‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

منابع و مواد آزمون استخدامی بانک صادرات ۱۴۰۱ + نمونه سوالات

منابع و مواد آزمون استخدامی بانک صادرات در سال ۱۴۰۱

منابع آزمون استخدام بانک صادرات بانک صادرات به استثنای سال ۹۸ از جمله بانک‌هایی در کشور محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر اقدام به استخدام نیروی مورد نیاز خود از طریق آزمون استخدامی کرده است، حتما اطلاع دارید استخدام و پذیرش متقاضیان واجد شرایط برای استخدام در بانک‌ها از طریق آزمون‌های استخدامی و مصاحبه حضوری انجام می‌شود.

به همین جهت آشنایی و اطلاع واجدین شرایط با منابع آزمون کتبی و مواد امتحانی می‌تواند تا حد زیادی خیال داوطلبان استخدام در بانک صادرات را برای موفقیت در گام اول آسوده کند.

سوالات استخدامی بانک صادرات

پس از موفقیت در آزمون استخدامی پذیرفته شدگان محترم می‌بایست در مصاحبه حضوری نیز حضور پیدا کرده و با دیگر متقاضیان به رقابت بپردازند. اطلاعات عمومی از جمله مواد آزمون استخدامی بانک صادرات به شمار می‌رود که شامل سوالاتی در زمینه‌های اقتصادی، مالی، اجتماعی، مدیریت و حقوق است.

بیشتر بخوانید- شرایط استخدام بانک‌ها در سال ۱۴۰۱

مواد آزمون استخدامی بانک صادرات

همان‌طور که می‌دانید استخدام و جذب نیروی جدید در اکثر نهادها و مراکز دولتی و خصوصی از جمله بانک‌ها مضاف بر کسب حدنصاب نمره در آزمون ورودی، مشروط به قبولی در مصاحبه نیز می‌باشد. بنابراین برای ورود به مرحله مصاحبه لازم است ابتدا با موفقیت از سد آزمون کتبی عبور کنید.

۲۶ بهمن ماه سال ۹۷آخرین دوره از آزمون استخدامی بانک صادرات برگزار شد و پس از آن این بانک اقدامی در راستای جذب نیروی جدید و استخدام انجام نداده و هیچ اطلاعیه‌ای نیز در رابطه با آن منتشر نکرده است.

منابع و مواد آزمون استخدامی بانک صادرات

مواد امتحانی موجود در جدول زیر (مهارت‌های ICDL، ریاضی و آمار، زبان انگلیسی، هوش، و اطلاعات عمومی) مطابق با مندرجات آخرین دستورالعمل این بانک برای استخدام افراد واجد شرایط گردآوری شده است.

مواد آزمون مباحث تعداد سوالات
مهارت‌های ICDL کلیدهای ترکیبی و میانبر word، powerpoint، excel، access، ویندوز، ایمیل، شبکه، اینترنت 20
ریاضی و آمار نامعادله‌ها، توابع، شاخص‌ها، لگاریتم، ریشه‌یابی معادلات، مساحت‌ها، حل مسائل جبری و کسری، دنباله و تصاعد، معادله خط، حد و پیوستگی، رگرسیون، آمار، انتگرال، احتمال، مجموعه ها 20
زبان انگلیسی گرامر، معنی لغات، درک مطلب 20
هوش حل مسئله توسط اشکال تجسمی، حل مسائل کیفی و جبری، استدلال و درک مطلب 20
اطلاعات عمومی مباحث مالی، اقتصادی، اجتماعی، حقوق و مدیریت 40

مواد آزمون استخدامی بانک صادرات

در این بخش از مطلب قصد داریم به معرفی منابع مناسب برای آمادگی شما عزیزان جهت حضور در آزمون استخدامی بانک صادرات بپردازیم. برای پاسخ به سوالات دروس ریاضی و زبان انگلیسی، عموما کتاب‌های دوره دبیرستان توصیه می‌شود که قطعا با اختصاص مدت زمان مطلوبی می‌توانید به راحتی به این سوالات پاسخ دهید.

معرفی مواد آزمون استخدامی بانک صادرات

برای سایر مواد آزمون نیز کتاب‌هایی را معرفی کرده‌ایم که قطعا مطالعه آن‌ها می‌تواند شما را در مسیر دستیابی به نتیجه دلخواه یاری نماید. توجه داشته باشید که منابع مندرج در جدول زیر صرفا بر اساس مواد آخرین آزمون استخدامی بانک صادرات ارائه شده‌اند و اگر این بانک در آزمون جدید خود تصمیم به طرح سوالات اختصاصی بگیرد، لازم است علاوه بر منابع معرفی شده، مطالعه کتب و جزوات دانشگاهی متناسب با رشته تحصیلی و عنوان شغلی مورد نظر را نیز در دستور کار خود قرار دهید.

مواد امتحانی موجود در جدول زیر (مهارت‌های ICDL، ریاضی و آمار، زبان انگلیسی، هوش و مواد آزمون استخدامی بانک صادرات) مطابق با آخرین دستورالعمل بانک صادرات برای استخدام متقاضیان جمع‌آوری شده است.

مواد امتحانی منابع
مهارت‌های ICDL کتاب‌های آقای کاظم زرین، کتاب کامپیوتر ICDL درجه ۱ و ۲، تمرین‌های عملی با کامپیوتر
ریاضی و آمار ریاضیات دوره دبیرستان، ریاضی و آمار آمادگی آزمون‌های استخدامی انتشارات امید انقلاب، ریاضیات مدرسان شریف
زبان انگلیسی کتاب ۵۰۴ واژه ضروری انگلیسی، زبان انگلیسی راهنمایی تا پیش دانشگاهی، کتاب tick eight گاج، کتاب لغت دبیرستان لقمه انتشارات مهر و ماه
هوش سوالات هوش آزمون دکتری، کتاب استعداد تحصیلی مدرسان شریف و یا دکتر مسیح خواه
اطلاعات عمومی (مباحث مالی، اقتصادی، اجتماعی، حقوق و مدیریت) کتاب استخدامی بانک‌ها از مریم ساریخانی، کتاب بانکداری از جمشید واحدی، استخدامی بانک از مهندس میثم رستگارپور، درسنامه علوم بانکی از علی اصغر علیزاده، آزمون‌های استخدامی بانک‌ها از شاپور درویشی، کتاب بانکداری داخلی ۲ از مسعود جعفری، آزمون‌های جامع استخدامی بانک‌ها از خدیجه‌پور معین، سوالات آزمون‌های استخدامی ادارات دولتی و بانک‌ها از جمشید واحدی، درسنامه علوم بانکی – انتشارات سمت، مدیریت امور بانکی و کتاب بانکداری داخلی ۱ از محمد بهمند و محمود بهمنی

آزمون‌های استخدامی بانک صادرات

آزمون‌های استخدامی بانک صادرات در بازه‌های زمانی متفاوتی انجام می‌شود و داوطلبان واجد شرایط استخدام می‌توانند در مدت زمانی که از سوی بانک اعلام می‌گردد، نسبت به ثبت نام خود در سایت استخدام بانک صادرات اقدام نمایند. این دسته از متقاضیان نیز با شناخت و مطالعه منابع آزمون استخدامی بانک صادرات می‌توانند خود را برای شرکت در این رقابت آماده کرده و گامی موثر در راستای تحقق اهداف خود بردارند.

سوالات متداول

منابع آزمون استخدامی بانک صادرات را چگونه به دست آوریم؟

هرساله بسته به عناوین شغلی مورد نیاز بانک صادرات آزمون استخدامی برگزار می‌شود، برای اطلاع از منابع لطفا به متن مقاله مراجعه کنید.

چگونه به مواد آزمون استخدامی بانک صادرات دسترسی داشته باشیم؟

عموما کتاب‌های دوره دبیرستان برای پاسخ به سوالات دروس ریاضی و زبان انگلیسی توصیه می‌شود که قطعا با اختصاص مدت زمان مطلوبی می‌توانید به راحتی به این سوالات پاسخ دهید

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 1 شهریور 1410
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید