانند شرایط عمومی سایر نهادهای دولتی و غیردولتی است اما شرایط اختصاصی با توجه به زمان استخدام و مقتضیات سازمان تغییر می‌کند و بیشتر شامل مواردی از جمله شرایط سنی، معدل، رشته‌های تحصیلی و شرایط خاص عناوین شغلی است.

مراحل و مدارک مورد نیاز آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱

- مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تامین اجتماعی به نشانی: www. tamin. ir
- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور.
- ارسال عکس: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
- عکس ۴×۳که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
- عکس اسکن شده باید با فرمت jpg باشد.
- اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۱۱×۱۱۱ پیکسل و حداکثر ۴۱۱×۳۱۱ پیکسل باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۱کیلو بایت بیشتر باشد.
- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
- حتی‌الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱

تبصره ۱: اسکن عکس ازروی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و… قابل قبول نمی‌باشد) و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره ۲: عکس خواهران باید با حجاب وصورت کاملآ مشخص باشد.

تبصره ۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده وحق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

شرایط عمومی ثبت استخدام در سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱

- تابعیت جمهوری اسلامی ایران
- اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
- دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن تمام و حداکثرسن برابرمفاد مندرج در شرایط اختصاصی.
- دارابودن تحصیلات ودانش تخصصی وتوانایی‌های لازم برای انجام وظایف ومسئولیت‌های شغل
- دارا بودن برگ پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم برای آقایان
- داشتن سلامتی جسمی و روانی وعدم اعتیاد به مواد مخدر
- نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
- استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذی‌صلاح به مجازات‌های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت وانفصال دائم ازخدمات دولتی محکوم شده‌اند ممنوع است.
- داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.

منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1401

شرایط اختصاصی استخدام سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱

شرایط اختصاصی استخدام معمولا با توجه به نیازهای سازمان در زمان استخدام معین می‌شوند. شرایطی که در این بخش به آن‌ها اشاره می‌کنیم مطابق با آخرین آزمون استخدامی این سازمان می‌باشد.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام آتش نشانی ۱۴۰۱

- مقاطع و رشته‌های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا براسام مقاطع و رشته‌های تحصیلی مندرج در این آگهی می‌باشد.
داوطلبان صرفاً در صورتی می‌توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد.

بیشتر بخوانید - استخدام دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۰

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتی‌که رشته تحصیلی با گرایش‌های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش‌های ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی به عمل آورده و از ثبت نام در شغل‌هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

– شرایط سنی، مقطع تحصیلی و حداقل معدل برای استخدام در سازمان تامین اجتماعی

- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلی بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
- دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۴ سال تمام.
- دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۲۶ سال تمام.
- دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر۲۸ سال تمام.
- دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس با شرط معدل حداقل ۱۴ و شرط سنی حداکثر ۳۰ سال تمام.
- دارندگان مدرک تحصیلی دکتری با شرط سنی حداکثر ۳۵ سال تمام.

– مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌باشد ملاک عمل خواهد بود.

جدول رشته‌های مورد نیاز سازمان تامین اجتماعی 1401

جدول رشته‌های استخدامی سازمان تامین اجتماعی ۱۴۰۱

داوطلبان صرفاً در صورتی میتوانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن‌ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند.

بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن‌ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند، پیشوند کمتر و یا بیش از آنچه در آگهی ذکر شده، باشد از سایر فرایند استخدام حذف و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام بانک در سال ۱۴۰۱

توجه: اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش ملاک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایشهای مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایشهای ذکر شده ملاک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظف‌اند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل‌هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

قانون اصلاح حداکثر سن استخدام:

شرایط استخدام سازمان تامین اجتماعی با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروه‌های ضدانقلاب درآمده‌اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان از کارافتاده کلی که قادر بکار نمی‌باشد و مفقودالاثرها (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان ۵ سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذی صالح به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی ۳۵ سال و برای رشته‌های دکترا (عمومی) ۴۰ سال تمام تجاوز ننماید.

سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی

– فرزندان شاهد، فرزندان جانباز ازکار افتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام از طریق شرکت در آزمون استخدامی می‌باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثرسن بهره‌مند می‌گردند.

بیشتر بخوانید - مراحل استخدام در ادارات دولتی ۱۴۰۱

– معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صهرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت‌های درمان استان ذی‌ربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود.

-ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ‌التحصیلان رشته بهداشتی و درمانی و پزشکان به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می‌باشد. بدیهی است در صورت‌عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی‌کان لم یکن تلقی خواهد شد.

-عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان‌ها، شرکت‌های دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع به کار در سازمان الزامی می‌باشد.

- متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع تحصیلی شغل مورد تقاضا می‌باشند، در صورتی‌که پس از اشتغال به کار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان‌پذیرو تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال به کار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند

پذیرش مدرک موصوف پس از طی پنج سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد وعدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذی‌ربط سازمان امکان‌پذیر خواهد بود. شایان ذکر است مقطع تحصیلی متقاضیان صرفاً بر اساس مقاطع و رشته‌های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره قابل قبول خواهد بود.

- امتیاز بومی پس از کسب حد نصاب آزمون کتبی به متقاضیان بومی حسب مورد (شهرستان و توابع شهرستان / استان) به شرح ذیل لحاظ می‌گردد:

- بومی شهرستان و توابع شهرستان مورد تقاضا ۲۵ امتیاز
- بومی استان مورد تقاضا ۱۵ امتیاز

داوطلب بومی به چه کسی اطلاق می‌شود

– داوطلب بومی به داوطلبی اطلاق می‌شود که دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشد ضمنا مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می‌باشد.

زمان آزمون استخدامی تامین اجتماعی 1401

– شهرستان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

– استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با استان محل مورد تقاضا برای استخدام یکی باشد.

– همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که شهرستان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

– همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل و یا بازنشسته) که استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی والدین داوطلب با استان محل مورد تقاضا برای استخدام آنان یکی باشد.

– داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

– داوطلب حداقل چهار (۴) سال از سنوات تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد.

– داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

– داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشد.

– پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

– پدر، مادر و یا همسر داوطلب حداقل چهار (۴) سال سابقه پرداخت حق بیمه در استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند.

تذکر: پرداخت حق بیمه به مدت تعیین شده صرفاً توسط یکی از موارد مذکور قابل احتساب است.

شرکتهای ماموریتی و تکلیفی سازمان تامین اجتماعی به شرح ذیل می‌باشد:

- موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی
- بانک رفاه کارگران
- موسسه حسابرسی تامین اجتماعی
- شرکت گروه هتل‌های هما
- موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه
- رفاه گستر
- سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی
- شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی
- شرکت انتشارات علمی و فرهنگی
- کار و تامین
- گروه پزشکی حکمت
- شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران
- شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین
- شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین.

منابع آزمون استخدامی تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱

منابع آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۱

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شود که منابع آن به شرح زیر خواهد بود.

آزمون عمومی:

- ریاضیات و آمار مقدماتی
- زبان انگلیسی
- زبان و ادبیات فارسی
- آشنایی مقدماتی با رایانه
- معارف اسلامی
- شناخت تامین اجتماعی
- اطلاعات عمومی
- استعداد و هوش

* اقلیت‌های دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوال‌های معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤال‌های آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی:

در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه انجام خواهد شد.

تذکرات مهم

- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

- استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اسام نتیجه آزمون کتبی خواهد بود. ضمنا امتیازات بومی و … برای داوطلبانی اعمال خواهد گردید که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند.

- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی‌کند.

- مسئولیت ناشی ازعدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.


سوالات متداول

چگونه دفترچه استخدامی تامین اجتماعی را دانلود کنیم؟

برای دانلود دفترچه استخدامی سازمان تامین اجتماعی به لینک ثبت نام و دانلود دفترچه در اطلاعات تماس مراجعه کنید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در چه تاریخی است؟

زمان ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی از 23 خرداد لغایت ۲ تیر ۱۴۰۱ انجام می‌شود، جهت اطلاعات بیشتر به آگهی مراجعه کنید.

چگونه به رشته‌های استخدامی تامین اجتماعی ۱۴۰۱ دسترسی داشته باشیم؟

جهت دسترسی به جدول رشته‌های آزمون استاخدامی سازمان تامین اجتماعی به متن آگهی و یا دفترچه راهنمای آزمون مراجعه کنید.

مراحل ثبت نام در آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی چگونه است؟

معمولا ثبت نام در این آزمون به صورت اینترنتی انجام می‌شود، تا سال گذشته این آزمون زیر نظر سازمان سنجش صورت می‌گرفت اما امسال سازمان تامین اجتماعی خود مجری طرح آزمون استخدامی این نهاد بوده است.

چکونه به اخبار و آگهی استخدام سازمان تامین اجتماعی دسترسی داشته باشیم؟

معمولا سازمان تامین اجتماعی با انتشار اطلاعیه‌ای شرایط و زمان آزمون را مشخص می‌کند. برای دسترسی به آخرین اخبار استخدامی سازمان مذکور در سایت جاب یابی عضو شوید.

چگونه از زمان دریافت کارت آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی مطلع شویم؟

کارت شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به محض انتشار توسط سازمان مربوطه در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

چگونه به نمونه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی دسترسی داشته باشیم؟

سوالات آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی بصورت گسترده در فضای نت موجود است و داوطلبان میتوانند با جستجویی کوتاه به سادگی به این منابع درسترسی داشته باشیند.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://hrtc.ir/media/uploads/tamin1401_registration_manual.pdf

تاریخ انقضاء : 30 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

سمیرا سلام من به کار در منزل نیاز دارم
14 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
همش کشکه سال ۹۸ من رفتم آزمون دادم.بیشتر کسایی استخدام شدن ک فامیل های خوده مسئولین تامین اجتماعی بودن.خودشون هم میگفتن پارتیشون کلفته
14 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام دوستان خوبید ببخشید رشته روانشناسی میتونه این آزمون تامین اجتماعی رو بده؟
13 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
ساجدهچرا یه کلام نزده چ رشته هایی میگیره
13 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
امیررشته حقوقم میخان برااین استخدامی تامین اجتماعی یا نه لطفا بگید
13 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
اکبرسلام دوستانی که در آزمون های قبلی تامین اجتماعی بصورت غیره بومی در آزمون شرکت کرده اند با توجه به رای دیوان عدالت اداری مبنی بر حذف بند امتیاز بومی از کلیه آزمون های تامین اجماعی و سایر سازمان ها دوستانی که دارای امتیاز بومی نبوده اند و جزو نفرات برتر آزمون بوده اند و به مصاحبه دعوت شده یا نشده اند می‌توانند با اعلام شکایت به دیوان عدالت اداری و استناد به آرای صادره از سوی دیوان در این خصوص، سازمان تامین اجتماعی را ملزم به ادامه مراحل استخدامی شما نماید.
20 اردیبهشت 2022پاسخ به این دیدگاه
خیلی راست میگین بنده آزاده جانباز 35درصد همکار سازمان توی آزمون قبول شده نبردین سرکار یکی باید بگیم معلوم نیست اونی پارتیشن کلفت بردین سرکار
23 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
خیلی راست میگین بنده آزاده جانباز 35درصد همکار سازمان توی آزمون قبول شده نبردین سرکار یکی باید بگیم معلوم نیست اونی پارتیشن کلفت بردین سرکار
23 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید