‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام بانک ملی ۱۴۰۱ (شرایط و زمان ثبت نام در آزمون)

هرآنچه باید در مورد استخدام بانک ملی در سال ۱۴۰۱ بدانید

استخدام بانک - کارجویان عزیز، اخبار استخدامی بانک ملی ایران اعم از شرایط سنی استخدام در بانک ملی تاریخ استخدام، آزمون‌های استخدامی، رشته‌های مورد نیاز استخدام در بانک ملی و سوالات تخصصی بانک ملی پس از انتشار توسط بانک بصورت فوری در این صفحه برای استحضار شما عزیزان بروزرسانی می‌شود.

برای اطلاع از اخبار و تاریخ دعوت به همکاری بانک ملی ایران لطفا به صورت متناوب به سایت جاب‌یابی سر بزنید و یا با عضویت در خبرنامه سامانه، اخبار پس از انتشار برای شما ارسال خواهد شد.

استخدام بانک ملی در سال 1401

بانک ملی یکی از بانک‌هایی است که متقاضیان زیادی جهت استخدام دارد. بنابراین داشتن آگاهی لازم از شرایط و ضوابط استخدام در بانک ملی به شما کمک می‌کند تا در این راه موفق‌تر عمل کنید. معمولا استخدام در بانک ملی ضوابط خاصی دارد از جمله شرط حداقل معدل برای شرکت در آزمون استخدامی یا تحصیل در برخی رشته‌های خاص و… از آن جمله است. در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با نکات مهم، منابع آزمون استخدامی بانک ملی، شرایط ثبت نام آزمون بانک و… آشنا کنیم.

شرایط استخدام بانک ملی

استخدام در بانک ملی شرایط و ضوابط خاص خود را دارا است. برای این که بتوانید در آزمون استخدامی این بانک شرکت کنید باید دارای حداقل معدل مشخصی باشد و همچنین در رشته‌های تحصیلی مورد نیاز این بانک تحصیل کرده باشید. معمولا برای دسترسی آسان و سریع به تاریخ ثبت نام آزمون بانک ملی و یا شرایط استخدامی بهتر است به صورت منظم در حال پیگیری اخبار مربوط به آن باشید.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام بانکها در سال 1401

اخبار مربوط به استخدام بانک ملی را می‌توانید در سایت‌های بازاریابی و اخبار استخدامی، روزنامه‌های کثیرالانتشار و همچنین اخبار رسانه‌ها دنبال کنید. معمولا شرایط استخدام و پذیرش در بانک ملی به دو گروه شرایط عمومی و شرایط اختصاصی تقسیم می‌شود.

اهمیت آگاهی از شرایط استخدامی بانک ملی زمانی مشخص می‌شود که شما در صورت نداشتن شرایط لازم نمی‌توانید در آزمون ثبت نام کنید، بنابراین بهتر است با بررسی دقیق این شرایط در سالهای گذشته خود را برای آزمون جدید استخدامی بانک ملی آماده کنید.

شرایط عمومی استخدام در بانک ملی

آگهی استخدام بانک ملی

معمولا شرایط عمومی استخدامی در بانک ملی ثابت است و گاهی ممکن است برخی از مفاد آن‌ها تغییر کند. طبق آخرین آگهی استخدام بانک ملی شرایط عمومی استخدام بانک ملی برای داوطلبان به شرح زیر است:
- تدین به دین مبین اسلام
- تابعیت ایران
- صحت و سلامت بدنی و روحی وعدم ابتلا به بیماری‌های خاص
- حداقل معدل لازم برای استخدام در بانک ملی در مقاطع مختلف تحصیلی معدل ۱۴ تمام است.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام بانک برای خانم ها

- انتخاب محل خدمت در بانک ملی بر عهده متولی استخدام است که بعد از استخدام قطعی در بانک ملی مشخص می‌شود.
تبصره: معمولا بعد از ده سال خدمت در منطقه مشخص شده شما می‌توانید درخواست انتقال دهید.
- گذراندن خدمت سربازی برای آقایان یا داشتن کارت معافیت از خدمت
- معمولا شرایط سنی خاصی برای داوطلبین در نظر گرفته می‌شود که متناسب با مدرک تحصیلی داوطلبین است. به طور مثال حداقل سن برای داوطلبین آزمون استخدامی بانک ملی با مدرک کارشناسی ۴۰ سال تمام است.

شرایط اختصاصی استخدام بانک ملی ایران

باید بگوییم که شرایط اختصاصی استخدام در بانک ملی با توجه به نیازهای بانک ملی تغییر می‌کند بنابراین نمی‌توان به صورت قطعی در این مورد اطلاعاتی را پیش از انتشار آگهی مشخص کرد.

مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی

چه رشته های تحصیلی در بانک ملی استخدام می‌شوند

رده‌ها و عناوین شغلی هر بار بسته به شرایط و نیازهای بانک ملی تغییر می‌کند، اما اگر علاقمند به استخدام در بانک هستید می‌توانید در رشته‌های مدیریت، حسابداری، اقتصاد و آمار و رشته‌های مرتبط در این زمینه تحصیل کنید.

آشنایی با سوالات استخدامی بانک ملی

معمولا در روز آزمون استخدامی بانک ملی دو دفترچه شامل سوالات عمومی و سوالات تخصصی در اختیار کارجویان قرار میگیرد. منابع مطالعاتی آزمون نیز مثل کنکور دانشگاه مشخص است و می‌توانید آن‌ها را قبل از شرکت در آزمون مطالعه کرده و به تبحر و تسلط کافی دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام در بانک صادرات ۱۴۰۱

معمولا سوالات عمومی آزمون شامل سوالات دین و زندگی، اطلاعات عمومی و روانشناسی می‌شود و سوالات تخصصی نیز در حوزه بانکداری، آمار و اقتصاد خواهد بود.

منابع مختلفی وجود دارد که از طریق آن‌ها می‌توانید به نمونه سوالات آزمون استخدامی بانک ملی دست پیدا کنید و با مطالعه آن‌ها به مهارت و تسلط کافی دست پیدا کنید.

مصاحبه و گزینش نهایی در استخدام بانک ملی

بعد از قبولی در آزمون و اعلام نتایج آزمون استخدامی بانک ملی نوبت به مرحله بعدی یعنی مصاحبه شغلی می‌رسد. این مصاحبه یکی از مهمترین مراحل استخدام در بانک است، بنابراین باید سعی کنید برای این کار آمادگی لازم را داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با این سوالات نیز می‌توانید به منابعی که وجود دارد مراجعه کرده و با نحوه پرسش‌ها و زمینه سوالات آشنا شوید. اما مطمئنا بخش اعظمی از این سوالات به مباحث عقیدتی و روانشناختی مربوط می‌شود.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی بانک ملی

مراحل معاینات پزشکی استخدام بانک ملی

بعد از قبولی و طی مراحل اعلام شده نوبت به مراحل معاینات پزشکی می‌رسد، همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم یکی از شرایط عمومی استخدام در بانک ملی داشتن صحت و سلامت بدنی و روحی است و به همین دلیل برای احراز این شرط بعد از قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه برای انجام معاینات پزشکی به مراکز مورد تایید بانک معرفی می‌شوید تا از نظر صحت و سلامت بدنی و روحی مورد آزمایش قرار گیرید. یکی از آزمایشات در این مرحله آزمایش‌عدم اعتیاد است که نقش مهمی در پذیرفته شدن یا نشدن داوطلبان خواهد داشت.

آخرین آزمون استخدامی بانک ملی

آخرین آزمون استخدامی بانک ملی مربوط به سال 99 می‌شود و از آن زمان تا کنون هنوز هیچ آزمون استخدامی برگزار نشده است. ممکن است در سال جدید اخبار استخدامی از این بانک بشنویم، در هرصورت توصیه ما به کارجویان عزیز این است که با دقت و پیگیری در منابع معتبر به دنبال اخبار استخدامی بانک ملی در سال ۱۴۰۱ باشند.

شرایط استخدام بانک‌های دولتی در سال ۱۴۰۱

استخدام پست بانک ایران در سال 1401

استخدام بانک ملت در سال 1401

سوالات متداول

چگونه در بانک ملی استخدام شوم؟

معمولا بانک‌ها از دو روش اقدام به استخدام می‌نمایند، با مراجعه به متن مطلب شرایط استخدام در بانک ملی با جزییات قرار گرفته است.

مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در بانک ملی چیست؟

معمولا متناسب با مدرک تحصیلی داوطلبین، شرایط سنی خاصی برای داوطلبین در نظر گرفته می شود، برای مثال حداقل سن برای داوطلبین با مدرک کارشناسی 40 سال تمام است.

ثبت نام در آزمون استخدامی بانک ملی چگونه است؟

ثبت نام جهت شرکت در آزمون استخدامی بانک ملی از طریق سامانه جهاد دانشگاهی و به صورت اینترنتی انجام می شود.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 30 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

جویای کارسلام...منظور از 40 سال تمام چیست؟ آیا شخصی که چهل سال و اندی هست میتواند در آزمون شرکت کند؟
14 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
اگر معدل زیر 24 باشه و فرزند ایثارگر یا جانباز باشه تاثیر میذاره رو معدل؟؟؟؟
02 اردیبهشت 2022پاسخ به این دیدگاه
حسنانظریسلام وقت شمابخیر ارشداقتصاددارم سابقه ی کاردردفتراسنادرسمی وشرکت تعاونی ذرت خشکن کنی ومربی پیش دبستانی وچند ترمم دانشگاه آزادکسری کرمانشاه همکاردانشجوبودم مدرک هفت گانه ی کامپیوترم دارم بیکارهستم وبه دنبال شغل هستم
14 بهمن 2021پاسخ به این دیدگاه
باباییمن ۳۴ سالم لیسانس حسابداری چند سال سابقه دارم معدل ۱۷ چند سال بیکارم چطوری میشه ثبت نام کرد برای بانک ملی کی هست آیا کسی پاسخگو هست اینجا ؟
20 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
Masuudبا سلام من ۲۶ سال دارم -فوق لیسانس حسابداری هستم-معدلم ۱۸،۹۹ هستش فقط یه کار میخواستم تو بانک(فرقی نمیکنه کدوم بانک) حتی حاضر هستم به عنوان رفتگر باشمتو بانک (اصلاً این همه درس خوندم به دَرَک!!...) میشه کمکم کنین ممنون
07 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
آتناسلام وقت بخیر استخدامی بانک امکان داره رشته ریاضی رو بخواد؟چون برای سال ۹۷ رشته ریاضی رو پذیرش نداشتن لطفا جواب بدین
01 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
ناشناساستخدام بانک ملی 1400کی شروع میشه؟ معدل زیر 14نمیشه اونهای که آدم نیستن ثبت نام کن اکثرا معدل13هستش
29 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
ناشناساستخدام بانک ملی1400کی شروع میشه؟ جواب بدین
16 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
ناشناساستخدام بانک ملی1400کی شروع میشه؟
27 خرداد 1400پاسخ به این دیدگاه
:سلام استخدام بانک ملی چه زمانی شروع میشه
پریسااستخدام بانک ملی کی شروع میشه
28 اردیبهشت 1400پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید