‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام سپاه قدس و حفاظت اطلاعات ۱۴۰۲ (زمان و شرایط سنی)

شرایط استخدام سپاه پاسداران، سپاه قدس و حفاظت اطلاعات سپاه در سال ۱۴۰۲

استخدام سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۴۰۱ ، هر آنچه در مورد شرایط، مراحل و زمان استخدام سپاه برای خانم‌ها و آقایان در رده شغلی درجه‌داری و افسری، شرایط سنی و "شرط معدل برای استخدام در سپاه" باید بدانید.

شرایط استخدام سپاه در سال 1401

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهای نیروهای مسلح است که متقاضیان استخدام علاقمند به فعالیت در آن هستند.  در حال حاضر جذب نیروی انسانی همانند "استخدام سپاه با مدرک دیپلم" از طریق سیستم عضو یاب صورت می‌گیرد و افراد علاقمند به استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باید برای استخدام به پایگاه‌های سپاه پاسداران در منطقه مورد سکونت خود مراجعه کنند. در این مقاله سعی می‌کنیم به تمام سوالات داوطلبان استخدام در سپاه پاسداران پاسخ دهیم.

مراحل استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بعد از این که شخص داوطلب برای استخدام به یکی از پایگاه‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مراجعه و صلاحیت او تایید شود باید در یک دوره آموزشی عمومی با نام «تربیت پاسداری» شرکت کند. این دوره در دانشکده افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

چگونه استخدام سپاه شوم

برای استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دو صورت انجام می‌گیرد که به شرح زیر است:

گروه اول: از طریق جذب نیرو بر اساس مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف تحصیلی از جمله فوق دکترا، دکترا، کارشناسی ارشد، کارشناسی، فوق دیپلم و دیپلم.

گروه دوم: جذب نیرو از بین افراد متخصص و دارای مهارت عملی که دارای مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره نهضت سواد آموزی و حداکثر نیز پایان دوره تحصیلی دبیرستان هستند.

شرایط استخدام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برای استخدام شدن در سپاه دو گروه شرایط عمومی و تخصصی وجود دارد. شرایط تخصصی معمولا به صورت مقطعی و با توجه به نیاز سازمان در زمان استخدام تعیین می‌شوند.

استخدام سپاه بانوان در سال 1401

شرایط عمومی استخدام در سپاه

- اعتقاد داوطلب به اصول و مبانی دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نیز نظام جمهوری اسلامی ایران
- وفاداری، اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه
-عدم هرگونه عضویت رسمی و غیر رسمی و یا طرفداری از گروه‌ها و احزاب سیاسی
-عدم هر گونه سابقه عضویت و یا طرفداری از گروه‌ها و سازمان‌ها و یا احزاب غیرقانونی، غیر اسلامی، الحادی
- اعتقاد و التزام عملی داوطلب به قوانین جههوری اسلامی، احکام دین مبین اسلام و نیز تعهد به رعایت تمامی موازین اخلاقی اسلامی

بیشتر بخوانید - لیست ارگان های امریه سربازی 1401

- دارا بودن مدارک و شرایط تعیین شده تحصیلی و نیز مهارت و تخصص مورد نیاز در سپاه پاسداران جهموری اسلامی ایران
-عدم هر گونه سؤسابقه و نیز دارا بودن از حسن شهرت
-عدم هرگونه سؤمصرف و اعتیاد به انواع مختلف مواد مخدر
-عدم محکومیت داوطلب به محرومیت از امکانات و خدمات دولتی
- داوطلبین دارای شرایط سنی حداقل ۱۶ سال تمام تا حدأکثر ۴۰ سال تمام
- استخدام کارمندان پیمانی و نیز نیروهای بسیجی ویژه، از نظر دارا بودن شرط حداکثر سن مبرا بوده و همچنین جذب محصلین نیز از شرط حداقل سنی مستثنی خواهند بود.

- همچنین، در صورت نیاز، سپاه پاسداران می‌تواند برای تأمین نیروی سازمانی خود، از میان داوطلبانی که دارای مدرک حداقل پایان دوره تحصیلی ابتدایی هستند، با شرط تعهد خدمت نظامی ۵ساله و یا تعهد خدمت کارمندی ۶ساله گزینش نموده و به صورت قرارداد پیمانی استخدام نماید.

- جذب کارمندان برای کادر ثابت نظامی، بر اساس مدرک تحصیلی آن‌ها در مقاطع مختلف از جمله پایان دوره راهنمایی، پایان دبیرستان، فوق دیپلم، کارشناسی و کارشناسی ارشد، دکترا و یا فوق دکترا صورت خواهد گرفت.

- استخدام کارمندان کادر ثابت سپاه پاسداران، مشروط به تابعیت آن در جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام و امریه قرارگاه خاتم الانبیا

- دارا بودن شرایط سلامت و صحت کامل جسمی و روحی و روانی متناسب با پست مورد نظر.

- در شرایط مساوی استخدامی، ایثارگران جنگ تحمیلی و نیز انقلاب اسلامی و خانواده‌های درجه یک و فرزندان آنان، برای اخذ پست شغل کارمندی سپاه در اولویت قرار دارند.

- در صورت نیاز به استخدام نیروی انسانی زن، سپاه با در نظر گرفتن محل خدمت متناسب با شرایط خدمتی همسر وی، استخدام را انجام خواهد داد.

شرایط سنی استخدام سپاه قدس و پاسداران

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز مانند سایر نهادهای نظامی برای جذب نیروی جدید شرایط اختصاصی دارد که شرط سن یکی از آنها می‌باشد. رده سنی مورد پذیرش سپاه پاسداران و قدس ۱۶ تا ۴۰ سال می‌باشد، ولی کارمندان پیمانی و نیروهای بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن معاف بوده و محصلین هم از شرط حداقل سنی مستثنی خواهند بود.

شرایط استخدام بدون کارت پایان خدمت در سپاه

آیا بدون کارت پایان خدمت سربازی می‌توان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استخدام شد

- کارمندان قرارداد پیمانی سپاه، که دوره خدمت را نگذرانده‌اند، خدمت آنان در سپاه به منزله گذراندن دوره خدمت سربازی آنان تلقی می‌گردد و در صورتی که زودتر اتمام دوره خدمت خود از شغل مورد نظر استعفا داده و یا بر کنار شوند، مابقی دوره خدمت آن‌ها مطابق با قوانین نظام وظیفه عمومی تصمیم‌گیری خواهد شد.

-همچنین، سپاه پاسداران می‌تواند افرادی را که در حال گذراندن دوره خدمت سربازی خود هستند با قرارداد پیمانی استخدام نماید.

- در صورت نیاز، سپاه می‌تواند از میان پرسنل پیمانی خود که طبق مدت قراردادشان در حال خدمت هستند و یا از میان افراد بسیجی عادی و یا فعال و نیز افرادی که دوره خدمت سربازی را می‌گذرانند، در صورت دارا بودن شرایط لازم، نیروهای مورد نیاز برای کادر ثابت خود استخدام نماید. در این صورت تمامی رتبه‌ها و درجات این افراد مزابق با مقررات موجود در قانون استخدامی سپاه لحاظ خواهند شد.

- سپاه پاسداران می‌تواند از بین نیروهای بسیجی ویژه که بالای ۱۸ سال هستند، افرادی را گزینش کرده و با آنان قراردادی انعقاد نماید که طی آن، فرد می‌تواند پس از گذراندن دوره آموزشی اولیه، بقیه خدمت وظیفه خود را در طول ده سال به صورت چند ماه از سال، بگذراند تا از این طریق، بتواند برای مأموریت‌های ویژه در شرایط خاص احتمالی، همواره آماده باشد

بیشتر بخوانید - مراحل استخدام و گزینش در سپاه

- بر همین اساس، در صورت وقوع جنگ یا هر نوع موقعیت اضطراری دیگری که منجر شود این افراد توسط سپاه احضار شوند، افراد می‌بایست همکاری کرده و اگر بیشتر از یک ماه در سال (طبق قرار داد) به خدمت سپاه مشغول باشند، این مدت مازاد ثبت گردیده و از دوره آموزشی یا خدمت سال بعد کسر می‌گردد.

- این افراد بعد از گذراندن آموزش‌های اولیه خدمت، مانند دیگر افراد منقضی خدمت نظام وظیفه، دارای حقوق اجتماعی لازم برای استخدام و تحصیل هستند. اما در صورت لغو قرارداد به هر علتی، این حقوق از آن‌ها سلب می‌گردد تا خدمت سربازی خد را به طور کامل بگذرانند.

لازم به ذکر است که، وظیفه تعیین سیاست‌ها و قوانین مربوط به گزینش کارمندان سپاه و همچنین تدوین دستورالعمل‌های لازم و نظارت بر عملکرد هسته‌های گزینش در سپاه پاسداران، در چارچوب قانون سپاه و بر عهده گروهی به اسم ” هیأت مرکزی گزینش” می‌باشد که متشکل از؛ فرمانده کل سپاه و یا جانشین ایشان، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و یا جانشین ایشان، همچنین رئیس ستاد کل سپاه، معاون نیروهای انسانی ستاد کل سپاه، وزیر یا جانشین ایشان و نیز مسئول حفاظت اطلاعات سپاه می‌باشد. از این رو، پذیرش و استخدام کارمندان، بستگی به تأیید هیأت مرکزی گزینش دارد.

استخدام در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه

استخدام در سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چگونه است؟

بخش اطلاعات سپاه، واحدی است که از سال ۸۸ با کنار هم قرار گرفتن واحد معاونت اطلاعات سپاه و چند ارگان دیگر تشکیل شده است و رئیس آن مستقیما از طرف نهاد رهبری منصوب می‌شود. کار اطلاعات سپاه در زمینه‌های سایبری و جنگ نرم باعث شده است که در این حوزه آگهی استخدامی سپاه به سمت به کارگیری نیروهای متخصص در زمینه فناوری اطلاعات و سایبری باشد. البته در صورتی که نیاز به استخدام نیروی انسانی در رده‌های شغلی این بخش وجود داشته باشد در آگهی‌های استخدامی که توسط این نهاد منتشر می‌شوند اعلام خواهد شد.

شرایط عمومی استخدام در حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

- تدین به دین مبین اسلام.
- تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
- داشتن اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.
- احراز صلاحیت استخدامی برابر ضوابط گزینش وزارت اطلاعات.
- برخورداری از سلامت روانی و جسمی به تشخیص مراجع پزشکی وزارت اطلاعات.
- داوطلبان نباید در استخدام و متعهد به سازمان یا وزارتخانه‌های باشند.
- حداکثر سن برای داوطلبان مقطع کارشناسی ۲۲ سال تمام می‌باشد.
- پذیرفته شدگان این دانشگاه میتوانند با سپردن تعهد، خدمت دوران سربازی را در وزارت اطلاعات طی کنند.
- دانشجویان در طول دوره تحصیل، از کمک هزینه برخوردار می‌باشند و پس از فارغ‌التحصیلی، در وزارت اطلاعات استخدام خواهند شد.

- دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی برای دانشجویان مجرد واجد شرایط، خوابگاه تهیه می‌نماید.
- تحصیل در این دانشگاه تمام وقت، به صورت شبانه‌روزی و با بهره‌گیری از امکانات بسیار مناسب خواهد بود.
- دانشجویان مقطع کارشناسی در طول مدت تحصیل ملزم به فراگیری یکی از زبانهای زنده دنیا و امور فوق برنامه می‌باشند.
- در صورتی که پذیرفته شدگان از تحصیل انصراف دهند باید خسارت مالی ناشی از گزینش و تحصیل را پرداخت نمایند.
- به دانشجویان پس از اتمام مدت تحصیل و انجام تعهدات، گواهینامه فارغ التحصیلی مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطاء می‌گردد.

حداقل مدرک تحصیلی برای استخدام در سپاه چیست؟

مدرک تحصیلی مورد نیاز سپاه بر اساس محل خدمت و نوع کار از دیپلم تا فوق دکترا متغیر است، ولی حداقل گواهی پایان دوره ابتدایی و پایان دوره تکمیلی نهضت سوادآموزی لازم خواهد بود. البته برای افرادی که دارای گواهی پایان دوره ابتدایی هستند، تعهد 5 سال خدمت نظامی یا 6 سال خدمت کارمندی الزامی است.

شرایط استخدام خانم‌ها در سپاه چگونه است؟

سپاه برای مشاغلی که مستلزم به‌کارگیری زنان باشد، از میان بانوان متقاضی استخدام می‌نماید. شرایط عمومی که برای استخدام سپاه در نظر گرفته شده است، برای خانم‌ها و آقایان یکسان می‌باشد. البته محل خدمت زنان حتی‌الامکان تابع شرایط‌ خدمت همسران آنان خواهد بود.

شرایط استخدام بانوان در سپاه

هم چنین استخدام بانوان در صورت نیاز به پلیس خانم در دانشگاه افسری بانوان امکان‌پذیر خواهد بود. تمامی دروس آموزشی در استخدام سپاه و جذب نیروی انتظامی خانم، برای بانوان و آقایان مشترک بوده و تنها تفاوت در بخش‌هایی متناسب با توانایی بانوان و نیز ماموریت‌های آنان می‌باشد. بانوان باید توانایی جسمی متناسب با ماموریت خود در سپاه داشته باشند.

شرایط استخدام سپاه پاسداران برای سال ۱۴۰۱ چیست؟

از جمله شرایط استخدام سپاه پاسداران در سال ۱۴۰۱ عبارت است از گزینش افراد واجد صلاحیت برای انجام خدمت موظف در یکی از مشاغل پیش‌بینی شده در قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. مشاغل سپاه، ستاد کل و وزارت از نظر ماهیت شغل، به سه گروه تقسیم می‌شوند، شغل نظامی، شغل کارمندی و شغل مشترک.

1. مشاغل فرماندهی، مدیریت‌های سطوح بالای سپاه و سایر مشاغلی که نیاز به دانش و مهارت نظامی داشته یا در ارتباط مستقیم با‌مأموریتهای نظامی سپاه باشند از مشاغل نظامی محسوب می‌شوند.

2. غیر از مشاغل موضوع تبصره ۱ این ماده، مدیریت سایر رده‌های سپاه و سایر مشاغلی که با پشتیبانی‌های مستقیم و نیز غیر مستقیم‌مأموریتهای نظامی سپاه ارتباط دارند از مشاغل مشترک می‌باشند.

3. مشاغل نظامی، کارمندی و مشترک با رعایت مفاد این قانون در جداول سازمان مشخص می‌شود.

اولویت‌های استخدامی سپاه پاسدارن چیست؟

در این نهاد برخی اولویت‌های استخدامی وجود دارد که به شرح زیر می‌باشد:

- استخدام پرسنل کادر ثابت، مشروط به داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
- برای مشاغل کارمندی در شرایط مساوی شرایط استخدام سپاه پاسداران، ایثارگران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و خانواده درجه یک آنان در اولویت‌می‌باشند.

- استخدام پرسنل مذکور در این ماده منوط به تأیید صلاحیت آنان توسط هیأت مرکزی گزینش سپاه است که پس از ارزیابی در طول دوره‌آموزش اولیه صورت می‌گیرد و در صورت لزوم هیأت مرکزی گزینش می‌تواند این اختیار را به هسته‌های گزینش تفویض نماید.

شرایط استخدام در سپاه قدس 1401

شرایط استخدام سپاه قدس ۱۴۰۱

یکی از نهادهای فعال زیر نظر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه قدس است که متقاضیان زیادی جهت استخدام دارد. سپاه قدس نیروی برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که تا سال گذشته تحت فرماندهی شهید قاسم سلیمانی اداره می‌شد و از زمان شهادت ایشان تا کنون این مسئولیت بر عهده سردار اسماعیل قاآنی سپرده شده است.

استخدام در این نیرو بستگی به شرایطی دارد که سپاه قدس در زمان استخدام اعلام می‌کند، اما شرایط عمومی استخدام در این نهاد همان شرایط عمومی استخدام در سپاه پاسداران است.

استخدام در نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب

یکی از بخش‌های بسیار مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی هوافضای این نهاد است. معمولا استخدام در نیروی هوافضا سپاه در یکی از مناصب و رده‌های شغلی زیر انجام می‌شود:

- افسر دانش آموخته
افسر دانش آموخته به افرادی گفته می‌شود که مدرک تحصیلی کاردانی به بالا در رشته‌های مورد نیاز سازمان هوا فضا را داشته باشد.

- افسر محصل
افسر محصل افرادی هستند که مدرک پیش دانشگاهی خود را در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک کسب کرده باشند.
شرایط استخدام افسر دانش آموخته
افسران دانش آموخته با یکی در یکی از رشته‌های مورد نیاز نیری هوافضا سپاه پاسداران فارغ التحصیل یکی از دانشگاه‌های معتبر باشند. شرایط پذیرش افسر دانش آموخته به شرح ذیل می‌باشد.
- دارا بودن مدرک تحصیلی کاردانی به بالا در رشته‌های مورد نیاز
- حداکثر سن ۲۶ سال برای مقاطع کارشناسی
- افراد دارای شرایط خاص را تا ۲۸ سال نیز پذیرش می‌کنند.
- دانش آموختگی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی
- شرط معدل ۱۵ برای دانشگاه دولتی و ۱۶ برای دانشگاه آزاد

استخدام افسر محصل در نیروی هوافضا

نیروهای جوان که در این سازمان تحت عنوان افسر محصل به کار گرفته می‌شوند بایستی واجد شرایط اختصاصی زیر باشند.
- فارغ التحصیل پایه دوازدهم و یا اشتغال به تحصیل در این مقطع در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی
- حداکثر سن ۲۱ سال
- حداقل معدل ۱۶ و میانگین نمرات تخصصی بالای ۱۵
- دارا بودن مدت سکونت حداقل ۵ سال در تهران
- سلامت جسمی کامل نداشتن ضعف بینایی شنوایی سلامت دهان و دندان و تناسب قد و وزن
- حداقل قد ۱۷۰ سانتیمتر و حداکثر ۱۹۰ سانتی متر حداکثر وزن ۸۰ کیلوگرم

دو نکته مهم در این زمینه وجود دارد

1. برای استخدام در نیروی هوافضا سپاه در شرایط مساوی اولویت با افراد دارای سابقه بسیجی و یا خانواده‌های شاهد می‌باشد.

2. استخدام پرسنل منوط به تایید صلاحیت توسط هیات مرکزی گزینش و پس از پایان دوره آموزش می‌باشد.

چه رشته هایی در نیروی هوافضای سپاه پاسداران استخدام می شوند؟

متقاضیان استخدام به عنوان افسر دانش آموخته می‌بایست در یکی از رشته‌ها و مقاطع زیر فارغ التحصیل شده باشد.

- کاردانی: برق (کلیه رشته ها)، رایانه (کلیه رشته ها)، مکانیک (کلیه رشته ها)
- کارشناسی: برق (کلیه رشته ها)، رایانه (کلیه رشته ها)، هوا فضا، صنایع، تعمیر و نگهداری هواپیما، مدیریت صنعتی، جغرافیا، بهداشت محیط زیست، پرستاری، فیزیک
- کارشناسی ارشد: در (کلیه رشته ها)، رایانه (نرم‌افزار – هوش مصنوعی)، مکانیک (کلیه رشته ها)، عمران (سنجش از راه دور)

- دکتری: عمران (سنجش از دور – فتو گرامتری)، برق (مخابرات – سیستم)، کامپیوتر (هوش مصنوعی)

شرایط استخدام در نیروی دریایی سپاه پاسداران

نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز بسته به نیاز خود در تامین نیروی انسانی در دو رده شغلی درجه داری و افسری اقدام به استخدام افراد واجد شرایط می‌نماید. عموما شرایط استخدام در این نیرو به شرح زیر است:

شرایط استخدام در رده شغلی درجه داری سپاه :

۱- حداقل قد۱۶۵ و داشتن تناسب اندام
۲- حداقل معدل۱۴
۳- حداقل سن۱۷وحداکثر۲۳سال
۴- داشتن حداقل ۱سال عضویت فعال بسیج.
رشته‌های موردنیاز (ریاضی -تجربی-انسانی-فنی-کاردانش)

شرایط استخدام رده شغلی افسری

1. داشتن مدرک تحصیلی کاردانی-کارشناسی دررشته های (مدیریت-حقوق-علوم سیاسی-علوم اجتماعی-تربیت بدنی-مکانیک-برق- شیمی-بیوشیمی-ریاضی-جغرافی سیاسی)
2. حداکثرسن جهت کاردانی ۲۶ سال - کارشناسی۲۸ سال
3. رسته‌های استخدامی موشکی، ناوبری، اطلاعات، مکانیک، جنگهای نوین و اداری

جمع‌بندی نهایی

شرایط استخدام در سپاه بر اساس قوانین و مقررات سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده و به دو طریق جذب افراد با مدرک تحصیلی مورد نیاز در تمامی مقاطع و جذب افراد با تخصص و مهارت‌های مورد نیاز سپاه صورت می‌گیرد. همچنین سپاه در صورت نیاز به پرسنل خانم از میان بانوان واجد شرایط نیز نیرو جذب خواهد کرد.

گزینش افراد توسط هیئت مرکزی گزینش انجام شده و در صورت‌عدم تایید، امکان جذب و استخدام متقاضی مربوطه وجود نخواهد داشت. متقاضیان باید شرایط عمومی و اختصاصی مورد نظر سپاه پاسداران را داشته و سپس در گزینش پذیرفته شوند و با توجه به قوانین مربوطه و گذراندن دوره‌های آموزشی، به استخدام سپاه در آیند.


سوالات متداول

آیا سپاه پاسداران در سال 1401 استخدام دارد؟

هنوز هیچ اطلاعیه‌ای مبنی بر استخدام نیرو در بخش های مختلف این نهاد اعلام نشده است. برای اطلاع از آخرین اخبار و آگهی‌های استخدامی در سایت جاب یابی عضو شوید.

شرایط سنی استخدام در سپاه به چه صورتی است؟

رده سنی مورد پذیرش سپاه 16 تا 40 سال می‌باشد، ولی کارمندان پیمانی و نیروهای بسیجی ویژه از شرط حداکثر سن معاف بوده و محصلین هم از شرط حداقل سنی مستثنی خواهند بود.

آیا حین خدمت سربازی می‌توان برای استخدام در سپاه اقدام کرد؟

بله در این مورد هیچ مشکلی وجود  ندارد و می‌توان برای استخدام در این نهاد اقدام کرد.

آیا در زمان تحصیلی می‌توان برای استخدام در سپاه اقدام کرد؟

بله در صورتی که فرد داوطلب غیبت سربازی نداشته باشد می‌تواند با دریافت فرم اشتغال به تحصیل از دانشگاه جهت استخدام در سپاه اقدام نماید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 27 دی 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

تقی آهرونسلام خسته نباشید من می‌خوام اگه امکان داره یکی از فداییان سپاه باشم حاظر جونمم فدا سپاه کنم این فقط حرف نیست اگه بخواهین براتون ثابت میکنم دوست بقیه عمرم رو برای کمک کردن و خون دادن در راه وطن فدا کنم
04 مهر 2023پاسخ به این دیدگاه
محمدسلام میخواستم بدونم سپاه قدس کسیرو که نه حقوق بخواد و نه مزایا و فقط در راه خدا و امام زمانش بخواد قدم برداره برا همکاری قبول میکنه
20 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
سرباز علمدارسلام برای گزینش نیروی هوافضا رفتم و بخاطر صافی کف پا منع استخدام شدم میخواستم بدونم حفاظت اطلاعات با کف پای صاف جذب میکنه؟
13 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
مریم چوپانسلام من ۴۶ ساله هستم ،میخوام همینطوری که نامحسوس اطرافیانم رو آنالیز میکردم یا متوجه حرف ها و حرکات منفی میشدم و به وزارت اطلاعات خبر میدادم،دوست دارم نقشم پر رنگ تر بشه.محیط ما شرکتیه و هر نوع حرف و .... وجود داره.ماهشهر،شهرک بعثت.
11 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
پوریاسلام خسته نباشید من ۱۵ سالمه و کلاس نهمم خیلی دوس دارم استخدام سپاه قدس یا وزارت اطلاعات یا سپاه و ... بشم میتونین راهنمایی کنین دوستان؟ ممنونم
04 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
احمدباسلام..من فقط میخواستم یه ایراد بگیرم و برم.ایراد من به ضعف در بدنه سپاه و ارتش هست که نمی‌توانیم جاسوسان سپاه و ارگان های نظامی رو تشخیصی بدیم.اونم بخاطر عدم برنامه محافظتی و پیگیری مناسب.که باعث شده چون ما ضعف مالی و جنسی داریم. براحتی سربازان ما رو .با استخدام.به بهانه حقوق های نجومی و اقامت در کشورهای اروپایی.سپاهیان رو تخلیه اطلاعاتی کنند.و آسیب وارد کنن! ما باید این مشکلات رو حل کنیم
13 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
علیسلام منم دوست داشتم سرباز کمنام امام زمانی باشم درکنار رهبرم
08 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
منم دوست داشتم از سربازای کمنام باشم باسن ۴۱ سال
08 اردیبهشت 2023پاسخ به این دیدگاه
محمدخب منی که سنم ۳۸ ساله میخوام سرباز این ولایت بشم برا آماده شدن تو لشکر امام زمان چیکار کنم به نظرتون اگه امام زمانمون برا لشکرش بخواد نیرو بگیره شرایط سنی خاصی میزاره یعنی اونایی که سنشون بالا میره حق ندارن در راه خدا و امامش جان فدا کنن وشهید راه خدا بشن
30 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
غلامرضا جوهر قلی زادهسلام از فرمانده سپاه قدس برادر قاآنی خواهش میکنم بعنوان نیروی خدماتی بنده حقیر را بعنوان سرباز ولایت بپذیرید خیلی ممنون میشوم بنده مکانیک ی بلدم هرکاری که بگیده میکنم معذرت می‌خوام ازتولیت شستن تا جور کردن فقط خواهشمندم بپذرید
14 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید