‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت

استخدام شهرداری قم ۱۴۰۱ (شرایط و زمان آزمون استخدامی)

شرایط استخدام شهرداری در قم ۱۴۰۱

شهرداری قم جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به استخدام تعدادی نیروی جدید از افراد واجد شرایط کرده است.

استخدام شهرداری قم ۱۴۰۱

استخدام طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش به صورت نیروی قرارداد کار معین انجام می‌شود.

تقویم آزمون استخدامی شهرداری قم در سال ۱۴۰۱

- مهلت ثبت نام: تا ۲۲ آبان ۱۴۰۱
- دریافت کارت آزمون: ۰۸ آذر ۱۴۰۱
- زمان برگزاری آزمون: ۱۱ آذر ۱۴۰۱

شرایط عمومی استخدام در شهرداری قم ۱۴۰۱

الف– داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران
ب– اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی؛
پ– التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛
ت– دارا بودن دانشنامه/گواهینامه موقت فراغت از تحصیل و گواهی پایان طرح در مقطع تحصیلی مربوطه برای انجام وظایف و مسئولیت‌های شغل مورد نظر؛
ث– دارا بودن کارت پای ان خدمت نظام وظیفه (دوره ضرورت) ی ا معافیت قانونی دائم برای آقایان

استخدام فضای سبز و راننده در شهرداری قم 1401

تبصره ۱: دانش آموختگان برتر مشمول تسهیلات خدمت نظام وظیفه تخصصی بنیاد ملی نخبگانی که پروژه تحقیقاتی جایگزین خدمت مورد تأیید مرکز نخبگان و استعدادهای برتر نیروهای مسلح را شروع نموده و دوره آموزش نظامی خود را طی نموده اند، می‌توانند قبل از صدور کارت پایان خدمت در آزمون بکارگیری شهردار ی قم ثبت نام نمایند. این دسته از افراد در صورت پذیرفته شدن در آزمون بکارگیری، حداکثر تا یک سال (۱۲ ماه) پس از تاریخ برگزاری آزمون، نسبت به ارائه گواهی پایان خدمت خود به شهردار ی قم اقدام نمایند. در صورت‌عدم ارائه گواهی پایان خدمت توسط افراد مذکور در زمان مقرر، ادامه فرایند بکارگیری آن‌ها متوقف گردیده و حتی در صورت قبولی نهایی در آزمون مربوطه، بکارگیری آن‌هاکان لم یکن تلقی میشود. همچنین انعقاد قرارداد کار معین در بازه زمانی تعیین شده منوط به ارائه کارت پایان خدمت یا معافیت دائم می‌باشد.
ج– داشتن سلامت جسمی و روانی و توانایی برای انجام کاری که بکارگیری م یشوند؛
چ–‌عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر؛
ح– نداشتن سابقه محکومیت جزایی مؤثر؛
خ–‌عدم وجود هرگونه ممنوعیت بکارگیری همچون‌عدم محکومیت به مجازات‌های اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی توسط آراء مراجع قضایی و یا قانونی ذیصلاح؛
د– داوطلبان بکارگیری در زمان ثبت نام نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت و یا بازنشسته سا یر دستگاه‌های اجرایی باشند؛
ذ–‌عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد خدمت به دولت، شرکت‌های دولتی و سازمان‌های وابسته به دولت و موسساتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است، به هنگام انعقاد قرارداد کار معین و شروع بکار در شهرداری الزامی میباشد.

تبصره ۲: مسئولیت قبول یاعدم قبول استعفای پذیرفته شده نها یی بر اساس قوانین و مقررات مربوطه توسط دستگاه اجرا یی، در زمان انعقاد قرارداد کار معین، به عهده داوطلب پذیرفته شده آزمون میباشد.

تبصره ۳: نحوه تشخیص شرایط افراد بدوا براساس خوداظهاری میباشد. علیهذا چنانچه حسب استعلامات انجام شده خلاف آن اثبات شود، افراد موصوف در هر مرحله از مراحل بکارگیری که باشند حذف و افراد حائز شرایط بعدی جایگزین خواهند شد.

شرایط سنی و مدرک تحصیلی لازم برای استخدام در شهرداری قم

ر– دارا بودن حداقل بیست (۲۰) سال (متولدین ۱۳۸۱/۰۸/۱۲ به قبل) تمام برای کلیه داوطلبان و حداکثر سی (۳۰) سال (متولدین ۱۳۷۱/۰۸/۱۲ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی، حداکثر سی و سه (۳۳) سال (متولدین ۱۳۶۸/۰۸/۱۲ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی و حداکثر سی و پنچ (۳۵) سال (متولدین ۱۳۶۶/۰۸/۱۲ به بعد) برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و حداکثر سی و هفت (۳۷) سال (متولدین ۱۳۶۴/۰۸/۱۲ به بعد) برای مدرک تحصیلی دکترا.

تبصره ۴: جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا، فرزندان جانبازان بی‌ست و پنج (۲۵) درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر، از شرط حداکثر سن معاف میباشند.

تبصره ۵: موارد ذیل به شرط ارائه مدارک و مستندات لازم از مراجع ذی ربط، به حداکثر سن مقرر در «بند ر» اضافه خواهند شد.

- پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛
- داوطلبانی که در جبهه‌ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها

- داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها، شرکتهای بیمه‌ها ی دولتی، شهرداری‌ها و موسسات و شرکت‌های دولتی که شمول قانون بر آن‌ها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکت‌های ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکت‌های تحت پوشش آن‌ها از تاریخ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ به خدمت اشتغال داشته‌اند به میزان مدت خدمت غیررسمی آن‌ها

- به ازای تاهل به میزان ی ک (۱) سال و نیز داشتن هر فرزند به میزان یک (۱) سال و حداکثر تا سقف پنج (۵) سال مشروط به اینکه نرخ باروری شهرستان محل زادگاه داوطلب یا فرزند، بالای ۲٫۵ نباشد؛ (موضوع قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت)

تبصره ۶: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل (تار یخ فارغ التحصیلی مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه)، معافیت دائم (تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) و پایان خدمت نظام وظیفه (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت کارت پایان خدمت) سه ماه پس از آخر ین روز ثبت نام و برای سن افراد، اولین روز ثبت نام خواهد بود.

شرایط اختصاصی و رشته‌های مورد نیاز استخدام در شهرداری قم ۱۴۰۱

۱-رشته‌های تحصیلی مورد نیاز، براساس رشته‌های تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل خواهد بود.

مدارک تحصیلی موسسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناور ی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی میباشد ملاک عمل خواهد بود.

۲ -مدرک تحصیلی متقاضیان صرفا بر اساس مقاطع و رشته‌های تحصیلی مندرج در آگهی منتشره خواهد بود.

تبصره ۱: مدارک تحصیلی پایین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون و همچنین مدارک معادل و افتخاری، برای شرکت در آزمون و بکارگیری مجاز نمی‌باشد.

۳ -داوطلبان صرفًا در صورتی می‌توانند در آزمون ثبت نام نمایند که مقطع، رشته و گرایش مندرج در متن گواهینامه موقت یا دانشنامه مدرک تحصیلی آنان، مطابق با شرایط احراز مشاغل قید شده در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون یکسان باشد. در صورتی که برای برخی از رشته‌های تحصیلی در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، گرایش خاصی ذکر شده باشد، صرفًا فارغ التحصیلان همان رشته و گرایش تحصیلی می‌توانند در آزمون ثبت نام نمایند. اما در صورتی که هر یک از رشته‌های تحصیلی بدون ذکر گرایش و یا با عبارت «همه گرایش ها» در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج شده باشد، فارغ التحصیلان کلیه گرایش‌های آن رشته تحصیلی در مقطع مورد نظر، می‌توانند در آزمون بکارگیری ثبت نام نمایند و در صورتی که‌ی ک رشته تحصیلی با عبارت «بدون گرایش» در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ثبت شده باشد، صرفًا آن رشته تحصیلی به صورت تنها و بدون گرایش مدنظر می‌باشد. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی داوطلبان با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد از سایر فرایند بکارگیری حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

تبصره ۲: چنانچه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بنابر مقتضیات زمانی بدون تغییر در محتوای رشته‌های تحصیلی دانشگاهی، تغییراتی را در عناوین مدارک تحصیلی اعمال و آن را اعلام نماید؛ ا ین تغییرات با ارائه مستندات قابل پذیرش می‌باشد.

۴ -معافیت پزشکی خدمت زیر پرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون بکارگیری کتبی و مصاحبه پس از تأیید واحد طب کار مربوطه مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرش خواهد بود. (به استثنای رشته شغلی کاردان برق و کاردان مکانیک)

۵– شرایط اختصاصی رشته شغل کاردان برق و کاردان مکانیک جهت تصدی پست راهبر قطار به شرح ذیل میباشد:
– نداشتن معافیت پزشکی
– داشتن دید حداقل (۱۰/۱۰) با چشم غیر مسلح در هر دو چشم
–عدم ابتلا به هر میزانی از کور رنگی، اختلالات محوری چشم، اختلال در دید بعد و عمق، شب کوری، اختلالات قرنیه، ضعف یا نقص در عضلات چشم، و تمامی اختلالات بینایی که توانایی ایجاد اشکال را در عملکرد شغلی دارا می‌باشند.
– دارا بودن قد حداقل ۱۷۰ سانتیمتر و وزن متناسب با قد. (BMI بین ۲۰ تا ۳۰)
– سلامت کامل جسمانی و روانی مطابق با استانداردهای تعیین شده برای تصدی پست راهبر قطار

لطفا جهت دانلود دفترچه راهنمای استخدام به لینک درج شده در اطلاعات تماس مراجعه فرمایید.


سوالات متداول

چگونه در شهرداری قم استخدام شویم؟

جهت استخدام در شهرداری و سازمان‌‌های وابسته به شهرداری قم باید شرایط عمومی و اختصاصی استخدام را داشته باشید، جهت مشاهده شرایط استخدام به متن آگهی مراجعه فرمایید.

چگونه به آگهی‌های استخدامی شهرداری قم دسترسی داشته باشیم؟

جهت اطلاع از جدیدترین اخبار و آگهی‌های استخدامی شهداری قم در خبرنامه سامانه استخدامی جاب‌یابی عضو شوید.

  • موقعیت , قم
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیدیپلم، فوق دیپلم

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی

لینک ثبت نام https://hrtc.ir/media/uploads/qom_registration_manual.pdf

تاریخ انقضاء : 14 آذر 1405
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید