‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

سایت‌های کاریابی آنلاین و اینترنتی چه مزایایی دارند؟

با ماهیت سایت‌های کاریابی آنلاین آشنا شوید

در سایت‌های کاریابی مجازی سعی می‌شود که یک تعامل مستقیم و بدون واسطه میان کارجویان و کارفرمایان برقرار باشد، این سایت‌ها با "ثبت آگهی استخدام" و انتشار استخدام‌ های روز به تفکیک شهر و استان و همچنین استخدام‌های دولتی و خصوصی و نهادهای خاص نظامی تمام اخبار و آگهی‌های استخدامی روز کشور را پوشش می‌دهند، به این ترتیب کارجو می‌تواند با مراجعه به سایت کاریابی، با توجه به طبقه بندی آگهی ها بر اساس شهر، تخصص، مدرک تحصیلی و یا ماهیت دولتی و خصوصی بودن مشاغل به آگهی‌های استخدامی هر بخش دسترسی داشته باشد.

سایت های کاریابی انلاین

مزایای استفاده از سایت‌های کاریابی آنلاین

در سال‌های نه چندان دور برای این که به آگهی‌های استخدامی روز دسترسی داشته باشید مجبور بودید که در ساعات اولیه صبح روزنامه‌های کثیرالانتشار حاوی آگهی‌های استخدام روز را از دکه‌های روزنامه فروشی خریداری کنید و در صفحات مختلف از میان فونت‌های ریز و بعضا ناخوانا آگهی‌های مناسب را انتخاب کرده و نهایتا ساعت‌های متمادی در حال تماس با شرکت‌های مختلف باشید تا از شرایط آگهی با خبر شوید، در آخر ممکن بود که تنها موفق به یافتن یک یا دو مورد آگهی متناسب با شرایط تحصیلی، تخصصی و مهارتی خود شوید که برای مصاحبه حضوری وقت بگذارید.

در شهر بزرگی چون تهران با فرصت‌های شغلی بی‌شمار دسترسی داشتن به سایت‌های کاریابی معتبر می‌تواند شانس استخدام را بسیار ساده‌تر از آنچه تصور می‌کنید در اختیار شما قرار دهد.

تاثیر پیشرفت تکنولوژی در اطلاع‌رسانی فرصت‌های شغلی

پیشرفت تکنولوژی تاثیر عمده‌ای در زندگی بشر امروز داشته است، در سال‌های اخیر دیگر نیازی به خرید روزنامه‌های کثیرالانتشار و یا مراجعه حضوری به دفاتر کارخانه‌ها و شرکت‌های بزرگ برای اطلاع از فرصت‌های شغلی و یا جستجو برای یافتن اخبار استخدام نهادهای دولتی یا بانک‌ها و استخدام شرکت هواپیمایی نیست، در سایت‌های کاریابی آنلاین کاربر می‌تواند به آسانی اخبار و آگهی‌های استخدامی روز نهادها، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی را به تفکیک عناوین شغلی و مهارتی را در اختیار داشته باشد. این مسئله کمک می‌کند تا کارجویان در فرصت مقتضی بتوانند برای ارسال مدارک و رزومه و یا شرکت در آزمون‌های استخدامی ترتیب داده شده شرکت کنند.

اطلاع یافتن از استخدام‌های دولتی و نهادهای رسمی نیز یک چالش بزرگ محسوب می‌شد، در اکثر مواقع شانس استخدام با کسانی بود که سریع‌تر از سایرین اطلاعات استخدامی نهادهای دولتی و رسمی مثل استخدام بانک‌ها، نیروهای مسلح، وزارتخانه‌ها و ... را بدست می‌آوردند.اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرایط به کلی تغییر کرده است، سایت‌های استخدامی منبع بزرگ اطلاعاتی مشاغل کشور هستند که می‌توانید مهمترین استخدام‌های روز را در آنها دنبال کنید.

سایت های کاریابی رایگان

دسترسی به آگهی استخدام امروز تهران

برای مثال سایت کاریابی تهران، سایتی است که شما می‌توانید اخبار و آگهی‌های استخدامی روز تهران را در آن دنبال کنید، بنابراین باید به دنبال سایت کاریابی باشید که این شرایط را برای کاربران مهیا می‌سازد. در سایت جاب یابی این امکان فراهم شده است که کاربران با توجه به استان محل زندگی خود به آگهی‌های استخدامی بومی دسترسی داشته باشند، به این ترتیب می‌توانید تنها آگهی‌های استخدامی مرتبط با استان و شهر خود را پیگیری کنید و در وقت و هزینه صرفه‌جویی نمایید.

طبقه‌بندی آگهی‌های استخدامی بر مبنای ردیف شغلی

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت کاریابی جاب یابی طبقه‌بندی ردیف‌های شغلی است، به این ترتیب شما برای یافتن آگهی‌های استخدامی متناسب با مدرک تحصیلی، مهارت‌ها و تخصص خود نیاز به سرگردانی در انواع آگهی‌های استخدامی نداشته و می‌توانید در طبقه مرتبط با مهارت‌های تحصیلی و تخصصی خود دنبال فرصت‌های شغلی باشید، به طور مثال این طبقه‌بندی‌ها شامل ردیف‌های شغلی مهندسی در رشته‌های مختلف، ردیف شغلی دورکاری، ردیف‌های شغلی مهارتی با مدرک دیپلم و ... می‌شود.

سایت های کاریابی اینترنتی

آگهی استخدام‌های خاص و ویژه را از دست نمی‌دهید

گاهی اوقات افراد جویای کار دنبال استخدام در مشاغل مخصوصی هستند، مشاغل دولتی، نهادهای کشوری و نیروهای امنیتی و ... از آن جمله می‌باشند، در سایت جاب یابی فرصت برای کارجویان  متقاضی این فرصت‌های شغلی خاص فراهم شده است که در اولین روزهای انتشار اخبار استخدامی نهادهای مورد نظر به اخبار و  آگهی‌های استخدامی دسترسی داشته و از این جهت فرصت استخدام در سازمان‌های مورد نظر را از دست ندهند، به طور مثال استخدام سپاه قدس از جمله مواردی است که متقاضیان بسیاری دارد، شما در سایت جاب یابی می‌توانید آخرین اخبار مربوط به استخدام در این نیروی سازمانی برون مرزی را دنبال کرده و در موعد مقتضی اقدام به ثبت نام برای استخدام نمایید.

فرصت‌های شغلی مناسب در زمان مقرر در اختیار کارجو قرار می‌گیرد

کارجویان بسیاری وجود دارند که به دنبال شانس استخدام در نهادهای دولتی، خصوصی و یا سازمان‌هایی با شرایط ویژه و موقعیت اجتماعی بالا هستند، به طور مثال شرایط استخدام در آتش‌نشانی یا شرایط استخدام مهماندار هواپیما از جمله مواردی است که می‌توان به آنها اشاره داشت. در سایت جاب یابی این عناوین شغلی پر طرفدار به صورت صفحات جداگانه‌ای که شامل اطلاعات کاربردی در زمینه مزایا و حقوق، شرایط استخدام ( از جمله مدرک تحصیلی، سن، معدل و ...) و راهنمای اطلاعاتی مراحل استخدام در آنها، طراحی شده است که کارجو می‌تواند با مراجعه به این صفحات در کنار مطالعه شرایط استخدامی و آشنایی با شغل مورد نظر آخرین اخبار و آگهی‌های استخدامی مربوط به آن را مشاهده نماید.

کاریابی اینترنتی در منزل

جستجوی عناوین شغلی مرتبط

یکی دیگر از مزایای استفاده از سایت‌های کاریابی آن است با توجه به دسته بندی شدن آگهی‌های استخدامی بر اساس دولتی یا خصوصی بودن و همچنین عناوین استخدامی و ردیف‌های شغلی تنها به بررسی آگهی‌های استخدامی مرتبط با تخصص، تحصیلات و مهارت‌های خود بپردازد و در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی کند.

ارتباط آسان با کارفرما

در سایت‌های کاریابی امکان تعامل مستقیم کارجو و کارفرما مهیا شده است، نیازی نیست که شما برای اطلاع از شرایط استخدامی به صورت حضوری به مراکز استخدام مراجعه کنید، غالبا در تمام آگهی‌های استخدامی منتشر شده اطلاعات مورد نیاز درج شده است و همچنین کارجو می‌تواند با دسترسی به اطلاعات تماس در صورت لزوم با آگهی دهنده تماس بگیرد و یا رزومه خود را به صورت آنلاین برای او ارسال کند. در صورت نیاز به همکاری و پذیرش درخواست همکاری از سوی کارجو، کارفرما با وی تماس خواهد گرفت.

دریافت آگهی‌های استخدامی مرتبط

وقتی رزومه کارجو در بانک رزومه سایت کاریابی ثبت می شود، تمام آگهی های استخدامی مرتبط با رزومه برای وی ارسال می‌شود، ضمن این که رزومه ها برای کارفرمای آگهی دهنده نیز ارسال خواهد شد. کارجو این امکان را دارد که از میان انبوه آگهی های استخدامی دریافتی شغل مورد نظر و متناسب با شرایط خود را انتخاب کند.

استفاده از سایت‌های کاریابی برای کارجویان چه مزایایی دارد؟

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط سایت‌های کاریابی به کاربران، ثبت روزمه است، برخی از سایت‌ها با توجه به سیاست‌های داخلی مدیریتی اقدام به "ثبت رزومه رایگان" کارجویان می‌کنند، به این ترتیب کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها از بانک رزومه موجود در سایت برای استخدام فرد مورد نظر با تخصص و مهارت های مورد نیاز عناوین شغلی استفاده کنند. ضمن این که کارجویان نیز می توانند با توجه به شرایط مندرج در آگهی‌های استخدامی ثبت شده از سوی کارفرمایان اقدام به ارسال رزومه خود برای کارفرما نمایند.

مزایای استفاده از سایت‌های کاریابی برای کارفرمایان

مزایای استفاده از سایت‌های کاریابی فقط برای کارجویان خلاصه نمی شود بلکه کارفرمایان نیز می‌توانند با "ثبت آگهی استخدام"در این سایت‌ها فرصت‌های شغلی موجود در آگهی خود را در معرض دید افراد جویای کار قرار دهند، ضمن این که می‌توانند به صورت مستقیم با کارجویانی که رزومه خود را در بانک رزومه سایت ثبت کرده‌اند ارتباط برقرار کنند.

این امکان به کارفرما اجازه می‌دهد فقط با کارجویانی تماس بگیرد که مهارت‌ها، تخصص، تحصیلات و سایر شرایط مورد نیاز برای احراز فرصت شغلی آن شرکت را دارا هستند. به این ترتیب در وقت و هزینه‌ها نیز صرفه جویی خوبی صورت می‌گیرد و امکان استخدام نیروی کارآمد از این طریق بیشتر خواهد بود.

سایت کاریابی ایده‌آل و معتبر چه سایتی است؟

با توجه به اطلاعاتی که در بخش های بالا به آنها اشاره شد مطمئنا به این نتیجه رسیده‌اید که یافتن شغل مورد نظر یا استخدام نیروی مورد نیاز در یک سایت کاریابی قطعا نتیجه بخش خواهد بود، اما با توجه به کثرت این سایت‌ها در فضای مجازی چگونه می‌توان از میان آنها به یک سایت معتبر و ایده‌آل دسترسی داشت؟ برای این کار به برخی نکات مهم اشاره خواهیم داشت که شما را در انتخاب کاریابی آنلاین معتبر راهنمایی می‌کند.

اخبار و آگهی‌های به روز

از جمله مهمترین نکاتی که در استفاده از یک سایت کاریابی باید در نظر داشته باشید به روز بودن آگهی‌ها و اخبار استخدامی آن است، به ویژه در مورد کسانی که به دنبال استخدام در نهادهای دولتی، نیمه خصوصی و خصوصی سرشناس و معتبر هستند باید به آگهی‌های استخدامی روز دسترسی داشته باشند تا فرصت شرکت در امتحان ورودی و یا ارسال مدارک و رزومه به نهاد مورد نظر را از دست ندهند.

کاربری آسان

یکی دیگر از مواردی که می توان به آن اشاره داشت کاربری آسان سایت کاریابی است، استفاده از خدمات سایت به آسانی برای کاربر از جمله مواردی است که باید به آن توجه کنید. در یک سایت کاربردی نظم و قوانین به خوبی قابل مشاهده است ضمن این که کارجو یا کارفرما می‌تواند به سادگی از پنل کاربری سایت برای ثبت آگهی استخدام و یا ثبت رزومه استفاده کند.

پشتیبانی مناسب

پشتیبانی مناسب در ازای ارائه خدمات به کارجو و کارفرما و پاسخگویی به سوالات احتمالی یا برطرف کردن ابهامات آنان از جمله وظایفی است که تیم‌های فعال در سایت های کاریابی باید به آن پایبند باشند، بنابراین باید سایت‌هایی را انتخاب کنید که دارای تیم پشتیبانی برای خدمات ارائه شده هستند.

حفاظت از اطلاعات کاربران

از جمله وظایف بسیار مهم یک سایت کاریابی معتبر بودن آن است، به این معنا که اطلاعات خصوصی کاربران در آن محفوظ بوده و امکان سوءاستفاده از این اطلاعات برای هیچ شخصی مقدور نباشد.

کلام آخر

مطمئنا هدف تمام سایت‌های کاریابی و استخدامی فعال در اینترنت رفع چالش‌های موجود در مسیر کارجویان و کارفرمایان سراسر کشور است، سایت جاب یابی نیز با همین هدف و امید به سهولت دستیابی به آگهی های استخدامی یا استخدام نیروی متخصص در فضایی ایمن، مناسب و بدون واسطه راه اندازی شده است.

سوالات متداول

بهترین سایت‌های کاریابی مجازی کدامند؟

سایت‌های کاریابی بسیاری فعال هستند اما سایت کاریابی جاب یابی خدمات ویژه‌ای برای کاربران در نظر گرفته است

آیا سایت‌های کاریابی مجازی دارای مجوز هستند؟

بله، سایت‌های کاریابی مجازی که بصورت رسمی و قانونی کار می‌کنند همانند سایر کاریابی‌ها دارای مجوز هستند و همچنین تاییدیه اینماد را دارند.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 23 تیر 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید