‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

مشاغل پر درآمد کیش برای افراد جویای کار (بازنشسته و جوانان)

هرآنچه افراد جویای کار در کیش باید بدانند

زندگی در کیش با توجه به شرایط اقتصادی، زیبایی محیطی، آسایش و امنیت می‌تواند بسیار اغوا کننده باشد، از آنجایی که این جزیره یک منطقه آزاد تجاری است "استخدام در منطقه آزاد کیش" می تواند تضمین کننده یک زندگی ساده و راحت در این جزیره زیبا باشد، در این صفحه شما را با فرصت‌های شغلی و شرایط استخدام و کار در کیش آشنا می‌کنیم.

شرایط استخدام افراد جویای کار در کیش 1401

نگاهی به زندگی و کار در کیش

جزیره کیش حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۹۰ درصد این جمعیت، مهاجرین از سایر شهرستان‌های کشور به این منطقه هستند، حدود ۵ درصد از جمعیت کیش را بومیان این منطقه تشکیل می‌دهند.

همچنین بر اساس شاخص‌های آماری، میزان باسوادی در کیش بیش از ۹۲ درصد و اشتغال بالای ۹۸ درصد است که حکایت از وضعیت بسیار مطلوب این دو شاخص در این منطقه دارد. با توجه به شرایط خوبی که از هر نظر بر کیش حاکم است، نرخ بیکاری در این جزیره بسیار کم و نزدیک به یک درصد است. از طرفی حدود ۶۶ در صد از مشاغل موجود در کیش مشاغل بخش خصوصی هستند.

بیشتر بخوانید - استخدام کارگر ساده در کیش با جای خواب

در سالهای اخیر با توجه به این که کیش یک منطقه اقتصادی و گردشگری موفق است در کنار بومیان کیش فرصت کار برای بسیاری از افراد در سراسر کشور نیز مهیا شده است.

کار و استخدام در کیش با درامد بالا 1401

نگاهی به مشاغل پر درآمد در کیش

کیش در منطقه آزاد تجاری قرار گرفته است. اکثر محصولاتی که از کشورهای خارجی به کیش وارد می‌شوند شامل مالیات نیستند به همین دلیل مشاغل فروشگاهی در کیش از جمله مشاغل پردرآمد محسوب می‌شود. اگر به کیش سفر کرده باشید می‌دانید که مراکز خرید بی‌نظیری در کیش وجود دارند و می‌توان گفت تجارت از راه فروش کالا مخصوصا فروش پوشاک یک شغل پردرآمد در کیش محسوب می‌شود، به دنبال این شغل مشاغلی چون فروشندگی و مدیریت فروش نیز از جمله مشاغلی است که در این حوزه می‌توان به آن پرداخت.

بیشتر بخوانید - استخدام در هتل های کیش

بخش بزرگی از پیشرفت کیش مدیون صنعت گردشگری در کیش است. کیش به عنوان یک منطقه ساحلی که دور تا دور آن را دریای نیلگون خلیج فارس احاطه کرده است، به یکی از زیباترین نقاط ایران تبدیل شده است. سالانه میلیون‌ها مسافر ایرانی و خارجی به کیش سفر می‌کنند و هر شغل یا خدماتی که بتواند به مسافرین کمک کند قطعا در کیش پردرآمد خواهد بود.

یکی از مشاغل پردرآمد کیش شغل هتل داری است. بسیاری از سرمایه داران در بخش هتل‌داری کیش سرمایه‌گذاری کرده‌اند و به درآمد کلانی دست یافته‌اند.

استخدام و کار در رستوران‌ها و هتل‌های کیش

کار در رستوران‌ها و هتل‌های کیش

کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های کیش یکی دیگر از منابع کسب درآمدهای کلان در کیش هستند. رستوران‌های بسیار بی‎نظیری با امکانات متنوع در کیش وجود دارند. با این وجود باز هم می‌توانید با خیال راحت به سرمایه‌گذاری در بخش تاسیس رستوران جدید در کیش فکر کنید. استخدام در این بخش نیز می‌تواند شانس اشتغال برای جوانان در این منطقه را به همراه داشته باشد.

فرصت های استخدامی در کیش

همانطور که اشاره کردیم در کیش پاساژها، رستوران‌ها، هتلها، مراکز اقامتی، تفریحی و فرهنگی مختلفی وجود دارد، بنابراین مشاغلی چون کارگر ساده، نیروی خدماتی هتل و رستوران، مهماندار هتل، حسابدار، بازاریاب و مامور فروش، مامور پخش، راننده، سرپرست تور و… از مشاغلی هستند که در کیش بیش از سایر مشاغل شانس استخدام دارند.

استخدام در کیش با جای خواب

برای کسانی که برای کار به کیش مهاجرت می‌کنند ممکن است شرایط استخدام با جای خواب در کیش یک مورد کاملا مناسب باشد، معمولا مشاغلی چون کارگر ساختمانی، نیروی کار در آشپزخانه و رستوران‌ها و برخی از مشاغل خدماتی از جمله مشاغلی هستند که ممکن است با جای خواب همراه باشند.

استخدام بازنشسته در کیش 1401

استخدام در ادارات کیش

برخی از مشاغل نیز وجود دارند که شغل اداری هستند، در بسیاری از اداره‌جات دولتی و خصوصی در کیش کارمند اداری با تخصص و مهارت‌های لازم با مدرک تحصیلی بالا برای کارجویان فرصت اشتغال ایجاد می‌کند، اما معمولا این دست مشاغل به استخدام کارمندان بومی منطقه تمایل بیشتری دارند.

بیشتر بخوانید - استخدام در فرودگاه کیش

به طور مثال استخدام حسابدار در کیش در مراکز دولتی این جزیره تنها از میان نیروهای بومی منطقه صورت می‌گیرد. همچنین شرایط شغلی دیگر چون استخدام در فرودگاه کیش، استخدام در بیمارستان کیش یا استخدام در هتل‌های کیش معمولا از جمله مشاغلی هستند که تنها به استخدام نیروهای بومی در این منطقه می‌پردازند. استخدام در چنین مشاغلی معمولا با شرکت در آزمون‌های استخدامی همراه است و شرایط عمومی و اختصاصی خاصی به همراه دارد.

نگاهی به مشاغل مختلف در کیش

شغل‌های بسیاری در جزیره کیش وجود دارد که می‌تواند درآمد خوبی به همراه داشته باشد، از استخدام راننده در کیش تا استخدام کارشناس فروش می‌تواند فرصت‌های مناسبی برای اقامت و کار را در کیش برای شما مهیا سازند، این که در چه سمت شغلی مشغول به کار شوید بستگی به مهارت، تخصص و مدرک تحصیلی شما خواهد داشت.

استخدام در حوزه گردشگری

مشاغل مربوط به حوزه گردشگری نیز از جمله مشاغلی هستند که می‌تواند شانس زیادی را برای استخدام به همراه داشته باشد، راهنمای تور، راننده تور، نیروی خدماتی، هتلداری، رزروشن هتل و… از جمله مشاغلی است که در این حوزه قرار می‌گیرد.

استخدام در مراکز خرید کیش

کیش دارای مراکز خرید بسیار زیاد است، بنابراین مشاغلی چون فروشندگی، کارشناس فروش، بازاریابی، دیجیتال مارکتینگ یا تولید کننده محتوا می‌تواند از جمله مشاغلی باشد که در کیش به وفور شانس استخدام دارند.

استخدام بازنشته در مراکز خدماتی کیش

عموما مشاغل حوزه خدمات در کیش از جمله مشاغل پر رونق برای بازنشستگان محترم محسوب می‌شوند. به ویژه اگر این خدمات در حوزه گردشگری باشد، پس برای این که شانس خود را برای استخدام در شغلی در جزیره کیش افزایش دهید بهتر است مهارت‌های مرتبط با این مشاغل را بیاموزید.

استخدام در پروژه‌های عمرانی در کیش

یکی دیگر از مشاغل مناسب با درآمد خوب در کیش کار به عنوان کارگر خدماتی، کارشناس، مسئول یا… در پروژه‌های عمرانی در کیش است، امور مربوط به ساخت و ساز و پروژه‌های عمرانی از جمله بنایی، گچ کاری، سرامیک و کاشی کاری، برق کشی، لوله کشی و تاسیسات از جمله مشاغل بسیار پردرآمد در این حوزه محسوب می‌شوند.

کارگاه‌های تولیدی در کیش

استخدام در کارگاه‌های تولیدی یا پروژه‌های عمرانی در کیش می تواند به صورت پروژه‌ای و با جای خواب باشد، بنابراین برای کسانی که دنبال استخدام در کیش با جای خواب هستند این دست مشاغل می‌تواند گزینه مناسبی محسوب شوند.


سوالات متداول

چگونه به آگهی‌های استخدامی کیش دسترسی داشته باشیم؟

برای اطلاع از آخرین اخبار و آگهی‌های استخدامی در جزیره کیش در سایت جاب‌یابی عضو شوید.

آیا افراد بازنشسته می‌توانند در جزیره کیش فعالیت داشته باشند؟

بله، عموما مشاغل حوزه خدمات و گردشگری در کیش از جمله مشاغل پر رونق برای بازنشستگان محترم محسوب می‌شوند.

  • موقعیت , کیش
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیمهم نیست

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 27 خرداد 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

سلام خانمی هستم ۳۴ جویای کار نرم افزار word,excelروبلدم کارشرکتی هم باشه خوبه
20 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
مجید بهرامیسلام جویای کار در زمینه تولید و نصب دروپنجره دوجداره هستم صفر تا صد کار ۱۵سال سابقه کار
14 اسفند 2022پاسخ به این دیدگاه
سلام. خانمی هستم جویای کار درجزیره کیش هستم ۳۶سال سن دارم. همراه دخترم
02 آذر 2022پاسخ به این دیدگاه
فراز...09149202290:سلام ما شرکت ساختمانی هستش طراحی داخلی آشپز خانم نیاز بود با جای خواب خارج از شرکت
اشرف نوریسلام،جویای کار با جای اسکان هستم ب همراه پسرم ک ۲۳ سال دارن و چندین سال سابقه ی کار در رستوران و تالار داریم هردو...
29 خرداد 2022پاسخ به این دیدگاه
قدرت زارع مهذبیه توضیحات کامل و جامع بودن ومن جویای کار درشهر شما کیش هستم وشغلم راننده تاکسی درشیرازم سپاسگذارم یشم راهنماییم فرمایید
04 فروردین 2022پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید