‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرط معدل زیر 14 برای استخدام در سپاه مشخص شد - جدید ۱۴۰۲

آیا شرط معدل برای استخدام در سپاه زیر 14 است؟

شرط حداقل معدل زیر 14 برای استخدام سپاه در سال ۱۴۰۲، اگر شما هم از جمله افرادی هستید که علاقه زیادی به استخدام با مدرک دیپلم در سپاه پاسداران دارید باید بدانید استخدام در سپاه علاوه بر شرایط عمومی دارای شرایط اختصاصی است که یکی از مهمترین آن‌ها شرط معدل است.

شرط معدل استخدام در سپاه ۱۴۰۲

سپاه پاسداران یکی از محبوب‌ترین ارگان‌های نیروهای مسلح به شمار می‌رود و برای استخدام در این نهاد انقلابی یک سری شرایط عمومی، اختصاصی و شروط دیگر نیز همانند شرط معدل دارد.

بیشتر بخوانید - حداقل معدل برای استخدام آموزش و پرورش

افرادی که به استخدام سپاه در می‌آیند مأمور به انجام وظایف متفاوتی بوده که شامل شغل نظامی، کارمندی و شغل مشترک می‌شود.

اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا برای استخدام در سپاه شرط معدل وجود دارد یا خیر باید بگوییم بله، ضمن اینکه استخدام در سپاه برای تمامی مقاطع از جمله دیپلم، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکان‌پذیر است یکی از شرایط مهم استخدام در سپاه شرط معدل است.

ناگفته نماند از آن جایی که ممکن است شرط معدل برای استخدام در سپاه هر سال تغییر کند، به شما توصیه می‌کنیم حتما در سامانه جاب‌یابی عضو شوید و آخرین اطلاعات مربوط به استخدام در سپاه را به محض انتشار دریافت کنید.

آیا گزینش سپاه شرط معدل دارد؟

حداقل معدل برای استخدام در سپاه آقایان

طبق آخرین اخبار منتشر شده از مرکز سپاه حداقل معدل برای استخدام آقایان در سپاه 14 است ، البته همانطور که اشاره شد برای کسب اطلاعات بروزتر همواره به سایت استخدام جاب یابی سر بزنید و یا با "ثبت رزومه رایگان" آخرین اطلاعات را دریافت کنید.

شرط معدل استخدام در سپاه برای بانوان با مدرک دیپلم

یکی از تسهیلاتی که برای استخدام بانوان در سپاه در نظر گرفته شده است، این است که حتی با داشتن مدرک دیپلم نیز می‌توان به استخدام این ارگان درآمد.

بر این اساس، شرایط سنی استخدام با دیپلم یا مدارک بالاتر از آن در سپاه برای بانوان، حداق ۱۸ و حدکثر ۲۳ سال می‌باشد. این متقاضیان چنانچه از شرایط عمومی برخوردار بوده و صلاحیت آن‌ها مورد تائید گزینش قرار گیرد، در سپاه استخدام می‌شوند.

شرط معدل برای استخدام در سپاه بانوان

البته، حداقل معدل مجاز برای دارندگان دیپلم، ۱۴ سال است و چنانچه از این کمتر باشد، امکان استخدام وجود نخواهد داشت. گفتنی است که احتمال تغییر قوانین موجود وجود دارد. به همین دلیل، داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از جدیدترین تغییرات ضوابط در این زمینه با همکاران ما تماس حاصل فرمایند.

سوالات متداول

آیا برای استخدام در سپاه شرط معدل وجود دارد؟

بله، سپاه پاسداران نیز همانند بسیاری از نهادهای کشوری و لشکری دارای شرایط عمومی و اختصاصی برای استخدام هستند که شراط معدل یکی از شرایط استخدام است.

چگونه از شرایط و زمان استخدام سپاه پاسداران مطلع شویم؟

برای اطلاع از شرایط و زمان استخدام سپاه پاسداران در سایت استخدامی جاب یابی عضو شوید.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 26 مرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

حسین یعقوبیسلام بند در سال اخر ۸۷ قرادادی در سپاه کار کرده ام .ودرسال۹۲ پیمانی تموم شده الان بعداز چند سال سراغ پروند ها م کرد ه ام ولی جوابگو نیستم .که چرا کار نیمه کار ام رو درست نمی کند .مروند ه ام در جای کشید شده که ی کد کارم درست می شود انجام ندادن وتا الان ایراد کارم نمیگن لطف کنید جواب وحرف بنده رو به گوش برسونید
29 آبان 2022پاسخ به این دیدگاه
ابوالفضل روان سالار من سربازی رفتم سربازی مرز بودم دیپلم هستم هدفم اینه که سربلندی کشورم
04 مهر 2022پاسخ به این دیدگاه
الیاسسلام بنده فرزند جانباز 5درصد متولد 1370عضونیروی پاره وقت سپاه ایا امکان دارد که در سپاه به صورت پیمانی یا رسمی استخدام بشم ممنون
19 مرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
علی حمزه خسروی سلام من عشقم نظام سربازی رفتم دیپلم دارم هشت سال بسیجم آمادگی بدنی و جسمی عالی دارم سن ۲۴ساله خواهشن استخدام کنید
15 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام وقت بخیر شرط معدل برای رشته علوم انسانی برای استخدامی سپاه چند هستش؟
16 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
سپوسلام گزینش محله تا استخدام سپاه چقد طول میکشه؟؟
08 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
احمدرضامن دارم میرم سپاه پاسدران میمند فارس
28 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
مهدی شیخ زادهسلام من بسیجی هستم میخوام استخدام کنم در سپاه باشم ولی پایان خدمت ندارم میشه در سپاه ثبت نام کنم مدرک تحطیلی سیکل
15 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
:نرو .ما که رفتیم .اخرش شدیم خرخسته صاحبش هم ناراضی
داداش:خوب همون مدرک سیکل که به جای تحصیل نوشتی تحطیل تو همون بسیج بمونی بهتره از من گفتن بود
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید