‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام فروشگاه جانبو در تهران و سراسر کشور 1401

شرایط استخدام شرکت اورست مدرن پارس، فروشگاه زنجیره‌ای جانبو در سال 1401

یکی از مطرح‌ترین فروشگاه‌های زنجیره مشغول به فعالیت در کشور فروشگاه جانبو است، سایت کاریابی و استخدام جاب یابی قصد دراد در این مطلب شما را با شرایط استخدام فروشگاه‌های زنجیره‌ای جانبو در سراسر  کشور آشنا کند.

استخدام فروشگاه جانبو

آشنایی با جانبو

 شرکت اورست مدرن پارس به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای تخفیفی در سال 89 آغاز به کار کرد. اورست مدرن پارس با مد نظر قرار دادن نیازها ،خواسته ها و توان مالی مشتریان و در جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت اقدام به افتتاح فروشگاه در قالب‌های مختلف نموده و اولین شرکتی است که در ایران از سیستم فروشگاه‌های تخفیفی بهره برده است. این فروشگاه‌ها تحت عنوان زیر مجموعه های هایپرمارکت آل این آل ، سوپر مارکت‌های فرنا و فروشگاه‌های تخفیف دار جانبو نام‌گذاری شده‌اند.

بیشتر بخوانید : استخدام‌ فروشگاه‌های زنجیره ای هایپر استار

اورست مدرن پارس، با افتتاح هایپرمارکت آل این آل در تبریز و سه فروشگاه سوپر مارکت فرنا در تهران و کرج وبیش از 160 فروشگاه تحت عنوان فروشگاه‌های تخفیف دار، با بیش از 1500 پرسنل در مدت کوتاه به موفقیت بزرگی در سال 2015 نایل گردیده است.

اورست مدرن پارس چشم انداز سه ساله خود را افزایش تعداد شعب در ایران به 1000 فروشگاه و تعداد نیروی کار خود را به 8000 هزار نفر پرسنل، و تبدیل شدن به بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای توزیع و فروش در ایران را برنامه‌ریزی نموده است.

آگهی استخدام فروشگاه جانبو

دانلود فرم استخدام فروشگاه جانبو

برای استخدام شدن در این فروشگاه دو راه برای کارجویان وجود دارد، نخستین راه مراجعه به وب سایت رسمی فروشگاه و تکمیل فرم استخدام به نشانی http://canbo.ir/employ است.

بیشتر بخوانید : استخدام فروشگاه اتکا در سال 1401

راه دوم رصد کردن آگهی‌های استخدامی منتشر شده از سوی فروشگاه در رده های مختلف شغلی در سایت‌های کاریابی یا سایر رسانه‌های اطلاع رسانی است.

آدرس دفکر مرکزی و شرکت اورست مدرن پارس

تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنائی، پلاک ۲۷۹، طبقه ۱

شماره تلفن ، فکس ، سایت ، ایمیل ، کد پستی و آدرس دفتر مرکزی شرکت اورست مدرن پارس

 تلفن:  ۸۸۵۵۱۷۵۰۰-۵۹
فاکس:   ۸۸۵۵۸۹۱۴
وب سایت: www.everestmodern.com
پست الکترونیک: info@everestmodern.com
نشانی دفتر مرکزی:  تهران، خیابان مطهری، بین میرزای شیرازی و سنائی، پلاک ۲۷۹، طبقه ۱
کد پستی:  تهران ۱۵۸۶۷۱۷۷۱۴

شرایط سنی استخدام در جانبو چند سال است؟

شرایط سنی با توجه به عناوین شغلی که در آگهی‌های استخدامی تعریف می شوند متفاوت خواهد بود. برخی از مشاغل که تنها مربوط به آقایان است از شرایط اختصاصی مثل دارا بودن کارت پایان خدمت برخوردار است، در برخی از عناوین شغلی حداقل سن 18 . حداکثر سن 35 سال می باشد و در برخی نیز شرایط سنی وجود ندارد.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای استخدام جانبو چیست؟

شرایط اختصاصی چون مدرک تحصیلی نیز با توجه به عناوین شغلی تعریف شده مشخص خواهد شد، معمولا مدارک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس در این زمینه بیش از سایرین مورد توجه قرار می‌گیرند.

آیا برای استخدام شدن در جانبو شرط معدل وجود دارد؟

خیر هیچ شرط معدلی برای استخدام شدن در این فروشگاه زنجیره‌ای تعریف نشده است.

چه مهارت‌های کاربردی برای استخدام در فروشگاه جانبو نیاز است؟

مطمئنا هرچه مهارت‌های بیشتری داشته باشید شانس استخدام شما بیشتر خواهد شد. برای استخدام در رده های شغلی کارشناسی و امور بازرگانی مهارت هایی چون آشنایی با کامپیوتر، تسلط به نرم افزارهای آفیس( بخصوص Excel) و آشنایی به زبان انگلیسی از جمله مهارت هایی است که لازم بوده و تسلط به آنها امتیاز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید : استخدام‌ فروشگاه‌های زنجیره ای

مزایای استخدام در جانبو چیست؟

استخدام در فروشگاه زنجیره ای جانبو مزایایی از جمله حقوق وزارت کار، بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی، استخدام در نزدیک ترین فروشگاه محل زندگی را در بر دارد.

آیا برای استخدام در جانبو نیاز به سابقه کار هست؟

در اکثر رده‌های شغلی تعریف شده در این فروشگاه نیازی به سابقه کار نیست، اما در رده‌های شغلی سازمانی و کارشناسی داشتن سابقه کار مرتبط امتیاز محسوب می‌شود.

شرایط استخدام بانوان در فروشگاه‌های جانبو چیست؟

برای بانوان جویای کار شرایط خاصی تعریف نشده است، تنها در مورد خانم‌های متاهل رضایت نامه کتبی همسر برای استخدام لازم است.

شرایط استخدام جانبو در سال 1401 چیست؟

هنوز اخبار رسمی مرتبط با استخدام فروشگاه جانبو در سال 1401 منتشر نشده است، اما به نظر نمی رسد تغییرات زیادی در شرایط و روند استخدام این شرکت وجود داشته باشد. به محض  انتشار اخبار استخدامی فروشگاه جانبو این صفحه به روز رسانی خواهد شد.

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیتمام مقاطع تحصیلی

اطلاعات تماس

  • تلفن / همراه : ۸۸۵۵۱۷۵۰۰
  • ایمیل : info@everestmodern.com
  • ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 3 فروردین 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

منم پرسنل ی فروشگاه هستم اصلا رو تایم کاری اصلی کار نمیکنن
13 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
پرسنل فروش سلام اینجانب با فوق لیسانس عمران در فروشگاه به عنوان پرسنل فروش مشغول به کار هستم میخواستم بدانم برای ارتقا شغلی باید چه کرد ، ممنون میشم پاسخ صحیح بدهید
24 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
علی :سلام باید خایمالی کرد پایان .
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید