‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

آزمون تأسیس و فعالیت شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا در سال 1403

به اطلاع متقاضیان محترم شرکت در آزمون تأسیس و فعالیت شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا میرساند، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در نظر دارد به استناد ماده 11 آئین نامه تأسیس و فعالیت شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا سی دومین دوره آزمون مذکور را در مهرماه سال 1403 برگزار نماید.

متقاضیان شرکت در آزمون، به استناد مواد 12 و 13 آئین نامه تاسیس و فعالیت شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا باید واجد شرایط ذیل باشند.

مهلت ثبت نام تا 2 مرداد 1403 می باشد.

شرایط عمومی

الف- تابعیت کشور جمهوری اسلامی ایران

ب- متدین به یکی از ادیان رسمی کشور

ج ـ- دارا بودن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم برای داوطلبان مرد

د- داشتن حداقل 25 سال سن (ملاك تعیینِ حداقل سن، روز اول ثبت نام است)

ه- داشتن حداقل دیپلم کامل متوسطه

شرایط اختصاصی

دارا بودن یکی از شرایط زیر برای شرکت در آزمون الزامی است:

1- داشتن سابقه کار یک ساله در شرکتهای حمل و نقل بین المللی جاده ای.

2- داشتن مدرك کارشناسی در یکی از رشته های امور گمرکی، مدیریت حمل و نقل، مدیریت بازرگانی، اقتصاد حمل و نقل، مهندسی صنایع و یا کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مهندسی حمل و نقل.

نکته مهم: سابقه کار مفید اجرایی به یکی از شیوه های ذیل احراز میشود:

الف) تأییدیه وزارتخانه یا سازمانی که متقاضی دارای سوابق مفید اجرایی در زمینه حمل و نقل بین المللی بوده است، با ارائه اسنادی از قبیل بازخریدی، بازنشستگی یا مستعفی شدن.

ب) روزنامه رسمی کشور مبنی بر عضویت متقاضی در هیئت مدیره شرکت یا شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا و یا اشتغال به سمت مدیر عامل.

ج) تأییدیه سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر اینکه متقاضی در شرکت یا شرکت‌های حمل و نقل بینالمللی به لحاظ اشتغال در امر حمل و نقل بین‌المللی کالا حق بیمه پرداخت نموده است.

تذکر1: مدارك تحصیلی متقاضیان باید متناسب با سطح مقطع تحصیلی مورد تأیید «وزارت آموزش و پرورش» و «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» باشد.

تذکر2: ملاك عمل برای محاسبه سوابق کاری، آخرین روز ثبت نام در آزمون است.

تذکر3: سوابق کاری مفید اجرایی از شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا دارای پروانه فعالیت از وزارت راه و شهرسازی مورد تأیید است.

نحوه ثبت نام

همه متقاضیان ثبت نام در سی و دومین آزمون تأسیس متقاضیان شرکتهای حمل و نقل بین المللی کالا ضمن مطالعه دقیق شرایط مندرج در راهنما در صورت واجد شرایط بودن باید از روز چهارشنبه به تاریخ 1403/04/27 تا پایان روز سه شنبه به تاریخ 1403/05/02 به مدت 7 (روز) به درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

در پایان ثبت نام به هر یک از متقاضیان کد رهگیری ارائه خواهد شد که متقاضیان لازم است تا پایان تمامی مراحل آزمون این کد را نزد خود نگهداری نمایند.

ضمناً یادآور میشود ثبت نام منحصراً به صورت الکترونیکی است و بایدمتقاضیان از طریق درگاه اطلاع رسانی مذکور نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نمایند. بدیهی است ثبت نام به غیر از روش فوق قابل قبول نخواهد بود.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت

- کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ 1403/07/17 برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

- آزمون صبح روز جمعه مورخ 1403/07/20 به طور متمرکز منحصراً در شهر تهران برگزار خواهد شد.

- عدم حضور در جلسه آزمون در زمان تعیین شده به هر علت که باشد انصراف از تقاضا تلقی میشود و حقی به داوطلب غائب تعلق نمیگیرد.

- ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. 

توجه: متن بالا شامل بخشی از شرایط دفترچه استخدامی می باشد

  • موقعیت , سراسرکشور
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیحداقل دیپلم

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://register2.sanjesh.org/EmpTrans32ndRegistration140304/

تاریخ انقضاء : 2 مرداد 1403
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید