‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام نگهبان و سرایدار در تهران با جای خواب

شرایط استخدام نگهبان و سرایدار با جای خواب در تهران

اگر شما هم از آن دست متقاضیانی هستید که به دنبال یافتن کار مناسبی در تهران با جای خواب هستند، بهتر است تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معمولا مشاغلی با جای خواب عرضه می‌شوند که نیاز به حضور تمام وقت کارجو در محل استخدام وجود داشته باشد، به همین دلیل هم مشاغلی چون سرایداری، نگهبانی، سرپرستی کارگران در معادن، کارخانه‌ها و… از جمله مشاغلی است که می‌توان امید داشت در آن‌ها با جای خواب مشغول به کار شد.

آیا برای استخدام در تهران با جای خواب به مدرک تحصیلی نیاز است؟

این سوالی است که شاید برای بسیاری از کارجویان مطرح باشد، در پاسخ به این سوال باید گفت این مسئله کاملا به شغلی که قرار است در آن استخدام شوید خواهد داشت، گاهی برای استخدام شدن در مشاغلی مثل نگهبانی یا سرایداری به مدرک تحصیلی توجه چندانی نمی‌شود اما گاهی نیز کارفرما ترجیح می‌دهد که یک مدرک تحصیلی معتبر آکادمیک را برای افرادی که قرار است به صورت شبانه روزی در اختیار او و مجموعه‌اش باشند در نظر بگیرد.

- بیشتر بخوانید - آگهی استخدام امروز تهران

معمولا حداقل مدرک تحصیلی مورد نظر برای مشاغلی چون حراست و نگهبانی دیپلم است، اما ممکن است در مواردی چون پرسنل هتل، رزوشن، سرپرست کارگاه و… از شما مدرک تحصیلی بالاتری بخواهند، گاهی حتی مشاغلی وجود دارد که در آن‌ها باید مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشید، به طور مثال اشتغال به کارهایی مثل مسئول فنی کارخانه، کارگاه یا مسئول دستگاه و… نیاز به مدارک فنی معتبر خواهند داشت.

ویژگی‌های شغلی استخدام با جای خواب

بسیاری از متقاضیان کار با جای خواب هنوز نمی‌دانند که وقتی قرار است با استخدام آن‌ها با مزایایی چون جای خواب همراه باشد چه انتظارات و مسئولیت‌هایی در انتظار آن‌ها خواهد بود، این دست مشاغل در کنار مزایای بسیاری که دارند مسئولیت‌های سختی را نیز متوجه شما خواهند کرد که در این بخش به آن‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید - کار در چابهار با جای خواب

- معمولا در مشاغلی که با جای خواب به کارجو ارائه می‌شوند به ویژه مشاغلی چون سرایداری و نگهبانی، مسئولیت حافظت و مراقبت از اموال شخصی کارفرما در محل کار با شخصی است که استخدام شده است، بنابراین می‌توان گفت که یک شغل کاملا پر مسئولیت در انتظار شما است.

- گاهی کارفرما در ازای ارائه جای خواب به کارجو مبلغی را از حقوق او کسر می‌کند که مسلما کمتر از اجاره بهای پرداختی برای یک مکان اقامتی در شهر بزرگی چون تهران است.

- در اکثر موارد شما مجاز به دعوت دوستان و آشنایان خود در مکانی که در اختیار شما قرار داده شده است نخواهید بود و عواقبت آن بر عهده شما است.

- گاهی در کنار جای خواب مزایای دیگری چون غذا نیز در نظر گرفته می‌شود که این مسئله می‌تواند امتیاز ویژه‌ای محسوب شود، هزینه خورد و خوراک و جای خواب در شهر بزرگی چون تهران مهمترین هزینه‌های جاری شما خواهد بود.

- در مواردی چون سرایداری و نگهبانی ممکن است در ازای ارائه جای خواب از شما بخواهند تا برخی کارها مثل نظافت یا انجام امور روزمره محل اقامت را انجام دهید.

استخدام سرایدار با جای خواب در تهران

معرفی مشاغل با جای خواب در تهران

مشاغل بسیاری هستند که اکثر کارفرمایان آن‌ها را با ارائه جای خواب آگهی می‌کنند، اما در این بخش ما به معرفی مشاغلی خواهیم پرداخت که مشغول شدن در آن‌ها با جای خواب و انجام مسئولیت‌های مشخص همراه خواهد بود.

شرایط استخدام نگهبان با جای خواب در تهران

نگهبانی از جمله مشاغلی است که در برخی مواقع با جای خواب همراه می‌شود، اگرچه این شغل از جمله پر مسئولیت‌ترین مشاغل در این دست محسوب می‌شود، چرا که مسئولیت تمام وسایل و اموال موجود در محل نگهبانی با شما خواهد بود، با این وجود معمولا مزایایی چون جای خواب، غذا، بیمه و… باعث می‌شود تا افراد بسیاری که علاقه به شغل با جای خواب و بیمه و درآمد بالا دارند به دنبال شغل نگهبانی با جای خواب در تهران باشند. نگهبانی ممکن است شامل مواردی چون نگهبانی پاساژ، کارخانه، کارگاه، ساختمان‌های در حال ساخت، انبار و… باشد.

شرایط استخدام نگهبان شیفت شب در تهران

بسیاری از متقاضیان کار در تهران برای آنکه بتوانند هزینه‌های خود را کاهش دهند به دنبال کار به عنوان نگهبان شیفت شب هستند، معمولا این افراد این شغل را به عنوان شغل دوم و بیشتر برای داشتن اسکان انتخاب می‌کنند. اما باید بدانید این شغل دارای مسئولیت زیادی است و کارفرما قطعا برای استخدام ضامن‌های معتبری را از متقاضی طلب می‌کند.

ناگفته نماند داشتن ضامن یکی از شرایط است و کارفرما قطعا برای استخدام شرایطی همچون سابقه کار، عدم سوء پیشینه و در برخی موارد متاهل بودن را در اولویت استخدام نگهبان برای ضیفت شب قرار می‌دهد.

شرایط استخدام سرایدار با جای خواب در تهران

سرایداری نیز از جمله مشاغلی است که معمولا با جای خواب ارائه می‌شود. سرایداری وظایف تعریف شده‌ای دارد و البته انواع مختلفی که در ادامه به آن می‌پردازیم، در برخی مواقع کارفرما ترجیح می‌دهد که برای سرایداری به جای فرد از خانواده استفاده کند در این صورت ممکن است حقوق و مزایایی برای افراد خانواده با توجه به نیازی که کارفرما به آن‌ها دارد در نظر گرفته شود.

شرایط استخدام سرایدار در تهران با جای خواب

- سرایدار مجتمع: در تهران روز به روز بر تعداد ساختمان‌های بزرگ افزوده می‌شود، بنابراین شغل سرایداری مجمتع از جمله مشاغلی است که با جای خواب ارائه می‌شود، سرایدار اصولا باعث نظم بخشیدن به امور جاری مجتمع خواهد شد، اموری مثل نظافت، نگهبانی رسیدگی به موتورخانه، بررسی مشکلات ساکنین، رسیدگی به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، رسیدگی به محوطه سبز مجتمع و حفاظت از ساختمان، انجام امور مربوط به ساکنین در صورت لزوم و… به صورت شبانه روزی از جمله وظایف سرایدار است، گاهی شاید بتوان به صورت خانوادگی در انجام امور شرکت کرد و برای کارهایی که انجام می‌شود دستمزد دریافت کرد.

- سرایدار باغ و ویلا: باغ و ویلاهای اطراف تهران نیز از جمله مکان‌هایی است که برای آن‌ها سرایدار استخدام میکنند، معمولا وظایف این افراد نگهداری از ساختمان و مراقبت از اموال کارفرما است. رسیدگی به امور باغ یا ویلا، رسیدگی به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، مراقبت و محافظت از محیط ویلا، انجام امور تعمیراتی و… از جمله وظایف دیگری است که برای سرایدار باغ و ویلا در نظر میگیرند.

- سرایداری کارخانه: کارخانه‌های بزرگ هم در کنار نگهبان از سرایدار استفاده می‌کنند، معمولا انجام اموری چون نظافت کارخانه و محوطه کارگاهی، انجام امور مربوط به کارمندان و حتی گاهی تهیه غذای کارگران از جمله وظایفی است که به سرایدار سپرده می‌شود.

کارگر ساده با جای خواب در تهران

آگهی‌های استخدامی زیادی با عنوان استخدام کارگر ساده با جای خواب در سایت‌های استخدامی یا سایر منابع انتشار آگهی استخدامی دیده می‌شود، این مشاغل معمولا مربوط به کارگران ساده در محیط‌های کارگاهی ساختمانی، تولیدی، کارخانجات، باربری ها، مراکز خدماتی و… می‌شود که بسته به نظر کارفرمایان شرایط خاص خود را دارا هستند.

برای استخدام با جای خواب چه ویژگی‌هایی در نظر گرفته می شود

فردی که قرار است به عنوان سرایدار یا نگهبان یا هر مسئولیت دیگری به صورت شبانه روز در محل کار حضور داشته باشد، باید صلاحیت‌های لازم برای احراز این شغل را داشته باشد، بسیاری از ویژگی‌هایی که اکثر کارفرمایان برای این مشاغل در نظر دارند شامل موارد زیر است:

- محدودیت سنی، حداقل ۳۵.۴۰ و حداکثر ۶۰ سال

- وضعیت تاهل (اکثر کارفرمایان برای شغل سرایداری افراد متاهل را ترجیح می‌دهند اما برای شغل نگهبانی معمولا فرد مجرد انتخاب می‌شود)

-عدم سوء پیشینه کیفری و حقوقی
-عدم اعتیاد به مواد مخدر
- برخورداری از سلامت جسمی و روانی
- آشنایی با کارهای فنی و تعمیراتی
- آشنایی با قوانین نگهبانی و سرایداری
- ارائه چک، سفته یا ضامن معتبر

آیا کار با جای خواب در تهران به صورت رسمی وجود دارد؟

این دست مشاغل اصولا به صورت پیمانی یا قراردادی هستند، بنابراین معمولا از روش‌های قرادادهای موقتی یا سه ماهه برای استخدام سرایدار یا نگهبان استفاده می‌شود، معمولا در صورت رضایت طرفین از شرایط کاری این قراداد به صورت سه ماه به سه ماه تمدید می‌شود. اما مزایایی چون بیمه، سنوات، اضافه حقوق و… از جمله مواردی است که کاملا توافقی است و بستگی به نظر کارفرما خواهد داشت.

استخدام نگهبان تهران با جای خواب

چگونه کار با جای خواب در تهران پیدا کنم؟

اگر همچنان مصر هستید که در تهران شغلی با جای خواب پیدا کنید، نیاز دارید که به صورت روزانه به آگهی استخدام کار با جای خواب در تهران دسترسی داشته باشید، پیشنهاد ما این است که به دنبال یک منبع به روز، مطمئن و حرفه‌ای برای یافتن شغل مورد نظر خود باشید، جاب‌یابی محلی است که می‌توانید مشاغل با جای خواب را به تفکیک استان و شهرستان در آن بیابید، ضمن این که آگهی‌های استخدامی روز تهران نیز به صورت جداگانه در اختیار کسانی قرار دارد که به دنبال یافتن شغل در کلانشهر تهران هستند.

در سامانه جاب‌یابی نه تنها می‌توانید مشاغل با جای خواب را پیگیری کنید بلکه سایر اخبار و آگهی‌های استخدامی دولتی، شرکت‌های خصوصی معتبر مثل فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هتل‌ها و هلدینگ‌های بزرگ را نیز می‌توانید به تفکیک مشاغل و همچنین شهرستان و استان محل سکونت خود پیگیری کمید.

اگر با عنوان کارفرما می‌خواهید از سامانه جاب‌یابی بهره‌مند شوید می‌توانید آگهی‌های استخدام سرایدار با جای خواب، استخدام نگهبان با جای خواب، یا استخدام کارگر ساده با جای خواب را در جاب‌یابی ثبت کرده و از ویژگی‌های سامانه همچون چون دسترسی به بانک رزومه و دریافت روزمه‌های مرتبط برخوردار شوید.

سوالات متداول

شرایط استخدام در تهران با جای خواب چیست؟

معمولا کارفرمایان هستند که شرایط استخدام را تعیین می‌کنند، اما یکی از مهترین شرایط داشتن وثیقه مناسب جهت اطمینان کارفرما است.

آگهی‌های استخدامی با جای خواب در تهران را چگونه دریافت کنم؟

برای دسترسی به آگهی‌های استخدامی کار با جای خواب روی عنوان روبرو کلیک کنید، کار با جای خواب و حقوق بالا

آیا مدرک تحصیلی برای مشاغل با جای خواب در تهران ضروری است؟

معمولا حداقل مدرک تحصیلی مورد نظر برای مشاغلی چون حراست و نگهبانی دیپلم است، اما ممکن است در مواردی چون پرسنل هتل، رزوشن، سرپرست کارگاه و ... از شما مدرک تحصیلی بالاتری بخواهند

  • موقعیت , تهران
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیمهم نیست

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 11 مرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

اسماعیل۴۰ساله دوفرزند ۱۲و۵ ساله شهرستانی میخوام بیام تهران کار سرایداری ونگهبانی وپایه ۳ دارم باغبانی.همه کار ازدستم میاد کار باجای خواب میخوام
07 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
محمدبر بریدارای مدرک شناسایی آمایش یک پسر5ساله دارم زن ندارم نیازبه کار نگهبانی یاسرابداری .تحصیللاتم دیپلم باتشکر09387959180
27 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
باسلام خان محمد صداقت استم اهل افغانستان دارای مدرک فوق دیپلوم رشته اداره ومدیریت، دنبال کارنگهبانی ویاکار اداری هستم ضرورت دارم لطفا همکاری کنید چون سرپرست یک خونواده ۷ نفری هستم
15 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
خسروی متاهل ۳۹ سال دنبال کار سرایداری هستم بسیار متعهد و کاری با سابقه همسرم هم میتونن کار کنن تو واحدها09188746110
15 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
علی دلفانبا سلام ادب بنده ۴۲سال سن با۱۳ سال تجربه وسابقه تامین اجتمایی دو فرزندفرزنداول۱۵ساله مصطفی دومیدخترضحا ۱۲ساله وعض مالی صفر نیازمندم به کمک منزل ندارم رازی به رضای خداوندی خدا افتخار به خانواده واولاد مهربان باشید کمک برسانید.
24 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
mostafemalake135252@gmail.comمصطفی ملکی متاهل دارای ۳فرزنددنبال کارسرایداری باخانواده وباحقوق توافقی موافقم کارفرمامیتواندباشماره بنده ۰۹۳۹۲۵۹۵۲۸۵ تماس بگیرد
11 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام بنده پسر افغانی هستم سن بیست دوساله هستم بیکار هستم
28 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
عبدالقدوس ۰۰۹۳۷۹۵۲۴۵۵۵۰سلام خدمت شما. بنده از افغانستان هستم تجربه در بخش مالی و اداری دارم . به کار نیاز مندم ممنون شما
06 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
سید مرتضی میری هنوز امتیازی از این سایت نگرفتم نا گفته نباشد که تازه ثبت نام کردم امید به خدا
16 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید