‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام کارگر ساده در کیش با جای خواب ۱۴۰۳

چگونه میتوانم به عنوان کارگر ساده در کیش استخدام شوم؟

استخدام کارگر ساده یکی از پر جستجوترین عناوین شغلی در میان آگهی‌های استخدامی است. به ویژه در مورد شهرهایی که موقعیت و شرایط بهتری از نظر اقتصادی دارند. استخدام شدن به عنوان کارگر ساده در کیش می‌تواند شرایط و درآمد خوبی را برای کسانی که به دنبال "استخدام در منطقه آزاد کیش" هستند به دنبال داشته باشد.

استخدام کارگر ساده در کیش با جای خواب ۱۴۰۳

کیش از جمله شهرهایی است که تقاضای اشتغال در مشاغل مختلف در آن بسیار بالا است. به ویژه با توجه به موقعیت تجاری و عمرانی منطقه مشاغل مرتبط با کارگری نیز از جمله مشاغلی هستند که بسیار مورد تقاضا واقع می‌شوند. استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش در مشاغل مختلف از جمله رستوران ها، کافی شاپ ها، مکان‌های گردشگری، نگهبانی و… می‌تواند هدف بسیاری از افراد جویای کار برای شغل کارگری باشد.

معرفی کوتاه جزیره کیش

جزیره زیبای کیش در جنوب ایران، در میان آبهای نیلگون خلیج فارس جزیره‌ای بی‌نظیر پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است.

بیشتر بخوانید - کار با جای خواب برای بانوان

جالب است بدانید فقط ۴ منطقه در سراسر جهان وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن‌ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می‌شود، این منطقه توریستی دارای جاذبه‌های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی حریره و… است.

استخدام کارگر ساده و مجرب در جزیره کیش ۱۴۰۳

ناگفته نمایند که گزینه‌های زیادی برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره وجود دارد، مراکز خرید زیتون، دامون، مریم ،مروارید، مرجان پردیس 1 و پانیذ تنها نمونه‌هایی از مراکز خرید در این جزیره زیبا هستند.

آیا در سال ۱۴۰۳ برای همه مشاغل کارگری در کیش جای خواب ارائه می‌شود؟

کیش یک منطقه توریستی است و مساحت محدودی دارد. ضمن این که جمعیت افراد بومی منطقه کیش آنقدرها زیاد نیست به همین دلیل است که برای بسیاری از مشاغل تخصصی و یا حتی ساده مثل کارگری، نیروی کار از خارج از منطقه استخدام می‌شود. برای راحتی نیروی کار و همچنین کاهش هزینه‌هایی مثل اسکان یا خورد و خوراک برخی از کارفرماها در کنار شغل مزایایی مثل جای خواب یا غذا را نیز برای نیروی کار خود تأمین می‌کنند اما این به آن معنا نیست که برای همه رده‌های شغلی مشابه در جزیره کیش جای خواب یا غذا مهیا است. بنابراین تنها در برخی آگهی‌های استخدام کارگر در کیش می‌بینیم که جای خواب یا خوراک نیز لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید - استخدام کارگر ساده در تهران با جای خواب

بیشتر مشاغل کارگری که مرتبط با هتل‌ها و یا رستوران‌ها هستند برای کارگران جای خواب در نظر می‌گیرند. گاهی نیز در پروژه‌های عمرانی منطقه به ویژه در پروژه‌های ساخت و ساز برای کارگران بنا، گچ کار، تأسیسات و… جای خواب در نظر گرفته می‌شود.

حقوق کارگر ساده با جای خواب در کیش چقدر است؟

بحث حقوق کارگر به ویژه در شرایطی که پای هیچ قرارداد و پیمان رسمی در میان نباشد کمی سخت است. معمولا کارگرهایی که با جای خواب استخدام می‌شوند حقوق کمتری خواهند داشت، با این حال مقداری که از حقوق آن‌ها کم می‌شود در مقایسه با مبلغی که برای اجاره مکان باید بپردازند به مراتب کمتر خواهد بود. این مسئله در مورد کارگرانی که با وعده‌های غذایی استخدام می‌شوند نیز صادق است.

استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش امروز ۱۴۰۳

معمولا اغلب کارفرماها حداقل حقوق وزارت کار را برای کارگران ساده در نظر می‌گیرند. ممکن است با توجه به شرایط کاری از جمله سختی کار، شرایط آب و هوایی منطقه و… این مقدار کمی بیشتر هم باشد و یا مثلا با مزایای بیشتری مثل بیمه همراه باشد.

آیا استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش شامل بیمه و مزایا هم می‌شود؟

همانطور که اشاره کردیم این مسئله بستگی به نظر کارفرما و توافقات میان کارجو و کارفرما خواهد داشت.

چگونه می‌توانم به عنوان کارگر ساده در کیش استخدام شوم؟

اگر به دنبال آگهی استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش هستید، باید بدانید که آگهی‌های شغلی به صورت مداوم در سایت جاب‌یابی به روز می‌شوند. شما می‌توانید با مراجعه به بخش آگهی‌های کیش تمامی آگهی‌های استخدامی مرتبط با منطقه کیش را مشاهده کرده و از میان آن آگهی‌های مرتبط با «کار در جزیره کیش با جای خواب» را بیابید.

آیا برای کار با جای خواب در کیش نیاز به ضامن هست؟

مطمئنا کارفرماهایی که برای استخدام کارگر با جای خواب اقدام می‌کنند به دنبال وثیقه و ضامن معتبر خواهند بود به ویژه اگر جای خواب کارگر در دفتر کار، رستوران و یا محل خدمت باشد، با توجه به ارزش وسایل و تجهیزاتی که در آن مکان وجود دارد، منطقی است که کارفرما از کارگر ضمانت معتبر درخواست کند که ممکن است شامل سفته، چک تضمین، ضامن کارمند و جواز کسب باشد.

شرایط استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش چیست؟

از آنجایی که عبارت «کارگر ساده» خود گویای همه چیز است باید بگوییم که برای استخدام شدن در این رده شغلی از نظر مهارتی نیاز به داشتن مهارت خاصی وجود ندارد و معمولا مدرک تحصیلی هم چندان اهمیتی ندارد، با این حال برخی از کارفرمایان ترجیح می‌دهند که حداقل مدرک دیپلم را برای کارگران ساده در نظر داشته باشند (این مسئله به محل کار کارگر و شرایط آن نیز بستگی دارد).

بیشتر بخوانید - کار در هتل‌ های مشهد با جای خواب

شرایط سنی کارگر ساده نیز بستگی به شرایط کار دارد مثلا بسیاری از کارفرماها برای کارهای خدماتی و نگهبانی از بازنشستگان استفاده می‌کنند. اما برای کارهای عمرانی و ساخت و ساز و امثال آن معمولا کارگرهای جوان‌تر مورد نظر هستند.
بسیاری از کارفرماها برای استخدام کارگر با جای خواب در کیش به دنبال افراد مجرد، غیر سیگاری، بدون سوء پیشینه، عدم اعتیاد به هرگونه مواد مخدر و متعهد هستند.

برای استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش به چه مدارکی نیاز است؟

همانطور که اشاره کردیم استخدام شدن با این شرایط معمولا یک مسئله کاملا تفاهمی است که کارفرما با کارجو در مورد جزئیات آن به تفاهم می‌رسد. مثلا ممکن است یک کارفرما از شما مدرک تحصیلی بخواهد اما این موضوع برای کارفرمای دیگر چندان جدی نباشد.

بیشتر بخوانید - استخدام نگهبان در تهران با جای خواب

به هرحال برای استخدام شدن در چنین رده شغلی معمولا کارت ملی و شناسنامه را باید به همراه داشته باشید. همچنین ممکن است کارفرما از شما معرفی نامه یا رزومه کتبی سوابق کاری گذشته‌تان را درخواست کند.

سایر نکات مهم استخدام کارگر ساده با جای خواب در کیش

ما تلاش کردیم در این مقاله کوتاه به تمام سوالات پیرامون استخدام شدن در کیش با جای خواب پاسخ دهیم. با این حال در این بخش به جمع‌بندی شرایط و نکات مرتبط با استخدام در کیش با جای خواب می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید - کار در چابهار با جای خواب

- ممکن است کارفرما اجازه تردد دوستان و آشنایان شما در محل اقامت را برای شما صادر نکند و جای خواب تنها به شما اختصاص داشته باشد.

- ارائه تضمینات لازم به کارفرما برای جلب اعتماد وی در زمان استخدام به ویژه در مورد مشاغلی که با جای خواب ارائه می‌شوند یک مورد کاملا طبیعی است.

- معمولا کارگرهای ساده با حداقل حقوق وزارت کار استخدام می‌شوند.

- بیمه شدن یا نشدن کارگر موضوعی است که به صورت توافقی بین کارجو و کارفرما انجام می‌گیرد. بنابراین بهتر است قبل از استخدام یا مراجعه به محل آگهی حتما در مورد حقوق و مزایایی مثل بیمه با کارفرما صحبت کنید.

بیشتر بخوانید - استخدام فرودگاه کیش

- شرایط سنی و تحصیلی خاصی برای استخدام کارگر ساده در کیش وجود ندارد و این مسئله بستگی به شرایط کار و نظر کارفرما خواهد داشت.

سوالات متداول

حقوق کارگر ساده با جای خواب در جزیره کیش چقدر است؟

حقوق کارگر معمولا با شرایط وزارت کار پرداخت می‌شود با این تفاوت که کارگرهایی که با جای خواب استخدام می‌شوند به نسبت حقوق کمتری خواهند داشت

آیا کار در کیش با جای خواب به ضامن نیاز دارد؟

قطعا، مطمئنا کارفرماهایی که برای استخدام کارگر با جای خواب اقدام می‌کنند به دنبال وثیقه و ضامن معتبر خواهند بود.

  • موقعیت , کیش
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیمهم نیست

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 23 بهمن 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

زهرا لزگی ازمشهدبه کاردرمنزل نیازمندم متشکرم
16 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید