‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام فولاد خوزستان، اهواز ۱۴۰۱ (زمان آزمون استخدامی)

شرایط استخدام صنایع و شرکت فولاد خوزستان، اهواز در سال ۱۴۰۱

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین شرکت فولاد در جنوب کشور است، وجود این شرکت در استان خوزستان پتانسیل خوبی برای جذب نیروهای بومی در عناوین شغلی مختلف در این شرکت دارا است، در این صفحه به بررسی شرایط استخدام در صنایع فولاد خوزستان خواهیم پرداخت.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام شرکت‌های فولاد در سال ۱۴۰۱

کاربران عزیز توجه داشته باشند که اطلاعات مندرج در این صفحه با توجه به انتشار آگهی استخدام نیرو در شرکت صنایع فولاد خوزستان به‌روز خواهد شد.

شرایط استخدام فولاد خوزستان، اهواز در سال ۱۴۰۱


استخدام جدید مهر 1400 - استخدام 500 نفر در شرکت فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان در نظر دارد جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین داوطلبان واجد شرایط بومی استان خوزستان تعداد 500 نفر نیروی جدید در مشاغل کارشناسی و زیرکارشناسی ( اپراتوری، کارمندی و تعمیرکاری ) مطابق جداول شماره ۲ و ۳ ازطریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و مهارتی، معاینات طب صنعتی و گزینش، مطابق قوانین و مقررات کار و تامین اجتماعی و بر اساس شرایط ذکر شده در این آگهی دعوت به همکاری نماید.

شرایط عمومی استخدام در شرکت فولاد اهواز در سال ۱۴۰۱

۱ - تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
۲ - التزام به دین مبین اسلام یا هر یک از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
۳ - نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد
۴ - عدم سوء مصرف مواد اعتیاد آور به تایید مراجع ذی صلاح
۵ - داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم غیر پزشکی برای متقاضیان مرد تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
۶ -داشتن سن حداقل ۱۸ سال شمسی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰

بیشتر بخوانید - آزمون استخدامی شرکت خیام فولاد نیشابور ۱۴۰۱

۷ – داشتن دانشنامه یا گواهی موقت فراغت از تحصیل مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مرتبط با سطوح دیپلم و کارشناسی، در رشته های مورد نیاز مطابق جداول شماره ۲ و ۳ بدون ذکر کلمه ′′معادل′′ و ′′ارزش استخدامی′′
تبصره ۱ :تاریخ فراغت از تحصیل متقاضیان باید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ باشد.
تبصره ۲ :دانشنامه تحصیل در دانشگاه های خارج از کشور می بایست به تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده باشد.
۸-داشتن سلامت و توانایی کامل جسمی، روحی و ویژگی های روان شناختی جهت انجام فعالیت های شغلی، طبق تایید مرکز طب صنعتی و بهداشت حرفه ای شرکت فولاد خوزستان
۹- تایید پذیرفته شدگان توسط هسته گزینش شرکت فولاد خوزستان


نمونه سوالات آزمون استخدامی صنایع فولاد خوزستان

آشنایی با شرکت صنایع فولاد خوزستان

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین ارائه کننده شمش فولاد و دومین قطب تولید کننده فولاد خام در کشور ایران است و یکی از بنگاه‌های پیشرو اقتصادی که در زمینه‌ی‌های منطقه‌ای و ملی صنعت فولاد حضوری فعال دارد. شرکت فولاد خوزستان با مساحت ۳.۸ کیلومتر مربع، در مجاورت اهواز، استان خوزستان درجنوب غربی کشور ایران، بنا شده است.

شرکت فولاد خوزستان نخستین مجتمع تولید کننده‌ی آهن و فولاد کشور ایران از طریق احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی می‌باشد که در ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۶۸ هجری شمسی به دست مبارک مقام معظم رهبری در مدت زمان مسئولیت ریاست جمهوری ایشان تاسیس شده است.

بیشتر بخوانید - آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۱

طی بیست و هفت سال تلاش و کوشش متخصصین و کارکنان ماهر این صنعت، فولاد خوزستان طرح‌های توسعه را در فاز نخست تا ۲.۴ و در فاز دوم تا ۳.۲ میلیون تن و در حال حاضر بالای سه میلیون و هشتصد هزارتن محقق ساخته است. در آخر فاز چهارم توسعه، ظرفیت تولید کردن این شرکت به ۵.۲ میلیون تن در سال خواهد رسید.

تاریخچه شرکت فولاد خوزستان

اگر چه از دید تاریخی، شروع عملیات احداث مجتمع اولیه این کمپانی به سال ۱۳۵۳ هجری شمسی در زمان رژیم گذشته بر می‌گردد، اما تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار یافتن نظام مقدس جمهوری اسلامی، درصد پایینی از کار صورت گرفته. در حقیقت، بیشتر عملیات نصب، تکمیل و راه اندازی کردن قسمت‌ها و همچنین موفقیت‌های بدست آمده در جریان رسیدن به ظرفیت اولیه و ارتقا تولید کردن در شرکت فولاد خوزستان را باید مرهون تلاش و کوشش فنی کارکنان و مدیران این شرکت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و زمان جنگ تحمیلی دانست.

زنان و مردان کوششگری که این شرکت بزرگ فولادی را بدون سابقه پیشین از لحاظ مساحت و پیچیدگی فناوری، در مدت زمان ده سال اول حکومت جمهوری اسلامی ایران، در دوران سخت تحریم‌های اقتصادی، برپا کردند.

فرم استخدام صنایع فولاد خوزستان و اهواز در سال 1401

طرح این مجتمع در آغاز شامل یک چرخه کامل تولید کننده فولاد، از سنگ آهن تا شمش بوده است که در زمینی به وسعت سه کیلومتر مربع احداث می‌شد. طراحی کردن به گونه‌ای بود که در این کارخانجات، در ابتدا پودر سنگ آهن به گندله تبدیل می‌شد و در واحدهای احیاء مستقیم با استفاده کردن از گاز احیا کننده نتیجه شکست گاز طبیعی، تصفیه شده و تبدیل کردن به آهن اسفنجی گردد. آهن اسفنجی حاصل سپس راهی کوره‌های قوس الکتریکی شده، تا بعد از تهیه کردن مذاب و پالایش، از طریق ریخته‌گری پی در پی در مقطع‌های بلوم و اسلب ریخته‌گری گردد. بدین ترتیب مذاکراتی فیمابین کمپانی ملی صنایع فولاد ایران و کمپانی‌های متعدد بین المللی در آغاز سال ۱۳۵۱ هجری شمسی شکل گرفت که به عقد قراردادهایی نیز منجر شد.

شرایط استخدام در صنایع فولاد خوزستان

شرایط استخدام در این شرکت به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می‌شود که جزئیات آن به شرح زیر است:

- تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
- ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور
- نداشتن سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی گردیده باشد
-عدم اعتیاد به مواد مخدر به تأیید مراجع ذی‌صلاح
-عدم اشتغال و تعهد خدمت در سایر مؤسسات دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی
- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم (غیرپزشکی)
- داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روحی بر اساس تأیید کمیسیون پزشکی واحد بهداشت و درمان شرکت فولاد خوزستان
- بومی بودن (تذکر: بومی در این آزمون به داوطلبانی اطلاق می‌شود که محل تولد و یا محل اخذ مدرک تحصیلی آنان یکی از شهرهای استان خوزستان باشد.)

استخدام صنایع فولاد اکسین اهواز در سال 1401

شرایط اختصاصی استخدام شرکت صنایع فولاد خوزستان، اهواز ۱۴۰۱

شرایس اختصاصی شرکت در آزمون استخدامی صنایع فولاد خوزستان شامل شرایط سنی، تحصیلی و معدل می‌شود که به شرح زیر است:

شرایط استخدام فرزندان بازنشسته فولاد خوزستان

مسعود حجاری مدیر امور اداری فولاد خوزستان درباره برخی ابهامات اطلاعیه جذب نیرو اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان معمولا برای تامین قسمتی از پست‌های خالی از طریق برگزاری آزمون‌های شایستگی، آموزش، کارورزی و ارزیابی در محل کار نیرو بکارگیری کند.

شرایط سنی استخدام در صنایع فولاد خوزستان

حداکثر سن برای داوطلبان مقطع دیپلم ۲۳سال، کاردانی ۲۶ سال، کارشناسی ۳۰ سال است.
- مدت زمان خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبان افزوده می‌شود.
- شرط حداکثر سن در مورد ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می‌یابد:
- فرزندان جانبازان، ایثارگران، شهدا و خانواده معظم ایشان به مدت ۵ سال به شرایط سنی افزوده می‌شود.
نکته: با رعایت موارد فوق الذکر، تحت هیچ شرایطی حداکثر سن برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم نباید از ۳۰ سال، کاردانی ۳۲ سال و کارشناسی از ۳۵ سال بیشتر باشد.
- فرزندان شاغل و بازنشسته شرکت و پیمانکاران شاغل در شرکت تا حداکثر ۵ سال افزایش سن مندرج در آگهی نیز پذیرفته خواهند شد.

شرایط معدل برای استخدام در شرکت فولاد خوزستان

- حداقل معدل برای داوطلبان با مدرک تحصیلی دیپلم ۱۲، کاردانی و کارشناسی ۱۲ و کارشناسی ارشد ۱۳ است. بر اساس قانون تسهیلات استخدامی ویژه فرزندان شاهد (فرزند شهید / مفقود الاثر) رعایت حداقل شرط معدل داوطلب استخدام الزامی نیست. همچنین رعایت شرط معدل برای فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته و نیروهای شاغل در پیمانکاری شرکت الزامی نیست.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در فولاد خوزستان

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در فولاد خوزستان

- دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد (گواهی تحصیلی با لغو معافیت تحصیلی صادره برای حوزه نظام وظیفه مورد پذیرش نخواهد بود.)
- تأیید مدارک فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی از سوی دفتر فارغ التحصیلان سازمان مرکزی آن دانشگاه و فارغ التحصیلان خارج از کشور از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری الزامی است.

- مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های دولتی یا آزاد یا آزمون خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی که از طریق سازمان سنجش برگزار شده باشد و موفق به ورود به مراکز آموزش عالی شده باشند و یا از دانشگاه‌های معتبر خارج از کشور، مدارک مورد نیاز تأیید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.

- مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان پیام نور می‌بایست از طریق سازمان مرکزی پیام نور و با درج پذیرش از طریق آزمون سراسری و با ذکر معدل کل صادر گردیده باشد.

- مدارک تحصیلی تحت عناوین معادل، دوره‌های فراگیر، آموزش باز و مکاتبه‌ای (از راه دور با توجه به نحوه خاص پذیرش که خارج از آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های دولتی است، قابل پذیرش نیست.

- فرزندان کارکنان شاغل و بازنشسته و نیروهای شاغل در پیمانکاری‌های شرکت در مقطع تحصیلی دیپلم می‌توانند با مدرک تحصیلی دیپلم خود و با انتخاب یکی از رشته‌های تحصیلی دیپلم مندرج در آگهی استخدام در آزمون رشته تحصیلی انتخاب شده شرکت نمایند.

- فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع اعلام شده مجاز به شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین‌تر نخواهد بود.

- مدارک داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل با تاریخ پایان خدمت نظام وظیفه و یا کارت معافیت دائم آنان بعد از تاریخ برگزاری آزمون استخدامی باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد.

آدرس و مشخصات دفتر مرکزی شرکت صنایع فولاد خوزستان

نشانی: تهران، ملاصدرا، خ شیراز شمالی، خیابان پردیس غربی، پلاک ۵۵، ساختمانشرکت فولاد خوزستان، طبقه ۵

تلفن گویا: ۰۲۱۴۱۰۸۹۰۰۰
تلفن: ۰۲۱۸۸۰۶۱۴۰۰
فاکس: ۰۲۱۸۸۲۱۵۲۰۸
کدپستی: ۱۹۹۱۸۴۳۶۵۶

نشانی دفتر کارخانه: اهواز - کیلومتر ۱۰ جاده بندر امام خمینی (ره)

تلفن گویا: ۰۶۱۳۲۱۳۸۰۸۰
کدپستی: ۶۱۷۸۸۱۳۱۱۱
آدرس سایت: ksc. ir

فرم استخدام شرکت فولاد خوزستان

https://w ww .ksc.ir/fa/jobrequest

معرفی شرکت‌های فولاد فعال در ایران

در حال حاضر ده‌ها شرکت فعال در زمینه صنایع فولاد به صورت دولتی یا شرکت‌های نیمه خصوصی در استان‌های مختلف کشور در حال فعالیت هستند.

- شرکت فولاد سفید دشت

شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری یکی از طرح‌های هفتگانه‌ی فولاد استانی است که در ۳۵ کیلومتری جاده شهرکرد به بروجن قرار دارد که عملیات اجرایی آن در تیرماه ۱۳۸۶ در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار آغاز گردید.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام شرکت فولاد سفید دشت در سال ۱۴۰۱

آگهی استخدام شرکت فولاد اهواز در سال 1401

- شرکت فولاد کاوه جنوب کیش

فرصت‌های شغلی در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش مکانی پر جنب و جوش و پویا برای کار با مزایای درجه یک و فرصت‌های فراوان است. ما مسیرهای شغلی را برای مردان از هر زمینه و سطح تحصیلات ارائه می‌دهیم.

شرایط استخدام شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در سال ۱۴۰۱


سوالات متداول

چگونه از زمان آزمون‌های استخدامی شرکت فولاد خوزستان مطلع شویم؟

برای اطلاع از زمان آزمون‌های استخدامی شرکت فولاد اهواز، خوزستان در سامانه استخدامی جاب‌یابی عضو شوید.

مدرک تحصیلی مورد نیاز جهت استخدام در صنایع فولاد خوزستان چیست؟

معمولا استخدام از میان داوطلبان دارای مدرک دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد صورت می‌گیرد.

چه رشته‌هایی شانس استخدام در شرکت صنایع فولاد خوزستان را دارند؟

با نگاهی به آگهی‌های استخدامی صنایع فولاد خوزستان در سالهای مختلف نشان می‌دهد که استخدام در مقطع دیپلم از میان داوطلبین فارغ‌التحصیل رشته‌های ریاضی وفنی، علوم تجربی، متالوژی، مکانیک و برق و در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد بیشتر استخدام‌ها از میان دارندگان مدرک مهندسی فنی از جمله برق، الکترونیک، آی تی، مکانیک، متالوژی، عمران، صنایع، کامپیوتر، گرایش‌های مختلف مدیریت و حسابداری صورت گرفته است.

آیا امکان استخدام خانم‌ها در شرکت صنایع فولاد خوزستان وجود دارد؟

بله این شرکت در عناوین شغلی گوناگون از جمله انجام امور دفتری و فنی از میان داوطلبان واجد شرایط خانم استخدام به عمل می‌آورد.

  • موقعیت , اهواز
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیتمام مقاطع تحصیلی

اطلاعات تماس

  • تلفن / همراه : 02141089000
  • ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 12 خرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

سلام وقت بخیر من رفتم برای ثبت نان گفتن سایت بسته اس و لغو شده جریان چیه؟
16 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
حیدرغلامیسلام وخسته نباشید خدمت شمامتولیان این کار بنده 8سال سابقه ی کارکردن بالیفتراک رادارم 9ساله که ویژه ی لیفتراک دریافت کردم ازشمادرخواست دارم که می‌دانم به راننده ی لیفتراک نیاز دارن ساکن اهواز هستم ممنون
12 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
ریحانهچرا فقط بومی؟ من خودم اهواز زندگی میکنم نامزدم تو معدن خواف که زیر نظر فولاده توی سنگان خراسان رضوی کار میکنه منتظر آزمون استخدامی بودیم ک بیاد اهواز کار کنه آخه صنایع فولاد مبارکه و بقیه جاها آزمون بومی برگذار نمیکنن چرا فولاد خوزستان فقط بومی میگیره
10 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
محمد حبیبیخدا وکیلی رشته نفت با شیمی چ فرقی داره ک نفت نمیخاد فرزند پاسدار سپاه و ایثارگر ولی بیکار.
07 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
نیازعلی مرادیسلام جشکار برق ۱۰سال سابقه کاری در شرکت ماشین سازی تاشا بیکارم سن ۴۰
07 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
عساکره هستم توروخدایی که میپرستین من جونه سی ساله هستم متاهل هستم دیپلم نقشه کش هستم یه بچه دارم هر جایی که فکرش میکردم رفتم ولی فایده نداره بهم گفت اگه اشنا نداری سمت شرکت نیام خسته شده ام حتی از این دنیا بهم خورده جلوی زن بچه ام شرمنده شده الان هم بیکارم نمدانم چه
07 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
چرا شرکت های بزرگ تو اصفهان مثل پالایشگاه و فولاد مبارک امتحانش سراسری هست ولی فولاد خوزستان بومی
05 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
علی با سلام بنده علی از اهواز 28 ساله که از لحاظ تمکن مالی به مشکل برخورده و خدمت رفته و دارای زندگی بلاتکلیف و جویای کار و راننده و دارای گواهینامه پایه 2 و دارای سابقه چندانی می باشم، علیهذا از شما تقاضا دارام بنده را در امر حتی بنده را در کار نگهبانی به کار بگیرید با تشکر از سایتتون
05 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
مسعودبا سلام من دارای مدرک لیسانس صنایع با حدود 14 سال سابقه کار در صنعت و آشنا با تمام تجهیزات صنعتی هستم ولی چون پارتی ندارم و جز هیچ ارگانی نیستم مانند خانواده شهید و جانباز و... همیشه دنبال کار خوب بودم ولی در مصاحبه ها اولویت با ارگان های داخلی از قبیل ... بوده و ما بدون هیچ دلیلی رد میشیم چون عضو عادی جامعه هستم یعنی بقیه تو جامعه حق ندارن. با سپاس
03 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
یوسف حمیدزادهفرزند جانباز ۳۰ درصد وسابقه کار بالای ۶ سال دارم ولی الان بیکارم انصافه واقعا با این شرایط بیکار باشم
02 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید