‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط و آگهی‌های استخدام فروشگاه رفاه در سال ۱۴۰۲

شرایط استخدام در فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه در سراسر کشور

فروشگاه‌های زنجیره ای رفاه یکی از معتبرترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که می‌تواند یک مورد مناسب برای افراد جویای کار باشد. استخدام در فروشگاه رفاه میتواند حاشیه امنیت شغلی را برای کارجویان فراهم کرده و مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. در این صفحه شما را با تمام نکات استخدامی فروشگاه رفاه آشنا خواهیم کرد.

آشنایی با فروشگاه زنجیره‌ای رفاه

فروشگاه زنجیره‌ای رفاه، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای مصرفی در سطح ایران است. شرکت فروشگاه‎های زنجیره‎ای رفاه به عنوان یکی از گسترده‎ترین شبکه‎های توزیع نوین کالا در کشور با هدف تهیه، تامین، توزیع و فروش کالاهای اساسی در سال 74 ثبت شد و به عنوان حرکتی پیشتاز در جهت نوین سازی نظام توزیع کالاهای مصرفی و بادوام در سطح خرده‎فروشی مورد بهره‎برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید : استخدام‌ فروشگاه‌های زنجیره ای هایپر استار

شرکت رفاه در حال حاضر با حدود 168 هزار متر مربع سطح فروش و با 300 فروشگاه و 4000 پرسنل، با مشارکت بیش از 3200 شرکت تولیدی و تامین کننده در استان‎‎های سراسر کشور در حال خدمت رسانی به هموطنان گرامی است.

شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در تمامی استانهای کشور دارای شعب فعال بوده وتعداد نیروی کار آن با احتساب شرکت‌های زیرمجموعه در سال 1399 به حدود 11000 نفر در 730 شعبه می رسد. نسل جدید فروشگاه‌های رفاه در سه سطح با ماموریت‌های مختلف طراحی شده‌اند، رفاه اکسپرس در مساحت 200 تا 1000متر مربع با هدف عرضه سریع و تأمین فوری نیازهای ابتدایی است، رفاه اکسترا در مساحت 1000 تا 2500 متر مربع با هدف تأمین نیازهای خوراکی با تنوع بیشتر است و رفاه هایپر در مساحت 2500 تا 10000متر مربع که در کنار عرضه مواد خوراکی لوازم خانگی، پوشاک، لوازم اداری و … ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توان برای استخدام در فروشگاه رفاه اقدام کرد

برای این که در فروشگاه رفاه استخدام شوید دو راه وجود دارد، در روش اول شما مستقیما به صفحه همکاری با ما در وب سایت رسمی فروشگاه رفاه به آدرس refah.ir مراجعه کرده و فرم مربوطه را پر کرده و ارسال می‌کنید. با توجه به نیاز شرکت و رزومه‌ای که شما ارسال کرده‌اید در صورت نیاز با شما تماس گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید : استخدام‌ها فروشگاه جانبو در سال 1402

روش دوم استفاده از آگهی‌های استخدامی منتشر شده از سوی فروشگاه رفاه در سایت‌های استخدامی و کاریابی است، به این ترتیب در صورتی که مشاغل مورد نیاز فروشگاه با مهارت، تخصص و تحصیلات شما متناسب باشد می‌توانید با ارسال رزومه شانس خود را برای استخدام در فروشگاه رفاه امتحان کنید.

سوالات متداول

برای استخدام در فروشگاه رفاه چه مدارک تحصیلی نیاز است؟

عناوین و رده های شغلی در فروشگاه رفاه متفاوت است از شغل‌هایی مثل خدمات و فروشنده و صندوقدار تا شغل‌های کارشناسی و امور سازمانی برای این که در یکی از عناوین شغلی مشغول به کار شوید نیاز است که مدرک مورد نیاز تامین شود، حداقل مدرک مورد نیاز برای مشاغلی چون خدمات، فروشندگی و صندوقداری دیپلم و برای شغل‌های سازمانی و دفتری لیسانس است.

آیا استخدام در فروشگاه رفاه شرط معدل دارد؟

خیر در هیچ یک از عناوین شغلی موجود در این فروشگاه شرط معدل لحاظ نشده است، بلکه صرفا داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز کفایت می‌کند.

حقوق و مزایای فروشگاه رفاه چقدر است؟

حقوق فروشگاه رفاه مطابق با حقوق تعریف شده در وزارت کار بر اساس مدرک تحصیلی تعیین می‌شود، همچنین تمام کارکنان این سازمان بیمه تامین اجتماعی دارند و از مزایایی چون پاداش اضافه کار، استفاده از سرویس رفت و آمد در بعضی از شعب بزرگ و سایر مزایای شغلی تعریف شده در قانون وزارت کار بهره‌مند هستند.

چه رشته‌های تحصیلی شانس بیشتری برای استخدام در فروشگاه رفاه دارند؟

در مورد مشاغل خدماتی چون فروشندگی، حراست، نگهبانی، صندوقداری و ... تنها داشتن مدرک تحصیلی مورد نیاز بدون توجه به رشته تحصیلی کفایت می کند اما در مورد مشاغل دفتری و سازمانی معمولا رشته‌های تحصیلی خاصی مد نظر قرار میگیرند، مثلا رشته‌های مدیریت در گرایش های مختلف برای مدیریت داخلی یا مدیریت منابع انسانی و ... همچنین برای امور دفتری کارشناسی رشته‌های کامپیوتر، آی‌تی، برنامه نویسی، حقوق، حسابداری و آمار و... بیشتر شانس قبولی دارند.

آیا برای استخدام در فروشگاه رفاه شرط سنی وجود دارد؟

بله شرط سنی استخدام در فروشگاه رفاه برای رده های شغلی مختلف حداقل 18 و حداکثر 35 سال است.

ساعت کار فروشگاه رفاه برای کارمندان چگونه است؟

اغلب رده های شغلی در این فروشگاه ساعت کار شیفتی دارند. ساعت کار کارمندان دفتری نیز مثل سایر مشاغل دفتری از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر است.

شرایط استخدام فروشگاه رفاه در سال 1402 چیست؟

هنوز هیچ اخبار رسمی مبتنی بر استخدام گسترده در فروشگاه رفاه در سال 1402 منتشر نشده است، در صورت منتشر شدن آگهی‌های استخدامی این فروشگاه اطلاعات برای کاربران در این صفحه به نمایش در خواهد آمد. بعید به نظر می‌رسد که در شرایط عمومی یا اختصاصی استخدام فروشگاه رفاه تغییرات خاصی اعمال شود.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 16 دی 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

عمادجوانان عزیز به هیچ عنوان جهت استخدام به فروشگاه رفاه مراجعه نکنید ،چون این فروشگاه با هزار ترفند بعد از مدتی که از شما کار کشید ،با فرستادن شما برای ادرس شعبات دورتر از منزل شما ،وکارهایی مثلا یک خاور بار را باید به تنهایی خالی کنید ودچار دیسک کمر وهزار بیماری شدید و راحت عدم نیاز میزنن
13 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام من خیلی علاقه ب فروشگاه رفاه دارم.لطفا مسئولین کن رایاری کنید
06 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
ابراهیمیمن دوست دارم درفروشگاه رفاه کارکنم فقط نیم وقت
18 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
علیرضا افخمیسلام من رفتم توی یکی از شعبات همین فروشگاه رفاه کار کردم اول بهم گفتن حقوق طبق قانون کار بعد که حقوقم رو گرفتم متغیر بود معلوم نبود حقوق ثابتم چقدره تازه بیمهام نکردنم
11 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
میلاداکبری من میخوام توی فروشگاه رفاه کارکنم کار رفاه دوست دارم
30 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
طالبیسلام من برا فروشگاه رفاه مشهد فرم پر کردم بعداز شش ماه به من تماس گرفتن من رفتم برا مصاحبه بعد که از من مصاحبه کردند بعد گفتن بهت زنگ میزنیم بعدهم به من زنگ نزدن یعنی واقعا همه چی شده پارتی بازی خیلی. بده که آدم فرم پر کنه بعدهم عین مسخره ها بگن شما تایید نشدید
13 اسفند 2021پاسخ به این دیدگاه
کارشناسی زبان دارم میخوام توی رفاه استخدام بشم
20 بهمن 2021پاسخ به این دیدگاه
فاطمه معمارین فروشگاه زنجیر فقط پروموت بوده ام چیدمان خوبه میخواهم استخدام رفاه باشم مدرک دپیلم
10 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
مرتضی رحیمیحدود ۶۰ روز دوره رفتم فروشگاه رفا واسه اینکه برم سر کار .اخر سر گفتن سنت زیاد نمیشه سنم ۳۲ بود با مدرک لیسانس .الان خودشون زدن شرط سنی ۱۸- ۳۵ .
03 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
شهبازي:فقط بايدپارتي داشته باشي بري
سلام من واسه کار در فروشگاه رفاه فرم پر کردم تا هیچ تماسی گرفتا نشود
26 خرداد 1400پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید