‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار در کارخانه‌های تهران با جای خواب ۱۴۰۱ (خانم و آقا)

شرایط استخدام و کار با جای خواب در کارخانه‌های تهران برای خانم‌ها و آقایان

کار در تهران، استخدام در کارخانه تهران با جای خواب، استخدام کارگر ساده و یا خط تولید خانم در کارخانه تهران، همه این عناوین بخش عمده‌ای از جستجوی اینترنتی جویندگان کار در تهران است، چرا؟

پاسخ به سوال بالا کاملا واضح است، تهران را همگان به عنوان کلان شهری می‌دانند که فرصت اشتغال برای تمام سنین بسیار زیاد است، برای بسیاری از جویندگان کار اعم از خانم‌ها و آقایان و بدون در نظر گرفتن سن و سال یافتن شغل در کارخانه‌ها و کارگاه‌های تولیدی تهران می‌تواند گزینه ایده آلی باشد، یافتن آگهی‌هایی چون استخدام کارگر ساده در تهران با جای خواب برای کسانی که ساکن تهران نیستند اما علاقه دارند که در این شهر مشغول به کار شوند کار سختی نیست.

کار در کارخانه‌ های تهران با جای خواب

تهران را می‌توان شهر آزوها برای بسیاری از مردم دانست که برای یافتن شغلی مناسب به آن مهاجرت می‌کنند، می‌پرسید چرا؟ چون آگهی‌های بسیاری با عنوان کار با جای خواب برای آقایان و خانم‌ها وجود دارد، برای آقایان و خانم‌هایی که به هر دلیل از جمله اجاره‌های باورنکردنی مسکن و هزینه‌های رفت و آمد که بار سنگینی را به دوش آن‌ها خواهد گذاشت. همین دو دلیل کافیست تا به دنبال مشاغلی باشند که با جای خواب است.

برای دسترسی به این مدل آگهی‌ها فقط کافی است که به یک سایت کاریابی تهران دسترسی داشته باشید تا انبوهی از آگهی‌های استخدامی کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی را به صورت روزانه مشاهده کنید.

استخدام در کارخانه‌های تهران با جای خواب

کلانشهر تهران برای افرادی که در شهرهای کوچک و بدون امکانات شغلی زندگی می‌کنند یک مقصد مهاجرتی برای اشتغال محسوب می‌شود. معمولا افرادی که از شهرستان برای کار به تهران سفر می‌کنند به دنبال شغل‌هایی چون نگهبانی، خدمات، سرایداری و… هستند که علاوه بر اشتغال از مزایای اسکان و جای خواب نیز بهره‌مند باشند. کار در کارخانه‌های تهران نیز یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند با جای خواب همراه باشد.

بیشتر بخوانید - کار با جای خواب برای بانوان

معمولا استخدام کارگر کارخانه با جای خواب، در کارخانه‌های تولیدی کوچک امکان‌پذیر است. از آنجایی که کرایه اسکان در تهران بسیار بالا است یکی از پر جستجوترین عبارات در زمینه اشتغال «استخدام کارگر ساده در کارخانه‌های تهران» است.

استخدام با جای خواب در کارخانه های تهران 1401

معمولا کارگرانی که در این عناوین شغلی استخدام می‌شوند برای کار در کارخانه‌های تولیدی یا مونتاژ در نظر گرفته می‌شود.
برای استخدام در کارخانه‌های تهران با جای خواب مطمئنا به مواردی چون سوء سابقه کارگر، عدم اعتیاد به سیگار یا مواد مخدر، امانتداری و توانایی ارائه ضمانت کافی توجه می‌شود.

بیشتر بخوانید - کار در هتل‌ های مشهد با جای خواب

در کنار استخدام در کارخانه مشاغل بسیار دیگری وجود دارد که امکان کار با جای خواب را برای کارجو فراهم می‌سازد که از آن میان می‌توان به کارگرهای ساختمانی، سرایداری، نگهبانی، کارهای خدماتی، کار در هتل و… اشاره کرد.

استخدام خانم‌ها با جای خواب

بسیاری از خانم‌های مجرد یا تنها که به دنبال کار هستند، ترجیح می‌دهند در مشاغلی استخدام شوند که جای خواب داشته باشد، به این ترتیب نیازی به اجاره مکان جداگانه ندارند و این مسئله امنیت آن‌ها را نیز در شهر بزرگی مثل تهران تضمین می‌کند.

استخدام و کار با جای خواب در کارخانجات تهران

کار در تهران با جای خواب برای خانم‌ها یک اولویت محسوب می‌شود. استخدام خانم‌ها در کارخانه به عنوان کارگر خدماتی یا کارگر بخش تولید یا مونتاژ امکانپذیر است اما این که کار در چنین عناوین شغلی با جای خواب ارائه شود یا خیر بستگی به میزان تولید، شیفت‌های کاری و شرایط کارفرما خواهد داشت.

برخی از کارخانجات صنعتی یا تولیدی بزرگ که به صورت شیفتی و شبانه روزی فعالیت می‌کنند و یا در حومه و خارج از شهر واقع شده‌اند دارای اقامتگاه مخصوص کارگران هستند که به این ترتیب خانم‌های جویای کار با جای خواب می‌توانند در آن‌ها مشغول به کار شوند.

ضمن این که مشاغلی چون نگهداری از کودک یا سالمند، استخدام به عنوان نیروی خدماتی تمام وقت، استخدام پرستار بیمار یا همراه بیمار نیز از جمله مشاغلی است که برای خانم‌ها با جای خواب ارائه می‌شود. معمولا مشاغلی که جای خواب ارائه می‌دهند حقوق کمتری نسبت به سایر مشاغل دارند و همچنین از کارجو تضمینات لازم از جمله ضامن معتبر، سفته یا چک ضمانت خواسته می‌شود.

شرایط استخدام با جای خواب در تهران

همانطور که اشاره کردیم استخدام با جای خواب در تهران یکی از پر متقاضی‌ترین عناوین شغلی است، از طرفی به دلیل حساسیت‌هایی که در این شکل از استخدام وجود دارد، موفقیت در یافتن یک شغل با این شرایط بستگی به موقعیت کارجو دارد.

استخدام خانم با جای خواب در کارخانه تهران

عموما برای استخدام با جای خواب در تهران شرایط زیر در نظر گرفته می‌شود:

-عدم سوء پیشینه کارجو
-عدم اعتیاد به سیگار یا مواد مخدر
- تجرد
- ضمانت نامه کتبی یا ارائه چک، سفته و ضامن کارمند یا جواز کسب

البته باید در این مورد به کارفرما حق داد، در بسیاری از مشاغلی که علاوه بر اشتغال جای خواب نیز ارائه می‌کنند، سرمایه کارفرما در اختیار کارجو قرار می‌گیرد، پس مهم است که همه تضمینات لازم در این زمینه اخذ شود. یا به طور مثال در مورد پرستار سالمند یا کودک به صورت تمام وقت حساسیت‌هایی از جمله شخصیت، دیانت، شرافت و متانت کارجو مورد بررسی قرار می‌گیرد که امری کاملا طبیعی است.

بیشتر بخوانید - استخدام سرایدار در تهران با جای خواب

چطور می‌توان کار با جای خواب در تهران پیدا کرد

فقط کافی است که سایت‌های کاریابی سر بزنید تا ببینید چه تعداد آگهی‌های استخدامی با این مضمون وجود دارد. از طرفی تقاضای بسیار برای کار با جای خواب در تهران سبب می‌شود که دسترسی به موقع به چنین آگهی‌های استخدامی شانس شما را برای استخدام افزایش دهد. پس بهتر است که با ثبت نام در یک سایت کاریابی به موقع به آگهی‌های استخدام روزانه دسترسی داشته باشید.

سوالات متداول

شرایط استخدام در کارخانه‌های تهران با جای خواب

برای استخدام در کارخانه‌های تهران با جای خواب شرایط و ضمانت‌های وجود دارد که در متن مقاله موجود است.

چگونه به آگهی‌های استخدامی تهران دسترسی داشته باشیم؟

برای دسترسی به آخرین اخبار استخدامی تهران در سایت جاب‌یابی عضو شوید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 9 فروردین 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

محمد رضابا سلام به ناظر سایت... من یه جوان ۲۶ ساله هستم که به دنبال کار هستم از کار هم نمی ترسم مدرک تحصیلی دیپلم دارم و مجرد هستم سالم هستم و با وجدان ممنون میشم منو بعنوان گارگر قبول کنید خیلی نیاز به کار و پولش دارم با تشکر
29 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام من یوسف هستم کارکر ساده همه کار نجام میدهم در خواست کار دارم ۰۹۱۴۹۲۸۱۰۶۹
23 دی 2022پاسخ به این دیدگاه
کیوان سلام خسته نباشی دنبال کار هستم پسر سالم هستم ممنون میشم 09145089574
11 آذر 2022پاسخ به این دیدگاه
09197292541 به دنبال کار هستم از شما درخواست کار دارم
09 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
قربانیجویای کار با جوای خواب وغذا
14 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام جویای کار در اصفهان همراه غذا وجای خواب
14 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
مصطفیسلام خواستار کار در تهران هستم ،مجرد هستم و‌ دنبال کار ،و کاملا سالم هستم
07 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
ملیحه فیجانیسلام خواستار کار هستم مجرد هستم ودنبال کار.
19 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
سکینه حیدریسلام خواستار کار در تهران را دارم دیپلم هستم مجرد هستم دنبال کار هستم شدید و فوری
12 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
علی اکبر طاهری خواستارکاردرتهرانم.پایه یک دارم.جوشکار.فایبرگلاس.برقکار.لوله کش هستم
03 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید