‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان کوثر ۱۴۰۱ (رشته‌های مورد نیاز)

شرایط ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان کوثر سال ۱۴۰۱ (بدن کنکور)

در این مطلب چه می‌خوانید؟ شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه افسری بانوان و آزمون استخدام دانشکده افسری کوثر، راهنمای ثبت نام و زمان پذیرش دانشگاه افسری بانوان کوثر بدون کنکور در سال ۱۴۰۱

اطلاعیه: کاربران عزیز اطلاعات این صفحه با توجه به آخرین اخبار منتشر شده از سوی دانشکده افسری بانوان کوثر وابسطه به دانشگاه نیروی انتظامی به‌روز می‌شود، برای دریافت آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام، زمان و مفاد آزمون به شکل مداوم به این صفحه سر بزنید.

شرایط ثبت نام در دانشگاه بانوان کوثر

دانشگاه افسری بانوان کوثر در یک نگاه

مجتمع آموزش عالی کوثر، که به آن دانشگاه علوم انتظامی کوثر گفته می‌شود زیر مجموعه دانشگاه علوم انتظامی امین می‌باشد که به تربیت نیروی مومن و متعهد زن در زمینه‌های کارمندی، افسری و درجه داری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام نیروی انتظامی در سال ۱۴۰۱

دانشگاه علوم انتظامی دارای شش دانشکده تخصصی، یک مجتمع آموزش عالی ویژه آموزش پلیس زن و پنج مرکز آموزشی است. این دانشگاه با ۳۱ گروه آموزشی و ۲۳ رشته تحصیلی با ۲۹ گرایش در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری مشغول فعالیت است. تمام دانشجویان در مقطع کاردانی و کارشناسی دروس مهارتی از قبیل شنا، آموزش رانندگی، آمادگی جسمانی، دفاع شخصی و… را باید در طول دوره طی کرده و گواهینامه مربوط را اخذ کنند. به‌غیراز دوره‌های مصوب، دوره‌های داخلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته و کارشناسی ارشد برای ارتقای سطح علمی کارکنان نیروی انتظامی (از طریق کنکور داخلی) برگزار می‌شود.

در سال ۱۳۸۷ مجتمع آموزش عالی (خواهران) کوثر در تابعیت دانشگاه علوم انتظامی، به‌منظور تربیت نیروی مجرب و کار آزموده از بین دختران مومن و متعهد، تاسیس و با پذیرش دانشجو شروع به کار نمود. دانشجویان دختر پلیس در محیطی کاملا مجزا و زنانه با کادر اداری خانم و با امکانات آموزشی، خوابگاهی و ورزشی کاملا مجهز و پیشرفته، آموزش‌های خاص پلیسی را فرامی‌گیرند. تحصیل در این دانشکده استخدام به دنبال دارد. لذا خانم‌ها با انگیزه‌هایی قوی برای پذیرش و استخدام در این دانشکده وارد عرصه ی رقابت می‌شوند.

شرایط ثبت نام دانشگاه افسری بانوان کوثر بدون کنکور

روش‌های ثبت نام و ورود به دانشگاه افسری بانوان به دو صورت انحام می‌شود. روش اول از طریق کنکور سراسری و ثبت‌نام اینترنتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در روش دوم که پذیرش بدون کنکور است از طریق گزینش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر در رشته‌های مرتبط با مأموریت‌های پلیسی (مانند تربیت بدنی) می‌باشد.

یکی از موارد قابل توجه برای کلیه بانوان محترم که حتما لازم است آن را مد نظر قرار دهند، به موضوع شرایط ثبت نام و پذیرش دانشگاه افسری بدون کنکور باز می‌گردد. بانوان گرامی نیز همانند شرایط ثبت نام آقایان در صورتی که مایل به استخدام دانشگاه افسری بانوان بدون آزمون باشند لازم است از شرایط معدلی و همچنین کلیه موارد آگاهی یابند.

آمادگی جسمانی علاوه بر دارا بودن شرایط معدلی از جمله موارد لازم برای قبولی در این دانشگاه می‌باشد. شرایط جسمانی مورد نظر برای داوطلبان و بانوان این دانشگاه شامل حداقل قد ۱۶۳ سانتی متر و همچنین معدل لازم برای قبولی در این رشته نیز حداقل ۱۴ می‌باشد. به همین دلیل قبل از انتخاب رشته به مطالعه دقیق قوانین و ضوابط پذیرش این دانشگاه بپردازید.

حقوق و مزایای دانشگاه افسری بانوان کوثر

زمان ثبت نام در دانشگاه افسری بانوان کوثر

نحوه پذیرش در دانشگاه علوم انتظامی کوثر به دو صورت می‌باشد. روش اول از طریق شرکت کنکور سراسری و اعلام علاقه مندی در تقاضانامه ثبت نام اینترنتی در مقاطع کاردانی و کارشناسی. در این روش داوطلبان باید رتبه مورد نیاز را برای قبولی در دانشگاه مذکور کسب نمایند. روش دوم از طریق گزینش فارغ التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط با ماموریت پلیس صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید - شرایط استخدام بانوان در ارتش 1401

اما همانند تغییر در شیوه پذیرش دانشگاه علوم انتظامی امین و استخدام نیروی انتظامی، پذیرش به صورت مستقل و از طریق مراکز گزینش و استخدام نیروی انتظامی صورت خواهد پذیرفت. زمان ثبت نام در دانشگاه علوم انتظامی کوثر همزمان با ثبت نام کنکور سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh. org صورت می‌گیرد.

شرایط و ضوابط ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه افسری کوثر

برای ثبت نام در آزمون ورودی دانشگاه افسری کوثر دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تعریف می‌شود که شامل موارد زیر است:

شرایط عمومی استخدام و ورود به دانشکده کوثر:

- اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام.
- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و آمادگی فداکاری درراه اهداف آن‌ها.
- تابعیت جمهوری اسلامی ایران (داوطلب باید ایرانی‌الاصل باشد یعنی دارای شناسنامه ایرانی و پدر و مادر ایرانی‌الاصل باشد).
-عدم سابقه عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی و معارض با نظام جمهوری اسلامی ایران.
-عدم عضویت یا وابستگی به احزاب و گروه‌های سیاسی در زمان تقاضای استخدام.
-عدم محکومیت به محرومیت از خدمات دولتی.
- نداشتن سوءپیشینه کیفری.
-عدم اعتیاد به مواد مخدر.
- داشتن شرایط تحصیلی و یا تخصصی لازم برای خدمت مورد نظر.
- داشتن سلامت و توانایی جسمی و روانی متناسب با خدمت مورد نظر

حداقل قد و سن برای ورود به دانشگاه افسری کوثر

شرایط اختصاصی دانشکده بانوان کوثر:

- نداشتن تعهد خدمت به هر نحو (رسمی، پیمانی، آزمایشی) به سازمان‌های دولتی و غیردولتی

حداقل معدل و قد برای ورود به دانشگاه کوثر

- حداقل معدل کل دیپلم یا دوره پیش‌دانشگاهی در مقطع کارشناسی ۱۶ و برای مقطع کاردانی ۱۴ تمام می‌باشد.
- حداقل قد برای داوطلبان ۱۶۰ سانتی‌متر و تناسب قد و وزن برقرار باشد.

حداقل سن برای ثبت نام در دانشگاه بانوان کوثر

- حداقل سن برای داوطلبان در مقطع درجه‌داری ۱۸ سال تمام و حداکثر سن ۲۳ سال تمام باشد.

تبصره: در خصوص فرزندان شهدا، ایثارگران، دارنده مقامات برتر کشوری، حافظان قرآن، برابر تدابیر ابلاغی رفتار خواهد شد.
* دانش‌آموختگان مقاطع کاردانی و بالاتر حق انتخاب رشته علوم انتظامی در کنکور را ندارند.
* خانواده محترم شهدا، ایثارگران، کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان علمی و ورزشی و افرادی که ویژگی بارزی دارند در شرایط مساوی با سایر داوطلبان در اولویت جذب خواهند بود.
* ملاک ثبت‌نام آخرین مدرک تحصیلی داوطلبان می‌باشد.
* به درخواست داوطلبانی که در حال تحصیل هستند ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مصاحبه دانشگاه علوم انتظامی کوثر به چه شکلی است؟

رشته انتظامی از کد رشته‌های نیمه متمرکز است و معمولاً سازمان برگزار کننده آزمون مجتمع آموزش عالی کوثر، سه برابر ظرفیت داوطلبانی که این کد رشته را انتخاب می‌کنند، پذیرش می‌نماید. سپس آزمون‌های داخلی از داوطلبان گرفته می‌شود و اگر از آن مراحل با موفقیت عبور کنند، پذیرش می‌شوند. علاوه بر این، آزمون‌های مختلفی مانند آزمون‌های روانشناسی و آزمون‌های بهداری برای سنجش سلامت روحی و جسمی متقاضیان گرفته می‌شود؛ چون آن‌ها علاوه بر این‌که باید توانایی آموزش دیدن داشته باشند، در نیروی انتظامی استخدام خواهند شد. درواقع، از اولین روزی که در دانشکده پذیرفته می‌شوند، استخدام‌شده و آموزش آن‌ها نیز جزو سنوات خدمتشان محسوب می‌شود.

رشته‌های تحصیلی لازم برای دانشگاه افسری کوثر

رشته‌های تحصیلی و گرایش‌های دانشگاه افسری کوثر

در دانشگاه‌های علوم انتظامی به رشته «رسته» گفته می‌شود. در دانشکده انتظامی کوثر نیز رسته‌های مختلفی مانند مرزبانی، راهنمایی و رانندگی، آگاهی، انتظامی و غیره وجود دارد، اما برای زنان مثلاً رسته مرزبانی یارسته‌های دیگری که مرتبط با زنان نیست، وجود ندارد. زنان بیشتر در رسته انتظامی که یک رسته مادر است و در حدی که نیاز باشد، در رسته‌های اطلاعات و آگاهی حضور دارند. زنان ابتدا دوره عمومی را می‌گذرانند و بعدازآن، با توجه به شرایط جسمی و… مشخص می‌شود که دانشجویان در کدام رسته ادامه تحصیل بدهند.

بیشتر بخوانید - شرایط ثبت نام و استخدام دانشگاه‌های افسری ارتش 1401

به‌این‌ترتیب، رسته‌بندی می‌شوند و باقی آموزش‌هایشان را در رسته خاص خودشان می‌بینند. دانشجویان پس از گذراندن دروس آموزش مقدماتی، عمومی، پایه، اصلی و انتخاب یکی از گرایش‌های موردنیاز مطابق با ضوابط موجود دروس تخصصی همان گرایش را می‌گذرانند. گرایش‌های تحصیلی دانشجویان پلیس زن بر اساس نیاز سازمان، رسته‌های راهنمایی و رانندگی، کشف جرائم، اطلاعات انتظامی و رایانه می‌باشد. بعد از فارغ‌التحصیلی زنان پلیس در مراکز خاصی که متناسب با رسته آنان است مشغول به کار می‌شوند.

حوزه فعالیت فارغ التحصیلان دانشگاه افسری کوثر چه زمینه‌ای است؟

فارغ‌التحصیلان دانشگاه علوم انتظامی کوثر می‌توانند در حوزه‌های زیر به فعالیت بپردازند:
- بازجویی از متهمان زن در پلیس اطلاعات و امنیت
- پیگیری پرونده‌های پلیس آگاهی
- بررسی صحنه‌های جرم
- حفاظت از شخصیت‌های مهم
- حفظ نظم اجتماعات و مبارزه با اغتشاشات
- گشت، تعقیب، تحقیق، بازجویی، دستگیری متهم، حفظ و بررسی صحنه جرم
- پیگیری پرونده‌های پلیس آگاهی که نیاز به حضور افسر زن می‌باشد.
- ارائه مشاوره و انجام خدمات اداری در کلانتری‌ها

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشگاه افسری کوثر

- ۴ برگ کپی از تمام صفحات شناسنامه به همراه اصل آن
- ۴ برگ کپی کارت ملی به همراه اصل آن
- کپی صفحات شناسنامه والدین
- تکمیل تقاضانامه به همراه یک قطعه عکس
- پرینت و تکمیل فرم اطلاعات داوطلب از سایت اجا
- اصل و کپی گواهی دوره متوسطه و یا گواهی اشتغال به تحصیل
- کپی از کارت پایان خدمت برای آقایان
- ۸ قطعه عکس ۴*۳ با پشت‌نویسی
- پرینت فرم مشخصات از سایت اجا و تکمیل فرم اطلاعات بستگان
- به همراه داشتن کارت ورود به جلسه در زمان مصاحبه
- ارائه مدارک و مستنداتی که در هنگام ثبت نام درج نموده‌اید (برای حافظان قرآن و بسیجیان فعال و فرزندان شاهد، ایثارگران و جانبازان و …)

رتبه لازم برای قبولی دانشگاه افسری بانوان

اکثر خانم‌های دانشجو دانشگاه افسری کسانی هستند که رتبه‌های بسیار خوبی آورده‌اند و رشته‌های دیگری قبول شده بودند. برخی از این دانشجویان رتبه ۴۲ کنکور سراسری را داشتند و یک ترم در دانشگاه دیگری درس خواند، اما در ترم بهمن ماه به دانشکده افسری بانوان تغییر رشته داده اند.

هم به دلیل جدید بودن رشته و هم به این دلیل که تحصیل در این دانشکده استخدام به دنبال دارد، خانم‌ها با انگیزه قوی به این دانشکده می‌آیند. تقریباً ۹۴ درصد از پذیرفته‌شدگان کسانی هستند که در دانشگاه‌های دیگر قبول شدند، یعنی از روی ناچاری به این‌جا نیامده‌اند.

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه افسری بانوان کوثر

مراحل معاینه پزشکی دانشگاه افسری کوثر

۱-ارتوپد: پس از ورود به سالن داوطلب لباس‌هایش را در آورده و به صف مراجعین به پزشک اول می‌پیوندد آنجا در صورت متعادل نبودن وزن و قد یا فاصله بین دو زانو بیش از یک انگشت یا شکستگی قسمتی از بدن، فرد مردود می‌شود. (برگه تست‌های پزشکی از او گرفته می‌شود)

۲- روانپزشکی: در همان سالن اجرا می‌گردد. در صورت وجود جراحات ناشی از تیغ یا چاقو یا هر خط خوردگی به هر شکل از نظر پزشک خود زنی بوده یا از نظر روانپزشک شخص دچار اختلال روانی تشخیص داده شود به راحتی مردود می‌شود.

۳- ارولوژی و جراحی عمومی

۴- پوست و مو

۵- چشم پزشک: داوطلب به چشم پزشک مراجعه کرده و چشم او در سه مرحله (میزان دید(۱۰/۱۰) آستیکمات (تا۲۵صدم اشکال ندارد) و کور رنگی معاینه می‌شود. (برگه داوطلب در قسمت چشم ۳ عدد مهر تایید باید دریافت کند.)

۶- دندان پزشک: دندان پزشک دندانها و لثه‌های داوطلب را معاینه می‌کند در کل قانون است افرادی که بیش از ۴ دندان پر شده دارند یا یک دندان کم دارند مردود شوند و اما گاه این گونه است و گاهی نه! که توسط همان دکتر تشخیص داده می‌شود همچنین عفونت‌های دهان و دندان موجب امضا نشدن برگه فرد می‌شود. (مسواک نزدن موجب بروز عفونت‌های دهان و دندان می‌شود.)

بیشتر بخوانید - شرایط ثبت نام در دانشگاه افسری امام علی در سال 1401

۷- قلب و عروق: قلب داوطلب را معاینه کرده و اکو می‌گیرد. فشار خون او نیز گرفته می‌شود در صورت وجود بیماری قلبی و فشار خونی داوطلب مردود می‌شود.

۸- اعصاب و روان: اعصاب داوطلب را می‌سنجد (شخص ایستاده و دستان خود را رو به جلو باز نموده اینجا دکتر از او سوالاتی می‌پرسد در صورت لرزیدن دست‌ها بنا به تشخیص دکتر فرد از ادامه مراحل باز می‌ماند.

۹- پزشک هفتم: گوش و حلق و بینی داوطلب را معاینه کرده که فقط با نظر او داوطلب پذیرفته یا رد می‌شود. ( از جمله مردودی‌ها افراد دارای بیماری آسم تنگی نفس و سینوزیت هستند)

- داوطلبین توجه داشته باشند در صورت اعلام مردودی توسط هر پزشک در هر مرحله برگه تست پزشکی توسط پزشک از داوطلب گرفته می‌شود و هزینه پرداخت شده به او بازگردانیده نمی‌شود (حتی اگر در اولین مرحله مردود گردد.) و فرد مردود شده باید از محوطه مرکز معاینات خارج گردد.

- فرد مردود شده در همه مراحل پزشکی به غیر از دندان پزشکی، روان پزشکی و چشم پزشکی حق اعتراض داشته ولی در تست‌های نامبرده، اعتراض او مورد قبول واقع نمی‌گردد.

- پس از انجام آزمایش، پس از صرف نهار و اقامه نماز، آزمون هماهنگ کتبی عقیدتی سیاسی در سالن گزینش و استخدام به عمل می‌آید. (داوطلبان باید توجه داشته باشند، به دلیل هماهنگ بودن آزمون و آغاز آن رأس ساعت اعلام شده، در صورت تأخیر، یک روز از برنامه عقب مانده و باید روز بعد برای آزمون اقدام نمایند.)

ترتیب مراحل گزینش دانشکده افسری کوثر

۱- ثبت نام اولیه برای گزینش دانشگاه کوثر

۲- انجام تست پزشکی اولیه و کسب تایید از پزشکان دانشگاه کوثر

- دندانپزشک
- دکتر عمومی
- انجام نوار قلب

۳- تست‌های پزشکی تکمیلی دانشگاه کوثر شامل:

- گوش و حلق و بینی
- رادیولوژی
- چشم پزشکی
- روانشناسی
- اعصاب و روان
- شنوایی‌سنجی
- آزمایش خون

۴- تشکیل پرونده
۵- انگشت نگاری
۶- انجام تست‌های ورزش و رو خوانی متن قرآن
۷- آزمون داخلی دانشگاه کوثر
۸- مصاحبه دانشگاه کوثر
۹- تحقیقات محلی
۱۰- هسته و اعلام نتیجه نهایی.

سوالات متداول

رتبه کنکور برای قبولی دانشگاه افسری بانوان چقدر است؟

رتبه لازم برای قبولی در دانشگاه افسری کوثر ۴۲ کنکور سراسری است و دانشجویان میبایستی یک ترم در دانشگاه دیگری درس خوانده باشند اما در ترم بهمن ماه به دانشکده افسری بانوان تغییر رشته داده اند.

آیا ثبت نام دانشگاه افسری بانوان بدون کنکور انجام می‌شود؟

بله، پذیرش بدون کنکور از طریق گزینش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های دیگر در رشته‌های مرتبط با مأموریت‌های پلیسی (مانند تربیت بدنی) می‌باشد.

حقوق داشگاه افسری بانوان چقدر است؟

داوطلبان جهت اطلاع از حقوق دانشگاه افسری بانوان با مشاوران تحصیل تماس حاصل فرمایید.

سایت ثبت نام دانشگاه افسری بانوان

فرآیند ثبت نام در دانشگاه افسری کوثر در سایت سازمان سنجش به نشانی http://www.sanjesh.org انجام میگیرد.

چگونه در دانشگاه افسری بانوان ثبت نام کنیم؟

آخرین شرایط استخدام و پذیرش به صورت کلی در همین مقاله توضیح داده شده است. همچنین نیروی انتظامی در استان‌های کشور نیز به صورت جداگانه استخدام می‌نماید.

آیا با مدرک دیپلم می‌توان وارد نیروی انتظامی شد؟

بله حتی با مقطع دیپلم هم میتوانید وارد دانشگاه نیروی انتظامی بانوان شوید..

مجتمع آموزشی زنان پلیس کوثر در چه مقاطع و رسته‌هایی پذیرش دارد؟

مجتمع عالی زنان پلیس در مقاطع مختلف تحصیلی از کاردانی تا دکتری، جذب دانشجو دارد و آموزش‌های درجه‌داری، دانش آموختگی و تخصصی را برای رسته‌های مختلف نیروی انتظامی ارائه می‌دهد.

آیا تمام پرسنل زن پلیس در دانشکده کوثر بانوان آموزش می‌بینند؟

در حال حاضر مجتمع عالی زنان پلیس وظیفه آموزش کلیه زنانی که در نیروی انتظامی و در قالب پرسنل پلیس خدمت می‌کنند اعم از کارمندی، افسری و درجه‌داری را عهده‌دار است و همه آموزش‌های زنان پلیس در این دانشکده ارائه می‌شود.

دختران و زنان پلیس در این مجتمع چه آموزش‌هایی می‌بینند؟

چارت آموزشی طراحی شده در این مجتمع به شکلی است که زنان و دختران پلیس متناسب با رسته‌های خود، هر آنچه برای انجام ماموریت‌های رسته انتخابی لازم باشد را فرا می‌گیرند؛ این در حالی است که علاوه بر این آموزش‌ها و مهارت‌ها، واحدهای عمومی، مهارت‌های جسمانی و آموزش‌های فراگیر نیز به دانشجویان این مجتمع آموزش داده می‌شود.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 25 اسفند 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

حیدریسلام عموم قیم منه آیا برای ثبت نام مشکلی پیش نمیاد؟
06 خرداد 2023پاسخ به این دیدگاه
.M.سلام خسته نباشید. من عاشق رشته افسری هستم و الان ۱۵ سالم هست بی نهایت این رشته رو دوست دارم میشه در مورد رسته اطلاعات و امنیت توضیح بدین. این رسته خیلی عالیه فکر کنم مقل سریال گاندو باشه تا حدودی اما باز هم به راهنمایی شما نیاز مندیم. چرا پاسخ کد نیستین؟
20 شهریور 2022پاسخ به این دیدگاه
زهراسلام خسته نباشید من مدرک کاردانی it دارم میتونم کارشناسی رو افسری بخونم خیلی این رشته رو دوست دارم میشه راهنمایی کنید ممنون
21 تیر 2022پاسخ به این دیدگاه
سارا سلام خسته نباشید من ۱۴ سالم هست وقتی ۱۸ سال شدم میتونم برای پلیس اطلاعاتی یا امنیتی شدن توی دانشگاه کوثر درس بخونم ؟
09 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام ببخشید من امسال دیپلم رو میگیرم آیا میتونم ثبت نام کنم
20 بهمن 2021پاسخ به این دیدگاه
کاظمیسلام، میخواستم بپرسم که وقتی دیپلم بگیریم، بلافاصله میتونیم در دانشکده افسری ثبت نام کنیم؟ یا باید در کنکور سراسری شرکت کنیم؟ ممنون میشم پاسخ بدید.
04 دی 2021پاسخ به این دیدگاه
اسماشماروبخدا کمکمون کنید تو این صفحه حداقل جوابمونوبدین ی راهی بزارید مابتونیم باهاتون در ارتباط باشیم ..میتونیداین صفحه رو طوری درست کنید که تو همین صفحه بطورانلاین بامادرارتباط باشید و جوابمونوبدید این جاب یابی و رزومه که کسی بلد نیست چطورپر کنیم فرمشو..پس تمناداریم کمکمون کنید اصلانمیدونیم برای اینکه جذب بشیم چیکار کنیم..هرروز این صفحه رو چک میکنم و منتظرجوابتون هستم از پیگیریتون ممنون میشم ..
18 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
عاطفهسلام زمان ثبت نام کی هست؟ آیا امسال نیرو میپذیرن؟
05 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
نجمهسلام من ۱۸ سالمه رشتم انسانیه خیلی افسری دوس دارم نمیدونم چجوری ثبت‌نام کنم
04 آذر 2021پاسخ به این دیدگاه
زینبسلام من خیلی افسری رو دوس دارم رشته ام انسانیه وامسال یازدهم میرم من چطور میتونم تو دانشکده ثبت نام کنم
26 آبان 2021پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید