‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام شرکت صنایع غذایی بیژن ۱۴۰۱ (تهران و سراسر کشور)

شرایط استخدام شرکت صنایع غذایی پارسیان پخش بیژن در سال ۱۴۰۱


مطمئنا همه فاکتورهای یک استخدام ایده‌آل صرفا در استخدام‌های دولتی نیست، گاهی اوقات با استخدام شدن افراد در شرکت‌های بزرگ خصوصی و برندهای سرشناس نیز می‌تواند یک حاشیه امن شغلی برای آن‌ها ایجاد کند. یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در کشورمان شرکت صنایع غذایی بیژن است، در این یادداشت به بررسی شرایط همکاری با شرکت بیژن و استخدام در رده‌های شغلی مختلف این شرکت می‌پردازیم.

آگهی‌های استخدامی شرکت بیژن در سال 1401

استخدام ویزیتور حضوری با مزایای عالی در پارسیان پخش بیژن تهران

آشنایی با شرکت تولیدی صنایع غذایی بیژن

قدمت محصولات غذایی بیژن به سال ۱۳۴۸ بازمی‌گردد، اما پیش از آن مهندس بیژن مهاجرین (-۱۳۱۵) کار خود را از زیرزمین منزل‌اش آغاز کرده بود. آنچنان که خود می‌گوید وقتی برای تحصیلات عالی به آمریکا رفته بود، با اطلاعاتی که در زمینه سس سفید هنگام تحصیل یافته بود، در سال ۱۳۴۸ تولید این چاشنی را در کشور، با راه‌اندازی کارخانه دیاموند به مرحله اجرا گذاشت. کار در ابتدا با یک همزن و یک کارتن روغن در زیرزمین منزل شروع شد و برای نخستین مرتبه در ایران سس مایونز به بازار آمد.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام شرکت افق کوروش Okala

مدیریت جدید این واحد تولیدی بر عهده حسین مصطفی‌زاده است و هم چنین از سال ۱۳۹۳ سازمان فروش بیژن با مدیریت نرگس اله‌یاری، راه‌اندازی شده است. «بیژن» در این دوره سعی دارد با توسعه کارآفرینی و نیز تکیه بر دانش روز و نگاه به افق‌های دور، بتواند سهمی بسزا و اثرگذارتر از گذشته، در ارتقای سطح سلامت و تغذیه جامعه داشته باشد.

شرایط استخدام در شرکت بیژن

با گسترش و متنوع شدن روزافزون فعالیت‌های شرکت بین‌المللی بیژن و به منظور افزایش و تقویت کادر شرکت، بیژن در تقریبا ۴۰ عنوان شغلی از بین افراد مستعد و مجرب استخدام می‌کند. اکثر استخدام‌ها در شرکت بیژن مربوط به دو استان تهران و البرز است. اما در مورد مراکز پخش انحصاری توزیع محصولات این شرکت در سایر شهرهای کشور نیز استخدام می‌گیرد.

معرفی کوتاه شرکت پارسیان پخش بیژن

شرکت پارسیان پخش بیژن با بیش از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کارمند با مدیریت خانم نرگس الله یاری و با تکیه بر سابقه و اعتبار محصولات صنایع غذایی بیژن با هدف توزیع راهبردی کالا در حوزه پخش مویرگی در سراسر کشور فعالیت میکند.

بیشتر بخوانید : شرایط استخدام فروشگاه هایپر استار در سال ۱۴۰۱

پارسیان پخش بیژن، پبشرفت کسب و کار خود را در سود تامین کنندگان و خریداران دیده و ارتقاء فضای کیفی پخش مویرگی را نیز در برنامه خود قرار داده است.

آدرس شرکت (کارخانه) محصولات غذایی بیژن Company contact information

ایران، تهران، ۱۵۱۵۶، تهران – کیلومتر ۷ جاده قدیم کرج – خیابان صنایع فلزی – خیابان ۱۷ شهریور (شادآباد) انتهای کوی کاوش – کارخانه بیژن

شماره تماس شرکت پارسیان پخش و صنایع غذایی بیژن

گروه پژوهشی فنی +۹۸ (۲۱.۶۶۸-۱۲۴-۵۷ - +۹۸ (۲۱.۶۶۸-۰۷۱-۸۶
فروش +۹۸ (۲۱.۶۶۸-۰۸۷-۳۹
بخش تغذیه +۹۸ (۲۱.۸۸۷-۳۳۵-۲۸
بازاریابی - +۹۸ (۲۱.۸۸۷-۳۵۴-۱۴

مراحل استخدام در شرکت بیژن چگونه است؟

برای استخدام در این واحد صنفی یا رزومه کاری خود را مستقیما از قسمت استخدام در سایت شرکت بیژن برای کارفرما ارسال و یا در آگهی‌های منتشر شده از سوی این شرکت با توجه به شرایط ذکر شده به نشانی که در آگهی مندرج می‌شود رزومه خود را ارسال می‌کنید.

مدارک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام در شرکت بیژن چیست؟

مدارک تحصیلی، تخصص و مهارت‌های مورد نیاز برای احراز شغل‌های مختلف در شرکت بیژن متفاوت است، این شرایط با توجه به رده شغلی مورد نظر مشخص می‌شود، اما معمولا برای رده‌های شغلی کارگری مدرک دیپلم و برای رده‌های شغلی کارشناسی مثل کارشناس مدیریت فروش، کارشناس بازاریابی و… حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط مورد نیاز است.

شرایط سن و شرط معدل برای استخدام در شرکت بیژن چیست؟

شرط معدل وجود ندارد، معیار تنها دارا بودن مدرک تحصیلی مورد نظر است.در مورد شرایط سنی نیز معمولا شرایط سنی با توجه به رده‌های شغلی مندرج در آگهی مشخص می‌شود، اما غالبا حداکثر سن کارجو ۳۵ سال در نظر گرفته می‌شود

شرکت بیژن در چه شهرهایی استخدام دارد؟

کارخانه محصولات غذایی بیژن تنها از دو استان تهران و البرز نیروی جدید استخدام می‌کند، اما شرکت مرکز پخش پارسیان بیژن که پخش کننده محصولات این شرکت در سراسر کشور است در اکثر استان‌های کشور استخدام خواهد داشت.

نشانی سایت شرکت بیژن

سایت اینترنتی شرکت صنایع غذایی بیژن به نشانی http://www .bijanfood .com


سوالات متداول

مزایای استخدام در شرکت بیژن چیست؟

از جمله مزایای این شرکت برای استخدام کارجویان، بیمه تامین اجتماعی و در برخی رده‌های شغلی بیمه تکمیلی، ناهار، سرویس رفت و آمد و سایر مزایای مطابق با وزارت کار است.

چگونه از زمان استخدام شرکت بیژن باخبر شوم؟

برای دریافت آخرین اخبار استخدامی شرکت بیژن بهتر است در خبرنامه سایت جاب‌یابی عضو شوید. یا به صورت منظم به این صفحه از سایت سر بزنید

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیدیپلم,کارشناسی,کارشناسی ارشد

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 29 اسفند 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید