‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام رایگان + روش‌های کسب درامد

آموزش رایگان تولید محتوا در اینستاگرام

در این مطلب به عناوینی همچون کسب درامد از اینستاگرام، معرفی نرم افزارهای تولید محتوای اینستاگرام و نمونه تولید محتوا خواهیم پرداخت

یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار که بستر مناسبی برای انواع فعالیت‌های تجاری و اقتصادی است اینستاگرام است. با توجه به پتانسیل بالایی که این شبکه اجتماعی برای توسعه کسب و کارها دارد بسیار مورد اهمیت واقع می‌شود. تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند اصلی‌ترین کلید استفاده از این شبکه اجتماعی باشد. در این مقاله آموزشی به آموزش تولید محتوا در اینستاگرام می‌پردازیم.

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام یعنی چه؟

در حالت کلی به همه اطلاعات طبقه‌بندی شده در قالب فیلم، عکس یا متن که می‌تواند پیامی را به مخاطب منتقل کند محتوا گفته می‌شود. بنابراین منظور از تولید محتوا در اینستاگرام نیز ارائه انواع مختلف محتوا با هدف شناخت درست مخاطب است. تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند با شرایط ویژه‌ای همراه باشد که با توجه به حوزه فعالیت یک پیج اینستاگرامی انتخاب می‌شود.

اهمیت آموزش تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام به منظور جذب مخاطب انجام می‌گیرد. بنابراین اهمیت یادگیری تولید محتوا در این شبکه به معنای شناخت مخاطب و نیاز او خواهد بود. این که مخاطب در اینستاگرام به دنبال چه محتوایی است و کدام یک از انواع محتوا را بیشتر می‌پسندد. پس آموزش تولید محتوای رایگان بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید - کسب درامد اینترنتی با گوشی

ترغیب افراد به فالو کردن یک پیج در اینستاگرام به کمک محتوا هدفی است که تولید محتوای اینستاگرامی به دنبال آن است. واضح است که هر چقدر محتوای یک صفحه جذاب‌تر و حرفه‌ای‌تر باشد، تعامل فالوورها بیشتر شده و بیشتر دیده می‌شود. در این صورت هنگامی که یک کاربر جدید محتوای پست ها، تعداد لایک‌ها و کامنت‌های شما را می‌بیند، ترغیب به فالو کردن صفحه شما می‌شود. اینستاگرام به دلیل آنکه توانسته ساختمان همین بستر تبادل ارزش را ایجاد کند، به یک منبع مهم برای بازاریابی محتوایی تبدیل شده است.

لوازم تولید محتوا و موفقیت در اینستاگرام چیست؟

فروش در اینستاگرام یک چرخه دو مرحله‌ای ساده به نام چرخه جذب-تبدیل دارد. به طور ساده برای درآمدزایی میلیونی از اینستاگرام، باید هنر جذب و تبدیل را بلد باشید. جذب یعنی رشد دادن پیج و گسترش مخاطبنتان و تبدیل هم یعنی تبدیل فالور‌ها و بازدیدکنندگان به مشتری‌های دست به نقد. این چرخه ساده جذب-تبدیل به راحتی میتواند برای شما درآمد‌های بالای ۵ میلیون تومان به همراه داشته باشد.

لوازم تولید محتوا در اینستاگرام

برای پیاده کردن این چرخه دو مرحله‌ای و راه اندازی یک کسب و کار بسیار موفق اینستاگرامی باید دو مهارت زیر را به خوبی بیاموزید:

تولید محتوای اصولی: برای جذب کاربران بهترین روش تولید محتوا است. با تولید محتوای اصولی، میتوانید به سرعت مخاطبنتان را جذب و افزایش دهید، اعتماد آن‌ها را به دست آورید و با آن‌ها روابط ارزشمندی شکل دهید.

بازاریابی و فروش حرفه‌ای: بعد از جذب مخاطبانتان، نوبت به تبدیل آن‌ها به خریدار است. شما برای تبدیل آن ها، باید مهارت بازاریابی و فروش را در سطح مناسبی بیاموزید اما در نظر داشته باشید این مهارت، بسیار برای شما پولساز است و به سرعت میتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

بهترین نرم افزارها تولید محتوا اینستاگرام

اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال فعالیت کنید قطعا به نرم‌افزارهایی برای تولید محتوای حرفه‌ای نیاز دارید تا بتواند این فرآیند را آسان‌تر و با کیفیت بالایی تولید کنید. در ادامه چند نرم افزار قدرتمند در این زمینه را به شما معرفی می‌کنیم.

برترین نرم افزار تولید محتوا الکترونیکی برای اندروید

- برنامه Canva
- اپلیکیشنA Color Story
- اپلیکیشن Adobe Premiere Rush
- Anchor اپلیکیشن
- برنامه Animoto
- برنامه BeeCut
- اپلیکیشن بومرنگ
- اپلیکیشن FlipaClip
- اپلیکیشن پیکس آرت
- فیلم محتوای پولساز

بهترین نرم افزارها برای تولید محتوا برای کامپیوتر

- فتوشاپ
- ایلاستریتور
- افترافکت
- پریمیر
- مجموعه نرم‌افزار آفیس office. com
- PowerPoint

نرم‌افزارهای تولید محتوای آموزشی برای اینستاگرام

- کمتازیا استودیو (Camtasia Studio)
- AZ Screen Recorder برای گوشی

آموزش و نحوه تولید محتوا در اینستاگرام

در ابتدا باید بگوییم که تولید محتوا در اینستاگرام نیازمند آگاهی و اطلاعات وسیعی در حوزه تولید محتوا است. ضمن این که باید برای رسیدن به اهداف خود در این زمینه نیز بسیار صبور باشید. برای موفقیت در این راه به نقشه راه احتیاج دارید. ما در این بخش شما را با نحوه تولید محتوا آشنا می‌کنیم:

نحوه تولید محتوا در اینستاگرام

مسیر جذب مخاطب را بشناسید

برای موفق شدن در اینستاگرام ابتدا باید هدف خود را مشخص و سپس مخاطب خود را بشناسید تا در نهایت بتوانید برند خود را به درستی معرفی کنید. تولید محتوا و تعامل بیشتر با مخاطبان آن‌ها را در نهایت به مشتریان همیشگی تبدیل می‌کند. همچنین باید رقبای خود را بررسی کرده تا ببینید چطور می‌توان با الهام گرفتن از محتواهای دیگران و بدون کپی برداری از آن ها، ایده‌های خود را عملی کنیم. نکته قابل توجه اینجاست که با شناخت رقبا و فعالیت‌های آنان متوجه می‌شویم که چه فعالیت‌هایی هست که تا به حال انجام نشده و می‌تواند برگ برنده ما در تولید محتوا و جلب توجه مخاطبان باشد.

شخصیتی استوار داشته باشید

درباره شخصیت برندتان خوب فکر کنید؟ برند شما چه ویژگی‌هایی دارد؟ چه ارزش‌هایی برای شما اهمیت پررنگ‌تری دارند؟ دیگران درباره برند شما چگونه فکر می‌کنند؟ ویژگی‌های رفتاری برند شما چیست؟ بازیگوش و رفیق هستید؟ ماجراجویی را دوست دارید؟ جدی و حرفه‌ای رفتار می‌کنید؟

بیشتر بخوانید - ایده های پولساز دانشجویی

در تمام شبکه‌های اجتماعی باید هویتی استوار داشته باشید. با لحنی واحد صحبت کنید. احتمالا مخاطبان شما، در صورت نوسان شخصیت شما، دیگر صفحه‌تان را دنبال نمی‌کند.

هویت بصری ویژه خود را بسازید

اینستاگرام اقیانوس محتوا است. برای آنکه در میان این حجم گسترده از محتوا شانس دیده شدن بیشتری داشته باشید، باید سعی کنید پست‌هایی با قالب شبیه به هم داشته باشید. داشتن هویت یکپارچه در اینستاگرام باعث می‌شود تا چشم مخاطب به سبک پست‌های شما عادت کند و در بلند مدت وقتی محتوای صفحه شما را می‌بیند، در همان ثانیه اول متوجه شود که شما دارید با او صحبت می‌کنید و نه صفحه‌ای دیگر.

در گذشته برای اینکه بتوانید طرح‌های گرافیکی حرفه‌ای و زیبایی داشته باشید، چاره‌ای جز استخدام کردن یک گرافیست حرفه‌ای یا یادگیری نرم‌افزارهای نسبتا دشواری مثل فتوشاپ وجود نداشت. امروزه اما وب سایتی‌های زیادی مانند کنوا به وجود آمدند که حداقل امکان شروع مستقل کار و طراحی پست‌های ساده در ابتدای مسیر را به راحتی آب خوردن ممکن کرده اند.

تولید محتوا در اینیستاگرام رایگان

تقویم محتوا داشته باشید

به طور متوسط برندها در هر هفته باید ۶ تصویر جدید را روی صفحه خود منتشر کنند. به عبارت دیگر، صفحات این برندها در سال ۳۰۰ پست مختلف را منتشر می‌کنند. وقتی چنین حجمی از محتوا را در صفحه خود منتشر می‌کنید، تشخیص اینکه پست بعدی شما چه چیزی باشد و تا به حال چه پست‌هایی را منتشر کردید، بسیار سخت خواهد شد. اینجا است که باید با ساختن یک تقویم محتوایی مناسب هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم حضور خود را در اینستاگرام به درستی مدیریت کنید. در تقویم خود نوع محتوایی که قرار است کار کنید (موضوع پست، اینکه عکس است یا ویدیو و …) را مشخص کنید و علاوه بر آن، کپشن، هشتگ‌ها و زمان انتشار پست را نیز بنویسید. تنها با برنامه ریزی و تدوام است که در اینستاگرام به موفقیت می‌رسید. احتمالا اگر تقویم محتوایی نداشته باشید، دست به دامن پست‌های لحظه آخری می‌شوید که خیلی از استانداردهای شما را زیر پا می‌گذارند.

از تبلیغات زیاد پرهیز کنید

یکی دیگر از نکاتی که در تولید محتوا باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم پرهیز کردن از تبلیغات به صورت پشت سر هم است. معمولا کاربران در اینستاگرام علاقه‌ای به دیدن تبلیغات پی در پی ندارند و صفحاتی که به صورت مداوم این کار را انجام می‌دهند، آنفالو می‌کنند. پس بهتر است توجه خود را بیشتر روی تولید محتوای با کیفیت و جذاب گذاشته و در استراتژی محتوای خود با ریتم مشخص و به اندازه‌ای محصولات و خدمات خود را معرفی کنیم تا احساس رضایت بیشتری را در مخاطبمان ایجاد کنیم.

از انواع مختلف محتوا استفاده کنید

بعضی از صفحات در یک قالب محتوایی خاص گیر می‌کنند. به مرور زمان سبک محتوای شما تکراری می‌شود و در دنیای رنگارنگ و مملو از تنوع گم می‌شوید. برای موفقیت در فضای اینستاگرام لازم است از انواع مختلف محتوا استفاده کنید. از ویدیو و عکس، گیف و پست‌های اسلایدی تا انتشار یک فایل صوتی کوتاه، همه را کنار هم داشته باشید تا برای مخاطب تازه و خلاق باقی بمانید.

ارتباط نزدیک برقرار کنید

هرچه ارتباط بیشتری در این فضا برقرار کنید، شانس موفقیت شما بیشتر است. ارتباط با مخاطب‌ها که به طور کلی اصلی مهم و اساسی برای پیشرفت در فضای ایسنتاگرام است. مسلم است که ارتباط صمیمی با مخاطبان وفاداری آن‌ها را به همراه خواهد داشت و محبوبیتتان را بیشتر خواهد کرد.

این مطلب را حتما بخوانید - شغل‌های اينترنتی دانشجویی

اما از طرفی دیگر ارتباط با صفحات هم سو و شبیه به خود را فراموش نکنید. همواره سعی کنید به اجتماع همکاران خود ملحق شوید و با ساختن ارتباط بیشتر بتوانید هم‎ افزایی بیشتر داشته باشید. هم افزایی که در نهایت به نفع هر سه ضلع این مثلث خواهد بود. شما، همکاران و مخاطبان.

با اینفلوئنسرها همکاری کنید

با تولید محتوای مستمر و باکیفیت به مرور زمان در اینستاگرام دیده می‌شوید و به اهداف خود می‌رسید، اما همکاری با اینفلوئنسرها یکی از میانبرهایی است که به شما کمک می‌کند سریع‌تر به مقصد برسید. امروزه افراد و کسب و کارهای مختلفی در کنار تولید محتوای مناسب، با صرف هزینه بسیار سریع‌تر برای صفحات خود مخاطب جذب می‌کنند. شما هم می‌توانید با افرادی که دنبال کننده‌های بیشتری دارند همکاری کنید و در ازای پرداخت هزینه تبلیغات، سریع‌تر رشد کنید.

از هشتگ‌ها نهایت استفاده را ببرید

استفاده درست از هشتگ ها، راهی رایگان و مناسب برای دیده شدن بیشتر پست‌های شما است. با راه اندازی طوفان فکری با دیگر اعضای تیمتان و یا تحلیل پست‌های موفق صفحه‌های رقیب یا هم موضوع خود، سعی کنید بهترین هشتگ‌ها را پیدا کنید و آن‌ها را به کار بگیرید. البته این را هم در نظر بگیرید که نباید در استفاده از هشتگ‌ها زیاده روی کنید. سعی کنید رویه طبیعی اما موثری داشته باشید.

کپشن مناسب بنویسید

به یاد داشته باشید که مخاطب‌های شما علاوه بر خود پست، به کپشن هم نگاه می‌کنند. پس باید به کپشن هم توجه ویژه‌ای داشته باشید. سعی کنید در کپشن شرح بدهید که پست شما درباره چه موضوعی است. قرار دادن یک کال تو اکشن مناسب (نوشتن نظر/پرسیدن سوال/مراجعه به لینک در بایو) هم گزینه مناسبی است. از هشتگ‌های مرتبط هم غافل نشوید.

نمونه تولید محتوا در اینستاگرام

برای این که بتوانید محتوای مناسبی در اینستاگرام تولید کنید به این نمونه‌ها توجه داشته باشید:

- کد تخفیف یا پیشنهاد شگفت‌انگیز

- کدهای تخفیف و حراج‌های استثنایی از جمله محتواهایی هستند که به مخاطبان شما حس خاص بودن را القا می‌کنند؛ چرا که زودتر از سایرین از تخفیف‌ها و فرصت‌های خرید ویژه مطلع می‌شوند. می‌توانید برای تاثیر بیشتر، کد تخفیف مخصوص فالوورهای اینستاگرامی تعریف کنید.

- نقل قول

در هر زمینه کاری، افراد مشهوری وجود دارند که می‌توانید از نقل قول‌های آن‌ها به عنوان ایده تولید محتوا در اینستاگرام استفاده کنید. این نوع محتوا اغلب برای مخاطبان جالب است و علاوه بر آن نشان می‌دهد که فعالیت برند شما در راستای ارزش‌هایی است که افراد سرشناس آن موضوع تعریف کرده اند.

- محتوای آموزشی

محتوای آموزشی بسازید و منتشر کنید. به عنوان مثال اگر فروشنده لوازم آشپزخانه‌ای مانند غذاساز هستید، چند دستور تهیه برای انواع اسموتی را که می‌توان با غذاساز تهیه کرد، منتشر کنید. اگر در رابطه با گردشگری کار می‌کنید، منتشر کردن محتوای آموزشی در رابطه با دسترسی به نقاط توریستی یک شهر خاص می‌تواند ایده جالبی باشد. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام زمانی به نهایت جذابیت خود می‌رسد که آن را به صورت محتوای ویدیویی در بیاورید. بدین ترتیب هم ایده محتوا و هم روش اجرای آن به نهایت جذابیت خود می‌رسد.

پشت صحنه

خوب است که مخاطبان شما هر از گاهی به جز محتواهای گرافیکی و از پیش آماده، چهره انسانی برند شما را نیز ببینند. بدیهی است که برای تولید محتوا در اینستاگرام نیاز به یک تقویم محتوایی دارید. با این حال بد نیست که گاهی نیز در لحظه عمل کنید و نشان بدهید کارکنان شما در چه وضعیتی هستند. این کار باعث می‌شود تا مخاطبان حس همدلی بیشتری با شما داشته باشند. همچنین، آنچه در پشت صحنه اتفاق می‌افتد اغلب برای رفع حس کنجکاوی افراد جذاب است. به عنوان مثالی خوب از این روزها، می‌توانید تصویری از یک جلسه اسکایپی یا فعالیت کردن کارکنان با ماسک و دستکش را منتشر کنید.

مصاحبه

انتشار مصاحبه یک ایده تولید محتوا در اینستاگرام است که می‌تواند به خوبی توجه مخاطبان را جلب کند. این مصاحبه را می‌توانید با مدیرعامل برند یا همکارانی از برندهای همکار و حتی رقیبتان تولید کنید. برای انتشار مصاحبه در اینستاگرام، چند روش وجود دارد:

لایو: می‌توانید مصاحبه را در قالب لایو انجام بدهید. این کار به مخاطبان امکان می‌دهد تا سوال‌های خودشان را از مصاحبه شونده بپرسند. خبر لایو را از ۲۴ ساعت قبل در صفحه اینستاگرامتان منتشر کنید.

استوری: می‌توانید ویدیوی لایو را به صورت چند استوری پشت سر هم منتشر کنید. فقط به سایز استوری اینستاگرام توجه داشته باشید.

IGTV: برای این که از تمام قابلیت‌های اینستاگرام استفاده کرده باشید، IGTV نیز گزینه مناسبی برای انتشار مصاحبه است.

ترندها

برای یافتن ایده تولید محتوا در اینستاگرام، حواستان به انواع ترندهای روز دنیا نیز باشد. یکی از انواع ترند، انواع چالش‌هایی است که در دنیا باب می‌شود تا اتفاق‌هایی که دنیا را تحت تاثیر قرار می‌دهد. یک مثال بارز از ترندهای این روزها، شیوع بیماری کرونا و تشویق کردن مردم به شستن دست‌ها و استفاده از ماسک است. می‌توانید برای همراه شدن با این ترند، محتواهای متناسب تولید کنید.

نیم نگاهی به محصولات جدید

اگر محصول یا خدمات جدیدی در راه دارید، می‌توانید درباره آن محتوا منتشر کنید. این قضیه زمانی به اوج می‌رسد که محصولتان را به صورت کامل لو ندهید. مثلا یک تصویر مات‌شده یا نیمه کامل از آن منتشر کنید و از مخاطبان بخواهید حدس بزنند محصول جدید شما چیست. این ایده تولید محتوا در اینستاگرام نه تنها هیجان‌انگیز است که میزان تعامل مخاطبان را افزایش می‌دهد.

روش تولید محصولات

محصولات شما چگونه به مرحله مصرف می‌رسند؟ لباس‌ها چگونه دوخته می‌شوند، خوراکی‌ها چطور آماده می‌شوند، و غیره. می‌توانید ویدیوهایی از مراحل تهیه محصولاتتان تهیه کنید. اگر امکانش را دارید، ساخت تایم لپس یکی از جالب‌ترین راه‌ها برای این کار است.

سوال‌ها

سوال کردن و منتظر سوال بودن یک ایده تولید محتوا برای اینستاگرام است که می‌تواند تعامل زیادی بیش ما و مخاطبین ایجاد کند. می‌توانید در یک پست یا استوری از مخاطب‌ها سوالی بپرسید و بخواهید به آن پاسخ بدهند.

تجربه مشتری

یک ایده برای تولید محتوا در اینستاگرام که اعتماد مخاطب را به برند شما جلب می‌کند، تجربه مشتری‌های قبلی با برند شما است. در صورتی که مشتری از شما راضی باشد و رضایت خود را اعلام کرده باشد، می‌توانید این رضایت را در اینستاگرام منتشر کنید. برای انتشار تستیمونیال فقط به بخش رضایت از محصول اکتفا نکنید. تبدیل مشتریان ناراضی به راضی و انتشار تستیمونیال آن‌ها نیز روش مناسبی است. با این کار به مخاطب‌ها نشان می‌دهید رضایت و حل مشکلات آن‌ها اولویت شماست.

مسابقه

برگزاری مسابقه همیشه جالب است. مسابقه، حس رقابت مخاطبان را تحریک می‌کند و در نهایت به یک تعامل شاد و مناسب در اینستاگرام می‌انجامد. مسابقه را می‌توانید به سادگی با یک مسابقه گذاشتن کامنت، یا کمی سخت‌تر با پرسیدن یک چیستان، برگزار کنید. البته از یاد نبرید که جایزه‌ای برای مسابقه تعریف کنید و در رساندن آن به دست برنده، خوش قول باشید.

ساخت یک هشتگ اختصاصی

سعی کنید یک هشتگ منحصر به فرد برای صفحه خود بسازید و مثلا در یک روز مشخص از هفته محتوایی متناسب با آن هشتگ در صفحه خود منتشر کنید. این کار احتمالا به درگیر شدن بیشتر مخاطبان با محتوای شما کمک زیادی می‌کند.

تصاویر قبل و بعد

تصاویر قبل و بعد تاثیر واقعی وجود شما یا کسب و کارتان را به مخاطب‌ها نشان می‌دهد. با این تصاویر است که دیگران متوجه می‌شود شما دقیقا چه ارزشی را در حین انجام یک کار اضافه می‌کنید.

بازنشر محتوای مخاطبان صفحه

اگر به اندازه کافی مورد توجه مخاطبان خود باشید، احتمالا آن‌ها نیز درباره شما محتواهای مختلفی را تولید می‌کنند. چه محتوایی بهتر از بازنشر صحبت‌های آن ها؟ با انجام این کار هم ارتباط نزدیک‌تری با مخاطبانتان برقرار می‌کنید و هم باکمترین هزینه ممکن، یک محتوا از دل مخاطبان خود به دست آوردید.

استفاده از مناسبت‌های مختلف

مناسبت‌های مختلف در تقویم فرصت بسیار خوبی را برای شما فراهم می‌کنند تا خلاقیت خود را به کار گرفته و مخاطبانتان را بیشتر درگیر کنید. کافی است تا نگاهی به تقویم و مناسبت‌های ملی و جهانی داشته باشید تا کلی ایده بگیرید.

درآمد تولید محتوا در اینستاگرام

تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند منبع درآمد برای بسیاری از افرادی باشد که در زمینه تولید محتوا فعالیت می‌کنند. تولید محتوا در زمینه‌های مختلف و با اشکال مختلف معمولا هزینه‌های متفاوتی خواهد داشت. درآمد تولید محتوا در اینستاگرام می‌تواند از چند صد هزارتومان در ماه تا چندین میلیون تومان در ماه بسته به فعالیت پیج و استراتژیهای تولید محتوا در آن متغیر باشد.

سخن پایانی

در این مقاله آموزشی با صفر تا صد آموزش تولید محتوای اینستاگرام آشنا شدید. شما می‌توانید با آموزش رایگان تولید محتوای اینستاگرام، کسب و کار خود را در اینستاگرام راه اندازی کنید. یکی از شیوه‌های آموزش تولید محتوا اینستاگرام نیز، دانلود آموزش تولید محتوا در اینستاگرام از سایت‌های آموزشی یا تماشای فیلم‌های آموزشی در این زمینه است.

سوالات متداول

آیا آموزش تولید محتوا در اینستاگرام رایگان است؟

رایگان یا هزینه داشتن تولید محتوا بستگی به سیاست‌های کاری شرکت‌های فعال در این زمینه دارد. آموزش تولید محتوا در سایت جاب یابی بصورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

آیا از طریق تولید محتوا در اینستاگرام میتوانم کسب درآمد کنم؟

قطعا میتوانید، با آموزش تولید محتوا در اینستاگرام به سادگی می‌توانید به درآمد بالایی برسید. بسیاری بلاگرها و اشخاصی که بصورت حرفه‌ای تولید محتوا کار می‌کنند، درامد بسیار بالایی دارند.

  • موقعیت
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیمهم نیست

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 2 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید