‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط ثبت نام و رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۱

شرایط استخدام، پذیرش و ثبت نام دانشجو در دانشگاه و دانشکده‌های صدا سیما در سال ۱۴۰۱

شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما 1401

مهمترن سوالات متقاضیان ثبت نام در دانشگاه صدا سیما که ما در گروه جاب‌یابی تلاش کرده‌ایم بصورت کامل برای شما عزیزان توضیح دهیم.

شرایط ثبت نام در دانشگاه صدا و سیما چگونه است؟ حقوق دانشجویان دانشگاه صدا و سیما چقدر است؟ رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه صدا و سیما؟ چگونه بورسیه دانشگاه صدا و سیما شویم؟ دفترچه انتخاب رشته دانشگاه صدا و سیما را چگونه دریافت کنیم؟ مزایای تحصیل در دانشگاه صدا و سیما چیست؟ رشته‌های مورد نیاز دانشگاه صدا و سیما چیست؟

تاریخچه صدا و سیما

در پی تأسیس و آغاز به کار تلویزیون در کشور و گستردگی فعالیت سازمان رادیو و تلویزیون نیاز به ایجاد موسسه‌ای که نیروی انسانی موردنیاز این سازمان را تأمین و تربیت کند، احساس شد. بعد از فراهم آمدن مقدمات کار در سال ۱۳۴۸ موسسه‌ای به نام «مدرسه عالی تلویزیون و سینما» تشکیل شد که دانش‌آموختگان آن به فعالیت در سازمان رادیو و تلویزیون و حوزه سینما مشغول شدند. این موسسه کار خود را با یک دوره کوتاه مدت یک‌ساله آغاز کرد.

در سال ۱۳۶۱ مقطع کاردانی تولید این دانشکده به مقطع کارشناسی تولید ارتقاء یافت و در سال ۱۳۷۴ دوره کارشناسی ناپیوسته فنی (مهندسی مخابرات) و در سال ۱۳۷۵ دوره کارشناسی ارشد تولید سیما نیز به دوره‌های دانشکده افزوده شد. از سال ۱۳۷۶ رشته کارشناسی ارتباطات نیز با پذیرش دانشجو به جمع رشته‌های تحصیلی دانشکده پیوست.

دانشگاه صداوسیما از بین داوطلبان رشته‌های امتحانی «علوم ارتباطات» و «پژوهش هنر» در آزمون دکتری سال ۱۴۰۰ که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند با شرایط و ضوابط اختصاصی ذیل در رشته دکتری «مطالعات رسانه- رادیو و تلویزیون» دانشجو می‎ پذیرد.

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه صدا و سیما 1401

شرایط عمومی پذیرش دانشجو در دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۱

۱) اعتقاد به دین مبین اسلام و التزام به احکام.
۲) اعتقاد و التزام عملی به اصل ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی.
۳) تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
۴) نداشتن سوءپیشینه به تشخیص مراجع ذی صلاح.
۵) پایبندی و رعایت کامل مقررات، آیین‌نامه‌ها و ضوابط دانشگاه.
۶) موفقیت در مصاحبه حضوری (تخصصی و صلاحیت عمومی).
• تذکر: پذیرش نهایی از بین معرفی شدگان و پس از احراز شرایط لازم به ترتیب اولویت صورت می‌گیرد و دانشگاه در رد یا قبول داوطلبان مخیر است.
۷) دانشجویان علاوه بر دروس مصوب، ملزم به گذراندن دوره‌ها و دروس خاص ارائه شده از سوی دانشگاه خواهند بود.
۸) داشتن شرایط عمومی و سایر ضوابط کلی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام (دفترچه شماره ۱)

شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو

۱) داشتن حداکثر۳۰ سال سن (با احتساب دوران خدمت نظام وظیفه).
۲) عدم استخدام و تعهد خدمت به هیچیک از سازمانها و ارگانهای دولتی و غیر دولتی به هر نحوی
۳) فارغ التحصیلان واجد امتیاز علمی، توانمندی حرفه‌ای و صلاحیت عمومی و اخلاقی، در صورت معرفی دانشگاه و نیاز سازمان صدا و سیما و احراز شرایط علمی و عمومی استخدامی (مطابق ضوابط دانشگاه و سازمان) می‌بایست در مراکزی که سازمان تعیین می‌کند، به میزان دو برابر مدت تحصیل مشغول به خدمت شوند.

• تذکر: در صورت موافقت سازمان صدا و سیما با انجام تعهد خدمت فارغ‌التحصیلان، از مشمولان خدمت وظیفه برابر ضوابط به صورت امریه استفاده خواهد شد.

۴) دانشجویانی که در طول تحصیل از ادامه تحصیل در دانشگاه صدا و سیما باز بمانند (انتقالی، انصراف و اخراج)، ملزم به پرداخت کلیه هزینه‌های تحصیلی می‌باشند.

۵) دانشجویان، ضمن بهره‌مندی از کمک هزینه تحصیلی (بصورت وام) در طول تحصیل، امکانات رفاهی و خوابگاه (به غیر از ساکنین استان تهران و البرز)، از مزایای صندوق رفاه دانشجویان (مطابق آیین نامه وزارت علوم) نیز می‌توانند استفاده نمایند.

تذکر مهم:

شرایط و ضوابط اختصاصی فوق الذکر صرفاً مربوط به دوره روزانه بوده و داوطلبان دوره نوبت دوم (شبانه) ضمن داشتن شرایط عمومی، برابر شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو مربوط به دوره نوبت دوم (شبانه) رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی (پرداخت شهریه، عدم ارائه امکانات رفاهی و ...) مندرج در همین دفترچه راهنما پذیرش خواهند شد.

استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صدا و سیما

رشته‌های دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در گروه آزمایشی انسانی، ریاضی و هنر در دو نوبت روزانه و شبانه ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. داوطلبان از طریق شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه قبولی در صورت داشتن شرایط لازم برای پذیرش می‌توانند در این دانشگاه به تحصیل بپردازند.

رشته‌های دانشگاه صدا و سیما کنکور انسانی

روزنامه نگاری

رشته‌های دانشگاه صدا و سیما کنکورریاضی

- مهندسی برق
- کاردان فنی الکترونیک

رشته‌های دانشگاه صدا و سیما کنکور هنر

- تلویزیون و هنر‌های دیجیتالی
- کارگردانی تلویزیون

رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه صدا و سیما

- رادیو گرایش نویسندگی رادیو
- رادیو گرایش تهیه‌کنندگی رادیو
- - تلویزیون گرایش تهیه‌کنندگی مستند
- تلویزیون گرایش تهیه‌کنندگی نمایش
- تلویزیون گرایش تهیه‌کنندگی آموزشی

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه صدا و سیما

رتبه لازم برای پذیرش در دانشگاه صدا و سیما متناسب با رشته‌ها و گروه‌های آزمایشی متفاوت است. همچنین تراز لازم برای دانشگاه صدا و سیما با توجه به رقابت داوطلبان و همچنین رشته‌های مورد نظر در سال‌های مختلف، اندک تفاوت‌هایی خواهد داشت.

رتبه لازم برای رشته‌های گروه انسانی دانشگاه صدا و سیما

در سال‌های گذشته در گروه علوم انسانی برای پذیرش در رشته روزنامه نگاری در منطقه یک: داوطلب پسر با رتبه کشوری ۶۰۰۰ و رتبه در سهمیه ۱۸۰۰ موفق به پذیرش در این دانشگاه شده اند. در همین رشته برای داوطلب پسر، در منطقه ۳ با رتبه کشوری ۴۰۰۰ و رتبه در سهمیه ۹۰۰ امکان پذیرش فراهم شده است.

رتبه لازم برای رشته‌های گروه هنر دانشگاه صدا و سیما

برای پذیرش در دانشگاه صدا و سیما در گروه هنر، در رشته‌های کارگردانی تلویزیون با توجه به پایین بودن رتبه‌ها در این گروه آزمایشی داوطلبان باید برای پذیرش از رتبه‌های دورقمی و سه رقمی برخوردار باشد. در منطقه ۱ یک از رتبه کشوری ۲۵ تا رتبه ۸۰۰ احتمال پذیرش در این رشته را خواهند داشت همچنین برای منطقه ۲ رتبه کشوری ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ و برای منطقه ۳ رتبه کشوری ۳۰۰ تا ۲۰۰۰ امکان پذیرش در این دانشگاه را دارند.

رتبه لازم برای رشته‌های گروه تلویزیون و هنرهای دیجیتالی دانشگاه صدا و سیما

رتبه قبولی در رشته تلویزیون و هنرهای دیجیتالی منطقه ۲ برای داوطلبان دختر در سال‌های گذشته با رتبه‌های کشوری ۵۰۰ و ۶۰۰ و رتبه در سهمیه ۱۴۶ و ۲۱۲ امکان‌پذیر می‌باشد.

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۱

شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۱

مطابق با شرایط بورسیه دانشگاه صدا و سیما، حداکثر سن داوطلبان برای پذیرش بر این دانشگاه ۲۵ سال می‌باشد البته در رابطه با شرایط سنی برای داوطلبان پسر، دوره خدمت نیز در نظر گرفته خواهد شد.

نداشتن تعهد استخدام به هیچ یک از ارگان‌های دولتی و یا خصوصی و نداشتن قرارداد رسمی پیمانی و قراردادی به ارگان‌های و سازمان‌های مختلف.

کارمندان و آن دسته از داوطلبانی که تعهد خدمت به سازمان و یا ارگان خاصی دارند، لازم است برای ثبت نام در این دانشگاه و ادامه تحصیل مجوز لازم را جهت ادامه تحصیل کسب نمایند و همچنین در زمان پذیرش حضوری این مدارک را ارائه نمایند.

متقاضیان این دانشگاه لازم است تعهد محضری در شروع تحصیل دانشجویان روزانه مبنی بر اینکه پس از فارغ التحصیلی در این دانشگاه با توجه به معرفی دانشگاه و نیاز سازمان صدا و سیما و همچنین پس از احراز شرایط استخدامی به خدمت مربوط به رشته خود در خواهند آمد.

لازم به ذکر است که تعهد خدمت دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه دو برابر مدت زمان تحصیل آن‌ها خواهد بود در واقع اگر در دوره کارشناسی این دانشجویان فارغ التحصیل شوند، مطابق با قوانین لازم است هشت سال خدمت مطابق با تعهدی که در دانشگاه ارائه شده است را داشته باشند.

همچنین در صورتی که دانشجویان این دانشگاه به هر دلیلی، مایل به انصراف از تحصیل در این دانشگاه باشند، لازم است کلیه هزینه‌های مربوط به این دانشگاه پرداخت نمایند.

امکان ادامه تحصیل برای دانشجویان و فارغ التحصیلان مقاطع مختلف در صورت دارا بودن شرایط و کسب رتبه و یا نمره مجاز به نام آن می‌باشد.

دانشجویان دوره‌های روزانه ضمن بهره مندی از کمک هزینه‌های تحصیلی به صورت وام در طول دوران تحصیل خود نیز از امکانات رفاهی و همچنین خوابگاه بهره‌مند خواهند شد.

دانشجویان و پذیرفته شدگان ساکن در تهران و البرز امکان استفاده از خوابگاه را نخواهند داشت. اما می‌توانند از مزایای صندوق رفاه‌دانشجویی استفاده نمایند.

همچنین به آن دسته از پذیرفته شدگانی که موفق به کسب رتبه دورقمی شده‌اند، کمک هزینه ویژه‌ای پرداخت خواهد شد.

آیا ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه صدا و سیما امکان پذیر است؟

اگر این سوال ذهن شما هم درگیر کرده است در پاسخ به آن باید عرض کنیم خیر، ثبت نام در مرکز دانشگاهی سازمان صدا و سیما به دلیل مراحل مختلف برای پذیرش دانشجو فقط در رشته‌های با کنکور صورت می‌گیرد که در ادامه به ان میپردازیم.

استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صدا و سیما

استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صدا و سیما چگونه است؟

در صورتی که دانشجویان در زمان مقرر فارغ التحصیل شوند و نمرات علمی و عمومی کسب و امتیاز لازم را کسب نمایند استخدام می‌شوند.

دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه صدا و سیما ۱۴۰۱

علاقمندان جهت کسب اطلاعات در مورد چگونگی انتخاب رشته دانشگاه صدا و سیما فایل دفترچه راهنما که در کادر اطلاعات تماس همین صفحه پیوست شده است را دانلود نمایند.

نظرات درباره دانشگاه صدا و سیما

نظراتی که دانشجویان و فارغ التحصیلان این دانشگاه دارند، برای افراد مختلف، نظرات مثبت و منفی وجود خواهد داشت. به طور کلی می‌توان گفت رضایت از این دانشگاه بیش ازعدم رضایت آن خواهد بود.

مزایای تحصیل در دانشگاه صدا و سیما

یکی از مزایای بسیار بزرگی که دانشگاه صدا و سیما از آن بهره‌مند است، اینکه شما در طول دوران تحصیل خود با اساتید بسیار برتر در این حوزه آموزش می‌بینید و به همین دلیل، از نظر علمی بسیار سطح شما بالا رفته و همچنین به هنگام کار و استخدام به راحتی می‌توانیم از کلیه امور مربوط به رشته تحصیلی خود بر بیاید.

میزان حقوق و یا کمک هزینه تحصیلی چه مقدار است؟

- کاردانی و کارشناسی تهران ۱۵۰۰۰۰۰ ریال

- کاردانی و کارشناسی شهرستان ۱۸۰۰۰۰۰ ریال

- حق تاهل ۱۴۵۶۰۰۰ ریال

نحوه مصاحبه استخدامی دانشگاه صدا و سیما

متقاصیان جهت پذیرش در دانشگاه صدا و سیما میبایستی دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند. تحصیل در دانشگاه صدا و سیما به صورت متمرکز و ورود دانشگاه به صورت نیمه متمرکز خواهد بود و داوطلبان پس از شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه لازم به صورت چند برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می‌شوند.

ظرفیت و پذیرش دانشگاه صدا و سیما رشته انسانی

رشته انسانی دانشگاه صدا و سیما

ظرفیت و پذیرش دانشگاه صدا و سیما رشته ریاضی

ظرفیت و پذیرش دانشگاه صدا و سیما رشته هنر

دانشکده و رشته های دانشگاه صدا و سیما

دانشگاه صدا و سیما در چهار گروه آموزشی (گروه آموزش تولید، گروه آموزش فنی، گروه آموزش ارتباطات و گروه آموزش معارف اسلامی و عمومی) فعالیت می‌کند که در حال حاضر دارای شش دانشکده می‌باشد که دانشجویان آن در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند. این دانشکده ‌ها عبارت‌ اند از:

 - دانشکده ارتباطات و رسانه
 - دانشکده تولید رادیو و تلویزیون
 - دانشکده فنی و مهندسی رسانه
 - دانشکده هنر های دیجیتال
 - حوزه علوم اسلامی رسانه
 - مرکز علمی کاربردی رسانه
 - دانشکده دین و رسانه
 - هنرستان و پیش‌دانشگاهی صدا و سیما

- دانشکده ارتباطات و رسانه

این دانشکده در مقطع کارشناسی در رشته روزنامه نگاری و در مقطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت در رسانه، تحقیق در ارتباطات و رشته ژورنالیسم خبر ( روزنامه نگاری ) ظرفیت پذیرش دانشجو دارد. گروه‌های آموزشی و رشته ‌های در حال اجرا دانشکده به شرح زیر است:

گروه آموزشی علوم نوین رسانه

رشته کارشناسی ارشد مدیریت ‌رسانه : مشتمل بر تربیت مدیران و مسئولان متخصص رسانه‌ای، طراحی مؤسسات نشر کتاب و خانه‌های فرهنگ مراکز سمعی بصری و دفاتر مؤسسات سینمایی و مطبوعاتی مستقر در سفارتخانه‌ها، طراحی و تدوین ساختارهای بنایی و زیربنایی سازمان، مدیریت بخش‌های مختلف تشکیلات خبرگزاری‌ها، مؤسسات سینمایی و بخش‌های مختلف رادیوتلویزیونی داخل و خارج کشور.

گروه آموزشی ارتباطات

رشته کارشناسی ارشد تحقیق در ارتباطات آموزش و تربیت پژوهشگران متخصص با توجه به نیازهای جامعه، تحقیقات ارزشمند و علمی در سطح ملی و جهانی برای سازمان‌ها و دانشجویان علاقه‌مند در داخل و خارج از کشور.

گروه آموزشی ژورنالیسم خبر ( روزنامه نگاری )

رشته کارشناسی ارشد روزنامه‌ نگاری : تربیت افراد متخصص در حوزه ژورنالیسم رادیوتلویزیونی، آموزش مهارت‌های لازم در ارائه خدمات رسانه‌ای، دیداری و شنیداری در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و پوشش خبری، توانایی نگارش و تهیه خبر رادیوتلویزیون، شناخت تخصصی نسبت به رسانه و نقش خبری آن با رویکرد رادیوتلویزیونی، شناخت تخصصی از مخاطبان اخبار رسانه‌ها، توانایی نوشتن و تهیه گزارش‌های خبری برای رادیو و تلویزیون، توانایی دستیابی به منابع خبری و پردازش اخبار در فضای مجازی.

امکانات آموزشی و پژوهشی

اتاق خبر، استودیوهای برنامه‌سازی رادیویی و تلویزیونی، تجهیز تمامی کلاس‌های آموزشی دانشکده به وسایل کمک‌آموزشی همچون ویدئو پروژکتور، رایانه و اینترنت. شایان‌ذکر است تمامی دانشجویان پس از گذراندن دوره آموزشی نظری برای تکمیل دوره آموزشی خود ملزم به گذراندن دوره‌های کارآموزی می‌باشند و پس از گذراندن این دوره از پایان‌نامه خود دفاع خواهند کرد.

دانشکده تولید رادیو و تلویزیون

دانشکده تولید رادیو و تلویزیون به‌عنوان یکی از زیرمجموعه ‌های دانشگاه صدا و سیما ماموریت دارد موارد ذیل را به انجام برساند:

تامین نیروهای متخصص و متعهد مورد نیاز سازمان
کمک علمی در جهت پیشرفت و ارتقای توان سازمان
تولید علم در حوزه تولید رادیو و تلویزیون
همچنین این دانشکده برای حفظ و ارتقای سطح دانش رسانه موارد زیر را مدنظر دارد:
توسعه آموزش
توسعه پژوهش
همکاری و هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای درونی و بیرونی، شبکه‌ها و…
شناسایی نیازها و فرآیند در حال تغییر رسانه ملی و هماهنگی با پیشرفت‌ها
توسعه اخلاق و فرهنگ حرفه‌ای
تأمین نیاز نیروهای متخصص سازمان در حوزه‌های گرافیک، انیمیشن؛ تولید رادیو و تلویزیون
مرجع شدن دانشکده در امور فن‌آوری دیجیتال و رادیو و تلویزیون

رشته های مقطع کارشناسی دانشکده تولید رادیو و تلویزیون دانشگاه صدا و سیما

کارگردانی تلویزیون گرایش نمایش
کارگردانی تلویزیون گرایش مستند

رشته های مقطع کارشناسی ارشد

رادیو گرایش نویسندگی رادیو
رادیو گرایش تهیه کنندگی رادیو
تلویزیون گرایش تهیه کنندگی مستند
تلویزیون گرایش تهیه کنندگی نمایش
تلویزیون گرایش تهیه کنندگی آموزشی

دانشکده فنی و مهندسی رسانه

دانشکده فنی و مهندسی با سه گروه تخصصی «مهندسی صدا “،» مهندسی ویدئو” و «فناوری ارتباطات و اطلاعات» تشکیل شد و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو جذب می‌کند. در مقطع کاردانی، رشته «کاردانی فنی الکترونیک» با سه گرایش صدابرداری، صدا و تصویر (ویدئو) و فرستنده، در مقطع کارشناسی رشته «مهندسی برق – مخابرات» با سه تمرکز صدا، ویدئو و برودکست- برود بند و در مقطع کارشناسی ارشد رشته‌های «مهندسی صدا» و «مهندسی برق مخابرات- گرایش سیستم» با تمرکزهای ویدئو و برودکست – برودبند وجود دارند.

دانشکده فنی و مهندسی رسانه دارای دروس، آزمایشگاه‌ها و استودیوهای منحصر به فردی است که تضمین کننده ایجاد توان علمی و حرفه‌ای در دانشجویان مستعد هر سه مقطع و در گرایش‌های مختلف به منظور ورود به عرصه فعالیت‌های حرفه‌ای فنی و مهندسی سازمان صدا و سیما می‌باشد.

 دانشکده تلویزیون و هنر های دیجیتال

دانشکده تلویزیون و هنر‌های دیجیتال یکی از دانشکده‌های دانشگاه صدا و سیما می‌باشد که تا قبل از سال ۹۷ زیر مجموعه دانشکده تولید رادیو تلویزیون قرار داشت و با توجه به تعدد رشته و نیاز جامعه برای تربیت نیرو در حوزه هنر‌های دیجیتال، یک دانشکده مجزا به وجود آمد.

رشته‌های مقطع کارشناسی دانشکده هنر‌های دیجیتال دانشگاه صدا و سیما

تلویزیون و هنر های دیجیتال گرایش گرافیک
تلویزیون و هنر های دیجیتال گرایش انیمیشن

دانشکده حوزه علوم اسلامی رسانه

برخی از فعالیت‌های حوزه علوم اسلامی رسانه عبارت‌اند از:

- جذب نخبگان: انتخاب دانشجویان بااستعداد ازنظر اخلاقی و علمی، اصلی‌ترین ملاک پذیرش دین‌پژوهان در این مرکز است. تلاش بر این است که فضای معنوی و دینی، توام بانشاط علمی باشد.
- آموزش دین بر اساس تعالیم مکتب اهل‌بیت علیهم‌السلام به صورتی که دین پژوهان این مرکز بتوانند در برابر شبهات و فتنه‌ها مصون بمانند.
- تقویت ایمان و غیرت دینی: رشد اخلاق اسلامی و تهذیب نفس از راه‌هایی مانند ایجاد فضای سالم اعتقادی، اخلاقی، ارائه آموزه‌ها الگوهای علمی
- اصلاح و ارتقاء مستمر و توسعه برنامه‌ها و محتوای آموزشی، پژوهش محور کردن آموزش‌ها، کارآمد کردن برنامه‌ها و دروس، تأسیس دوره‌های آموزشی جدید در راستای اهداف و بر اساس نیازسنجی از جامعه.
- تقدم کیفیت بر کمیت برون داده‌ها: تنظیم و تقویت مستمر ارتباط با سایر مراکز علمی، به‌ویژه مراکز هم سو.

به‌طورکلی از پرطرفدارترین رشته ‌های تحصیلی در دانشگاه صداوسیما 99 – 1400 می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 - رشته کاردانی “فنی الکترونیک ” با سه گرایش صدابرداری و صدا و تصویر و فرستنده
 - رشته کارشناسی ناپیوسته “مهندسی فنی رسانه
 - رشته کارشناسی ناپیوسته “مهندسی فناوری اطلاعات رسانه
 - رشته کارشناسی ارشد “مهندسی صدا

رشته‌های جدید در دست طراحی

 - کارشناسی پیوسته مهندسی صدا
 - کارشناسی پیوسته مهندسی ویدئو
 - کارشناسی پیوسته مهندسی سیستم‌های چندرسانه‌ای
 - کارشناسی پیوسته شبکه‌های اطلاعاتی و امنیت
 - کارشناسی ارشد مهندسی ویدئو
 - کارشناسی ارشد فناوری اطلاعات با دو گرایش سیستم‌های چندرسانه‌ای و مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی

سوالات متداول

پذیرش ثبت نام دانشگاه صدا و سیما چگونه انجام می‌شود؟

ثبت‌نام دانشگاه صدا و سیما از طریق کنکور سراسری و توسط سایت سازمان سنجش انجام می‌شود.

استخدام فارغ التحصیلان دانشگاه صدا و سیما چگونه است؟

در صورتی که دانشجویان در زمان تعین شده فارغ التحصیل شوند و نمرات علمی و عمومی و امتیاز لازم را کسب کرده باشند استخدام می‌شوند.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام http://iribu.ac.ir/files/iribu/temporary/combinepdf.pdf

تاریخ انقضاء : 24 اردیبهشت 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید