‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام شرکت پلیمر پتروشیمی آریا ساسول ۱۴۰۱

کاربران عزیز توجه داشته باشند که شرایط استخدام شرکت نفت و پتروشیمی آریا ساسول با توجه به آخرین آگهی استخدام منتشر شده از سوی شرکت در این صفحه به‌روز خواهد شد.

عناوین اصلی که طبق آخرین اخبار منتشر می شود به شرح زیر است

آگهی استخدام صنایع پتروشیمی آریا ساسول، دفترچه و کارت آزمون استخدامی شرکت پلیمر آریا سلول، نمونه سوالات و زمان ثبت نام آزمون استخدامی صنایع پتروشیمی آریا ساسول در عسلویه

آشنایی با شرکت پتروشیمی آریا ساسول

وجود منابع عظیم گازی و نفتی در خلیج فارس که بخش عمده‌ای از آن نیز در حوزه گازی پارس جنوبی متمرکز گردیده است، موجب شد توجه مسئولین محترم نظام و در نهایت مدیریت محترم صنعت به بازیابی این منابع و سرمایه‌گذاری در منطقه پارس جنوبی معطوف شود.

برنامه‌ها و طرحهای صنایع پتروشیمی آریا ساسول

برنامه ساخت ۱۷ مجتمع پتروشیمی آریا ساسول در این منطقه از کشور، در دستور کار وزارت نفت قرار گرفت. در این راستا و با توجه به برنامه‌های استراتژیک تدوین شده توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی، واگذاری مجتمع‌های تولیدی پتروشیمی به بخش خصوصی با گستردگی بیشتر دنبال شد. از اولین پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی در منطقه عسلویه در منطقه گازی پارس جنوبی، که به منظور ایجاد ارزش افزوده در منابع گاز ایجاد شد، طرح الفین نهم بود که اجرای آن به شرکت پلیمر آریاساسول واگذار گردید.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام پتروشیمی اروند ماهشهر

این طرح از مجموعه طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود که فعالیت اولیه آن تحت مدیریت شرکت پتروشیمی پارس از اوایل سال ۱۳۷۹ آغاز و در ادامه، امور مربوط به قراردادهای اجرایی و تأمین منابع مالی آن از طریق فاینانس شروع شده بود.

لازم به توضیح است که در خصوص مشارکت با طرف‌های خارجی در طرح‌های پتروشیمی آریا ساسول، ابتدا مذاکراتی از طرف شرکت ملی صنایع پتروشیمی با شرکت انگلیسی BP انجام شد، ولی در اواخر سال ۱۳۸۰ به علت طولانی شدن مذاکرات، همکاری با شرکت مذکور لغو گردید. متعاقباً شرکت ساسول آفریقای جنوبی شعبه آلمان آمادگی خود را جهت مشارکت در طرح الفین اعلام نمود و از بین طرح‌های مختلف طرح الفین نهم جهت مشارکت انتخاب شد و ظرف مدت یکسال مذاکرات به نتیجه رسید.


آزمون‌های استخدامی 1401
شرایط استخدام پتروشیمی‌های عسلویه

در راستای سیاست‌های اقتصادی برنامه سوم و با توجه به اظهار علاقه شرکت SASOL از آفریقای جنوبی، جهت مشارکت در سرمایه‌گذاری در پروژه‌های طرح الفین نهم، در تاریخ ۱۳۸۱/۰۱/۱۹ (آوریل ۲۰۰۲) تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت ساسول آفریقای جنوبی (شعبه آلمان)، به امضاء رسید و بر مبنای آن واحد الفین و نیز دو واحد پلی‌اتیلن سبک و پلی‌اتیلن متوسط و سنگین، از شرکت پتروشیمی پارس منفک و به عنوان یک مجتمع مستقل جهت اجرا به شرکت تازه تأسیس آریاساسول واگذار گردید، به این امید که این شرکت بتواند بهترین و برترین تولیدکننده پلیمر در سطح منطقه خاورمیانه محسوب گردد.

شرایط شرکت آریا سلول پس از تحریم‌ها

در سال ۱۳۹۲ پس از اوج‌گیری تحریم‌ها، شرکت ساسول آفریقای جنوبی تصمیم به خروج از مشارکت و فروش سهام خود نمود. با توجه به موافقت شریک خارجی تغییر در ترکیب سهامداران رخ داد و شرکت پارس تامین‌مجد با خریداری سهام شریک خارجی به عنوان سهام‌دار جدید در زمره ذینفعان سازمان قرار گرفت.

نحوه پرداخت سود سهامداران آریا ساسول

۱- سود سهامداران حقیقی:

سود سهام مصوب سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره‌حساب اعلام شده در سامانه سجام، توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سهامی عام) از تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۹۹ الی ۱۰ مردادماه ۱۳۹۹ پرداخت می‌شود. همچنین سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام هستند نیز از تاریخ ۱۹ مردادماه ۱۳۹۹ با مراجعه به شعب بانک تجارت سراسر کشور و با ارائه اصل و تصویر کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام کنند.

۲- صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبد گردان‌ها:

سود سهام صندوق‌ها و سبد گردان‌ها از تاریخ ۲۱ تیرماه ۱۳۹۹ پرداخت خواهد شد.

۳- سهامداران حقوقی:

سود سهامداران حقوقی از طریق واریز به‌حساب بانکی در مهلت قانونی پرداخت خواهد شد.

توجه داشته باشید که اشخاص حقوقی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبد گردان‌ها باید فرم ارائه شده در آگهی مذکور را در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت تهیه و به همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز به آدرس استان بوشهر، عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، شرکت پلیمر آریاساسول (سهامی عام)، امور سهام ارسال کنند.

لازم به ذکر است که مشکلات و سؤالات خود را می‌توانید با شماره تلفن ۸۵۹۲۳۳۵۱-۰۲۱ در میان بگذارید.

محصولات شرکت آریا سلول

اتیلن، پلی اتیلن سبک و پلی اتیلن متوسط و سنگین

اطلاعات تماس پتروشیمی آریا ساسول

مجتمع (عسلویه) آدرس: استان بوشهر، عسلویه، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس
کدپستی: ۷۵۱۱۸۱۱۳۶۵
تلفن: ۸۵۹۲۰۰۰۰ ۲۱ ۹۸+
نمابر: ۳۷۲۶۴۱۷۷ ۷۷ ۹۸+

دفتر مرکزی پتروشیمی آریا ساسول

آدرس: تهران، خیابان ولی عصر، بالاتر از خیابان ظفر، نبش خیابان شهید ناصری شماره ۲۵۵۱، برج کیان، طبقه هفتم
صندوق پستی: ۸۳۹۳-۱۵۸۷۵
کد پستی:۱۹۶۸۶۴۳۱۱۱
تلفن: ۸۵۹۲۰۰۰۰ ۲۱ ۹۸+
نمابر: ۸۸۶۴۵۱۹۳ ۲۱ ۹۸+

وبسایت شرکت پتروشیمی آریا سلول : aryasasol.com


سوالات متداول

شرایط استخدام در شرکت پتروشیمی آریا ساسول چگونه است؟

شرکت پتروشیمی پلیمر آریا ساسول همانند سایر شرکت‌های پتروشیمی برای جذب نیرو دارای شرایط خاصی هستند که در مقاله موجود است.

چگونه به آگهی‌های استخدامی پتروشیمی آریا ساسول دسترسی داشته باشیم؟

جهت دسترسی آسان به اخرین اخبار استخدامی شرکت آریا ساسول در سایت جاب‌یابی عضو شوید.

اطلاعات تماس

  • تلفن / همراه : ۸۵۹۲۰۰۰۰
  • ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 18 خرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

علیرضاسلام بنده بومی استان بوشهر هستم و خدمت سربازی هم رفته ام و مدرک کارشناسی مهندسی کامپیوتر دارم جویای کار در منطقه ویژه هستم
07 بهمن 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید