‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

کار با جای خواب و حقوق بیش از 8 میلیون تومان در تهران 1401

کار با جای خواب و حقوق بالا در تهران شامل چه مشاغلی می‌شود

تهران شهر فرصت‌های طلایی است، به همین دلیل افراد زیادی به منظور پیشرفت در زندگی و به امید یافتن کار راهی پایتخت می‌شوند. برای افراد جویای کار که به دنبال استخدام در تهران هستند بهترین گزینه کار در تهران با جای خواب است. این که کارجو در یک رده شغلی مشغول به کار شود و در کنار دستمزدی که می‌گیرد جای خواب ، حقوق بالا و مزایای دیگری از جمله بیمه، غذا و ... را نیز در اختیار داشته باشد. در این مقاله کوتاه به بررسی این شیوه استخدامی می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید - استخدام کارگر ساده در کیش با جای خواب

استخدام در چه مشاغلی با جای خواب همراه است؟

همانطور که اشاره کردیم برای بسیاری افراد بسیار مهم است که برای کار در تهران جای خواب داشته باشند، به ویژه  افرادی که از شهرستان‌ها برای کار به تهران مراجعه می‌کنند. در این صورت اولویت با مشاغلی است که علاوه بر حقوق و مزایا جای خواب نیز در اختیار شخصی که برای کار استخدام می‌کنند قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید - آگهی‌های استخدامی کار با جای خواب

معمولا مشاغلی چون کار در رستوران ، کارواش‌ها ، نگهبانی ، سرایداری و کارگر ساده در مشاغل مختلف از جمله مشاغلی هستند که استخدام در آنها با جای خواب همراه است. بنابراین تقریبا مشاغلی چون حراست، سرایداری، نگهبانی، انبارداری و گاهی اوقات مشاغل مهارتی  چون مکانیکی و ... را می‌توان با شرایطی نظیر در نظر گرفتن جای خواب جستجو کرد.

آیا برای کار با جای خواب در تهران شرایط خاصی وجود دارد؟

از آنجایی که استخدام با جای خواب نیاز به اعتبار ویژه کارجوی دارد، معمولا شرایطی مثل ارائه تضمینات لازم از جمله چک تضمینی، سفته، ضمانت کارمند یا شخص معتبر مورد نیاز خواهد بود. از جمله شرایط دیگری که در بسیاری از آگهی‌های استخدام کار با جای خواب در تهران آمده است، غیر سیگاری بودن، سلامت روان و... نیز از جمله شرایطی است که به آنها اشاره شده است.

برخی از کارفرمایان نیز شرایط دیگری چون شرایط سنی، کارت پایان خدمت یا معافیت، شرایط تحصیلی و ... را نیز به شرایط استخدامی که نام بردیم اضافه می‌کنند.

شرایط کار با جای خواب در تهران چه مزایایی برای کارجو دارد؟

این شرایط استخدام برای کارجویانی که  قصد استخدام در شهر دیگری را دارند و یا افرادی که مجرد هستند و مکانی برای زندگی در اختیار ندارند بسیار مناسب است. به این ترتیب فرد جویای کار نیاز به پرداخت هزینه‌ای برای اقامت نخواهد داشت و از نظر مالی صرفه‌جویی قابل توجهی خواهد داشت، با توجه به این که در اکثر موارد مزایایی مثل بیمه، غذا و... نیز به فرد جویای کار تخصیص داده می‌شود اینگونه مشاغل می تواند بسیار مناسب باشد. با توجه به این که زندگی در پایتخت هزینه های بسیار بالایی از نظر اجاره مکان مناسب برای اقامت و سایر مایحتاج جانبی زندگی دارد  به نظر می‌رسد این دست مشاغل می‌تواند مسیر پیشرفت افراد جویای کار در تهران را هموار کند.

آیا برای مشغول شدن به کار با جای خواب در تهران شرایط تحصیلی وجود دارد؟

با بررسی آگهی‌ها کاملا مشخص است که نمی توان در این زمینه شرایط خاصی را در نظر گرفت، این مسئله کاملا به عنوان شغلی و نظر کارفرما بستگی دارد، گاهی شرایطی مثل حداقل مدرک دیپلم برای استخدام در نظر گرفته شده است اما گاهی نیز شرایط خاصی در این زمینه وجود ندارد. می توان گفت این مسئله بیشتر به رده شغلی که در آن استخدام می‌شوید بستگی دارد.

بیشتر بخوانید - استخدام‌های امروز تهران

چگونه آگهی‌های استخدامی کار با جای خواب پیدا کنم

برای پیدا کردن این سبک مشاغل راه های مختلفی وجود دارد، در صورتی که در شهر خود به دنبال استخدام در مشاغل با جای خواب هستید می‌توانید به روزنامه‌های کثیرالانتشار شهر خود مراجعه کرده و آگهی های موجود را بررسی کنید، اما اگر به دنبال منابع جامع‌تری هستید می توانید با جستجوی عبارت " کار با جای خواب در ..." یا " استخدام با جای خواب در .... " شهر مورد نظر خود را جستجو کنید، به طور مثال " کار با جای خواب در همدان" یا " استخدام با جای خواب در جنوب" یا "کار در تهران با جای خواب" این عبارت‌ها به شما کمک می‌کند تا به آگهی استخدام های روز در شهر مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

در جاب یابی آگهی استخدام مشاغل مختلف با شرایط ویژه در شهرهای مختلف  به صورت دسته‌بندی بر اساس رده‌های شغلی و طبقه بندی استانی قرار گرفته است، همچنین مقاله‌ای با عنوان شرایط "استخدام نگهبان با جای خواب در تهران" و یا "کار با جای خواب برای بانوان" نیز منتشر شده است،  به این ترتیب می‌توانید آگهی‌های استخدامی مورد نظر خود را در استان مورد نظر و یا مرتبط با شغل  مورد نظر خود مطالعه نمایید.

  • موقعیت , سراسر کشور
  • حقوقشش تا هفت میلیون تومان
  • مدرک تحصیلیسیکل،دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 24 فروردین 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

محمد کارگر ساده و فنی هستم ۱۹ سالمه هرکاری که باشه انجام میدم جای خواب داشته باشه فقط
15 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
بهمن سیفیسلام.وقت بخیر. بنده { تعمیرکار موتورسیکلت آلماتوربند و قالب بند } هستم. لطفا اگر کاری برای بنده هست به خاطر خدا با خبرم کنید. تشکر
16 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
ایوب نوروزیآیا برا من کارگر ساده ویا نگهبانی یاانبارداری یا غیره.. وجود دارد
15 بهمن 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید