‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط و زمان ثبت نام آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی انتخاب برای کار در عسلویه و قشم

کاربران عزیز لطفا توجه داشته باشند که شرایط استخدام در شرکت نفت و پتروشیمی انتخاب» با توجه به آخرین آگهی استخدام منتشر شده از سوی شرکت در این صفحه به‌روز خواهد شد.

نکته، عناوین این صفحه بر اساس آخرین اخبار و آگهی‌های استخدامی زیر به‌روز می‌شود.

استخدام شرکت پتروشیمی انتخاب، استخدام در شرکت توسعه صنایع پتروشیمی پلی استایرن انتخاب، استخدام پتروشیمی انتخاب برای کار در عسلویه، آگهی‌های استخدامی مجتمع شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی گروه توسعه و سرمایه‌گذاری انتخاب

آشنایی با شرکت پتروشیمی انتخاب

شرکت توسعه صنایع پتروشیمی پلی استایرن انتخاب با ظرفیت تولید 250 هزار تن پلی استایرن انبساطی در سال، در سفر دکتر روحانی ریاست محترم جمهور به عسلویه در راستای سیاستهای اقتصاد مقاومتی از سوی ایشان افتتاح شد.این مجتمع بزرگ تولید پلی استایرن که به عنوان بزرگترین مجتمع تولید پلی استایرن انبساطی خاورمیانه شناخته می شود، در فاز ۲ عسلویه در زمینی به مساحت ۵٫۸ هکتار و با ظرفیت تولید 250 هزار تن پلی استایرن انبساطی (EPS) در سال با نام پتروشیمی انتخاب توسط جوانان کشور و نیروهای متخصص شرکت پلی استایرن انتخاب مهندسی، نصب، پیش راه‌اندازی و راه‌اندازی شد.

سرمایه‌گذاری گروه انتخاب در صنایع پتروشیمی

گروه صنعتی انتخاب به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های اقتصادی-اجتماعی کشور، مجری و سرمایه‌گذار این پروژه محسوب می شود که پیش از این در صنایع مختلف به ویژه صنعت لوازم خانگی فعالیت داشته و اسنوا به عنوان برند ملی لوازم خانگی ایران، از برندهای این گروه صنعتی و سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. طرح افتتاح شده پلی استایرن اسنوا با سرمایه ای بالغ بر 120 میلیون دلار ارزی و 2500 میلیارد ریالی به بهره‌برداری رسید که سرمایه‌گذاری این پروژه تماماً با آورده نقدی سهام‌دار پروژه صورت پذیرفته است.

بیشتر بخوانید - رشته های مورد نیاز استخدام شرکت نفت

گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب به پشتوانه سال‌ها تجربه موفق در عرصه صنعت و با بهره‌گیری از الگوی شرکت‌های بزرگ جهانی، با در اختیار داشتن بزرگ‌ترین زنجیره تولید لوازم خانگی کشور، همگام با رویکرد استراتژیک خود مبنی بر تکمیل چرخه تولید و زنجیره ارزش، برای تامین مواد اولیه کارخانجات لوازم خانگی ایران و سایر صنایع پایین دستی مصرف‌کننده محصولات پلیمری، وارد عرصه صنایع  پتروشیمی و پیرو آن حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی گردید.

مجتمع شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی گروه توسعه و سرمایه‌گذاری انتخاب

مجتمع شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب، در زمینه تولید، تامین تجهیز و راه‌اندازی بخش‌های مختلف این صنعت کلیدی تاسیس گردید و فعالیت خود را آغاز نمود. این گروه با تکیه بر امکانات، تجارب گسترده در صنعت و توانمندی‌های کارشناسان مجرب و کارآزموده خویش در بخش تولید، مجتمع‌های فرمالین و پلی استایرن به زودی راه اندازی شده و طرح‌های تولید LAB، متانول برای تولید خوراک مجتمع پارک فرمالین (فرماکام) و همچنین محصولات پایین دست متانول از قبیل متیل آمین‌ها، استیک اسید و MTBE، مجتمع نیتروکام با محصولات آمونیاک مایع، آمونیوم فسفات، آمونیوم نیترات و نیتریک اسید، پنتان، کلرآلکالی، پلی اکساید و پروپیلن گلایکول نیز در دست اقدام است.

شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی گروه انتخاب:

شرکت‌ها و هلدینگ‌های بسیاری زیر مجموعه گروه صنعتی انتخاب هستند که شامل فهرست زیر می‌شود

صنایع ارکان ساختار برتر آرمان

شرکت صنایع ارکان ساختار برتر آرمان با هدف دستیابی به دانش طراحی و ساخت واحدهای پتروشیمی و مدیریت واحدهای در حال بهره‌برداری داخل و خارج از کشورتاسیس گردید و در ارائه خدمات مهندسی، ممیزی و بازرسی به شرکت‌های داخلی و خارجی و تولید انواع مواد پتروشیمی پایه گاز و نفت، مواد شیمیایی و کاتالیست‌ها فعالیت می‌کند.

تبدیل شدن به یکی از 5 شرکت صاحب نام و مطرح در زمینه طراحی، خرید، ساخت و بهره‌برداری از واحدهای پتروشیمی از اهداف این شرکت است. در اختیار داشتن مجموعه مهندسی توانمند آشنا با فرآیند پتروشیمی و نرم افزارهای مربوطه، برخورداری از اعتبار و آشنایی مطلوب با سازندگان و تامین کنندگان داخلی و خارجی، بهره‌گیری از مدیران توانمند در بخش‌های مدیریت مهندسی، خرید،ساخت، نصب و راه اندازی از توانمندی‌ها و امکانات علمی و فنی این شرکت است.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام شرکت پتروشیمی امیر کبیر ماهشهر ۱۴۰۱

شرکت ارکان ساختار برتر آرمان مجری یک واحد 250 هزارتنی تولید پلی استایرن انبساطی (EPS) در پارک استایرن واقع در عسلویه است که تنها از منابع گروه انتخاب استفاده نموده و پیشرفت‌های بسیار مناسبی دارد. در این واحد بیش از 15 نوع گرید پلی استایرن انبساطی تولید شده که در صنایع مختلف از قبیل لوازم خانگی، ساختمان و غیره کاربرد دارد.
این مجتمع در زمینی بالغ بر 6 هکتار در شمال پارک استایرن واقع در فاز 2 پتروشیمی عسلویه احداث شده است . خوراک این طرح مونومر استایرن ( از طریق پتروشیمی پارس به میزان 235 هزارتن ) و پنتان توسط گروه انتخاب ( از طریق شرکت پترو صنعت نفتا لیان پارس ) تامین می‌گردد.

شرکت بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی قشم

شرکت بین‌المللی نفت، گاز و پتروشیمی قشم به‌عنوان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های وابسته به بخش خصوصی در عرصه تولیدات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با خرید و تحصیل مالکیت زمینی بالغ بر 200 هکتار در منطقه آزاد قشم فعالیت می‌کند.
این شرکت در حال حاضر مجری سرمایه‌گذاری و احداث 3 مجتمع متامونیا (متانول و محصولات پایین دست) ، فرماکام ( مجتمع پارک فرمالین) و نیتروکام (با محصولات آمونیاک مایع،آمونیوم فسفات،آمونیوم نیترات و نیتریک اسید) است.

مجتمع فرماکام

این شرکت مجری طرح پارک فرمالین در قشم و در حال ساخت و نصب تجهیزات می باشد. پارک فرمالین مجموعه‌ای از محصولات تولیدی پایین دست فرمالین است که 450 هزارتن فرمالین تولیدی، تبدیل به محصولاتی نظیر اوره فرمالدئید تغلیظ شده UFC) SNF/SMF )، متیلال، هگزامین، انواع رزین‌های MF/UF/MUF ، پلی استال (POM) و پارافرمالدئید خواهد گردید. مجتمع فرماکام تنها مجتمع پایین دستی متانول در ایران است که با توجه به ظرفیت واحدهای فعال و طرح های آتی ظرفیت تولید متانول کشور (بیش از 12 میلیون تن در سال) ایجاد چنین مجتمع‌های از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

بیشتر بخوانید - استخدام پتروشیمی عسلویه 1401

فاز اول این مجتمع تولید فرمالین از متانول و فاز دوم آن تولید محصولات پایین دست است که در زمینی بالغ بر 15 هکتار و با تکنولوژی Sadepane ایتالیا به‌عنوان یکی ازآخرین فرایندهای مدرن جهان و دوستدار محیط زیست در حال احداث است.
محصولات این طرح UFC با ظرفیت 50 هزار تن در سال، SNF/SMF با ظرفیت 30 هزار تن در سال، متیلال با ظرفیت 30 هزارتن در سال، هگزامین با ظرفیت 20 هزارتن در سال، رزین های MF/UF/MUF با ظرفیت 60  هزارتن در سال، پلی استال با ظرفیت 40 هزارتن در سال، پارافرمالدهید با ظرفیت 20 هزارتن در سال است. مجتمع‌های متامونیا و نیتروکام نیز طرح‌های در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای احداث هستند.

پترو صنعت نفتا لیان پارس

شرکت پترو صنعت نفتا لیان پارس مجری طرح جدا سازی و تولید پنتان برای مصرف در طرح‌های پلی استایرن انبساطی در زمینی بالغ بر 2 هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دست احداث است. این پروژه خوراک خود را از پتروشیمی برزویه دریافت می‌کند. تامین خوراک پنتان از شرکت پتروشیمی برزویه و یا سایر منابع و تبدیل و توزیع آن مطابق با مشخصات خوراک مورد نیاز شرکت ارکان ساختار برتر آرمان و شرکت کیمیا صنایع دالاهو از اهداف این شرکت می باشد و تبدیل شدن به شرکت اول توزیع کننده پنتان در منطقه عسلویه نیز از اهداف این شرکت می باشد. ظرفیت تولید این مجتمع در فاز اول 50 هزارتن و در فاز دوم 120 هزارتن در سال است.

شرکت پلی استایرن پترو رامشه

شرکت پترو رامشه جهت تولید پلی استایرن معمولی (GPPS) با ظرفیت 60 هزار تن در قالب دو خط 30 هزار تنی در زمینی بالغ بر 8.5 هکتار احداث خواهد شد. علاوه بر تولید پلی استایرن ، کامپاندینگ GPPS با ظرفیت 30 هزار تن در سال در قالب دو خط 15 هزار تنی برای تولید انواع کامپاند های پلی استایرنی و پلی الفینی در نظر گرفته شده است. پلی استایرن، امروزه بعد از پلی اتیلن یکی از پر مصرف‌ترین پلیمر‌های جهان به شمار می‌رود؛ وکاربرد اصلی این محصولات برای تولید اجزاء لوازم خانگی ، عایق الکتریسیته و غیره است. واحد اولین و تنها تولید کننده این محصول در ایران است. این پروژه در پایان سال 2016 به بهره برداری رسید.

پتروکیمیای انتخاب نوین اروند

شرکت پتروکیمیای انتخاب نوین اروند به منظور تولید LAB با ظرفیت سالانه 40 هزارتن درزمینی بالغ بر 4 هکتاردر اروند احداث می‌گردد. مواد اولیه LAB ، نرمال پارافین و بنزن بوده و در تولید تمامی پودرهای شوینده البسه اعم از دستی و ماشینی ( کاربرد خانگی و صنعتی) و غیره با ویژگی‌های قدرت پاک کنندگی بالاو قیمت ارزان کاربرد دارد. بازارهدف این محصول برای صادرات به کشور عراق و سایر کشورها از قبیل هند و چین می باشد. این پروژه در پایان سال ۲۰۱۶ به بهره‌برداری رسید.

شرکت رویان پلیمر آریا

شرکت رویان پلیمر آریا برای ایجاد و راه‌اندازی کارخانجات محصولات پلیمری و پلاستیکی، شیمیایی و پتروشیمی و صنایع پایین دستی تاسیس گردیده است. مشاوره مدیریت (MC)، مشاوره فنی مهندسی، انجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی و ارائه به بانک‌ها جهت اخذ تسهیلات، مهندسی پایه و تفصیلی و خدمات مهندسی خرید و تامین تجهیزات از جمله فعالیت‌های این شرکت است.

شرکت پلی استایرن کیمیا صنایع دالاهو

شرکت کیمیا صنایع دالاهو جهت تولید پلی استایرن انبساطی با ظرفیت سالانه ۱۲۰ هزار تن در زمینی بالغ بر ۳٫۷ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (پارک استایرن) احداث گردیده است. در حدود ۵۰ هزارتن از پلی استایرن انبساطی تولید شده در این مجتمع به بازارهای اروپا، آسیا و خاورمیانه صادر خواهد شد. در این مجتمع انواع گرید پلی استایرن انبساتی معمولی و مقاوم در برابر آتش تولید خواهد شد. این طرح در سال ۲۰۱۵ به بهره برداری رسید.

شرکت مهندسین مشاور هم اندیشان صنعت مبنا

شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا با ۲۷ پروژه معماری ، ۵ پروژه مرمت و شرکت مهندسین مشاور هم اندیشان صنعت ارائه کلیه خدمات طراحی مهندسی پایه و تفصیلی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی را بر عهده داشته و همچنین عملیات تحلیلگری فرآیندهای شیمیایی و پترو شیمی را انجام می دهد.

این شرکت مفتخر به انتقال مفهومی تکنولوژی از خارج کشور برای اولین بار و ارتقای آن در سطوح مورد نیاز است. از این رو با توجه به توان تجاری سازی ایده ها و طرح های پژوهشی صنعت نفت ، گاز و پترشیمی موفق به دریافت اولین لیسانسور دانش فنی ایران در گروه محصولات پلی استایرن گردید. شرکت هم اندیشان صنعت توان اجرای پروژه‌های EPC یا همان کلید تحویل را از مطالعه ایده تا عرضه محصول نهایی در مقیاس صنعتی و پایلوت در اختیار دارد.

شرکت‌های زیر مجموعه هلدینگ بازرگانی گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب

هلدینگ بازرگانی گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب فعالیت‌های خود را براساس نیازهای اولویت‌دار حوزه‌های اقتصادی و صنعتی کشور از طرق شرکت‌های بسپار شیمی سپیدان، شرکت کالای پتروشیمی، شرکت بازرگانی بین‌الملل کالای پتروشیمی، شرکت خدمات حمل و نقل دریایی انتخاب امین، شرکت مهندسی و توسعه و شرکت حمل و نقل بین‌المللی انجام می‌دهد.
مهمترین فعالیت‌های هلدینگ بازرگانی تأمین کالاهای مورد نیاز شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی، نساجی و آب و برق، فعالیت‌های تجاری محصولات پتروشیمی و گاز مایع، عملیات بانکرینگ، احداث مخازن ذخیره‌سازی و جایگاه‌های عرضه سوخت و حمل نقل کالاها از بنادر است.

هلدینگ بازرگانی فعالیت خود را با بهره‌مندی از دفاتر منطقه‌ای و شرکت‌های وابسته و بیش از ۲۱ شرکت غیر ایرانی در ۱۷ کشور دنیا مانند چین، امارات متحده عربی، ترکیه، سوریه، کره جنوبی، روسیه، تاجیکستان، ایتالیا، سنگاپور، عراق، اربیل، هند، عمان، تایوان، آلمان، اتریش و انگلستان انجام می‌دهند.

شرکت بازرگانی بین‌المللی کالای پتروشیمی

شرکت بازرگانی بین‌المللی کالای پتروشیمی با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین‌الملل شکل گرفت. این شرکت به فعالیت در بازارهای بین‌المللی مشغول بوده و به عنوان یک شرکت تجاری در حوزه پتروشیمی با شرکت‌های تولیدی داخلی همکاری کرده و به بهترین نحو از آنها پشتیبانی می‌نماید. حوزه اصلی فعالیت‌های این شرکت عمدتا خرید و فروش مواد شیمیایی و آروماتیک، محصولات نفت، پلیمر، گاز مایع و کود است.

شرکت بازرگانی بین‌المللی کالای پتروشیمی از طریق دفاتر خود در اقصی نقاط دنیا نظیر کشورهای: چین، امارات، ترکیه ، تایوان ، سنگاپور و کره جنوبی مشغول به فعالیت است. شرکت بازرگانی بین‌المللی کالای پتروشیمی با تمرکز فعالیت‌های خود در حوزه بین‌الملل، نفت ومحصولات پتروشیمی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین می‌نماید.

این شرکت حمل و نقل محصولات پتروشیمی به کشورهای آسیای میانه از طریق ایران را انجام می‌دهد. شرکت کالای پتروشیمی با هدف متمرکز کردن تدارکات و انبار داری در صنعت پتروشیمی ایران شکل گرفت و اکنون پس از 15 سال فعالیت موفقیت‌آمیز، یکی از تامین کنندگان نیازهای صنعت انرژی ایران و کشورهای منطقه در زمینه‌های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نیروگاههای برق و شرکتهای آب و فاضلاب است.

انجام کلیه امور بازرگانی از قبیل خرید، فروش و سوآپ محصولات گوناگون صنعت نفت و همچنین تامین اقلام پرمصرف و مهم آنها، ارائه خدمات انبارداری و مخزن داری، حمل و نقل کالا، بیمه و خدمات گمرکی و ترخیص محصولات گوشه‌ای از فعالیت‌های این شرکت را تشکیل می‌دهد.

استفاده از روش‌های علمی مطابق با استانداردهای جهانی، بررسی وضعیت شرکت‌های پیشرو بین‌المللی مانند سابیک، تومن و… در ارائه خدمات انبارداری، تدارکات و خریدهای داخلی و خارجی؛ شرکت کالای پتروشیمی را در بازارهای ملی و فراملی به مجموعه ای ممتاز و معتبر تبدیل نموده است. اعتباری که تاثیرات غیر قابل انکاری در کاهش هزینه های فعالیت‌های زنجیره تامین کالای صنعت ایران دارد.

شرکت بسپار شیمی سپیدان تهیه

شرکت بسپار شیمی سپیدان تهیه، تأمین و تحویل به موقع مواد اولیه مورد نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حوزه‌های مختلف را در کمترین زمان ممکن با قیمت‌های رقابتی و کیفیت برتر بر عهده دارد. این شرکت بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه کارخانجات نساجی در ایران است. تسهیل در خرید مواد اولیه، معرفی گریدهای جایگزین و یا مکمل های بهبود دهنده تولید با قیمت مناسب‌تر، توانایی تهیه، تأمین و ارسال به صورت دوره‌ای، صدور پروفرما، فروش ریالی یا ارزی، انجام عملیات ترخیص کالا، بارگیری و حمل، مذاکرات و عملیات خرید از ابتدا تا انتها، سرمایه گذاری در تولید، مهندسی فروش و مهندسی تولید قسمتی از توانایی های این مجموعه است.

شرکت بسپارشیمی سپیدان ،در راستای توسعه برنامه‌های بازرگانی و با تکیه بر توانمندی‌های بازرگانی بین‌الملل و دفاتر خارجی خود، آماده تامین انواع روانکارهای صنعتی برندهای معتبر جهانی نظیر Mobil، Shell، SKF، Ingersoll Rand است. این شرکت توانایی تهیه قطعات، لوازم جانبی و فیلترهای کمپرسور از شرکت Ingersoll Rand را نیز دارا است. لازم به ذکر است که کالاها بصورت اصل (Original) بوده و علاوه بر عرضه محصولات فوق، امکان ارائه هر گونه خدمات فنی و مشاوره‌ای در خصوص انواع روانکار‌های صنعتی، توسط کادر مجرب این شرکت وجود دارد.

شرکت خدمات سوخت رسانی دریایی انتخاب امین برتر

شرکت خدمات سوخت رسانی دریایی انتخاب امین برتر با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، به صورت ماهیانه 100 هزار تن نفت کوره را در بندر چابهار و آب های مشرف تحویل گرفته و به فروش می‌رساند. این شرکت با احداث مخازن 5 تا 10 هزار تنی دارای ظرفیت ذخیره‌سازی 60 هزار تن نفت کوره و همچنین مخازن گازوئیل با ظرفیت 10 هزار تن و روغن کشتی با ظرفیت 7 هزار تن در بندر عباس و چابهار آماده خدمت رسانی به تمامی کشتی های منطقه می باشد. علاوه بر سوخت رسانی دریایی با در اختیار داشتن انبار و سردخانه جهت نگهداری مواد غذایی و آب شیرین اقدام به تامین احتیاجات کارکنان و مسافران کشتی‌ها می‌نماید.

مالک و مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب کیست؟

محمدرضا دیانی ، متولد ۱۷ آذرماه سال ۱۳۵۴ در شهر اصفهان است. وی در حین تحصیل در حوزه علمیه قم، به توصیه آیت‌الله میرزا جواد تبریزی برای کمک به توسعه فعالیت‌های صنعتی پدر که بسترساز گسترش اشتغال‌زایی برای جوانان منطقه می‌شد، به زادگاه خود بازگشت.

پدربزرگ و پدر وی، از پیش کسوتان صنعت اصفهان بودند که در سال ۶۷، با احداث کارخانه تولید اجاق گاز در این شهر، سنگ بنای گروه صنعتی انتخاب را بنیان گذاشتند. محمد رضا نیز به پشتوانه آنچه از خانواده صنعتگرش به یادگار مانده بود، اقدام به تاسیس و توسعه خطوط پیشرفته و تکنولوژیک لوازم خانگی و همگام با آن انتقال دانش روز این صنعت به کشور کرد.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد. این گروه در حال حاضر متشکل از هلدینگ‌های: “  لوازم  خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد ، ساختمان و گردشگری و بازرگانی”   و همچنین مجتمع پژوهشگاه و دانشگاه‌های انتخاب و بنیاد خیریه آلا در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های  اقتصادی، اجتماعی بخش خصوصی در کشور ایران فعالیت می‌کند.

کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه صنعتی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون فعالیت از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان‌های متعالی و چشم‌انداز خود است.

نمونه سوالات پتروشیمی انتخاب چیست و چگونه برای مصاحبه استخدام آماده شویم؟

جهت دسترسی به نمونه سوالات و مصاحبه استخدامی شرکت‌های پتروشیمی لازم است سوالات سال‌های گذشته را از طریق اینترنت دانلود و مطالعه نمایید.

مالک و مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب کیست؟

محمدرضا دیانی ، متولد ۱۷ آذرماه سال ۱۳۵۴

شماره تلفن، سایت و آدرس دفتر مرکزی پتروشیمی انتخاب در تهران

دفتر مرکزی :تهران، میدان فاطمی، خیابان گمنام، کوچه 2/1، پلاک 85، واحد 6

تلفن‌های: 02186054331 331 و 193 53 63 0919

وبسایت: epsco.ir


سوالات متداول

چگونه در پتروشیمی انتخاب استخدام شویم؟

استخدام در شرکت پتروشیمی انتخاب از طریق آزمون می‌باشد.

چگونه از زمان استخدام شرکت پتروشیمی انتخاب مطلع شویم؟

برای اطلاع از جدیدترین اخبار و آگهی‌های استخدامی شرکت‌های پتروشیمی از جمله پتروشیمی انتخاب در سایت جاب‌یابی عضو شوید.

رشته‌های مورد نیاز استخدام در شرکت‌های پتروشیمی چیست؟

شرایط استخدام و رشته‌های مورد نیاز جهت شرکت در آزمون استخدامی شرکت‌های پتروشیمی همزمان با آگهی استخدامی منتشر می‌شود.

اطلاعات تماس

  • تلفن / همراه : 02186054331
  • ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 19 خرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

بهرام زارعدرود وعرض ادب خدمت مدیران محترم گروه انتخاب : بهرام زارع خفری هستم راننده لیفتراک باسابقه کاری بالا۰۹۱۷۲۴۴۱۷۵۴ممنون شماهستم
08 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
مهدی نجفیسلام عرض ادب جوانم جویای کار قبلنا در پتروشیمی انتخاب کار کردم لطفا من ب استخدام شرکت در بیارید هر کاری هم بگیدانجام میدم شرایط زندگیم سخت سخت شده
26 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
:سلام عرض ادب اینجانب مهدی نجفی هستم اگ امکانش هست بنده استخدام کنید درضمن بنده همکاری با شرکت انتخاب داشتم ممنون میشم ب در خواستم موافقت کنید ۰۹۰۵۶۹۶۰۶۷۳
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید