‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

شرایط استخدام سازمان منطقه آزاد کیش ۱۴۰۳ (چارت، ادارت و فرودگاه)

هرآنچه در مورد سازمان منطقه آزاد کیش باید بدانید

همانطور که در مقاله‌ای به "شرایط استخدام در منطقه آزاد انزلی" و جزییات آن پرداختیم، جزیره کیش نیز یکی از هفت منطقه آزاد تجاری در ایران است، مناطق آزاد تجاری به معنای این نیست که قوانین نداشته باشد و کاملا آزاد باشد، بلکه منظور از منطقه آزاد تجاری این است که این منطقه قوانین مخصوص به خود را برای انجام فعالیت‌ها و فرایند‌های گمرکی و… دارا است و مشمول قوانین جاری در تمامی نقاط ایران نیست. اداره منطقه آزاد کیش به عهده سازمان منطقه آزاد کیش است که مسئولیت‌های این سازمان از سمت شورای عالی منطقه آزاد، تهیه و در نتیجه تصویب شده است.

استخدام در سازمان منطقه آزاد کیش ۱۴۰۳

چه کسانی سازمان منطقه آزاد را اداره می‌کنند؟

پنج هیات مدیره مسئولیت اداره کردن سازمان منطقه آزاد کیش را به عهده دارد که تمامی اختیارات تعیین نحوه کاربری اراضی منطقه آزاد، استفاده از منابع ملی و فروش، واگذاری آن‌ها بر حسب قانون و آیین نامه‌های اجرایی مصوب مجمع عمومی را به عهده دارند. این معاونت‌ها به ۵ بخش تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

بیشتر بخوانید - استخدام پذیرشگر هتل در کیش

- عمران و امور زیربنایی
- توسعه و مدیریت، فرهنگی و اجتماعی،
- گردشگری
- اقتصادی
- سرمایه‌گذاری

وظایف اصلی سازمان منطقه آزاد کیش

روسای هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش وظایفی شامل: روش‌های اجرایی، انعقاد قراردادها، چگونگی وصول عوارض، نحوه ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی و معنوی، کشتی‌ها و هواپیماها را به عهده دارند.

معرفی ادارات سازمان منطقه آزاد کیش

سازمان منطقه آزاد کیش از ادارات مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از:
- فناوری اطلاعات و ارتباطات
- دفتر مدیر عامل
- ارزیابی عملکرد
- حراست
- مجامع و حسابرسی
- حقوقی
- روابط عمومی

استخدام و کاریابی منطقه آزاد کیش ۱۴۰۳

موقعیت مکانی و آدرس سازمان منطقه آزاد کیش

سازمان منطقه آزاد کیش در بلوار سنایی و نزدیک به میدان قرار گرفته است مکان‌هایی مانند بازار بهکیش، دانشگاه آزاد اسلامی، مسیر دوچرخه سواری به این سازمان نزدیک هستند.

شرایط استخدام در سازمان منطقه آزاد کیش

ادارات مختلف سازمان منطقه آزاد کیش برای تأمین نیاز انسانی خود اقدام به استخدام افراد با شرایط ویژه می‌نمایند. استخدام در این ادارات همانند همه شرکت‌ها و ادارات منوط به احراز شرایطی است که از سوی اداره مربوطه در زمان استخدام اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید - استخدام کارگر ساده در کیش با جای خواب

استخدام در سازمان منطقه آزاد کیش استخدام دولتی نیست و بنابراین فرصت‌های استخدامی در این سازمان بسته به شرایط سازمان جهت تأمین پرسنل و نیروی انسانی صورت می‌گیرد که آگهی‌های استخدامی آن در روزنامه‌های کثیر الانتشار، رسانه‌های آنلاین و… منتشر می‌شود.

نحوه استخدام در سازمان منطقه آزاد کیش

برای استخدام شدن در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابع آن باید گوش به زنگ اخبار استخدام منتشر شده از سوی این سازمان باشید. همانطور که اعلام شد، این سازمان در صورت نیاز به نیروی انسانی در ادارات مختلف و سازمان‌های تابع با توجه به عنواین شغلی مورد نیاز اقدام به استخدام از میان داوطلبین واجد شرایط می‌نماید.

به طور مثال ممکن است بیمارستان کیش که یکی از نهادهای تابع سازمان منطقه آزاد کیش محسوب می‌شود، در ردیف‌های شغلی پزشکی، پیراپزشکی، پرستاری و… اقدام به استخدام نیروی متخصص نماید. شرایط استخدام در بیمارستان کیش از جمله مواردی است که در زمان انتشار اخبار استخدامی مربوط به آن و با توجه به ردیف‌های شغلی مورد نیاز مشخص می‌شود.

سامانه هوشمند اشتغال منطقه آزاد کیش ۱۴۰۳

استخدام کارمند امور اداری عملیاتی در منطقه آزاد کیش

استخدام کارمند امور اداری و عملیاتی عموما در شرکت‌های تابع سازمان منطقه آزاد کیش صورت میگیرد. به طور مثال شرکت‌های پشتیبانی و لجستیک صنایع نفت و گاز، یا پتروشیمی و یا سایر شرکت‌های تجاری و اقتصادی و صنعتی موجود در کیش ممکن است برای تأمین نیروی انسانی خود در بخش‌های مختلف اقدام به استخدام داوطلبین واجد شرایط نمایند.

بیشتر بخوانید - مشاغل پردرامد برای افراد جویای کار در کیش

مدرک تحصیلی، شرایط سنی و شرط معلم یا مهارت‌های مختلف در زمان استخدام بستگی به شرایط سازمان مربوطه در آگهی استخدام دارد. معمولا همه مدارک تحصیلی و رشته‌های مختلف تحصیلی در مقاطع مختلف امکان استخدام در چنین سازمان‌هایی را دارند.

عموما از نیروهای بومی برای استخدام در سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت‌های تابع استفاده می‌شود اما ممکن است در مورد برخی سازمان‌های بزرگ مثل نفت و پتروشیمی و… شرکت مادر در استان یا شهرستان مربوطه اقدام به استخدام نیروهای بومی در استان یا شهرستان خود نمایند و آن‌ها را به صورت مأموریتی به کیش بفرستند.

برای آقایان داشتن کارت پایان خدمت در همه ردیف‌های شغلی الزامی است. حداقل مدرک تحصیلی در اکثر آگهی‌های استخدامی منتشر شده از سوی این سازمان دیپلم است.

دبیرخانه سازمان منطقه آزاد کیش

یکی از ادارات سازمان منطقه آزاد کیش دبیرخانه سازمان است که در صورت نیاز به تأمین نیروی انسانی در بخش‌های مختلف از میان داوطلبان واجد شرایط استخدام می‌کند. نیروهای استخدام شده در دبیرخانه عموما با حداقل مدرک کارشناسی در رشته‌های مرتبط با عناوین شغلی مورد نیاز و از میان داوطلبین بومی کیش انتخاب می‌شوند.

سامانه سازمان منطقه آزاد کیش

برای دریافت آخرین آگهی‌های استخدامی سازمان منطقه آزاد تجاری کیش و یا ارتباط مستقیم با دفاتر و ادارات آن می‌توانید به سامانه این سازمان به آدرس https://kish.ir/ مراجعه کنید.

سامانه سازمان منطقه آزاد کیش ۱۴۰۳

چارت سازمان منطقه آزاد کیش

چارت سازمان منطقه آزاد کیش شامل جدول سازمانی معرفی سمت‌های سازمانی و ادارت مختلف سازمان منطقه آزاد کیش است که برای مشاهده آن به صورت pdf می‌توانید به آدرس https://portal.kish.ir/fa/view/chart%20sazmani مراجعه نمایید.

شرکت تابعه منطقه آزاد کیش

شرکت تابع به شرکتی گفته می‌شود که به طور کامل و یا قسمتی از آن تحت کنترل سازمان منطقه آزاد کیش باشد و یا نصف بیشتر سهم آن شرکت را خریداری کرده باشد. اما شرکت‌هایی که تا امروز شرکت‌های تابع سازمان منطقه آزاد کیش معرفی شده‌اند به شرح زیر است:

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه

شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه کیش که در تاریخ ۱۳۷۹/۴/۱۱ با شماره ۸۷۸ در اداره ثبت شرکت‌های جزیره کیش به ثبت رسیده است به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش، به منظور رشد و توسعه اقتصادی این جزیره زیبا از طریق ترویج و تسهیل سرمایه گذاری، ارائه خدمات کسب و کار مؤثر به فعالین اقتصادی و حمایت از حقوق ذینفعان ایجاد گردیده است. هدف شرکت عبارت است از رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی، عمرانی و بازرگانی جزیره از طریق جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی و ارائه خدمات عمومی و بازرگانی به کلیه فعالین اقتصادی منطقه.

هواپیمایی کیش

جهت آگاهی از نحوه تهیه بلیط، وضعیت پروازها و یا موارد مشابه در ساعات اداری از بخش و یا دفاتر فروش خارجی کسب اطلاعات فرمایید.

آگهی های استخدام در کیش ۱۴۰۳

جهت امور کنترل بلیط می‌توانید در ساعات اداری با شماره ۸ - ۰۷۶۴۴۶۶۵۶۴۴ داخلی ۳ (بخش کنترل) تماس حاصل فرمایئد.

نشانی دفتر مرکزی کیش ایر در جزیره زیبای کیش

جزیره زیبای کیش، میدان سنایی، جنب بازار مریم، ساختمان مرکزی کیش ایر- طبقه سوم - واحد مدیریت

نام مسئول دبیرخانه: سرکار خانم نامور (امور اداری)

تلفن: ۰۷۶-۹۳۲۱۴۵۶۲ - فکس: ۰۷۶-۴۴۴۵۵۷۲۵

کد پستی: ۷۹۴۱۹-۷۳۳۶۷ - پست الکترونیک: secretariat. kish@kishairline. com

شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش

این شرکت به عنوان بازوی اجرایی سازمان منطقه آزاد کیش با پذیرش مسئولیت کلان و ذاتی خود در ارائه امور خدمات مطلوب شهری، عمرانی و زیر بنایی، بسترسازی و فراهم کردن امکانات، توسعه زیرساخت و مکانیزه نمودن سیستم ناوگان حمل و نقل عمومی، تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در هر یک از امور محوله به نحو مطلوب و مؤثر ایفای نقش کرده و برای گردشگران و ساکنان این جزیره زیبا، محیطی مفرح‌تر ایجاد نماید.

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه ازاد کیش (تله کیش)

اپراتور تلفن همراه سازمان منطقه آزاد کیش (تله کیش) در چارچوب موافقت اصولی مورخ ۱۳۷۳/۰۶/۲۴ هیأت وزیران، منطقه آزاد کیش در حوزه خلیج فارس بعنوان دارده پروانه MNO در منطقه آزاد کیش تأسیس گردید.

در حال حاضر سازمان منطقه آزاد کیش تحت برند تله کیش، در حال مدیریت و بهره برداری از این اپراتور می‌باشد. به جهت ازائه جدیدترین سرویس‌های مورد نیاز مشترکین و معاف از پرداخت مالیات و ارتقاء نسل چهارم، در حال حاضر این اپراتور در حال ارائه سرویس LTE به مشترکین خود می‌باشد، همچنین کلیه سیم کارتهای تله کیش علاوه بر کیش در سرزمین اصلی نیز دارای سرویس و قابل استفاده می‌باشد.

بیشتر بخوانید - استخدام در فرودگاه کیش

شایان ذکر می‌باشد موقعیت جغرافیایی و تمرکز مدیریتی در منطقه آزاد کیش، این جزیره را بعنوان محل مناسبی جهت ورود تکنولوژی‌های نوظهور از جمله تکنولوژی ۵G نموده است. همچنین توسعه زیر ساخت‌های ثابت و سیار در این جزیره که با همت تله کسیش در حال انجام می‌باشد، نوید این نکته مهم را می‌دهد که کلیه زیر ساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در جزیره کیش مهیا بوده و این جزیره محل مناسبی جهت حضور شرکت‌های دانش بنیان و استار تاپ‌های مرتبط با این حوزه می‌باشد.

بیمارستان کیش

بیمارستان کیش از سال ۱۳۷۲ آغاز به کار نموده است، فاز ۳ این بیمارستان در سال ۱۳۹۲ افتتاح و ظرفیت بیمارستان از ۳۲ تخت به ۶۴ تخت افزایش پیدا کرد.

شرایط استخدام منطقه آزاد جزیره کیش در سال ۱۴۰۳

این بیمارستان در جزیره زیبای کیش با هدف ارائه خدمت به بومیان و ساکنین و گردشگران تآسیس گردید. از سال ۱۳۹۲ هدف و رویکرد بیمارستان به سمت گردشگری سلامت با توجه به پتانسیل‌های بالقوه این جزیرۀ زیبا پایه ریزی گردید.

شرکت علوم و فنون کیش

موسسه آموزشی علوم و فنون کیش وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش در سال ۱۳۶۷ با هدف آموزش ملوانان و دریانوردان به نام «علوم و فنون دریایی صیادی کیش» آغاز به کار کرد. در ادامه با توجه به نیاز کشور، آموزش زبانهای خارجی را در برنامه خود قرار داد و در حال حاضر با بیش از ۱۲۰ شعبه در سراسر ایران، بزرگترین مرکز آموزش زبان‌های خارجی در کشور محسوب می‌گردد. دریافت مجوز از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور جهت برگزاری دوره‌های مهارت آموزی، مجوز برگزاری دوره‌های ضمن خدمت کارکنان دولت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و دریافت مجوز برگزاری دوره‌های کوتاه مدت با دانشگاه علمی و کاربردی از دیگر اقدامات این مؤسسه در جهت توسعه فعالیت‌های آموزشی خود می‌باشد.

شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاههای منطقه آزاد کیش

شرکت بازرگانی کیش (سهامی خاص) در ۱۳۶۵/۰۴/۳۰ به صورت شرکت سهامی خاص تأسیس شده و طی شماره ۶۰۸۰۵ مورخ ۱۳۶۵/۱۰/۰۱ در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسیده است. در سال ۱۳۷۰ مرکز اصلی شرکت به جزیره کیش انتقال یافته و تحت شماره ۱۲۲ در مورخ ۱۳۷۱/۰۹/۱۲ در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان بندر لنگه و در تاریخ ۱۳۷۹/۰۳/۰۲ تحت شماره ۸۴۷ در واحد ثبت شرکت‌ها و مالکیت‌های صنفی و معنوی منطقه آزاد کیش به ثبت رسیده است.

سوالات متداول

چگونه میتوانم در منطقه آزاد کیش استخدام شوم؟

استخدام در منطقه آزاد کیش بصورت دولتی نیست، شرایط استخدام در مقاله ذکر شده است.

چگونه به فابل PDF چارت سازمان منطقه آزاد کیش دسترسی داشته باشیم؟

برای مشاهده فابل PDF چارت سازمانی منطقه آزاد کیش که شامل جدول سازمانی معرفی سمت‌های سازمانی و ادارت مختلف سازمان منطقه آزاد کیش است به متن مقاله مراجعه کنید.

  • موقعیت , کیش
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیتمام مقاطع تحصیلی

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 11 اسفند 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید