‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

استخدام نهاد ریاست جمهوری سال 1399

سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری در نظر دارد تا با توجه به مجوزهای اخذ شده، به منظور تامین سرمایه انسانی متخصص و متعهد مورد نیاز به صورت قراردادی، آزمون استخدامی را برگزار نماید.

استخدام از سراسر کشور می باشد ، لذا متقاضیان می توانند در صورت داشتن شرایط اعلام شده برای شرکت در این آزمون ثبت نام نمایند.

مهلت ثبت نام تا 12 بهمن 99 می باشد.

شرایط عمومی

1 -داشتن تابعیت ایران

2 -اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی

3 -التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4 -عدم اعتیاد به مواد مخدر

5 -نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر و عدم محکومیت به فساد عقیده

6 -دارا بودن سلامتی جسمی و روانی و توانایی برای انجام وظایف کاری که بکارگیری می شوند

7 -دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی برای متقاضیان مرد

8 -نداشتن بیش از 45 سال تمام با رعایت قانون اصلاح حداکثر سن متقاضیان استخدام مصوب 22/ 01/ 1371 ملاک عمل برای محاسبه سن افراد اولین روز ثبت نام آزمون

9 -دارا بودن شرایط الزم برای احراز شغل مورد نظر 10 -عدم وجود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی توسط آراء مراجع قضایی و ذیصالح

موارد ذيل به شرط ارائه مدارک و مستندات الزم از مراجع ذيربط، به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

– جانبازان، آزادگان، فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 25 درصد و بالاتر و فرزندان آزادگان یک سال اسارت و بالاتر از شرط حداقل معدل و حداکثر سن معاف میباشند.

– پدر و مادر و همسر و برادر و خواهر شهید به میزان پنج سال؛

– داوطلبانی که در جبهه ها به طور داوطلبانه خدمت نمودهاند به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشكی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه ها؛

– میزان مدت خدمت ضرورت؛

– داوطلبانی که به صورت غیررسمی و تمام وقت در وزارتخانه ها و موسسات و شرکتهای دولتی، بانکها و شرکتهای تحت پوشش آنها، شرکتهای بیمه دولتی، شهرداریها و موسسات و شرکتهای دولتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر نام است، موسسات و شرکتهای ملی و مصادره شده که به نحوی از بودجه و کمک دولت استفاده میکنند، نهادهای انقلاب اسلامی و شرکتهای تحت پوشش آنها از تاریخ 22/ 11/ 1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

مراحل ثبت نام

متقاضی استخدام دولتی باید در زمان ثبت نام آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این راهنما را داشته باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام

1 -پرداخت وجه ثبت نام

2 -تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی

3 -فایل عکس اسکن شده با مشخصات ذیل:

عکس 4×3 باید در سال جاری تهیه شده باشد (عکس تمام رخ) و با فرمت JPG ذخیره شده باشد. اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 باشد. تصویر متقاضی باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد. حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد. حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد. حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1 :اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و …) قابل قبول نمیباشد و متقاضیان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره 2 :عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3 :در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام متقاضی باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب میگردد.

تذکر مهم:

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمونهای قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثرا برای متقاضیانی که ثبت نام آنان توسط دیگران انجام می شود رخ داده است، تاکید می گردد که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا عکس متقاضی دیگری به جای عکس شما الصاق نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباه از طرف فرد متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

ثبت نام و شرکت در آزمون هیچ حقی را برای متقاضی جهت استخدام ایجاد نمی نماید.

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ 6/ 11/ 1399 لغایت روز یک شنبه مورخ 12/ 11/ 1399 انجام خواهد پذیرفت و مدت ثبت نام به هیچ وقت قابل تمدید نخواهد بود. متقاضیان واجد شرایط میبایست برای پرداخت هزینه ثبت نام به مبلغ یک میلیون ریال (1/000/000 ریال) به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب که رمز دوم آن فعال میباشد، در این آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.

متقاضیان بایستی پس از پایان ثبت نام، کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل اعلام نتایج آزمون نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آن فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود. به ثبت نام های ناقص و تکمیل نشده و مدارک فاقد شرایط، ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمیگردد. لازم به تاکید مجدد است که ثبت نام در آزمون مذکور به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمیباشد.

صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اجرای آزمون توسط واحدهای اداری مربوطه بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک با شرایط آگهی استخدامی، از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.

زمان برگزاري آزمون و نحوه دریافت كارت

کارت شرکت در امتحان مذکور از روز سه شنبه مورخ 19/ 12/ 1399 برای مشاهده و پرینت در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری سال 1399 در روز پنجشنبه مورخ 21/ 12/ 1399 در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد و ملاک تعیین حوزه امتحانی متقاضیان شهرستان محل اقامت فعلی میباشد که در تقاضانامه درج خواهند نمود.

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی متقاضیان نبوده و مدارک متقاضیان پس از اجرای آزمون توسط دستگاه اجرایی مربوط مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

توجه ویژه: در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل ، داوطلبان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۰۰ بجز ایام تعطیل با شماره‌ های ذیل تماس حاصل فرمایند.

۰۲۶-۳۶۲۷۰۰۵۸

 

برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری اینجا را کلیک نمایید.

برای ثبت نام در آزمون اینجا را کلیک فرمایید.

  • موقعیت
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیکارشناسی ، ارشد و دکتری

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 12 بهمن 1399
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید