‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام شرکت افق کوروش Okala در سال 1401

شرایط استخدام فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در سال 1401

استخدام در شرکت‌های بزرگ و معتبر می‌تواند حاشیه شغلی امنی را برای کارجویانی که به دنبال یک رده شغلی مناسب هستند ایجاد کند. در حال حاضر شرکت‌ها و سازمان‌های خصوصی بسیاری وجود دارند که کارجویان می‌توانند با احراز شرایط مورد نظر این شرکت‌ها در رده‌های شغلی مختلف مشغول به کار شوند.


آگهی‌های استخدامی افق کوروش در سال ۱۴۰۱

استخدام فروشگاه افق کوروش در غرب تهران


یکی از برندهای سرشناس و بسیار پرمتقاضی جهت استخدام فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش است که در این صحفه به بررسی شرایط استخدام آن خواهیم پرداخت.

Hiring Ofogh Kourosh Okala store

آشنایی با افق کوروش

فروشگاه افق کوروش، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاهای مصرفی در ایران است. شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش (سهامی عام) در سال ۱۳۸۸ تحت شماره ۳۵۹۳۲۸ در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد.

با توجه به موافقت هیئت پذیرش بورس اوراق بهادار در جلسه مورخ هفدهم شهریور۹۷ با پذیرش سهام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه‌ی مزبور از سوی آن شرکت، از تاریخ هفتم آذر ماه ۹۷ شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان پانصد و بیست و ششمین شرکت پذیرفته شده در بخش «خرده فروشی، به استثنای وسایل نقلیه موتوری»، گروه و طبقه «خرده فروشی انواع موادغذایی، نوشیدنی و غیره» با کد «۴۷۱۱» و نماد «افق» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده‌است.

طبق اعلام سازمان بورس اوراق بهادار شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با ثبت ۳۸۶۸۱۵ کد معاملاتی، رکورد تخصیص عرضه اولیه را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید شرایط استخدام شرکت صنایع غذایی بیژن در سال ۱۴۰۱

این فروشگاه در آذر 1399 دارای 2285 فروشگاه در شهرهای مختلف ایران می‌باشد. که اساساً کالاهای مصرفی تهیه و به عموم مشتریان ارائه می‌کنند. این فروشگاه تخفیف‌های ویژه‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد وامروزه در بیشتر شهر های ایران فعالیت می‌کنند فروشگاه آنلاین اکالا زیر مجموعه این فروشگاه است.

پروسه استخدام در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش چگونه است؟

استخدام در این فروشگاه زنجیره‌ای به دو صورت شکل می گیرد، از یک سو می‌توان با پر کردن پرسش نامه استخدامی تهیه شده در سایت این فروشگاه به آدرس storejob.okcs.com درخواست همکاری با این شرکت را برای مراجع ذیصلاح ارسال کرد و از سوی دیگر می‌توان آگهی‌های استخدامی منتشر شده از سوی این شرکت در سایت‌های استخدامی و روزنامه های کثیرالانتشار را پیگیری کرده و برای رده شغلی مورد نظر رزومه  ارسال کرد.

با چه مدارک تحصیلی می توان در افق کوروش استخدام شد؟

مدرک تحصیلی بستگی به رده‌های شغلی که شرکت برای استخدام در نظر می‌گیرد خواهند داشت، در حال حاضر با حداقل مدرک دیپلم تا مدرک فوق لیسانس می‌توان برای رده‌های شغلی این سازمان درخواست همکاری کرد.

آدرس سایت افق کوروش

برای دیدن سایت افق کوروش به نشانی https://www.okcs.com/ مراجعه فرمایید

آدرس سوپرمارکت آنلاین افق کوروش

نشانی اینترنتی سوپرمارکت افق کوروش https://okala.com/

پرسشنامه استخدامی افق کوروش

برای دیدن فرم پرسنامه استخدامی فروشگاه های افق کوروش Okala لطفا به لینک https://storejob.okcs.com/ مراجعه فرمایید.

سامانه دریافت فیش حقوقی افق کوروش

برای دریافت فیش حقوقی شرکت افق کوروش لطفا به لینک https://fishhog.org/Login_v18/login.aspx مراجعه فرمایید.

Employment of Ofogh Kourosh Company in 1400

رده های شغلی فروشگاه افق کوروش شامل چه مشاغلی می شود؟

در حالت کلی رده های شغلی این فروشگاه زنجیره ای به سه حوزه تقسیم می‌شوند که شامل موارد زیر است:

مشاغل حوزه ستاد

در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر در ۱۹ مرکز ستادی افق کوروش در سراسر ایران مشغول به کار می‌باشند. کارشناسان ستادی افق کوروش در حوزه‌های برنامه‌ریزی و بهبود روش‌ها، مالی، بازرگانی، منابع انسانی، بازرسی و کنترل کیفیت، بازاریابی، فناوری اطلاعات، لجستیک و انبار، تجهیز و توسعه، حقوقی و روابط عمومی مشغول به ارایه خدمت می‌باشند.

شرایط احراز شغل در سطوح مختلف سازمانی متفاوت می‌باشد اما به طور کلی حداقل تحصیلات لازم برای ورود به مشاغل ستادی افق کوروش، مدرک تحصیلی کارشناسی می‌باشد. تجربه کاری داوطلبان نیز با توجه به نوع شغل متفاوت می‌باشد. بخش اعظم تیم ستادی ما را دانش آموختگان رشته‌های صنایع، فناوری اطلاعات، مدیریت (انواع گرایش‌ها) و حسابداری تشکیل می‌دهند.

اگر علاوه بر صلاحیت‌های فنی لازم، فردی منعطف، خلاق و تحلیل‌گر هستید، از شما در تیم خود استقبال می‌کنیم. در ستادهای افق کوروش بخشی از حقوق همکاران به صورت ثابت و بخشی به صورت متغییر و بر اساس عملکرد افراد و در قالب پاداش بهره وری پرداخت می‌شود. همه همکاران تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیل درمان بوده و از مزایای رفاهی سازمان برخوردار خواهند شد.

مشاغل حوزه فروشگاه

در حال حاضر بیش از دوازده هزار نفر در فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر ایران مشغول به کار هستند. اگر دوست دارید به این خانواده بپیوندید، مطالب زیر را مطالعه و پرسشنامه استخدامی را تکمیل کنید. اگر از کمک و خدمت‌رسانی به دیگران لذت برده و اهل مشارکت و کارتیمی هستید، این شغل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با توجه به ساعات کاری فروشگاه‌ها، لازم است از آمادگی کار شیفتی در دو نوبت صبح و عصر و کار در برخی روزهای جمعه و روزهای تعطیل برخوردار باشید. ناگفته نماند که برای افرادی که روز تعطیل و یا جمعه به کار می‌پردازند، یک روز دیگر هفته به عنوان تعطیل هفتگی تعیین می‌شود. همچنین با توجه به ماهیت کار فروشگاه، برخورداری از سلامت و توان جسمی نیز از الزامات این شغل است.

از مزایای این شغل می‌توان به حقوق بیشتر از حداقل حقوق وزارت کار، پاداش بهره‌وری، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیل درمان اشاره کرد. همچنین برای افراد شایسته و توانمند فرصت حضور در برنامه‌های آموزشی استاندارد و فرصت رشد و ارتقاء به سطح سرپرست فروشگاه فراهم است.

پیک موتوری (سفیر)

در حال حاضر بیش از دوازده هزار نفر در فروشگاه‌های افق کوروش در سراسر ایران مشغول به کار هستند. اگر دوست دارید به این خانواده بپیوندید، مطالب زیر را مطالعه و پرسشنامه استخدامی را تکمیل کنید. اگر از کمک و خدمت‌رسانی به دیگران لذت برده و اهل مشارکت و کارتیمی هستید، این شغل را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با توجه به ساعات کاری فروشگاه‌ها، لازم است از آمادگی کار روزانه از ساعت 9 صبح تا 9 شب و کار در روزهای جمعه و روزهای تعطیل برخوردار باشید. برای افرادی که روز جمعه به کار می‌پردازند، یک روز دیگر هفته به عنوان تعطیل هفتگی تعیین می شود  همچنین با توجه به ماهیت کار فروشگاه، برخورداری از سلامت و توان جسمی نیز از الزامات این شغل است.

متقاضیان باید الزاما دارای گواهینامه و کارت سبز و بیمه تامه شخص ثالث خودرو(موتور) باشند.

از مزایای این شغل می توان به حقوق بیشتر از حداقل حقوق وزارت کار، پاداش بهره‌وری، بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیل درمان اشاره کرد.

مشاغل حوزه پخش و انبار

در حال حاضر بیش از 700 نفر در مجموعه انبارهای افق کوروش در سراسر ایران مشغول به کار می‌باشند. مشاغل فعال در انبار در دو لایه سرپرستی و عملیاتی قابل تقسیم است. لایه سرپرستی وظیفه برنامه‌ریزی، مدیریت و کنترل ورود، نگهداشت و خروج کالاها را بر عهده دارد. در این لایه دانش آموختگان رشته‌های صنایع، مدیریت و حسابداری نقش عمده‌ای بازی می‌کنند.
لایه عملیاتی امور مربوط به تخلیه، انتقال و بارگیری و همچنین حمل بار تا فروشگاه را انجام می‌دهد. کارگران انبار، رانندگان لیفتراک، رانندگان کامیونت و مسئولین جورچینی کالا از جمله همکاران ما در این لایه می‌باشند. شرایط احراز شاغلین این لایه، داشتن حداقل مدرک دیپلم، داشتن گواهینامه رانندگی مرتبط و برخورداری از توان و سلامت جسمی مناسب، می باشد. همچنین داشتن روحیه کار تیمی، نظم و انضباط و توانایی کار در شیفت های گردشی از دیگر نیازمندی‌های این مشاغل است.

مشاغل حوزه توسعه تجارت الکترونیک کوروش

مشاغل مربوط در این حوزه مرتبط با نیازهای شرکت توسعه تجارت الکترونیک کوروش و از میان دارندگان مدارک تحصیلی کامپیوتر، برنامه نویسی، نرم‌افزار و ... انتخاب می‌شوند.

شرایط سنی استخدام در فروشگاه افق کوروش چقدر است؟

شرایط سنی با توجه به رده‌های شغلی و شرایطی که هر کدام از آنها دارند مشخص می‌گردد، اما اصولا حداکثر سن داوطلبین استخدام در افق کوروش 35 سال است.

مزایای استخدام در فروشگاه افق کوروش چیست؟

مزایای در نظر گرفته شده برای استخدام شوندگان در این فروشگاه با توجه به تعریف وظایف شغلی متفاوت خواهد بود اما عمومی ترین مزایایی که می‌توان به آنها اشاره کرد شامل: پایه حقوق وزارت کار، پاداش، بیمه تامین اجتماعی و در برخی موارد بیمه تکمیلی، شرایط ارتقاء پست، فرصت‌های آموزش شغلی و ... می‌باشد.

شرایط استخدام در افق کوروش چیست؟

برای پیگیری آخرین اخبار استخدامی فروشگاه افق کوروش به متن خبر مزاجعه کنید . اطلاعات موجود در این صفحه با توجه به آخرین آگهی‌های منتشر شده از سوی فروشگاه به‌روز می‌شوند.

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیتمام مقاطع تحصیلی

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 1 فروردین 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

خواهشابگین شراطوکه بدانندچیزی بدست نمیارن کارگرها
10 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
حسینسلام من سنم پایین هست دبیرستانی هستم دارم وارد سال یازدهم میشم. ایا امکان داره منم استخدام بشم ؟ از نظر شرایط شیفتش هم هیچ مشکلی ندارم
26 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
..:خیر شما برو درستو ادامه بده
مهربانمن سنم پایینه امسال امسال وارد دبیرستان میشم آیا امکان اینکه با این شرایط استخدام شم هست؟ با هیچکدوم از شرایط شیفتش مشکلی ندارم فقط سنم پایینه!
08 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام من شنبه میرم برای استخدام افق کوروش همه مدارک ماشین وخودم تکمیله فقط دیپلم ندارم ولی روابط عمومی بالایی دارم انگلیسی هم بلدم امیدوارم که منو استخدام کنن ممنون
09 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
عماد:داداش استخدم شدی؟
کمالیسلام .خسته نباشید.من درحال اخذ گواهینامه موتور هستم.فقط عملی وبعد آزمون مانده که امید به خدا قبول میشم فوقش تا یک ماه دیگر فقط تا دوم راهنمایی درس خواندم. امیدوارم با ذوق وثوقی که دارم.مرا برای قسمت سفیر پیک موتوری قبول بفرمایند
04 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
قربانیببخشید من دیپلم ندارم اما به شدت علاقه به رانندگی وکاردارم، همه شرایطش دارم جزدیپلم
09 خرداد 1400پاسخ به این دیدگاه
محمد رضا حسنی ای کاش مسعولین محترم فروشگاهها ی زنجیره ای در سطح کشوری و پایین تر ترتیبی اتخاذ می کردند که افراد با مدارک فوق دیپلم هم امکان پذیرش و استخدام پیدا می کردند . موفق و پیروز باشید.
07 خرداد 1400پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید