‌جاب‌‌‌‌یابی‌ سایت استخدام و کاریابی، اخبار و آگهی‌های استخدامی

جاب‌یابی

ورود | عضویت
توجه : این خبر منقضی شده است.

استخدام بانک سینا

بانک سینا برای ارائه خدمات بهینه مالی و بانکی به مشتریان و همچنین تکمیل نیروی انسانی خود مطابق با ضوابط و آیین نامه استخدامی بانک ، از بین متقاضیان واجد شرایط (آقا و خانم) با مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد ، با رابطه استخدامی قراردادی موقت قانون کار ، به تعداد محدود در استان های اصفهان ، فارس ، بوشهر ، کهگیلویه و بویراحمد ، خراسان رضوی ، زنجان ، خوزستان ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، مرکزی و لرستان استخدام می نماید.

تقویم آزمون استخدامی سال 99

ثبت نام اينترنتي: از ساعت 8 صبح تاريخ 99/9/15 لغايت ساعت 24 تاريخ 99/9/25

دريافت کارت ورود به جلسه آزمون: متعاقباً اعلام خواهد شد

آزمون کتبي: متعاقباً اعلام خواهد شد

مراحل ثبت نام

1- مراجعه به سایت بانک سینا به نشانی: www.sinabank.ir

2- تکمیل فرم تقاضانامه الکترونیکی در سایت مذکور و در لینک https://sinabank.iran-azmoon.ir

3- ارسال عکس: متقاضیان می بایست عكس 4*3 پرسنلی خود را با عرض 150 و ارتفاع 200 پیکسل و با فرمت JPG و حجم حداکثر 200 کیلو بایت اسکن نموده و درقسمت مربوطه بارگذاری نمایند.

4- پرداخت وجه ثبت نام: متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی می بایست هنگام ثبت نام نسبت به پرداخت اینترنتی مبلغ 800.000 ریال، اقدام و سایر مراحل ثبت نام را تا دریافت کد رهگیری طی نمایند.

تبصره: با عنایت به عدم امکان استرداد وجه ثبت نام، موکدا اعلام می گردد صرفاً متقاضیانی که واجد شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در جداول و متن آگهی می باشند، نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

نكات مهم برای ثبت نام

1- قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تكمیل فرم موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن را دقیقاً مطالعه نمایید.

2- ثبت نام زمانی تكمیل می باشد كه شماره رهگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام گردد.

3- مسئولیت صحت ثبت اطلاعات در سایت اینترنتی به عهده شخص متقاضی می باشد. بدیهی است متعاقباً نسبت به اخذ و بررسی اصل مدارک پذیرفته شدگان در آزمون اقدام و چنانچه مغایرتی در مندرجات مدارک ارائه شده با شرایط آگهی بانک وجود داشته باشد از ادامه مراحل استخدامی متقاضی در هر مرحله از فرایند استخدام، جلوگیری بعمل خواهد آمد و متقاضی حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

4- داوطلبان در هنگام ثبت نام می بایست نسبت به انتخاب دو اولویت مورد نظر جهت حوزه امتحانی کتبی خود اقدام نمایند. محل حوزه امتحانی بر اساس پراکندگی تعداد داوطلبان در هر منطقه تعیین و در کارت ورود به جلسه اعلام خواهد شد.

5- داوطلبان می بایست بر اساس جدول زمانبندی اعلامی، جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، به سایت ثبت نام مراجعه نمایند. بدیهی است به همراه داشتن کارت ورود به جلسه، شناسنامه یا کارت ملی در روز برگزاری آزمون ضروری خواهد بود.

تذکرات مهم

1- آخرین اخبار و اطلاعیه ها درخصوص استخدام در بانک سینا، صرفاً از طریق درج در وب سایت اینترنتی بانک به نشانی www.sinabank.ir، معتبر بوده و بانک مسئولیتی در قبال مطالب منتشره در سایر سایتها و فضای مجازی، نخواهد داشت.

2- چنانچه پس از توفیق متقاضیان در مرحله كتبی آزمون و بررسی و تطبیق مدارك استخدامی آنان با شرایط مندرج در آگهی حاضر یا در هر مرحله از بررسی های بعدی از سوی بانك مشخص شود داوطلبی واجد شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده نمی باشد، حتی در صورت توفیق در آزمون کتبی و هریك از مراحل استخدامی و یا اشتغال بکار در بانک، ادامه رسیدگی به وضعیت استخدامی و استمرار خدمت وی در بانك منتفی خواهد شد و در این صورت داوطلب حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.

3- ثبت نام متقاضیان صرفاً از طریق سایت مزبور و به صورت اینترنتی بوده و نیازی به ارسال مدارك نمی-باشد.

توجه خیلی مهم: اعلام قبولی متقاضیان به منزله استخدام آنها نبوده و پس از توفیق در کلیه مراحل استخدامی و با توجه به نمرات مکتسبه همچنین نیاز هر شهر، نسبت به بکارگیری متقاضیان به ترتیب اولویت اقدام می گردد و بانک هیچ گونه مسئولیتی در قبال بکارگیری سایر نیروهای ذخیره (مازاد بر نیاز هرشهر) نخواهد داشت.

4- بانک سینا اختیار دارد پس از استخدام در خصوص جابجایی محل خدمت افراد استخدام شده اتخاذ تصمیم نماید.

5- از پذیرفته شدگان تعهدی مبنی بر اشتغال به مدت 5 سال در شهر مورد تقاضا اخذ خواهد گردید.

 

برای مشاهده شرايط استخدام ، شهرهای مورد نیاز ، موارد آزمون و رشته های تحصیلی اینجا کلیک کنید.

 

برای انجام ثبت نام در بانک سینا اینجا کلیک کنید.

  • موقعیت , سراسری
  • حقوقتوافقی
  • مدرک تحصیلیلیسانس ، فوق لیسانس

اطلاعات تماس

    ارسال رزومه برای این آگهی
تاریخ انقضاء : 25 آذر 1399
استخدام های استان استخدام های روز

دیدگاه ها

ناشناساستخدام بانک سینا1400کی شروع میشه؟ جواب بدین
16 تیر 1400پاسخ به این دیدگاه
مریماستخدام بانک‌ سینا1400کی شروع میشه؟
29 خرداد 1400پاسخ به این دیدگاه
بستن پنجره

برای ارسال درخواست همکاری ابتدا وارد سایت شوید
چنانچه حساب کاربری ندارید برای ایجاد آن ثبت نام کنید