‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام و نحوه کار در ماکسیم (آموزش ثبت نام، کمیسیون و درامد)

شرایط استخدام و کار در تاکسی ماکسیم چگونه است؟

مهمترین سوالات متقاضیان کار در تاکسی ماکسیم چیست؟ شرایط استخدام در تاکسی ماکسیم چگونه است، نحوه کار در ماکسیم؟ آموزش و فرم ثبت نام، نصب ماکسیم رانندگان، درامد و کمیسیون ماکسیم چقدر است؟ اینها مهمترین سوالات هستند که ما در این مطلب بصورت کامل توضیح داده ایم.

شرایط استخدام و کار در تاکسی ماکسیم

با توسعه اینترنت در ایران، حضور شرکت‌های حمل و نقل مسافر درون شهری یا تاکسی‌های اینترنتی فرصت جدیدی برای اشتغال در کشور به وجود آورده است. استخدام به عنوان راننده تاکسی اینترنتی شغلی است که امروزه بسیاری از افراد برای کسب درآمد به آن می‌پردازند. استخدام در چنین شرکت‌هایی ممکن است به عنوان شغل دوم و یا حتی شغل اصلی افراد صورت گیرد. ماکسیم یکی از شرکت‌های شناخته شده تاکسی اینترنتی در ایران است. ما در این مقاله به شرایط استخدام و کار در تاکسی ماکسیم می‌پردازیم.

آشنایی با ماکسیم

شرکت راشا پارس رایان (تاکسی اینترنتی ماکسیم)، متعلق یک شرکت تاکسیرانی روسی است که سابقه‌ای بیش از ۱۷ سال در دنیا و در بیش از ۴۰۰ شهر بزرگ آسیا و اروپایی دارد. در ایران نیز ماکسیم یکی از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات جابجایی مسافر درون شهری است که از سال ۱۳۹۶ کار خود را آغاز کرده و از میان افراد واجد شرایط راننده با خودرو استخدام می‌کند.

استخدام اپراتوز مرکز تماس دورکاری

اکنون در بسیاری از شهرهای بزرگ و کوچک ایران، تاکسی‌های اینترنتی ماکسیم فعال هستند و این شرکت همچنان به جذب نیروی کار در این زمینه مشغول است. ماکسیم هدف خود را از فعالیت سفرهای درون شهری آسان، ارزان و ایمن برای مسافران و بهبود شرایط رانندگان در جستجو و حمل و نقل مسافر بیان کرده است. در ادامه با بررسی نحوه کار در شرکت ماکسیم همراه ما باشید.

نحوه کار و فرم ثبت نام در ماکسیم

نحوه کار و فرم ثبت نام در ماکسیم

برای این که با ماکسیم همکاری کنید کار سختی پیش رو ندارید. فقط کافی است یک گوشی تلفن همراه هوشمند و یک خط اینترنت پرسرعت داشته باشید. با اتصال به اینترنت باید به آدرس taximaxim. ir مراجعه کرده و از ستون سمت راست گزینه‌ی «برای رانندگان» را انتخاب کنید. سپس روی «فرم ثبت نام راننده» کلیک کنید و در قسمت سمت چپ شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید. در ادامه شماره موبایلتان را وارد کنید و گزینه من ربات نیستم را فعال کنید تا یک کد تاید از طریق پیامک برایتان ارسال شود. کد را وارد کرده و ادامه را بزنید

مراحل ثبت نام رانندگان در ماکسیم

در مرحله بعد مشخصاتی مانند نام، نام خانوادگی تاریخ تولد و… را وارد کرده و گزینه «بعدی» را انتخاب کنید. در صفحه بعد مدل ماشین خود و سایر مشخصات آن را وارد کنید و ارسال فرم ثبت نام را بزنید. بعد از این کار می‌توانید با شماره تلفن دفاتر شهر خود تماس بگیرید و یا مدتی صبر کنید تا پس از بررسی فرم ثبت نام از ماکسیم با شما تماس بگیرند و سایر اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایند.

مراحل ثبت نام رانندگان در تاکسی ماکسیم

در ادامه آموزش نصب برنامه ماکسیم رانندگان باید به شما بگوییم که در مرحله بعد یک پیامک برایتان ارسال می‌شود که در آن لینک دانلود اپلیکیشن رانندگان و شماره کاربری شما قرارداده شده است. روی لینک اشاره کرده و مطابق با سیستم عامل گوشی خود برنامه را از طریق بازار یا گوگل پلی دریافت نمایید. پس از دانلود برنامه آن را اجرا کنید. سپس در کادر مربوط به شماره کاربری، عددی که از طریق پیامک برایتان ارسال شده را وارد کنید و در ادامه گزینه «یادآوری رمز عبور» را انتخاب نمایید.

یکی از دو روش پیامک یا تماس را برای بازیابی رمز انتخاب کنید تا پسورد حساب برایتان ارسال شود. اکنون می‌توانید وارد حساب کاربری خود در این برنامه شوید. پس از ورود گزینه پذیرش را به نشانه‌ی موافقت با توافقنامه انتخاب کنید تا صفحه اصلی برنامه برایتان نمایش داده شود. هز زمان که برای شروع به کار آماده بودید می‌توانید از پایین صفحه گزینه «شروع شیفت کاری» را انتخاب کنید. در پایان کار هم کافی است سه نقطه‌ی بالای صفحه را انتخاب کنید و گزینه‌ی «پایان شیفت کاری» را انتخاب نمایید.

برای این که بتوانید به عنوان راننده در ماکسیم مشغول شوید نیاز به ارائه مدارک سوء پیشینه وعدم اعتیاد به مواد مخدر خواهید داشت.

مزایای همکاری به عنوان راننده با ماکسیم

مزایای ویژه برای رانندگان جدید این است:
- معاف از پرداخت کمیسیون
- استفاده از سهمیه بنزین به صورت نقدی
- بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث
- انجام سفرهای خارج از شهری و داخل شهری
- ثبت نام رانندگان آقا و خانم
- ثبت نام هر مدل خودرو با هر شماره پلاک
- آموزش‌های کسب درآمد بیشتر
- اطلاع از سرویس‌های در حال انجام هر شهر

نحوه برداشت پول از حساب تاکسی ماکسیم

نحوه برداشت پول از حساب ماکسیم

شما می‌توانید به دو روش مبالغ را از حساب کاربری به کارت بانکی خود انتقال دهید.

روش اول: به‌صورت دستی

به این صورت که شما خودتان درخواست انتقال وجه با مبلغ موردنظر خود را از روش زیر ارسال می‌کنید:
منوی اپلیکیشن —-> «شرکت‌ها» ——-> «ماکسیم ایران» ——-> «انتقال وجه به کارت بانکی»
پس از نوشتن شماره شبای کارت بانکی، گزینه «ذخیره اطلاعات بانکی من برای عملیات‌های آتی» را انتخاب کنید تا اطلاعات شما در سیستم ذخیره شود.

روش دوم: به‌صورت خودکار

اگر می‌خواهید مبالغ حساب کاربری خود را به‌صورت روزانه و به‌طور خودکار دریافت کنید، حتماً باید یک‌بار درخواست برداشت وجه را به‌صورت دستی طبق روش اول ارسال کنید. درغیراین‌صورت امکان فعال‌کردن قابلیت «برداشت خودکار وجه» فراهم نخواهد شد.

بعد از این‌که درخواست برداشت وجه را یک‌بار به‌صورت دستی ارسال کردید، می‌توانید قابلیت «برداشت خودکار وجه» را از مسیر زیر فعال کنید:

پشتیبانی، صفحه‌ کاربری راننده، فعال‌سازی «برداشت خودکار وجه

درنظر داشته باشید که بعد از فعال‌کردن این قابلیت، مبالغ به‌صورت روزانه به کارت بانکی شما انتقال داده می‌شود و مبلغ ۳۰.۰۰۰ تومان (در شهر تهران مبلغ ۵۰.۰۰۰ تومان) به‌صورت پیش‌فرض جهت اجرای درخواست‌های بعدی در حساب کاربری شما باقی می‌ماند.

در روش «برداشت خودکار وجه» بخشی با عنوان «حداقل موجودی غیرقابل برداشت» لحاظ شده است. چنانچه تمایل دارید مبلغ بیشتری از مبلغ پیش‌فرض در حساب کاربری شما باقی بماند؛ می‌توانید مبلغ موردنظر خود را در این بخش وارد کنید.

هنگامی‌که می‌خواهید روش «انتقال خودکار وجه» را فعال کنید، نمایه‌ی «❓» را لمس کنید تا توضیحات تکمیلی در این زمینه برای شما نمایش داده شود.

درنظر داشته باشید که بعد از فعال‌کردن این قابلیت، مبالغ به‌صورت روزانه به کارت بانکی شما انتقال داده می‌شود و مبلغ ۳۰.۰۰۰ تومان (در شهر تهران مبلغ ۵۰.۰۰۰ تومان) به‌صورت پیش‌فرض جهت اجرای درخواست‌های بعدی در حساب کاربری شما باقی می‌ماند.

در روش «برداشت خودکار وجه» بخشی با عنوان «حداقل موجودی غیرقابل برداشت» لحاظ شده است. چنانچه تمایل دارید مبلغ بیشتری از مبلغ پیش‌فرض در حساب کاربری شما باقی بماند؛ می‌توانید مبلغ موردنظر خود را در این بخش وارد کنید.

آموزش ثبت نام در تاکسی ماکسیم

آموزش ثبت نام در تاکسی ماکسیم بین شهری

تعرفه جدید «بین‌شهری ویژه» شامل خودروهایی با عمر کمتر از ۱۰ سال می‌شوند که از ایمنی و کیفیت بیشتری برخوردار هستند. در این تعرفه جدید دیگر ماشین‌هایی مانند پراید و تیبا وجود ندارند و در مقابل خودروهای خارجی با عمر کمتر از ۱۵ سال قرار دارند. کاربران «ماکسیم» می‌توانند در سفرهای بین‌شهری از این قابلیت جدید استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌هایی شرکت رانندگان در این سرویس‌ها امکان درخواست کمک راننده با گزینه: به کمک راننده احتیاج دارم است. ضمن این که راننده علاوه‌بر ارائه خدمات حمل و نقل می‌تواند خدمات دیگری مانند کمک به حمل وسایل تا نقطه معین یا تعویض چرخ خودرو هم ارائه دهد.

تعرفه «بین‌شهری ویژه» اخیرأ در اپلیکیشن «ماکسیم» و در ۱۲ شهر ایران فعال شده است. این تعرفه شامل شهرهای گنبدکاووس، خوی، بوکان، تهران، کرج، قم، رفسنجان، ساوه، اصفهان، شهرکرد، نجف آباد و بجنورد می‌شود.

کمیسیون ماکسیم چقدر است؟

یکی از ویژگی‌هایی که برای رانندگان در کار اهمیت زیادی دارد درصد کمیسیون سامانه‌های هوشمند خدمات حمل‌ونقل است. ماکسیم با دریافت تنها ۱۰ تا ۱۳ درصد کمیسیون، پایین‌ترین میزان کمیسیون را در میان دیگر تاکسی‌های آنلاین از رانندگان دریافت می‌کند. لازم به ذکر است که این کمیسیون در شهرهای مختلف تحت پوشش ماکسیم متفاوت است و در سفرهایی که در محدوده طرح ترافیک تهران انجام می‌شوند، درصدی از سهم کمیسیون در قالب طرح تشویقی عودت داده می‌شود و امکان درآمدزایی بیشتر را برای رانندگان فراهم می‌کند.

درآمد کار در تاکسی ماکسیم

میزان درآمد کار در ماکسیم بستگی به تعداد سفرهای روزانه، مسیرهای طی شده و پاداش‌های نقدی دریافتی رانندگان از ماکسیم خواهد داشت.

درآمد کار در تاکسی ماکسیم

فتوکنترل ماکسیم کجاست؟

رانندگان می‌توانند از طریق سایت سامانه‌ی هوشمند درخواست خودرو ماکسیم در مدت زمان کوتاهی به این ناوگان بزرگ حمل و نقل ماکسیم بپیوندند.

رانندگان پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود و دریافت کد تأیید، می‌توانند اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایند و ادامه فرایند ثبت نام را طی کنند. کاربر در گام بعد، باید نسبت به وارد کردن اطلاعات وسیله نقلیه خود اقدام کند. ماکسیم این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده است تا آنان بتوانند هر تعداد وسیله نقلیه‌ای که دارا هستند را به لیست خود اضافه کنند.

پس از افزودن وسیله نقلیه، رانندگان موظف‌اند تا از طریق فوتوکنترل با تلفن همراه خود، از موارد خواسته شده توسط سامانه عکس تهیه کنند و با بارگذاری آن در بخش مربوطه اطلاعات ثبت نامی خود را تکمیل کنند. این اطلاعات برای کارشناسان ماکسیم ارسال خواهد شد و در مدت زمان کوتاهی احراز هویت آنان به همراه وسیله نقلیه افزوده شده به سامانه، انجام خواهد شد.

موارد مورد نیاز برای فتوکنترل عبارتند از عکس سلفی راننده، پشت و رو گواهینامه، برگ سبز یا پشت و رو کارت وسیله نقلیه، بیمه شخص ثالث و نمای جلو و سمت شاگرد خودرو که برای هر کدام قسمت جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است. در هر قسمت نیز توضیحات کاملی در خصوص نحوه عکس انداختن آورده شده است تا ثبت نام رانندگان بدون نقص انجام پذیرد. کارشناسان سامانه پس از ارسال عکس‌ها، صحت آنان را تأیید و یا رد می‌کنند. در صورت رد شدن کاربر باید تصویر صحیح را مجدد ارسال نماید.

این فرآیند برای رفع نیاز مراجعه حضوری کاربران به دفاتر ماکسیم در شهرهای مختلف و صرفه‌جویی در وقت آنان اجرا می‌شود.

سوالات متداول

چگونه در ماکسیم ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام و همکاری با تاکسی ماکسیم کار سختی پیش رو ندارید. فقط کافی است به آدرس taximaxim. ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید، جهت آموزش کامل به متن مقاله مراجعه کنید.

درامد و کمسیون تاکسی ماکسیم چقدر است؟

میزان درآمد کار در تاکسی ماکسیم بستگی به تعداد سفرهای روزانه، مسیرهای طی شده و پاداش‌های نقدی خواهد داشت. و کمسیون شرکت بین ۱۰ تا ۱۳ درصد است.

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 20 مهر 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

فرهادسلیمی وانت با میخام ثبت نام کنم دقیقا در قسمت تن گیر میکنه آخه وانت پیکان به تن نمیرسه که
03 فروردین 2023پاسخ به این دیدگاه
صفی اله من میخام ثبت نام کنم وانت هر کاری میکنم ثپت نمیشه
12 بهمن 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید